Ik had Leintjeuh's achternaam nodig om haar gegevens goed in Outlook te zetten.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:16 schreef Euc- het volgende:
Hey Steer! Je was op Hyves! Gaat al hard met je vrienden he?
Welke gegevens?quote:Op maandag 17 maart 2008 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had Leintjeuh's achternaam nodig om haar gegevens goed in Outlook te zetten.
SNEL!! MAAK EEN HOEDJE VAN ALUMINIUMFOLIE NU JE HERSENS NOG NIET AANGETAST ZIJN DOOR DE MICRO-GOLVEN!!!quote:Op maandag 17 maart 2008 20:48 schreef Euc- het volgende:
Adres, telefoon, geboortedatum, sofinummer, pincode, big brother is watsjing jooeeee
Hier nog eentje!quote:Op maandag 17 maart 2008 20:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Bruise jij ook zo makkelijk? Ik zit om de haverklaop onder de blauwe plekken waarvan ik NIET weet waar ze vandaan komen...
Een jaar, en ik vind het gewoon zonde als een goede vriendschap op zo'n manier kapot gaat.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whahaha, je moest eens weten hoe vaak Mr CF mij blauwe plekken bezorgtCombi van zijn niet altijd handige bewegingen en het feit dat ik 'bruise like a peach'
Signe, je bent echt niet lekker, dat jij het gaat goedmaken. Hoe lang zijn jullie al uit elkaar?
Troost je met de gedachte dat je niet de enige bentquote:Op zondag 16 maart 2008 23:41 schreef AKnynke het volgende:
Voor de rest elke dag vanaf 900 tot iig 2300 en meestal later volgeboekt!
Isa kan er vast wat meer over vertellen, maar volgens mij komt het doordat vrouwen zwakkere bloedvaten hebben ofzo.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ja ik vraag me altijd af hoe sommige vrouwen aan zoveel blauwe plekken op hun (zomerse) benen komen! Ik heb dus echt nooit blauwe plekken.
Die zwakkere bloedvaten komen door die sterke persoonlijkhedenquote:Op maandag 17 maart 2008 22:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Isa kan er vast wat meer over vertellen, maar volgens mij komt het doordat vrouwen zwakkere bloedvaten hebben ofzo.
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die zwakkere bloedvaten komen door die sterke persoonlijkheden
Eenschquote:Op maandag 17 maart 2008 22:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, weer en nogquote:Op maandag 17 maart 2008 22:42 schreef Leintjeuh het volgende:bluezzebabe, great to see you again! Leef je nog/weer een beetje?
Groot gelijk, paar ibu's erin. Moet ik een valiumpje klaar leggen voor je zaterdag?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, weer en nog
Morgen ff lekker ibu's kopen, enneh mijnis klaar
Oe, dat dansen doet nog een beetje pijn
Doe maar een pomp, stent, infuus, wat je open hebtquote:Op maandag 17 maart 2008 22:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Groot gelijk, paar ibu's erin. Moet ik een valiumpje klaar leggen voor je zaterdag?
Opzouten met die irritante bewegende flikkerplaatjesquote:Op maandag 17 maart 2008 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Waar is je nieuwe bewegende avatar met de roze motor?
Maar het is ome Louisquote:Op maandag 17 maart 2008 22:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Opzouten met die irritante bewegende flikkerplaatjes
Komt goed. Ga nu ook even in een chemisch slaapjequote:Op maandag 17 maart 2008 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe maar een pomp, stent, infuus, wat je open hebt
Dat zou heel wat verklaren, jaquote:Op maandag 17 maart 2008 22:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jouw leven, jouw keuze.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Een jaar, en ik vind het gewoon zonde als een goede vriendschap op zo'n manier kapot gaat.
ik ga dan liever met de witte vlag langs zodat er over gepraat kan worden, ruzie vind ik zo'n primitief instinct.
Ik leef met je mee, dat is inderdaad echt heel erg vervelend.... Ik heb iig een schurfthekel aan urenlange smalltalk als je iemand eigenlijk niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:09 schreef golfer het volgende:
Morgen met een muts die ik totaal niet mag 3 uur in de auto op-en-neer zitten naar Nijmegen.
Dat wordt pas een lange dag voor mij.
We liggen elkaar helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik leef met je mee, dat is inderdaad echt heel erg vervelend.... Ik heb iig een schurfthekel aan urenlange smalltalk als je iemand eigenlijk niet leuk vindt.
Vindt zij jou ook niet tof? Dan kun je gewoon je mond houden
Ik doe mij best.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
Wel veilig & heel terugkomen, golfje. We need you & de wortelsoepamuse, zaterdag
't is ook niet dat ik in elkaar ben geslagen ofzo, ik kreeg alleen wel een (flinke) stomp tegen m'n schouder..quote:Op maandag 17 maart 2008 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jouw leven, jouw keuze.
Ik zou geen trek hebben in 'goede vrienden' met losse handjes.
In dat geval kom ik wel ff chauffeurenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik doe mij best.
De muts heeft de duurste versie van een echte stoere mannenlease-auto overgenomen van mijn ex-directeur en schijnt daar niet zo goed mee overweg te kunnen.
Ze schijnt niet eens te weten dat ie ook cruise-control heeft en drukt volgens mijn collega's die ooit met haar hebben meegereden constant het gaspedaal in en uit.quote:
Helemaal gratiz en voor nieks, vinnik heul niet ergquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze schijnt niet eens te weten dat ie ook cruise-control heeft en drukt volgens mijn collega's die ooit met haar hebben meegereden constant het gaspedaal in en uit.
Ben bang dat het een onrustig dutje wordt tijdens die rit van morgen.
Half uurtje per solli?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:45 schreef AKnynke het volgende:
Morgen lang werken, en dan de hele avond sollicitatiegesprekken. Hebben er 6 gepland, elk half uurtje een. Best druk!
Sorry, waar mag ik erin bij jou?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:45 schreef AKnynke het volgende:
Paar palmpjes erin,
"Wat zijn jouw zwakke eigenschappen?"quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Half uurtje per solli?
Ik plan 1 1/2 uur per sollicitatie in als ik kandidaten uitnodig.
Wil toch op z'n minst wat competenties en persoonlijke eigenschappen zien te doorgronden in zo'n gesprek en dat lukt niet in een half uurtje.
Haha, maar Nynke neemt vast mensen voor een andere functie aan dan jij doet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Half uurtje per solli?
Wil toch op z'n minst wat competenties en persoonlijke eigenschappen zien te doorgronden in zo'n gesprek en dat lukt niet in een half uurtje.
Het zijn gesprekken voor bestuursfuncties binnen m'n volleybalvereniging. Het is meer een kwestie van de juiste mensen op de juiste plaats zetten dan uitgebreid ingaan op eigenschappen etc. Meeste mensen zijn nog maar 18/19, niets geen ervaring dus lastig.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Half uurtje per solli?
getver, die eerste twee, dat vind ik toch wel zulke flauwe kutvragen... Ik bedoel, een beetje wannabe bereidt dat voor en zegt van die laffe dingen als 'mijn zwakke eigenschap is perfectionisme'quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
"Wat zijn jouw zwakke eigenschappen?"
"Waar zie jij jezelf over 5 jaar?"
"Draag je strings of slips?"
Iddquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
getver, die eerste twee, dat vind ik toch wel zulke flauwe kutvragen... Ik bedoel, een beetje wannabe bereidt dat voor en zegt van die laffe dingen als 'mijn zwakke eigenschap is perfectionisme'
's avonds veilig in mijn bedquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
Wel veilig & heel terugkomen, golfje. We need you & de wortelsoepamuse, zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |