Echt?! Oh! Vet!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:57 schreef Chav het volgende:
Stond net in de supermarkt en zag dat je slippers kreeg bij een pot (of was dat al gezegd)
Nou, zat daar net aan te denken om dat met de kleine mannen te doen. Ik ga eens kijken of het zeer binnenkort kan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:58 schreef arj1o1 het volgende:
Iemand bij de fabrieksrondleidingen geweest?
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:00 schreef W1ZZ het volgende:
Zo, m'n Free Pint Waarecheque is binnen![]()
[ link | afbeelding ]
Hmmz, daar had je ook de bailey's smaak van. Lekkah!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:42 schreef PDOA het volgende:
Vroeger hadden ze bij de Appie ook een heleboel Haagen Dasz bekers, waarom nu niet meer?
Die krijg je als je een klacht indient.quote:
Ow knullig. Nog een keer klagen dan. Misschien krijg je er weer 1.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:26 schreef detoardin het volgende:
Ik heb een paar maanden terug ook zo'n waardecheque gehad. Ik een pint gekocht,bon met waardecheque opgestuurd,maar nooit het bedrag op m'n rekening terug gezien
Schrijft klacht op en stuurt inquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Soms is het ijs niet goed van smaak. Ik had een keer hele rare cookie dough, die uit elkaar viel en geen smaak aan zat.
Was ie misschien ontdooid geweest en door de verkoper weer terug in de vriezer gezet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Soms is het ijs niet goed van smaak. Ik had een keer hele rare cookie dough, die uit elkaar viel en geen smaak aan zat.
Ik kreeg een mailtje met daarin de mededeling dat ze in zee waren gegaan met een andere cookiedough of brownie maker. En dat dat dus tegenvielquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:45 schreef Toeps het volgende:
Was ie misschien ontdooid geweest en door de verkoper weer terug in de vriezer gezet.
Been there, done that.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:22 schreef Pheno het volgende:
Schrijft klacht op en stuurt in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |