Op basis van de beschrijving op de verpakkingquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Op basis van een foto van de verpakking
Heel netjes. Dat terwijl ik geen verpakking heb en ook aangegeven heb dat ik geen waardecheque hoef. Dat had ik niet verwacht.quote:Geachte heer Joosten, Graag komen wij terug op uw reactie van 17 maart 2008 aan Ben & Jerry's over Baked Alaska. Het spijt ons te vernemen dat u te weinig marshmellowslierten en witte chocolade beertjes door het ijs heeft aangetroffen en bieden u hiervoor onze excuses aan. Ons kwaliteitslaboratorium vermoedt dat zich tijdens het productieproces een storing heeft voorgedaan. De betrokken productieafdeling hebben wij gewezen op uiterste oplettendheid, zodat een dergelijke situatie in de toekomst voorkomen kan worden. Als dank voor de door u genomen moeite ons hierover te informeren, ontvangt u binnen twee weken (ondanks dat het voor u niet hoeft)een Ben & Jerry's waardecheque. Met vriendelijke groet,Consumentenservice Ben & Jerry's Mevrouw A. Teunissen
En dan één van de meest populaire smaak eruit gooien? Nee toch??quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:53 schreef detoardin het volgende:
ligt het aan mij of is cookie dough nergens meer te krijgen? is/gaat ie eruit?
Hier overal lege cookie dough schappen. Misschien gewoon iets mis met de leveringquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:28 schreef Etcetera het volgende:
Cookie Dough heb ik nog ruim zien staan hier?
Dat wil ik ook wel weten...(Groningen)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:45 schreef PyTh het volgende:
Heb de Baked Alaska nog nergens gespot.
Waar hebben de Fokkers die hem al gehad hebben deze nieuwe variant gekocht?
Ik zag vanmiddag Jamaican Me Crazy staan bij de supermarkt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:37 schreef Etcetera het volgende:
jamaican me crazy staat nu een beetje te ontdooien in de koelkastben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |