quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ligt eraan welke je bedoeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
ik heb m via internet gekocht, (snelle levering trouwens (4launch.nl geloof ik))quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Inderdaad, direct terug gaan naar de winkel en ‘m daar omruilen.
MOOI!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je een BenQ ding hebt bijvoorbeeld en er een Hitachi in zet gaat het niet werken hoor.
[..]
Geef dan eens 5 linkjes met Falcons die een RRoD hebben, dan zal ik nooit meer een goed woordje over een Falcon bord doen. Ik kan je namelijk wel zo 5 250 linkjes geven met oude 360-en met een RRoD
De xboxen die nu nog in de winkel liggen (op de arcade's, Nieuwe elites, en de Pro bundels ZONDER spellen na) komen allemaal uit 2006.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja maar je had hem dus 2e hands? Januari 2006 was ie gemaakt ofzo stond er ergens?
Goeie webwinkel iddquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik heb m via internet gekocht, (snelle levering trouwens (4launch.nl geloof ik))
mja inwkel gaat zeggen is schuld van microsoft. microsoft zegt schuld aan mij. ik zeg nee hun zeggen ja. oneindige cirkel etc etc.
ik vraag gewoon een nieuwe kopie van die game aan bij MS en ik zie wel of het nog eens gebeurd.
console is btw nieuw. verpakking was gesealed alles was netjes verpakt etc etc.
Pro voor 220?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:27 schreef AQuila360 het volgende:
Bijna al mijn ouwe 360 crap verkocht voor rond de 150 euroEn nieuwe pro voor 220!
Das niet slecht
je hebt dan gewoon bij de winkel garantie, want hij is kapot gegaan binnen 4 weken. Ik zou gewoon van die winkel een nieuwe eisen, anders naar de consumentenbondquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik heb m via internet gekocht, (snelle levering trouwens (4launch.nl geloof ik))
mja inwkel gaat zeggen is schuld van microsoft. microsoft zegt schuld aan mij. ik zeg nee hun zeggen ja. oneindige cirkel etc etc.
ik vraag gewoon een nieuwe kopie van die game aan bij MS en ik zie wel of het nog eens gebeurd.
console is btw nieuw. verpakking was gesealed alles was netjes verpakt etc etc.
Toevallig uit het 2e hands forum hier op Fok!?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:27 schreef AQuila360 het volgende:
En nieuwe pro voor 220!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof die er naar om kijken voor dat ene bedrijfje.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:42 schreef kepler het volgende:
[..]
je hebt dan gewoon bij de winkel garantie, want hij is kapot gegaan binnen 4 weken. Ik zou gewoon van die winkel een nieuwe eisen, anders naar de consumentenbond
Ik heb gamekings altijd tof gevonden hoor, maar vind dat de webitems de laatste tijd heel erg zwak zijn, hoe dat komt weet ik niet. Die trp naar NY was dan wel weer leuk omdat het even een keer iets anders is.quote:
Betwijfel of er uberhaupt wel een webshop is die er verwacht veel binnen te krijgen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen nog met adresjes waar je de CE van GTA IV kunt reserveren? Gcshop verwacht haast niks binnen te krijgen. En dan heb je vanaf juli vorig jaar het spel bij hun besteld.
Kutshop.
ja, daar zijn ze juist voorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Alsof die er naar om kijken voor dat ene bedrijfje.
''Een aantal'' geeft meer hoop dan ''niks''.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Betwijfel of er uberhaupt wel een webshop is die er verwacht veel binnen te krijgen.
Ja, dat snap ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, daar zijn ze juist voorNiet voor dat ene bedrijfje, maar wel voor de consument zoals jij en ik. Vandaar ook de naam consumentenbond
Ik heb m'n oude weggedaan zonder HDD voor 100 en de Arcade in de winkel gekocht.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:27 schreef AQuila360 het volgende:
Bijna al mijn ouwe 360 crap verkocht voor rond de 150 euroEn nieuwe pro voor 220!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |