ik heb deze al gevondenquote:Op maandag 17 maart 2008 15:00 schreef Leana het volgende:
[..]
Weet je nog of ze naast of achter elkaar zaten?
oeh dies vetcoolquote:Op maandag 17 maart 2008 16:27 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Wij hebben een Phil and Teds. Google daar ook maar even op, echt een fijne kar !
zoeetje?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:34 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Nou...die hebben we nou net niet....hahahaa LOL
We hebben de meiden naast elkaar zitten.
Alleen kom je dan geen deur door.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:34 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Nou...die hebben we nou net niet....hahahaa LOL
We hebben de meiden naast elkaar zitten.
de meeste duo-wagens met de kindjes naast elkaar passen prima door gewone deurenquote:
Ik kan prima door deuren/gangpaden etc etc. Er kan verder niemand meer langs ofzo, maar dat is wat anders.quote:
Yep !quote:Op maandag 17 maart 2008 16:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoeetje?
[ afbeelding ]
maar kun je daar dan ook 2 cosi's naast elkaar zetten?
Dat is volgens mij ook het grootste verschil tussen de Urban Jungle en de Mountain Terrain. De DMT is een goedkopere versie van de UJ. (Of de UJ een duurdere van de DMT.)quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:05 schreef Belana het volgende:
smirre, op onze mountain terrain urban jungle zitten zwenkwielen, maar die kun je dus ook vast zetten.
nieuw zijn ze wel erg duur, maar ik heb er geen spijt van gehad, omdat dat ding zo vreselijk comfortabel rijdt
Nou...niet echt een groter huis...practischer. En meer opbergmogelijkhedenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:46 schreef Smirre het volgende:
[..]
KP en dat wagenpark wordt straks alleen maar groter met trapautootjes, fietsjes, stepjes e.d. Maar een groter huis zat in de planning, begreep ik?
quote:Zoom duowagen
Inclusief 2 buggy zitjes
Makkelijk bedienbare voetrem
Ruim boodschappennet
lichtgewicht aluminium
Kap met venster met afdekje met magneetsluiting, en uitklapbaar zonnekapje
Rugleuning Buggyzit in 5 standen verstelbaar
Telescopische duwstang in hoogte verstelbaar
Voorwielen vast en zwenkbaar, gelagerd.
Compacte vouwmaat : Maat opgeklapt: (LxBxH): 89x69x49cm : Past zelfs in een Suzuki Alto!!
Met babyautostoeltje Risus of Maxi Cosi Cabrio als travel system te gebruiken
Gewicht: 18,5 kg
Deze Zoom dubbele wagen biedt diverse mogelijkheden om 2 kinderen van dezelfde of verschillende leeftijden te vervoeren.
Je kunt de wagen opbouwen met 2 babyautostoeltjes, 2 reiswiegen of 2 buggyzitjes of een combinatie van 2 verschillende zitjes.
De wagen is met het Risus autostoeltje direct te gebruiken als travel systeem maar ook de Maxi Cosi Cabrio kan erop geplaatst worden met de optioneel te bestellen adaptorset.
De wagen wordt standaard geleverd met de twee buggy zitjes. De reiswieg (of twee) is optioneel en los te bestellen. Het frame is zonder zitjes heel erg klein op te klappen en past zelfs achterin de Suzuki Alto, we hebben het echt geprobeerd!.
Zoom is voor zover ons bekend, de kleinste kinderwagenvoor siblings en tweelingen achter elkaar op de Nederlandse markt, en de enige wagen waar 2 Maxi Cosi's Cabrio op kunnen.
Ideaal voor kinderen die weinig in leeftijd schelen of kinderen van dezelfde leeftijd. De verschillende zitjes zijn universeel combineerbaar. De twee inbegrepen buggy-zitjes kunnen beide zowel vooruit als achteruit geplaatst worden. Peuters kunnen naar elkaar kijken, heel gezellig, of allebei naar voren als ze even geen zin hebben :-) .
De telescopische duwstang is in hoogte verstelbaar. De kinderwagenzetels zijn uiterst flexibel en aanpasbaar, de verstelbare hoek van de rugleuning zorgt voor de optimale zittingspositie voor het kind en is vriendelijk voor de rug. Zoom kan in een reissysteem in combinatie met Groep 0 -stoel worden omgezet .
Kijk bij meer afbeelding per product voor alle toepassingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |