En welke 10 wil je doorhebben dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:25 schreef BVO het volgende:
Leuk clipje MisterO... in deze halve finale had een goede ballad van Hind absoluut opgevallen. Helaas.
Zonder de loting, denk ik nu uit Halve finale 1:
Armenië.
Azerbaidzjan.
Estland.
Finland.
Griekenland.
Ierland.
Moldavië.
Polen.
Roemenië.
Rusland.
Evt. Slovenië.
Media Player wil niet startenquote:Op maandag 17 maart 2008 16:23 schreef BVO het volgende:
Ik wel.
Plek 7 en 13 zal wel na de break zijn, dus waarschijnlijk voor NL!
Oh das echt kutquote:
Daar heb je een punt mee! En eindelijk niet bij de reclameblokkenquote:Op maandag 17 maart 2008 16:36 schreef BVO het volgende:
Ik hoop erop dat die Armeense helemaal niet zingen kan (ik hoor d'r aleen maar playbacken), dan valt Hind goed op met kwaliteit
.
Bedoelen ze nu direct erna?quote:Naar alle waarschijnlijkheid treedt Hind op na het tweede reclameblok.
OMG! als dat zo is... Het zou wel mooi zijn als Armenie na de reclameblok zou gaan starten! Wanneer wordt dat bekendgemaakt dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:45 schreef BVO het volgende:.
Van songfestival.web-log.nl:
[..]
Bedoelen ze nu direct erna?.
Staat wel meestal snel op die sites. Logisch lijkt me:quote:Op maandag 17 maart 2008 16:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
OMG! als dat zo is... Het zou wel mooi zijn als Armenie na de reclameblok zou gaan starten! Wanneer wordt dat bekendgemaakt dan?
Ja, maar voor het eerste nummer is altijd een hoop gekletst wat ook tijd kost, dus ik vrees voor Hindquote:Op maandag 17 maart 2008 16:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Staat wel meestal snel op die sites. Logisch lijkt me:
1 t/m 7
---
8 t/m 13
---
14 t/m 19
Ja, maar waarom zouden ze over blok 1 en 2 dan 14 nummers verdelen, en blok 3 slechts 5? Dan is het eerder omgedraaid, met een groot blok aan het eind toch?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, maar voor het eerste nummer is altijd een hoop gekletst wat ook tijd kost, dus ik vrees voor Hind
Hmmm, het kan alle kanten opgaan, ik hoop echt dat Armenie na de blokken komt. De evil bitch kon niet eens even live voor het publiek gaan zingen.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zouden ze over blok 1 en 2 dan 14 nummers verdelen, en blok 3 slechts 5? Dan is het eerder omgedraaid, met een groot blok aan het eind toch?
Dat bedoel ik dus. Herinner me van afgelopen jaren dat het begin wel vrij vol zat, maar een laatste blok van 5 lijkt me onmogelijk.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:12 schreef Riparius het volgende:
De intro neemt al gauw een aantal minuten in beslag, dus ik denk eerder aan een verdeling 5 + 7 + 7, d.w.z. Bosnië begint na het tweede reclameblok.
Het komt vast wel op Youtube of op ESCtoday...quote:Op maandag 17 maart 2008 17:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Herinner me van afgelopen jaren dat het begin wel vrij vol zat, maar een laatste blok van 5 lijkt me onmogelijk.
Weet jij trouwens waar we vanavond de clip van Hind kunnen zien? Shownieuws heeft een stukje, maar niet volledig. Die wordt wel vandaag aangeboden aan de internationale pers, de nationale morgen. Maar wil vanavond al kijken.
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan dat nummer?quote:
quote:De kans bestaat dat Hind optreedt na het tweede reclameblok. De beslissing waar de reclameblokken vallen moet nog genomen worden.
Op zich een kutloting maar het Zweedse liedje is sterk genoeg om door te gaan... geen probleemquote:
Zweden wordt weer vreselijk overschat, zoals meestal. In het Oosten zit echt niemand op deze ouderwetse meuk te wachten.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich een kutloting maar het Zweedse liedje is sterk genoeg om door te gaan... geen probleem
Als je dat optreden van Charlotte ziet dan is het het meest proffesionele optreden van alle deelnemers... heel wat anders dan een Belgische doos die op het moment surpreme haar kniezwengel vergeetquote:Op maandag 17 maart 2008 19:12 schreef MisterO het volgende:
Ik hoop dat Zweden de Kate Ryan van dit jaar wordt
Je T'Adorequote:Op maandag 17 maart 2008 19:12 schreef MisterO het volgende:
Ik hoop dat Zweden de Kate Ryan van dit jaar wordt
Dat idee had ik nou ook... zou het toch nog goed komenquote:Op maandag 17 maart 2008 19:33 schreef MisterO het volgende:
Volgens mij hebben ze het refrein wat minder muliticulti gemaakt en versterkt met meer gitaren..
ff afwachten op de hele clip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |