quote:Op maandag 17 maart 2008 13:39 schreef Miss_S het volgende:
En weer klaar met werken, deze keer wel met de kinderen meegegeten en nu thuis wat fruit op
Zometeen weer naar stage en dan kijken of ik nog zin heb om te sporten.....
Nee ik moet al zin maken voor huiswerk daarnaquote:
quote:
Precies, toen ik nog 20 kilo kwijt moest deed ik zo'n 1,5 uur per dag aan sportquote:Op maandag 17 maart 2008 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
2 uur sporten in de week?Da's niet zoveel. Then again, jij hoeft ook niet echt veel gewicht meer kwijt.
Ben je eigenlijk ook naar dat archeologische park geweest? Ben ik een paar jaar geleden geweest, het is er best mooiquote:Op maandag 17 maart 2008 12:38 schreef Sylvana het volgende:
Zaterdag naar Xanten geweest, was erg leuk en interessant, al heb ik nog wel last van mn knieen en bovenbenen van al het lopen![]()
Ik sport meestal 2 uur per dag.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee ik moet al zin maken voor huiswerk daarna
En 2 uur sporten in de week is ook wel een keertje genoeg
Dat is wel veel! Maar dan vind je het vast ook HEEL ERG LEUK. Hoe doe je dat btw in de lunchpauze? Ga je daarna nog even in de douche op je werk? Kan me er weinig bij voorstellen.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik sport meestal 2 uur per dag.
En vandaag ruim 2,5 uur.Heerlijk een rondje gerend in mijn lunchpauze.
Maar vind je het niet zonde om zo weinig gebruik te maken van al die apparaten die je hebt?
Ja, daarvoor gingen we ook naar Xanten, zijn alleen naar archeologisch park geweest, verder nietquote:Op maandag 17 maart 2008 15:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk ook naar dat archeologische park geweest? Ben ik een paar jaar geleden geweest, het is er best mooi(en de zon scheen, heerlijk in de zon gelegen op alle grasvelden in het park).
Ik iets minder dan jij, hoor. Iets van 1-1,5 uur per dag.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar vind je het niet zonde om zo weinig gebruik te maken van al die apparaten die je hebt?
Macaroni, goed ideequote:Op maandag 17 maart 2008 15:34 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga vanavond maar eens macaroni eten, echt al zo lang niet meer gehad, wel weer eens zin in. En dan met lekker veel groenten erdoorheen
Ik weet nog niet of ik vanavond ga zwemmen, nog steeds veel last van mn benen, en vanavond is BBB-training, dus weet niet of dat dan verstandig is. Kijk het nog wel ff aan
quote:Op maandag 17 maart 2008 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
Sorryyyyyyy
Ik weet niet hoe je moet calibreren, je moet dan geloof ik vantevoren een route van 1 km bepalen en die een paar keer lopen, zowel rennend als wandelend ofzo. Staat in het boekje.
Nee al deed ik er 1x in de maand iets mee heb ik er al lang het geld uitgehaaldquote:Op maandag 17 maart 2008 16:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk ook, toch maar weinig dagen dat ik boven de 1200kcal komquote:Op maandag 17 maart 2008 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar sowieso denk ik dat wij ook een iets ander eetpatroon hebben dan bijvoorbeeld Miss_S, denk je niet? En meer eten betekent natuurlijk ook gewoon meer sporten
Jaquote:Op maandag 17 maart 2008 19:33 schreef freecell het volgende:
Spinazie is lekker!
Dat wilde ik eigenlijk ook wel, maar TARA had meer zin in broccoli, dus dan broccoli
haarmaskerquote:Op maandag 17 maart 2008 13:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom smeer je dat in je haar?.
Of heb je shampoo met die ingrediënten?
Ik fiets naar mn werk (in totaal 2 uur) en dat vind ik heerlijk om te doen. Lekker rustig wakker worden met een muziekje erbij op de fiets. Ik kan wel met de auto gaan, maar dan raak ik vooral geirriteerd door mijn mede-weggebruikers en kom ik altijd in de file terecht. Ik zit al snel tegen de 45 minuten reistijd aan als ik met de auto ben. En ik schiet 's ochtends dan helemaal niet op en dan ben ik dus meer tijd kwijt dan wanneer ik ga fietsen. Douchen kan ik gelukkig op mn werk, dus dat doe ik als ik mn mail heb doorgenomen en mn afspraken heb voorbereid en na het hardlopen dus.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:14 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat is wel veel! Maar dan vind je het vast ook HEEL ERG LEUK. Hoe doe je dat btw in de lunchpauze? Ga je daarna nog even in de douche op je werk? Kan me er weinig bij voorstellen.
Ik vind het alleen soms leuk, met goed weer ofzo. En als ik niet heel druk ben die dag. Moet toch binnenkort een datum prikken dat ik echt weer moet beginnen, want het heeft wel een positief effect op me wanneer ik hardloop.
Nee, je moet het andersom zien.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik iets minder dan jij, hoor. Iets van 1-1,5 uur per dag.
Maar sowieso denk ik dat wij ook een iets ander eetpatroon hebben dan bijvoorbeeld Miss_S, denk je niet? En meer eten betekent natuurlijk ook gewoon meer sporten
Oew, die mag je me even voorrekenen.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee al deed ik er 1x in de maand iets mee heb ik er al lang het geld uitgehaald
Vervoerskosten komen er ook nog bijquote:Op maandag 17 maart 2008 20:44 schreef Liejannuh het volgende:
Jullie vergeten de afschrijving en de kosten die aan de ruimte vast zitten (zoals huur, verwarming etc).
Komt nog eens bij dat je bij een sportschool professionele begeleiding krijgt en meer keuze hebt in apparaten. Ook dat verschil moet je kwantificeren.
Op de fiets naar de sportschool natuurlijk.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Vervoerskosten komen er ook nog bijEn ik vraag toch nooit begeleiding
Uh.... zeggen dat je geen contact met haar wil? Of is dat tè voor de hand liggend?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben er ook nog even.
Om half 7 zat een vriendin op MSN, die zit in een revalidatieoord in Haren (20 min fietsen bij mij vandaan) en ze vroeg of ik zin had om even langs te komen. Tuurlijk. Even een bakje thee gedaan daar in de kantine.
And it seems like I've got a little situation. Weten jullie nog die vrouw waarmee ik gedate heb een paar weken geleden? Ze zit nu de hele tijd contact te zoeken, maar ik voelde geen klik en wil dus ook geen contact meer. Wat doe ik hier nu mee?
.
Hoe direct ben je al naar haar toe geweest?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Ze zit nu de hele tijd contact te zoeken, maar ik voelde geen klik en wil dus ook geen contact meer. Wat doe ik hier nu mee?.
Geen huur en verwarmingquote:Op maandag 17 maart 2008 20:44 schreef Liejannuh het volgende:
Jullie vergeten de afschrijving en de kosten die aan de ruimte vast zitten (zoals huur, verwarming etc).
Komt nog eens bij dat je bij een sportschool professionele begeleiding krijgt en meer keuze hebt in apparaten. Ook dat verschil moet je kwantificeren.
Ik wil haar niet kwetsenquote:Op maandag 17 maart 2008 21:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Uh.... zeggen dat je geen contact met haar wil? Of is dat tè voor de hand liggend?
Maar jij zit vast bij een studentensportschool dus dat telt nietquote:Op maandag 17 maart 2008 20:49 schreef omearos het volgende:
Moet je vooral niet mijn sportschool nemen om te berekenen of je de kosten er al uit hebt: 60 euro per jaar
Shit, betraptquote:Op maandag 17 maart 2008 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar jij zit vast bij een studentensportschool dus dat telt niet.
Jij wilt haar niet kwetsen maar zij kwetst jou wel! Dan zou ik ook gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je geen contact meer wilt, anders heb je jezelf ermee.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil haar niet kwetsen.
Ik heb ook altijd issues. Ik vind het ook een beetje griezelig, want als ik een tijdje niet met mensen praat, gooi ik ze weer uit mijn MSN. Met haar praatte ik na de date niet meer, dus heb ik dat met haar ook ga doen, afgelopen weekend pas. En dan mailt ze dat ze kan zien dat ik haar eruit gegooid heb? Kan volgens mij helemaal niet. Ze heeft een hele lijst contactpersonen (heb ik gezien toen ik daar was) en toch merkt ze het meteen als ik niet online ben en gaat ze meteen mailen van: 'hey waar ben je?'. Ik kan niet tegen dat claimende gedoe, brr.
Jawel, dat kan ik ookquote:Op maandag 17 maart 2008 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd issues. Ik vind het ook een beetje griezelig, want als ik een tijdje niet met mensen praat, gooi ik ze weer uit mijn MSN. Met haar praatte ik na de date niet meer, dus heb ik dat met haar ook ga doen, afgelopen weekend pas. En dan mailt ze dat ze kan zien dat ik haar eruit gegooid heb? Kan volgens mij helemaal niet. Ze heeft een hele lijst contactpersonen (heb ik gezien toen ik daar was) en toch merkt ze het meteen als ik niet online ben en gaat ze meteen mailen van: 'hey waar ben je?'. Ik kan niet tegen dat claimende gedoe, brr.
Dit is al de tweede keer dat je me als een botterik afschildert hierquote:Op maandag 17 maart 2008 22:07 schreef Isabeau het volgende:
Viking, er zijn manieren genoeg om te zien wie jou uit hun MSN hebben gegooid. Sowieso niet echt netjes, maar goed. Ik heb een heel ander idee bij daten en met mensen omgaan denk ik.
Misschien vind ik je ook wel een botterik, zoals je het zelf zo mooi weet te zeggen. Je komt met betrekking tot afspraakjes alles behalve sympathiek over.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:28 schreef Viking84 het volgende:
Dit is al de tweede keer dat je me als een botterik afschildert hier.
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:13 schreef Viking84 het volgende:
And it seems like I've got a little situation. Weten jullie nog die vrouw waarmee ik gedate heb een paar weken geleden? Ze zit nu de hele tijd contact te zoeken, maar ik voelde geen klik en wil dus ook geen contact meer. Wat doe ik hier nu mee?
.
Je wilt haar niet kwetsen, maar je gooit haar wel uit je MSN en negeert haar gewoon?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nu direct de politiek correcte manier moet noemen. Wel de nette en eerlijke manier.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:40 schreef Viking84 het volgende:
Nou, laat maar zitten verder. Ik moet dit soort dingen hier duidelijk niet posten. Ik zal het op de politiek correcte manier afhandelen.
En ik kan toch ook niet weten dat zij meteen gaat mailen? Zo gaat dat nu eenmaal met MSN contacten. Er zijn ook genoeg mensen die mij uit hun lijst hebben geflikkerd. Op den duur ben je uitgepraat. Ik ben haar toch geen verantwoording schuldig?
Ik vind gewoon dat ik niks verplicht ben jegens haar. Ik heb gezegd dat ik geen klik voelde, zij zei hetzelfde, dus wat wil ze verder nog van me?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:42 schreef Isabeau het volgende:
Fijn dat het je toch even heeft doen nadenken dat je dingen ook anders kan oplossen in plaats van hier te jammeren dat je een little situation hebt die je zelf hebt veroorzaakt.
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:46 schreef Viking84 het volgende:
"Hoi, ik ga je uit MSN gooien, want ik heb geen behoefte aan contact met jou."
Ik vind je anders ook behoorlijk bot. Zeg dan: hier heb ik geen zin meer in dit gaat niet werken. Iemand zo aan het lijntje houden is nog veel kwetsender. Wel aardig doen maar iemand vervolgens stiekem gaan negeren door te verwijderen etc. Raar, heel raar.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat je me als een botterik afschildert hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hollandse bouwquote:Op maandag 17 maart 2008 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
PF, je hebt gewoon de typisch hollandse bouw! Hoewel ik je op de foto nog steeds niet heel vet vind, echt niet.
Bovendien, gelukkig heb je erg mooi haarHoe is het maskertje bevallen, zou je 't aanraden?
Ik heb zo'n lekkere pot haarmaskerkledder van Biotherm, en dat ruikt echt heeeeel erg lekker
Oh, ik bedoel niet als in: boerenpaardengrove-bouw, ik bedoel dat ook bij jou het vet de neiging heeft om op de buik te gaan zitten. Bij afrikaanse vrouwen en CF gaat het vet vooral op de kont zitten.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hollandse bouwIk kreeg laatst te horen dat ik een tengere bouw had
![]()
Je bent weer aangekomen, maar ik ben alleen maar blij om te kunnen concluderen dat je tóch een mens bentquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:38 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen
zit weer klaar met de motorkleren aan en een tas vol hardloopspullen. Heb maar één college, dus ga na dat college direct naar mijn werk om daar te hardlopen en daarna te gaan werkenZal eerst even vragen of de douche daar in orde is
voor het geval dat.. hij is volgens mij al zo lang niet meer gebruikt
Opstoppingen, onregelmatig eten, yay, en je zit zo weer op 77,8hoop dat er deze week weer een downfall in gewicht komt zeg
maargoed.. ik heb wel genoten
![]()
Uhm.. ja waar je van afvalt? Ik heb er niet zo veel verstand van wat voor mij goed zou zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
@PF: jawel hoor. Geef eens wat criteria: hoeveel kcal/dag, hoe 'makkelijk' moet het zijn qua kookwerk?
Dat mag ze best!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:42 schreef Isabeau het volgende:
Fijn dat het je toch even heeft doen nadenken dat je dingen ook anders kan oplossen in plaats van hier te jammeren dat je een little situation hebt die je zelf hebt veroorzaakt.
Ik eet cruesli met yoghurt en zoals altijd staat het nu zacht en zompig te worden, omdat ik allerlei andere dingen aan het doen ben, waardoor het zometeen weer de prullenbak in gaat en ik straks met een knorrende maag bij statistiek zitquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Cruesli met yoghurt vind ik nog wel te doen, maar met melk wordt het zo vies, brrrr. Maar goed, ik eet eigenlijk zelden cruesli, ik heb liever muesli
En Principessa, waarom heb je ooit 200 ml olijfolie gedronken?!![]()
Goeiemorgen allemaal!
(Lief dat je voor me opkomtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat mag ze best!
Daar zijn we hier ook voor en of ze ze nou zelf veroorzaakt heeft of niet
Goedemorgen trouwens..
Hoeft ook niet, maar hier mag je toch gewoon komen klagen doet iedereen wel een keertjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
(Lief dat je voor me opkomt. Echter: ik wil dit niet meer oprakelen nu
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
Mijn gouden tip: kwark met muesli. Ik weet niet wat het is, maar altijd als ik daarmee ontbijt, kan ik een uurtje later een pot vol donerenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:38 schreef motorbloempje het volgende:
Opstoppingen, onregelmatig eten, yay, en je zit zo weer op 77,8hoop dat er deze week weer een downfall in gewicht komt zeg
maargoed.. ik heb wel genoten
![]()
Maar er staat toch echt 'gedronken'quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vond de olijfolie meer stinken maar dat komt doordat ik de lucht niet meer kan verdragen sinds ik een keer 200ml olijfolie in een keer op heb gedronken.
Je zou natuurlijk ook op kunnen letten, zodat je iets leertquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:54 schreef Viking84 het volgende:
Grr.
Ik moet alleen naar statistiek, want ik kom net op Marks kamer ligt 'ie nog in bed, want hij dacht dat het college om 11 uur was. Nu moet ik voor hem en voor mezelf een krabbeltje zetten, want het college is verplicht.
Neem wel een boek mee, zodat ik wat te lezen heb.
Alles wat hij zegt staat ook wel in het boek. Waarom denk je dat het college verplicht is? Omdat er anders niemand op komt dagen. En hij doet serieus waar wel een kwartier over één sheet. Het is echt zo dodelijk saai.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:04 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook op kunnen letten, zodat je iets leert
Kieskeurig of Kelkooquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:45 schreef shinydiscoball het volgende:
Goeiemorgen![]()
Iets mindere week gehad qua stress, maar wel goed voor mijn lijnNet gewogen, nog steeds 66 kilo
Ik heb wel geconstateerd dat ik echt aan mijn kont en achterkant van mijn bovenbenen moet werken, dat mag wel wat strakker
![]()
Weet een van jullie trouwens een goeie site waar je dingen zoals fotocamera's kan vergelijken qua prijs en kwaliteit enzo? Consumentenbond moet je eerst lid van worden geloof ik. Ik zoek een goeie digitale foto camera maar weet bij god niet waar ik moet beginnen met zoeken.
Veel plezierquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:09 schreef conleche het volgende:![]()
Ik vertrek naar la Douce France! Tot over een dag of 10!
Veel plezierquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:09 schreef conleche het volgende:![]()
Nou ik dacht van een glas cola is goed tegen buikpijnquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Cruesli met yoghurt vind ik nog wel te doen, maar met melk wordt het zo vies, brrrr. Maar goed, ik eet eigenlijk zelden cruesli, ik heb liever muesli
En Principessa, waarom heb je ooit 200 ml olijfolie gedronken?!![]()
Goeiemorgen allemaal!
www.dpreview.comquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:45 schreef shinydiscoball het volgende:
Goeiemorgen![]()
Iets mindere week gehad qua stress, maar wel goed voor mijn lijnNet gewogen, nog steeds 66 kilo
Ik heb wel geconstateerd dat ik echt aan mijn kont en achterkant van mijn bovenbenen moet werken, dat mag wel wat strakker
![]()
Weet een van jullie trouwens een goeie site waar je dingen zoals fotocamera's kan vergelijken qua prijs en kwaliteit enzo? Consumentenbond moet je eerst lid van worden geloof ik. Ik zoek een goeie digitale foto camera maar weet bij god niet waar ik moet beginnen met zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooi kotsende meisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja, allemaal kreukels in je kleren ( vooral bij blousjes) staat ook niet echt netjes vind ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je hoeft toch niet te strijken of zeg ik nu iets heel stoms
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mooi weer buiten zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over het laatste spoilerstukje: dat vind ik ook wel een goede, maar niet iedereen maakt dat onderscheid (heb er zelf in dit topic ook weleens een akkefietje over gehad). Maar voor viking idd: een opmerking over iets wat je doet is niet gelijk aan een opmerking over een persoon.
Het mooi kotsende meisje.
Ik heb 4 blousjes, die ik regelmatig draag, maar toch zitten er na het wassen wel kreukels in, ook al hang ik ze altijd op ( heb kledingrek) En ook gewoon met shirtjes en broeken vind ik het mooier als het gestreken isquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja mn moeder zei altijd
o koop maar kleding die je niet hoeft te strijken
want ik doe het niet hoor!
in mijn blouzen zitten ook nooit echt kreukels, denk omdat ik ze ophang en niet verfrommel..
Nee, ik heb dus een kledingrek, dus hang alles op ( ook broeken) dus dan komen er geen nieuwe kreukels meer in, ook al hangt het weken voor ik het weer aan hebquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar is toch zonde als je het weken van te voren hebt gestreken
zitten de kreukels er toch alweer in?
p.s.Mensen die nooit strijken
Nee hoor, ik heb dan wel heel veel kleren, ik kijk even op mn kledingrek wat er allemaal hangt en dan stel ik zo in mn hoofd een setje samen en dat trek ik aanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oh dus jij doet nooit zo van:
O NEE WAT MOET IK AAN WAT MOET IK AAN WAT MOET IK AAAAAAAAAN
*past 30 shirtjes
*15 broeken*
*20 paar heels*
de stapel groeit en groeit en groeit en groeeeeit
en dan op het einde denk je van
o wat ik vandaag de hele dag aanhad was ook best leuk![]()
en doe je dat aan.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mooi weer buiten zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mijn lunch ook weer op en ik heb vandaag niet zo heul veul zin om wat nuttigs te doen, dus ik ga straks maar even lezen denk ik.Niet meer actief op Fok!
Dat heb ik nou nooit ... ik doe mn kast open, trek er een broek uit met een kleurtje waar ik zin in heb, bovenste shirt van de stapel (is toch meestal zwart) en dan trui/vest erbij ... is altijd wel prima. Ga me niet verkleden halverwege de dagquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oh dus jij doet nooit zo van:
O NEE WAT MOET IK AAN WAT MOET IK AAN WAT MOET IK AAAAAAAAAN
*past 30 shirtjes
*15 broeken*
*20 paar heels*
de stapel groeit en groeit en groeit en groeeeeit
en dan op het einde denk je van
o wat ik vandaag de hele dag aanhad was ook best leuk![]()
en doe je dat aan.
net taart gegeten want broertje is jarig![]()
![]()
Dan zijn we lekker samen een mutsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:20 schreef Chicolate het volgende:
Oh en ik voel me nu best een muts, ik strijk mn kleren wel ... het 'ontkreukt' niet als ik het aanheb ... dus broeken en shirtjes (met print, die blijft in gekreukelde staat steken) strijk ik dan toch maar wel ... maar geen sokken of ondergoed of beddegoed of pyama's![]()
Hey zus ik wist niet dat je hier ook zatquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mn zusje is trouwens wel iemand die zich tig keer op een dag verkleed en eerst van alles aanpast enzo, maar zo ben ik gelukkig nietZij ruimt het daarna ook nooit op ofzo, dus zij heeft ipv vloerbedekking ofzo gewoon de grond bedekt met kleren meestal
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Steken in je zij komen van luchtophopingen in je darmen, daar maakt je dikke darm een knik en kan lucht ophopen en onaangenaam tegen de wand drukken.
En ik heb hoofdpijn, niets in huis voor lunch en geen zin om de deur uit te gaan
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:06 schreef Faithy het volgende:
een lekker grote capuchontrui
lekker hequote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
![]()
... ik geloof dat ik niet eens andere truien heb
Moblo, wat je schrijft slaat precies op mijquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:06 schreef Faithy het volgende:
het kan mij over het algemeen geen ruk schelen wat ik aan heb![]()
ik pak wat er naast mijn bed nog van de dag ervoor (draag mijn kleren 2 dagen) of wat er in de kast gepropt ligt, en dat is niet veel, opzich
De ene keer is het (per ongeluk) wat netjes, de andere keer passen de kleuren niet bij mekaar, en de andere dag heb ik weer een lekker grote capuchontrui aanheerlijk
Ok, voor gelegenheden doe ik wel wat beter m'n best, maar als ik alleen naar de uni ga, dan boeit het me niets. Wat ik wel doe is nooit een capuchontrui aantrekken als ik moet werken.. daar moet het altijd wel vrij neutraal/netjesachtig zijn..
Mij maakt uiterlijk wel uit dusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waarom willen jullie dan afvallen als uiterlijk toch niet zoveel uitmaakt
Nou bijvoorbeeld omdat de dijen openschuurden als je een rokje aanhad. Of dat je jezelf HEEL ERG vadsig vond als je in de spiegel keek. Omdat je je er niet goed bij voelt. Omdat je een grotere kans hebt op sommige ziektes als je het zo door laat gaan. Omdat je niet meer in je kleding past.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waarom willen jullie dan afvallen als uiterlijk toch niet zoveel uitmaakt
Dan geef je dus WEL om je uiterlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Of dat je jezelf HEEL ERG vadsig vond als je in de spiegel keek. Omdat je je er niet goed bij voelt. \
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
sarcasm, i has it.
Hmm ja, misschien wel. Ik bedoel meer dat je niet hoeft te vinden dat je er mooi uit moet zien, maar dat je wel zoveel zelfverachting hebt dat je ongelukkig wordt van je spiegelbeeld. (dat had ik zo'n beetje; nu met een veel lagere frequentie).quote:
Zoals mijn zus ze draagt dusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:10 schreef Faithy het volgende:
ik had het dan ook over die grote brede 'nutteloze' riemen, die niets met een broek omhooghouden te maken hebben
toen jij 15 wasquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat was ook in toen ik 15 wasMaakt ze niet mooier.
Soms is het best mooi, een extra accent op de taille, maar vaak ook afgrijselijk. Ligt eraan wie het draagt en hoe het gedragen wordtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals mijn zus ze draagt dus. Afzichtelijke dingen die ze gewoon om d'r buik draagt
.
Na een paar kleine verbeteringen, ben ik het volledig met je eensquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:00 schreef Faithy het volgende:
ik geef geen zier om kleding, en vind juist al die frutsels (die jullie wel mooi vinden (accessoires, riemen, oorbellen, laarsjes, hakken, etc.) ) écht afgrijselijk lelijk.. vaak ook als mensen dat aanhebben![]()
vind het écht niets
maargoed, gelukkig is er smaak. Ik vind juist totaal geen accessoires erg mooi: simpel en neutraal: geen drukke prints, maar zachte rustige felle kleuren (bruin/beige/grijsgeel/groen/blauw/etc.) icm zwart
Uiterlijk belangrijk vinden, ja, UITERLIJK, kledingfrutsels, nee
Ik draag ze veel bij zomerjurkjes (ookal zijn dat geen hele brede riemen) omdat je anders mijn figuur totaal niet zietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Soms is het best mooi, een extra accent op de taille, maar vaak ook afgrijselijk. Ligt eraan wie het draagt en hoe het gedragen wordt
Of je heupen zijn gewoon te breedquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:39 schreef Miss_S het volgende:
Ik draag ze veel bij zomerjurkjes (ookal zijn dat geen hele brede riemen) omdat je anders mijn figuur totaal niet ziet
Heb een veelste smalle taille voor de meeste jurkjes
niveautje weer. heeft iedereen niets te doen of zoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:47 schreef Faithy het volgende:
DIKKE tieten, hihije zei dik! dikke TIETEN, hihi
je zei tieten!
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
of je tieten te dikDat probleem heb ik vaak bij kledingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij jurkjes doe ik er dan vaak een riem om zodat je de taille nog enigzins kunt zien. Tenzij het jurkje heel getailleerd is, dan hoeft dat niet.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Jawel, maar ik heb geen zinquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
niveautje weer. heeft iedereen niets te doen of zo
ik space hem weer op de cola light
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
niveautje weer. heeft iedereen niets te doen of zo
ik space hem weer op de cola light
tussen de 70 en 72, ligt er net aan hoeveel ik gegeten hebquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel cm is je taille dan, Miss S?
Dat is vrouwelijk en ik ben er erg blij meequote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Of je heupen zijn gewoon te breed
Jeansmaat 28 heeft ook wel wat hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:15 schreef Miss_S het volgende:
Dat is vrouwelijk en ik ben er erg blij mee
Wie wil nu niet een zandloperfiguur
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:22 schreef minilotje het volgende:
Gwurp, blug, ZIEK ben ik geweest.
* veiligheidsspeldje wist er best veel toen het op tv wasquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:41 schreef Viking84 het volgende:minilotje.
Ik heb net die test ook even gemaakt. Ik wist serieus waar maar één vraag (die over het sadisme). Ik heb echt geen kaas gegeten van drugs en verschillende standjes. Ik vond het maar een discriminerende test. Hoe moet ik nou weten waar de G-spot van een MAN zit?. Had trouwens een 4,2.
Ik heb hem opgezocht (verveling) ... 3,9quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:41 schreef Viking84 het volgende:minilotje.
Ik heb net die test ook even gemaakt. Ik wist serieus waar maar één vraag (die over het sadisme). Ik heb echt geen kaas gegeten van drugs en verschillende standjes. Ik vond het maar een discriminerende test. Hoe moet ik nou weten waar de G-spot van een MAN zit?. Had trouwens een 4,2.
quote:watskebeurt met minilotje?
...quote:die heeft een leven denk ik![]()
...Ik heb óók wel hartstikke een leven natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:22 schreef minilotje het volgende:
Gwurp, blug, ZIEK ben ik geweest. Dat in combinatie met een website die echtechtechtecht af moet deze week heb ik erg weinig FOKtijd gehad.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:27 schreef Faithy het volgende:
welkom terug minlotje
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef Ewelina het volgende:
Minilotje, welkom terug
Dank, dank!quote:
Tsja, het is maar net hoever en in welke richting je algemene ontwikkeling reikt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Hoe moet ik nou weten waar de G-spot van een MAN zit?
Nee, was ik inderdaad niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Enminilotje
Nu is het helemaal zeker dat ik je niet met glitterende hoepels op cs zag, aangezien je toen wrs. ziek was.
Aan het einde van het programma lopen ze door alle vragen heen. Hoe heb jij de test dan gedaan?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb die BNN test ook maar eens gedaan, een 6.4. maar hoe weet je nou wat je goed had of niet?
Ah, vandaar!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Oh, online, niet aan de hand van het programma.
Typ jij tegenwoordig alles dubbel op Fok?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb die BNN test ook maar eens gedaan, een 6.4. maar hoe weet je nou wat je goed had of niet?
ik wist vet veel; vragen maar had ook maar een 4.2quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:41 schreef Viking84 het volgende:minilotje.
Fok doet het hier niet zo lekkerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Typ jij tegenwoordig alles dubbel op Fok?.
En wist je echt dingen of heb je maar wat gegokt? Zoals ik al zei wist ik maar 1 ding zeker.
Zoiets inderdaad.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:51 schreef minilotje het volgende:
Ik ben trouwens tijdelijk even afgestapt van alleen water drinken.
Mijn lief kwam aanzetten met maar liefst 16 anderhalveliterflessen Coca Cola Zero omdat er lollige plastic hologrambekers bijzaten van die fraaie Happiness Factory-campagne van Coca Cola.![]()
Nou ja, in Zero zitten nauwelijks caloriën. Ik heb wel beduidend meer neiging tot boertjes laten.
Wat was nou dat verhaal laatst over dat je tóch dik zou worden van light frisdrank? Toch vooral omdat je er meer trek in eten van zou krijgen omdat je je lijf fopt met een plons nepsuiker?
Aha! Maar dat betekent dus dat het in theorie méér is dan er alleen maar trek in zoetigheid van krijgen? Het vertraagt je noeste pogingen tot vetverbranding, zogezegd?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Insuline wordt nooit omgezet in vet. Insuline is een hormoon en helpt bij stofwisselingsprocessen, maar is zelf nooit en te nimmer brandstof. Insuline helpt bij de opslag van vet en verhindert de afbraak van vet.
Nou dat stond in mijn profielwerkstukquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Principessa! Klok & klepels en geen onzin verkondigen
Insuline wordt nooit omgezet in vet. Insuline is een hormoon en helpt bij stofwisselingsprocessen, maar is zelf nooit en te nimmer brandstof. Insuline helpt bij de opslag van vet en verhindert de afbraak van vet.
Die nog beoordeeld moet worden? Haal terug dat ding!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou dat stond in mijn profielwerkstuk
Ik ookquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net een paaseitje op..en hij was super lekker
Oops! Hopenlijk is de docent niet helemaal op de hoogtequote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou dat stond in mijn profielwerkstuk
Ja, zal wel een corpsbal zijn. Ik ken daar ook niemand vziw, maar ik weet dan ook niet waar iedereen die ik ken precies woontquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:02 schreef freecell het volgende:
Volgens mij ken ik niemand aan het Lage der A gelukkig! Zijn veel verenigingspanden daar, of niet?
HIer ontbijt met thee en knackerbröt. Nog niet zo heel hongerig na de pannenkoeken van gisteravond.
Bestaat er ook een Viking44 dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
Zit nu lekker mn ontbijtje op te peuzelen, nieuws te lezen, te posten, en zodadelijk naar nijmegen.
Heb nog gedroomd over Viking44 (nee, niet 84) maar weet niet meer wat![]()
dromen over forum-mensen
Tomaat eten! IJzer!quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben echt al 1-2 weken duizelig
maar ik eet genoeg:P Misschien alleen niet gezond genoeg.
Fysio zegt wandelenquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:12 schreef Miss_S het volgende:
Kan je dat niet beter aan de fysio vragen? natuurlijk kunnen wij met goede ideeen komen maar lijkt me dat die het toch beste weet, voordat je straks nog meer kapot gaat maken
géts wat balenquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ja hoi. Ik ben tegen crossposten, want dat is irritant, maar nu ga ik even een urgente vraag in meer dan een topic posten.
Ik ben naar de fysio geweest met een pijnlijke knie, volgens hem is t een verrotte meniscus. Is eenvoudig operatief te verhelpen, nou, mij best. Maar nu mag ik tot 6 weken daarna niet hardlopen en geen baantjes zwemmenIk doe nu 3x per week rennen en 2x per week zwemmen, en ik heb dus echt geen flikker zin om 3 maanden niet te sporten
Ik heb net een beetje een goede conditie.
Help mij en draag alsjeblieft andere, niet-kniebelastende en wel zware sporten aan
Ik ben wel van het schoonmaken, maar twee katten maken nu eenmaal ontzettend veel troep: haren, korreltjes uit de kattenbak en Mark komt hier ook altijd met z'n modderpoten binnen stampen. Ik stof ieder weekend af, ruim op en stofzuig (zuig stof, het blijft een irritant, raar werkwoordquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:30 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben echt niet van het schoonmaken
Maar ben gelukkig ook gewoon lekker druk met school, werk en vrienden
Gister bij mijn vriend op zijn kamer, zou ook best een sopje kunnen gebruiken maar dat ga ik dus echt niet doen
Ik ga wel gewoon sporten om kcal te verbranden
Dat is echt een mooi boekquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben 'Oorlog zonder vrienden' van Evert Hartman aan het lezen voor één van de boekverslagen die ik moet maken. Wel grappig, heb hem toen ik een jaar of 10/11 was ook al eens gelezen. Boekt telt 300 pagina's, maar ik vlieg er in een paar uurtjes doorheen.
Wat is poloslag?quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:55 schreef freecell het volgende:
Balen Coldfeet
En inderdaad crawlzwemmenKrijg je ook nog eens als een gek conditie van. En anders poloslag? Dat mag wel met je benen en is minder vermoeiend voor de rest.
Hier vanavond tortellini gehad
Een vriend van mij heeft in dat huis gewoondquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:59 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/news/148(...)s_studentenhuis.html
Maar ik leef nog, hoor. Ben wel benieuwd of het iemand is die ik ken
.
Nu aan de yoghurt met banaan. Moet van alles doen vandaag, dus zal hier niet veel zijn
. Gisteravond weer hardgelopen. Ging goed, ondanks het feit dat we twee weken niet gelopen hadden. We moeten echt eens wat consequenter lopen, want anders halen we die 20 minuten achtereen nooit
(zijn er slechts 1 les van verwijderd). Ik wil nu wel eens verder met het schema voor 45 minuten
.
quote:Ik heb in dat pand gewoond in het eerste jaar in Groningen. Kort daarvoor was er ook al een brand geweest met een dode. Als er brand uitbreekt en je woont aan de achterkant, dan zit je als ratten in de val.
Ik vind polo absoluut beter te doen dan gewone crawlquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja polo is met je hoofd boven water de borstcrawl
verrrmoeeeieeend
De polo die ik bij balvaardigheid (stickerdiploma als voorbereiding waterpoloquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind polo absoluut beter te doen dan gewone crawlVooral omdat je met je benen schoolslag mag zwemmen. Ik ben niet zo goed in dat flipperen
pardon? 'een leuke meeting'?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:51 schreef Miss_S het volgende:
Nee dan wil ik wel een leuke meeting
Maar goed dat hebben we al eerder geprobeerd en niemand wou echt
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja wel leuk alleen geen goeie zwembikini/badpak
voor het bijschaven van basisslagen heb je geen professionele badkleding nodig hoorquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:49 schreef Ewelina het volgende:
Op zich wel een leuk ideeIk heb alleen al een tijd niet meer gezwommen (en ook geen fatsoenlijke zwemkleding meer). Heb wel jaren aan wedstrijdzwemmen gedaan
ik kom zeker niet, wees maar niet bangquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
pardon? 'een leuke meeting'?
Er zijn twee mensen hiervoor die zeggen 'ja leuk' tegen een voorstel![]()
dan kom je niet, ook goed
Ik heb zo'n reuze leuke gehaakte katoenen bikiniquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
voor het bijschaven van basisslagen heb je geen professionele badkleding nodig hoor![]()
Ok, ik ben een voorstander van sportieve badkleding in een zwembadmaar het is niet verplicht, en zolang je niet te hard het water in duikt en daarmee je topje verliest
is het prima te doen
ik krijg nu even visioenen van een wollen bikiniquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb zo'n reuze leuke gehaakte katoenen bikiniDie zakt dus echt acuut uit zodra ie nat wordt
Zwemmen doe ik in een badpak, zonnen in een bikini.
Lief dat jullie meedenken over knie-ontzienende sporten, dames!
gezelligquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:59 schreef Miss_S het volgende:
dan liever straks in de lente een hoepelmeeting
Ik heb net mijn bikini van toen weggegooid omdat die veelste groot is gewordenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb een badpak van toen ik 12 was en die pas ik nog
is die inmiddels niet gigantisch versleten?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb een badpak van toen ik 12 was en die pas ik nog
centraal uiteraardquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:43 schreef Chicolate het volgende:
Zwemlesmeet is een leuk idee!(ik wil wel komen, waar zou dat dan zijn?) ... alleen heb ik ondertussen geen badpak meer (totaal versleten, steeds weer, maar ik zweer nog steeds bij adidas, was het enige dat lekker zat, en dat had een extra sluiting bovenin mn rug) ... ik heb nog wel een oude adidasbikini, waarin ik áltijd dik lijk, zelfs als ik best slank ben
...
Ben weer terug van de tandarts ... geen gaatjes ... wel tandsteen onder mijn beugel ... au ... daarna controlefoto's moeten maken, en was opeens zo duizelig. Die vrouw merkte het niet, maar ik ging bijna van mijn stokje ... zo spannend is het nou ook weer nietom flauw te vallen bij foto's maken ...
Waarom ga je sterven? Of heet die vereniging zo?quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
Welkom hier Nik
En goedemorgen dames van het goede slanke leven
ontbijt weer bijna achter de kiezen en dan naar Nijmegen voor een tentamen
Hoop wel dat ik kan spinnen straks, heb wel mijn kleren meegenomen, en ga het voorzichtig proberen, ondanks de pijn in mn rug (die wel iets minder is dan gisteravond) iets (rustig) bewegen is beter dan thuis op de bank zitten, denk ik dan maar
En vanavond ga ik bij mijn potentiele nieuwe zwemvereniging kijkenben benieuwd
Moritura te Salutat (Zij die gaat sterven groet u), fijne dag allemaal
Mijn eetplannen voor Pasen zijn niet anders dan mijn eetplannen voor iedere andere dagquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:42 schreef Miss_S het volgende:
Wat zijn iedereens eetplannen trouwens voor pasen
De supermarkt is hier wel open maar geen koopavondquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn eetplannen voor Pasen zijn niet anders dan mijn eetplannen voor iedere andere dag.
Oh, de supermarkt is morgen wel open, toch?.
In Rotterdam wel geloof ik, maar hier is het vaker open dan in de rest van NL. Bijvoorbeeld alle 4 de supermarkten op mijn loopafstand zijn zondagmiddag geopend, stelletje gekkenquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn eetplannen voor Pasen zijn niet anders dan mijn eetplannen voor iedere andere dag.
Oh, de supermarkt is morgen wel open, toch?.
Das zo een bekende uitdrukking dat als je zo iets gaat doen je ze verw8 wss dood te gaan vd pijn dat ze dat zegtquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom ga je sterven? Of heet die vereniging zo?
Ik ben nog een halve kilo verwijderd vh gewicht in het lijstje. Het familieweekendje heeft toch meer schade aangericht dan ik gedacht had. Nu wacht ik tot m'n thee klaar is en dan ga ik aan de studie
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |