abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57431173

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_57431206
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:39 schreef Miss_S het volgende:
En weer klaar met werken, deze keer wel met de kinderen meegegeten en nu thuis wat fruit op
Zometeen weer naar stage en dan kijken of ik nog zin heb om te sporten.....
pi_57431415
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]
... En anders maak je maar zin

Ik ga vanavond maar weer zwemmen.
pi_57431551
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee ik moet al zin maken voor huiswerk daarna
En 2 uur sporten in de week is ook wel een keertje genoeg
  maandag 17 maart 2008 @ 14:06:13 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57431599
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

. Saskia krijgt een koekje van eigen deeg .
Hup, sporten jij, geen smoesjes! .
Niet meer actief op Fok!
pi_57431850
Nou ja, het is bij mij altijd zo dat ik het me voorneem en dan een reden heb om mezelf te schoppen, want ik heb best vaak geen zin of geen puf... Ben gisteren een uur bezig geweest om mezelf te motiveren om te gaan hardlopen (en ik had nog een nieuw hardloopgadget, nota bene).
Dus ik zeg nu: ik ga vanavond zwemmen. En dan moet ik het van mezelf doen, ook!

2 uur sporten in de week?Da's niet zoveel. Then again, jij hoeft ook niet echt veel gewicht meer kwijt.
pi_57432196
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:20 schreef ColdFeet het volgende:

2 uur sporten in de week?Da's niet zoveel. Then again, jij hoeft ook niet echt veel gewicht meer kwijt.
Precies, toen ik nog 20 kilo kwijt moest deed ik zo'n 1,5 uur per dag aan sport
Nu is het meer voor de fun (ookal vind ik wel dat ik minstens een paar uur in de week moet blijven sporten)
  maandag 17 maart 2008 @ 15:03:28 #8
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57432693
goedemiddag mijn nachtdiensten zitten er (gelukkig) weer op voel me brak en heb hoofdpijn....
maaaaaaaaaaaaar ga vanavond wel gewoon trainen

vanmorgen gewogen, 90,1 we gaan op naar een gewicht dat begint met een 8?
misschien morgen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57433187
Ik ga vanavond maar eens macaroni eten, echt al zo lang niet meer gehad, wel weer eens zin in. En dan met lekker veel groenten erdoorheen

Ik weet nog niet of ik vanavond ga zwemmen, nog steeds veel last van mn benen, en vanavond is BBB-training, dus weet niet of dat dan verstandig is. Kijk het nog wel ff aan
pi_57433592
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:38 schreef Sylvana het volgende:
Zaterdag naar Xanten geweest, was erg leuk en interessant, al heb ik nog wel last van mn knieen en bovenbenen van al het lopen
Ben je eigenlijk ook naar dat archeologische park geweest? Ben ik een paar jaar geleden geweest, het is er best mooi (en de zon scheen, heerlijk in de zon gelegen op alle grasvelden in het park).

Mijn toets ging goed , denk ik. Alleen was 'opeens' de batterij op. Sinds wanneer krijg ik geen waarschuwingen meer? Zat ik daar in het lokaal, begin van de toets, opeens zonder rekenmachine. Lieve klasgenoot had een extra (gewone, geen GR) bij zich, dus kon ik alsnog mn toets maken . En dat terwijl ik thuis batterijen al aan het opladen was, voor het geval dat ze op zouden gaan ... alleen vandaag mochten ze niet opgaan, en deden ze het toch .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57433708
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee ik moet al zin maken voor huiswerk daarna
En 2 uur sporten in de week is ook wel een keertje genoeg
Ik sport meestal 2 uur per dag.
En vandaag ruim 2,5 uur. Heerlijk een rondje gerend in mijn lunchpauze.

Maar vind je het niet zonde om zo weinig gebruik te maken van al die apparaten die je hebt?
pi_57433977
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:02 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Maar vind je het niet zonde om zo weinig gebruik te maken van al die apparaten die je hebt?
Dat is wel veel! Maar dan vind je het vast ook HEEL ERG LEUK. Hoe doe je dat btw in de lunchpauze? Ga je daarna nog even in de douche op je werk? Kan me er weinig bij voorstellen.
Ik vind het alleen soms leuk, met goed weer ofzo. En als ik niet heel druk ben die dag . Moet toch binnenkort een datum prikken dat ik echt weer moet beginnen, want het heeft wel een positief effect op me wanneer ik hardloop.
Het mooi kotsende meisje.
pi_57434185
quote:
Op maandag 17 maart 2008 15:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ben je eigenlijk ook naar dat archeologische park geweest? Ben ik een paar jaar geleden geweest, het is er best mooi (en de zon scheen, heerlijk in de zon gelegen op alle grasvelden in het park).
Ja, daarvoor gingen we ook naar Xanten, zijn alleen naar archeologisch park geweest, verder niet Mn broer en ik waren er al eens geweest met school, maar dat was al heel lang geleden, kon me er weinig meer van herinneren, maar was erg leuk
pi_57434284
Zo, mn kleuters waren druk vandaag.
Wil mn eigen klasje, zodat ik lekker kan beginnen met mn eigen ruimte en eigen regels. Ik ben een stuk strenger van mezelf dan dat ik nu doe voorkomen, omdat je toch meegaat met de routine van de klas die ze van hun eigen juf gewend zijn.
Magoed, morgen weer een dag en in overleg besproken dat ik vanaf volgende week 3 weken fulltime ga, in plaats van 3 weken fulltime in juni. Nu kan het nog in mn beoordeling worden meegenomen en dat is veel lekkerder op zich. En laat ik me toch weer van mn goede kant zien he terwijl het voor mij voordeel is, in juni lekker halve weekjes draaien (A)
Qua eten hetzelfde standaard verhaal: crackers ontbijtkoek, 2 broodjes en appel en mandarijn. Kheb wel zin in donderdagavond. Lekker naar vriendje toe alleen nog 2 dagen stage en 2 dagen werken (di stage woe stage + werk en do werk)
pi_57434376
Zo, ik ben ook weer thuis. Moet eigenlijk boodschappen doen, maar eerst maar eens een appeltje eten oid, anders komt dat niet goed
pi_57434421
quote:

[..]

Ik iets minder dan jij, hoor. Iets van 1-1,5 uur per dag.
Maar sowieso denk ik dat wij ook een iets ander eetpatroon hebben dan bijvoorbeeld Miss_S, denk je niet? En meer eten betekent natuurlijk ook gewoon meer sporten
pi_57434880
Ik sport 2 keer in de week zo'n 2-2,5 uur nu, maar als het weer wat beter wordt dan ga ik wel weer regelmatig wandelen enzo
pi_57434920
quote:
Op maandag 17 maart 2008 15:34 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga vanavond maar eens macaroni eten, echt al zo lang niet meer gehad, wel weer eens zin in. En dan met lekker veel groenten erdoorheen

Ik weet nog niet of ik vanavond ga zwemmen, nog steeds veel last van mn benen, en vanavond is BBB-training, dus weet niet of dat dan verstandig is. Kijk het nog wel ff aan
Macaroni, goed idee Ga ik straks ook maken.

Lukt het zwemmen helemaal niet als je last van je benen hebt? Je kan ook gewoon een paar baantjes trekken misschien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 17 maart 2008 @ 17:22:12 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57435146
Krijg net een berichtje op Hyves van een jongen met wie ik vroeger in de klas zat. Ik heb zelfs nog een weekje verkering met hem gehad, maar hij liep alle meiden van de school af. Als ik dan 'nee' zei, vroeg 'ie wat de andere meisjes uit de klas van hem vonden .
Hij wil een keer wat met mij gaan drinken en omdat hij uit Friesland moet komen op zaterdagavond, moet hij dan ook blijven slapen. Ik weet dat zijn relatie net uit is, dus ik hoop dat deze vos wel zijn streken verleerd heeft (heb hem 10 jaar niet gezien) en niet gaat proberen mij in te palmen. Hij is niet op de hoogte van mijn seksuele voorkeur, dus dat heb ik hem net maar even gemaild. 'Subtiele' toevoeging: 'je mag blijven slapen, mits je dan ook echt op de bank blijft' .

Ik ga zo even eten regelen. Even makkelijk broodjes met knakworst, want ik ben druk bezig met mijn samenvatting van statistiek.
Niet meer actief op Fok!
pi_57435366
Oh Coldfeet, wat heb je me aangedaan. Ik zal nu nooit meer een record lopen. Ik heb net 4 km. hardgelopen en ipv de 5:25 min./km. de laatste x dat ik 4 km. liep, loop ik nu 5:53/km. Wat een ellende. Dat kallibreren, hoe gaat dat precies in zijn werk eigenlijk? Hoe berekent dat kreng het een en ander?

We zouden eigenlijk vandaag al naar Frankrijk gaan, maar dat wordt morgen. Iets teveel te doen nog......
pi_57435410
Sorryyyyyyy

Ik weet niet hoe je moet calibreren, je moet dan geloof ik vantevoren een route van 1 km bepalen en die een paar keer lopen, zowel rennend als wandelend ofzo. Staat in het boekje.
pi_57435462
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
Sorryyyyyyy

Ik weet niet hoe je moet calibreren, je moet dan geloof ik vantevoren een route van 1 km bepalen en die een paar keer lopen, zowel rennend als wandelend ofzo. Staat in het boekje.
Nee, dat bedoel ik niet, want ik heb al gekallibreerd, maar de techniek van dit alles? Ik bedoel, hoe weet zo'n apparaat dat het nu goed is? Wat is het mechanisme erachter? (Ben het boekje kwijt misschien staat daar wel alles in uitgelegd....)
pi_57435609
Volgens mij is het gewoon een veredelde pulsenteller, dus hij telt de stappen als een puls en vermenigvudigt die met een stapgrootte. Die stapgrootte staat er gewoon als default in, maar je moet m dus bijstellen (wrs omdat je kleiner bent, volgens mij is ie berekend op een lengte van 1,80 ofzo).
Ik denk dat ie nog wel wandelen en rennen onderscheidt met verschillende stapgroottes, maar als jij bijvoorbeeld een nieuwe looptechniek ontwikkelt, moet je m opnieuw calibreren.
pi_57435802
Kut, post weg

2e poging Vanavond eten we hier honingmosterd karbonade, gekarameliseerde witlof, aardappeltjes uit de oven met rozemarijn en knoflook en zeezout. Als toetje heb ik trifle, maar ik denk dat ik dat maar oversla.. mij iets teveel kcal

Heb vandaag al een dove reep op, dus ik ga niet meer snoepen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57436379
quote:

[..]

Nee al deed ik er 1x in de maand iets mee heb ik er al lang het geld uitgehaald
pi_57436410
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar sowieso denk ik dat wij ook een iets ander eetpatroon hebben dan bijvoorbeeld Miss_S, denk je niet? En meer eten betekent natuurlijk ook gewoon meer sporten
Dat zal waarschijnlijk ook, toch maar weinig dagen dat ik boven de 1200kcal kom
En hoe meer ik eet hoe minder kcal lijkt wel.....
pi_57436807
Hier vanavond schnitzel met rösti en héél veel broccoli. Wederom lekker burgerlijk eten
Wij eten tegenwoordig echt bijna elke week wel een keer een aardappel/groente/vlees-achtige combinatie.
pi_57436918
Wij hadden cordon blue met aardappelen en spinazie. Das pas burgerlijk (maar wel heel erg lekker, vooral de spinazie en aardappelen).
pi_57437000
Oeh het eten was lékker! Dat ga ik vaker maken
pi_57437401
Hier hutspot is dat ook niet erg burgelijk
Morgen gelukkig wraps ben toch meer van het buitenlands eten
pi_57437440
Spinazie is lekker!
Dat wilde ik eigenlijk ook wel, maar TARA had meer zin in broccoli, dus dan broccoli
pi_57437507
Ik eet aardappeltjes uit de oven met gestoofde witlof en kipkluifjes. Meneer Co. heeft babi pangang uit de vriezer gehaald. (hattie teveel besteld bij de chinees, mijn meneer is zo iemand wiens ogen altijd groter zijn dan zijn maag, hij bestelt rustig 4 gerechten voor 2 personen )Heb even getwijfeld, maar nee, dat gaat te ver, én zout én zoet én vet.
pi_57437706
quote:
Op maandag 17 maart 2008 19:33 schreef freecell het volgende:
Spinazie is lekker!
Dat wilde ik eigenlijk ook wel, maar TARA had meer zin in broccoli, dus dan broccoli
Ja ... (echt burgerlijk zou het toch zijn als moeders de vrouw kiest wat het eten is? ... dus het valt nog mee )
pi_57437778
Hier was het toch geen macaroni, maar een zigeunerschnitzel met jachtsaus, gekruide krieltjes, champignons en uitjes, was ook erg lekker
pi_57437940
tvp
pi_57438189
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waarom smeer je dat in je haar? .
Of heb je shampoo met die ingrediënten?
haarmasker
pi_57438354
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:14 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dat is wel veel! Maar dan vind je het vast ook HEEL ERG LEUK. Hoe doe je dat btw in de lunchpauze? Ga je daarna nog even in de douche op je werk? Kan me er weinig bij voorstellen.
Ik vind het alleen soms leuk, met goed weer ofzo. En als ik niet heel druk ben die dag . Moet toch binnenkort een datum prikken dat ik echt weer moet beginnen, want het heeft wel een positief effect op me wanneer ik hardloop.
Ik fiets naar mn werk (in totaal 2 uur) en dat vind ik heerlijk om te doen. Lekker rustig wakker worden met een muziekje erbij op de fiets. Ik kan wel met de auto gaan, maar dan raak ik vooral geirriteerd door mijn mede-weggebruikers en kom ik altijd in de file terecht. Ik zit al snel tegen de 45 minuten reistijd aan als ik met de auto ben. En ik schiet 's ochtends dan helemaal niet op en dan ben ik dus meer tijd kwijt dan wanneer ik ga fietsen. Douchen kan ik gelukkig op mn werk, dus dat doe ik als ik mn mail heb doorgenomen en mn afspraken heb voorbereid en na het hardlopen dus.
Maar het sporten in mn lunchpauze is ook vooral erg sociaal. Het is eigenlijk een veredeld theekransje. Het is vooral ook erg gezellig, naast het 5 km hardlopen.
Morgen ga ik na het werk even squashen met een collega. Ook erg leuk om te doen.
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik iets minder dan jij, hoor. Iets van 1-1,5 uur per dag.
Nee, je moet het andersom zien. Als je meer sport, dan ontwikkel je meer spieren en kun je dus meer eten.
quote:
Op maandag 17 maart 2008 18:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee al deed ik er 1x in de maand iets mee heb ik er al lang het geld uitgehaald
Oew, die mag je me even voorrekenen. Ik ben toch redelijk goed met cijfers, maar een investering van een paar duizend euro in sportapparaten is niet zo heel snel terug verdiend.

Zo! Ik heb net echt heel erg lekker gegeten. Beetje pasta met een mengsel van rode ui, sjalotjes, courgette, peultjes, cherry tomaatjes en wat pesto.
pi_57438442
Volgens mij heeft Miss_S al vrij lang die apparaten, paar jaar gok ik. Dan denk ik dat je een sportschoolabbo er wel uit hebt

Ik wil een danspaal kopen, maar die zijn duur... E250,- en ik heb er niet de ruimte voor Ik zou een verwijderbare paal kunnen kopen en die in de gemeenschappelijke ruimte kunnen plaatsen, maar ja....
pi_57438470
1x per week abonement voor 30 euro
miss_s en haar moeder maken er van gebruik van
na 1 jaar en 5 maanden hebben zij er 1000 euro uit
doet haar vader ook mee dan hebben ze 1000 euro in een jaartje er uit.

Stel dat ze voor 5000 euro aan aparaten hebben staan en ze sporten alle 3 er op al is het slechts 1 keer per week dan hebben ze het er in minder dan 5 jaar uit.

Zouden ze vaker sporten dan kost dat mij bijv. 45 per maand en hebben ze 5000 euro er in drie jaartjes uit.

Snap je het
pi_57438543
Er maken 3 mensen gebruik van en sommige apparaten heb ik al 3 jaar en andere 2 en verder heeft principessa gelukkig al het rekenwerk gedaan
pi_57438931
Jullie vergeten de afschrijving en de kosten die aan de ruimte vast zitten (zoals huur, verwarming etc).
Komt nog eens bij dat je bij een sportschool professionele begeleiding krijgt en meer keuze hebt in apparaten. Ook dat verschil moet je kwantificeren.
pi_57439074
Moet je vooral niet mijn sportschool nemen om te berekenen of je de kosten er al uit hebt: 60 euro per jaar
pi_57439122
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:44 schreef Liejannuh het volgende:
Jullie vergeten de afschrijving en de kosten die aan de ruimte vast zitten (zoals huur, verwarming etc).
Komt nog eens bij dat je bij een sportschool professionele begeleiding krijgt en meer keuze hebt in apparaten. Ook dat verschil moet je kwantificeren.
Vervoerskosten komen er ook nog bij En ik vraag toch nooit begeleiding
pi_57439219
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Vervoerskosten komen er ook nog bij En ik vraag toch nooit begeleiding
Op de fiets naar de sportschool natuurlijk.
En vergeet de onbetaalbare sociale contacten niet.
pi_57439572
Ja volgens mij woont miss_s een beetje afgelegen?
  maandag 17 maart 2008 @ 21:13:44 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57439607
Zo, ik ben er ook nog even .
Om half 7 zat een vriendin op MSN, die zit in een revalidatieoord in Haren (20 min fietsen bij mij vandaan) en ze vroeg of ik zin had om even langs te komen. Tuurlijk . Even een bakje thee gedaan daar in de kantine.
And it seems like I've got a little situation . Weten jullie nog die vrouw waarmee ik gedate heb een paar weken geleden? Ze zit nu de hele tijd contact te zoeken, maar ik voelde geen klik en wil dus ook geen contact meer. Wat doe ik hier nu mee? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57439704
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben er ook nog even .
Om half 7 zat een vriendin op MSN, die zit in een revalidatieoord in Haren (20 min fietsen bij mij vandaan) en ze vroeg of ik zin had om even langs te komen. Tuurlijk . Even een bakje thee gedaan daar in de kantine.
And it seems like I've got a little situation . Weten jullie nog die vrouw waarmee ik gedate heb een paar weken geleden? Ze zit nu de hele tijd contact te zoeken, maar ik voelde geen klik en wil dus ook geen contact meer. Wat doe ik hier nu mee? .
Uh.... zeggen dat je geen contact met haar wil? Of is dat tè voor de hand liggend?
pi_57439722
quote:
Ze zit nu de hele tijd contact te zoeken, maar ik voelde geen klik en wil dus ook geen contact meer. Wat doe ik hier nu mee? .
Hoe direct ben je al naar haar toe geweest?
pi_57439930
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:44 schreef Liejannuh het volgende:
Geen huur en verwarming
En als het om cardio apparaten hebt heb je echt niet meer keuze en de begeleiding heb ik een half jaar gehad dus weet nu wel hoe het moet

En inderdaad vervoerskosten zouden er nog bij komen of ik zou eerst 1,5 uur moeten fietsen
  maandag 17 maart 2008 @ 21:51:22 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57440574
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:16 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Uh.... zeggen dat je geen contact met haar wil? Of is dat tè voor de hand liggend?
Ik wil haar niet kwetsen .
Ik heb ook altijd issues . Ik vind het ook een beetje griezelig, want als ik een tijdje niet met mensen praat, gooi ik ze weer uit mijn MSN. Met haar praatte ik na de date niet meer, dus heb ik dat met haar ook ga doen, afgelopen weekend pas. En dan mailt ze dat ze kan zien dat ik haar eruit gegooid heb? Kan volgens mij helemaal niet. Ze heeft een hele lijst contactpersonen (heb ik gezien toen ik daar was) en toch merkt ze het meteen als ik niet online ben en gaat ze meteen mailen van: 'hey waar ben je?'. Ik kan niet tegen dat claimende gedoe, brr.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 17 maart 2008 @ 21:54:29 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57440639
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:49 schreef omearos het volgende:
Moet je vooral niet mijn sportschool nemen om te berekenen of je de kosten er al uit hebt: 60 euro per jaar
Maar jij zit vast bij een studentensportschool dus dat telt niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_57440980
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar jij zit vast bij een studentensportschool dus dat telt niet .
Shit, betrapt
idd, en dat heeft ook zijn nadelen, als ik anderen hoor over sauna, zonnebank, begeleiding, dat wil ik ook wel. Maar goed, dan kan het weer niet voor die prijs. Keuzes...
pi_57441000
Viking, er zijn manieren genoeg om te zien wie jou uit hun MSN hebben gegooid. Sowieso niet echt netjes, maar goed. Ik heb een heel ander idee bij daten en met mensen omgaan denk ik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57441049
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd issues . Ik vind het ook een beetje griezelig, want als ik een tijdje niet met mensen praat, gooi ik ze weer uit mijn MSN. Met haar praatte ik na de date niet meer, dus heb ik dat met haar ook ga doen, afgelopen weekend pas. En dan mailt ze dat ze kan zien dat ik haar eruit gegooid heb? Kan volgens mij helemaal niet. Ze heeft een hele lijst contactpersonen (heb ik gezien toen ik daar was) en toch merkt ze het meteen als ik niet online ben en gaat ze meteen mailen van: 'hey waar ben je?'. Ik kan niet tegen dat claimende gedoe, brr.
Jij wilt haar niet kwetsen maar zij kwetst jou wel! Dan zou ik ook gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je geen contact meer wilt, anders heb je jezelf ermee.
pi_57441082
quote:

[..]

Jawel, dat kan ik ook ... contactpersonenbeheer, functie bij msn plus, kan je zien of anderen jou in hun lijst hebben ... erg handig, laat mensen mij er meestal eerst uit gooien (of kijk wanneer ik voor het laatst gesproken heb, te lang geleden is eruit gooien)

En het klinkt ook best eng eigenlijk ... eerlijk zijn lijkt me dan wel het beste?
pi_57441200
Ik zou ook gewoon eerlijk zijn Renske, dat is toch uiteindelijk de beste oplossing. Anders dan blijft ze contact zoeken. En met msn+ kun je idd zien wie jou in je lijst hebben, en er zijn ook speciale programma's om te zien wie je geblokkeerd of verwijderd hebben.
  maandag 17 maart 2008 @ 22:28:07 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57441573
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:07 schreef Isabeau het volgende:
Viking, er zijn manieren genoeg om te zien wie jou uit hun MSN hebben gegooid. Sowieso niet echt netjes, maar goed. Ik heb een heel ander idee bij daten en met mensen omgaan denk ik.
Dit is al de tweede keer dat je me als een botterik afschildert hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_57441671
Ik vind het minder netjes als je iemand steeds blijft lastig vallen op msn/mail
En inderdaad vervelend dat ze kunnen zien als je ze verwijderd hebt, ik heb ook een paar keer gehad dat ze dan beginnen te zeuren.

Maarja gewoon eerlijk zien, is misschien hard maar dan ligt het niet aan jou
pi_57441819
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:28 schreef Viking84 het volgende:

Misschien vind ik je ook wel een botterik, zoals je het zelf zo mooi weet te zeggen. Je komt met betrekking tot afspraakjes alles behalve sympathiek over.
pi_57441873
quote:
quote:

[..]

Je wilt haar niet kwetsen, maar je gooit haar wel uit je MSN en negeert haar gewoon?
Dat is toch wel behoorlijk lullig. Wees dan gewoon eerlijk en zeg gewoon dat je haar geen ontzettend lekker wijf vind en daarom geen contact met haar wilt.
Zij vind je kennelijk wel leuk en wil daarom meer contact met je. Het minste wat jij kunt doen is eerlijk zijn.
  maandag 17 maart 2008 @ 22:40:44 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57441925
Nou, laat maar zitten verder. Ik moet dit soort dingen hier duidelijk niet posten . Ik zal het op de politiek correcte manier afhandelen.
En ik kan toch ook niet weten dat zij meteen gaat mailen? Zo gaat dat nu eenmaal met MSN contacten. Er zijn ook genoeg mensen die mij uit hun lijst hebben geflikkerd. Op den duur ben je uitgepraat. Ik ben haar toch geen verantwoording schuldig?
Niet meer actief op Fok!
pi_57441962
Fijn dat het je toch even heeft doen nadenken dat je dingen ook anders kan oplossen in plaats van hier te jammeren dat je een little situation hebt die je zelf hebt veroorzaakt.
pi_57442030
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:40 schreef Viking84 het volgende:
Nou, laat maar zitten verder. Ik moet dit soort dingen hier duidelijk niet posten . Ik zal het op de politiek correcte manier afhandelen.
En ik kan toch ook niet weten dat zij meteen gaat mailen? Zo gaat dat nu eenmaal met MSN contacten. Er zijn ook genoeg mensen die mij uit hun lijst hebben geflikkerd. Op den duur ben je uitgepraat. Ik ben haar toch geen verantwoording schuldig?
Ik weet niet of je het nu direct de politiek correcte manier moet noemen. Wel de nette en eerlijke manier.
Redeneer het ook eens de andere kant op. Gewoon voor de lol. En bedenk je eens wat jij een fatsoenlijke reactie zou vinden.
  maandag 17 maart 2008 @ 22:46:30 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57442101
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:42 schreef Isabeau het volgende:
Fijn dat het je toch even heeft doen nadenken dat je dingen ook anders kan oplossen in plaats van hier te jammeren dat je een little situation hebt die je zelf hebt veroorzaakt.
Ik vind gewoon dat ik niks verplicht ben jegens haar. Ik heb gezegd dat ik geen klik voelde, zij zei hetzelfde, dus wat wil ze verder nog van me? . Ik vind dat iemand die meteen mailt als ze denkt dat je haar uit MSN gezet hebt, terwijl ze zegt dat ze geen klik voelde, een beetje raar overkomen.
Op den duur verwateren contacten gewoon en jullie laten die mensen er misschien gewoon in staan, maar ik vind dat niet prettig. Ik houd graag overzicht. Moet ik dan zeggen: "Hoi, ik ga je uit MSN gooien, want ik heb geen behoefte aan contact met jou."? Ik ben echt geen botterik, hoor, dat vind ik echt beledigend, als je me beter kende zou je zoiets niet zeggen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57442354
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:46 schreef Viking84 het volgende:
"Hoi, ik ga je uit MSN gooien, want ik heb geen behoefte aan contact met jou."

Je kunt haar toch vragen niet steeds te mailen? Noem mij een botterik, maar ik zou gewoon zeggen dat je haar gedrag niet prettig vindt, oid. Ookal weet je dat ze het goed bedoelt, yadayadayada...
pi_57442857
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind je anders ook behoorlijk bot. Zeg dan: hier heb ik geen zin meer in dit gaat niet werken. Iemand zo aan het lijntje houden is nog veel kwetsender. Wel aardig doen maar iemand vervolgens stiekem gaan negeren door te verwijderen etc. Raar, heel raar.
Maar ik val dan ook niet op jou dus het is waarschijnlijk niet echt mijn zaak.
pi_57442992
Ik was net kritisch in de spiegel aan het kijken aangezien ik 2kg aan ben gekomen
Zo van o m'n buik is wel dik.. ik zou toch niet.. ??!

en toen kwam ik deze foto tegen, van 8 kilo zwaarder dan nu en toen bedacht ik me:
o, een bol buikje is gewoon m'n bouw gelukkig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57443039
wel mooi van m'n beste kan genomen !
ik mag niet klagen hoor.. maar op voorkant foto's zie ik er altijd 2x dunner uit. Ook al weet ik dat hier mensen zitten met een voller figuur. niet gemeen bedoeld [/verontschuldigingen]
pi_57443525
PF, je hebt gewoon de typisch hollandse bouw! Hoewel ik je op de foto nog steeds niet heel vet vind, echt niet.

Bovendien, gelukkig heb je erg mooi haar Hoe is het maskertje bevallen, zou je 't aanraden?
Ik heb zo'n lekkere pot haarmaskerkledder van Biotherm, en dat ruikt echt heeeeel erg lekker
  maandag 17 maart 2008 @ 23:45:06 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57443635
He foto's in spoilers, kan dat tegenwoordig ook al? Mooi haar idd .
Ik heb weer bijgekletst met iedereen op MSN / via mail dus ik kan met een gerust hart gaan pitten .
Oant moarn .
Niet meer actief op Fok!
pi_57443830
goedenavond

nou, ik moet mezelf de komende dagen uithongeren

kaasfondue, en het toetje was CHOCOLADEFONDUE

Ik heb genoten, ondanks het feit dat de kaasfondue redelijk mislukt was (volgens mij hadden ze niet echt de juiste kaas gehaald ). Erg gezellig, en ik heb heel veel groente op zitten knabbelen (broccoli en bloemkool ) met op alles maar een klein beetje kaas eigenlijk..

En als laatste dus chocoladefondue met heel veel banaan (en chocolade).. dat was dus écht goddelijk, maar heb 't ook hier weer redelijk netjes gehouden.. iig ruim gestopt voordat het op was, enzo..

Vandaag ook eerste tentamen gemaakt, en dat ging best goed volgens mij (Beweren en Bewijzen, logica enzo) en nou ja.. lekker dagje verder dus

Morgen hardlopen als het even meezit (moet ook werken en heb overleg daarna, aansluitend, dus moet even kijken of 't gaat lukken ) maar anders iig donderdag spinnen en woensdag 'RopeSkipping' ben zeer benieuwd naar hoe dat is!

en nu slapen fijne dromen allemaal!!
Ja doei.
pi_57443966
quote:
Op maandag 17 maart 2008 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
PF, je hebt gewoon de typisch hollandse bouw! Hoewel ik je op de foto nog steeds niet heel vet vind, echt niet.

Bovendien, gelukkig heb je erg mooi haar Hoe is het maskertje bevallen, zou je 't aanraden?
Ik heb zo'n lekkere pot haarmaskerkledder van Biotherm, en dat ruikt echt heeeeel erg lekker
Hollandse bouw Ik kreeg laatst te horen dat ik een tengere bouw had

En thanks
M'n haar zag er iets slechter uit dan op deze foto heel droog door overmatig stijlen (door de zon wordt het altijd oranje by the way) en na het maskertje is het heel zacht en soepel en veerkrachtig weer
Maar had daarna ook cremespoeling lang in laten zitten Dus ja zou het wel aanraden

Gewoon mixen.. in je haar doen.. vochtige handoek 2 minuutjes in de magnatron (lekker warm) om je hoofd doen... 15-30 minuten laten inwerken.. goooeeed uit spoelen.. (niet heter dan 70 graden want dan stolt het eiwit ) en dan daarna nog cremespoeling in laten werken en je hebt weer een glanzend bosje haar
pi_57444097
quote:
Op maandag 17 maart 2008 23:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Hollandse bouw Ik kreeg laatst te horen dat ik een tengere bouw had
Oh, ik bedoel niet als in: boerenpaardengrove-bouw, ik bedoel dat ook bij jou het vet de neiging heeft om op de buik te gaan zitten. Bij afrikaanse vrouwen en CF gaat het vet vooral op de kont zitten.

EIgenlijk pas ik voor ei in mn haar trouwens... Maar ik wil wel een keer avocado proberen.
pi_57444168
ik vond de olijfolie meer stinken maar dat komt doordat ik de lucht niet meer kan verdragen sinds ik een keer 200ml olijfolie in een keer op heb gedronken.

Weet iemand een sonja baker like dieet waar iemand dus zegt wat je precies mag en dat voor 2maanden of zo. Maar dan zonder zoveel snelle koolhydraten, suikers, zoetstoffen?
Lazy me.
pi_57444202
@PF: jawel hoor. Geef eens wat criteria: hoeveel kcal/dag, hoe 'makkelijk' moet het zijn qua kookwerk?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 07:24:14 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57446221
Goedemorgen,

*yay*, ik ben de eerste . Zometeen even douchen, ontbijten etc. Druk dagje vandaag. Verder heb ik besloten het webloggehalte van mijn posts wat in te perken, dus daar ga ik verder niet over uitweiden .

Over de discussie van gisteren: ik ga er niet weer helemaal opnieuw op in, maar ik moet toegeven dat jullie gelijk hebben. Ik ben niet netjes geweest en ik veroorzaak zelf een probleem door niet open kaart te spelen. Dat heb ik nu dus gedaan
Niet meer actief op Fok!
pi_57446284
Goedemorgen

zit weer klaar met de motorkleren aan en een tas vol hardloopspullen. Heb maar één college, dus ga na dat college direct naar mijn werk om daar te hardlopen en daarna te gaan werken Zal eerst even vragen of de douche daar in orde is voor het geval dat.. hij is volgens mij al zo lang niet meer gebruikt

Opstoppingen, onregelmatig eten, yay, en je zit zo weer op 77,8 hoop dat er deze week weer een downfall in gewicht komt zeg maargoed.. ik heb wel genoten
Ja doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 07:41:20 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57446300
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 07:38 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen

zit weer klaar met de motorkleren aan en een tas vol hardloopspullen. Heb maar één college, dus ga na dat college direct naar mijn werk om daar te hardlopen en daarna te gaan werken Zal eerst even vragen of de douche daar in orde is voor het geval dat.. hij is volgens mij al zo lang niet meer gebruikt

Opstoppingen, onregelmatig eten, yay, en je zit zo weer op 77,8 hoop dat er deze week weer een downfall in gewicht komt zeg maargoed.. ik heb wel genoten
Je bent weer aangekomen, maar ik ben alleen maar blij om te kunnen concluderen dat je tóch een mens bent .
Mèn, was toch niet menselijk meer hoe snel jij afvalt? .
Maar het is er zo weer af, mark my words .
Niet meer actief op Fok!
pi_57446322
ik vond het zelf ook écht eng worden zo snel als het ging terwijl ik echt normaal eet enzo.. M'n moeder was al in paniek 'of ik het niet te bont ging maken en of ik echt geen anorexia had '

en ach, ik zit nog onder de 80, zelfs onder de 78, dus mij hoor je niet klagen
10 kilo in 10 weken is snel genoeg... het moet er wel af BLIJVEN, dus een beetje rust in de tent is misschien wel goed.. al zou ik wel heel graag normaal willen poepen (maar kreeg in het dieettopic al de lijnzaadtip, dus dat maar 's halen vanmiddag of morgen
Ja doei.
pi_57446519
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
@PF: jawel hoor. Geef eens wat criteria: hoeveel kcal/dag, hoe 'makkelijk' moet het zijn qua kookwerk?
Uhm.. ja waar je van afvalt? Ik heb er niet zo veel verstand van wat voor mij goed zou zijn.
ik vind met crackers en musli en fruit en zo altijd wel lekker
en yoghurt en melk etc.
en qua avond eten niet te aardappelig maar wel snel klaar
  dinsdag 18 maart 2008 @ 08:18:15 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57446521
Nou hier zit ik weer met m'n bakje cruesli. Dat ik dat ooit lekker vond zeg, bleh. Maar ik heb nu niet zoveel keus, want de bananen zijn op .
Niet meer actief op Fok!
pi_57446731
Cruesli met yoghurt vind ik nog wel te doen, maar met melk wordt het zo vies, brrrr. Maar goed, ik eet eigenlijk zelden cruesli, ik heb liever muesli

En Principessa, waarom heb je ooit 200 ml olijfolie gedronken?!

Goeiemorgen allemaal!
pi_57446743
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:42 schreef Isabeau het volgende:
Dat mag ze best!
Daar zijn we hier ook voor en of ze ze nou zelf veroorzaakt heeft of niet

Goedemorgen trouwens..
  dinsdag 18 maart 2008 @ 08:42:12 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57446773
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Cruesli met yoghurt vind ik nog wel te doen, maar met melk wordt het zo vies, brrrr. Maar goed, ik eet eigenlijk zelden cruesli, ik heb liever muesli

Goeiemorgen allemaal!
Ik eet cruesli met yoghurt en zoals altijd staat het nu zacht en zompig te worden, omdat ik allerlei andere dingen aan het doen ben, waardoor het zometeen weer de prullenbak in gaat en ik straks met een knorrende maag bij statistiek zit .

En Principessa heeft volgens mij geen olijfolie gedronken, maar in haar haar gesmeerd. Ook dan kun je je afvragen waarom je dat in godsnaam zou doen, maar goed .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 08:42:51 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57446784
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 08:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat mag ze best!
Daar zijn we hier ook voor en of ze ze nou zelf veroorzaakt heeft of niet

Goedemorgen trouwens..
(Lief dat je voor me opkomt . Echter: ik wil dit niet meer oprakelen nu )
Niet meer actief op Fok!
pi_57446796
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 08:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

(Lief dat je voor me opkomt . Echter: ik wil dit niet meer oprakelen nu )
Hoeft ook niet, maar hier mag je toch gewoon komen klagen doet iedereen wel een keertje
pi_57446818
Goedemorgen! Ik ben een dagje weg en we zitten meteen alweer op pagina 2..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 08:54:53 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57446919
Grr.
Ik moet alleen naar statistiek, want ik kom net op Marks kamer ligt 'ie nog in bed, want hij dacht dat het college om 11 uur was . Nu moet ik voor hem en voor mezelf een krabbeltje zetten, want het college is verplicht.
Neem wel een boek mee, zodat ik wat te lezen heb .
Niet meer actief op Fok!
pi_57446920
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 07:38 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn gouden tip: kwark met muesli. Ik weet niet wat het is, maar altijd als ik daarmee ontbijt, kan ik een uurtje later een pot vol doneren . (ik weet écht niet hoe het komt, maar vind het wel prettig ... eet dus alleen muesli als er een vertrouwd toilet in de buurt is )

Oh ja goeiemorgen. Snel 2 hoofdstukken bio leren, ontbijten (geen zin in) en naar school om toets te maken. Wat is mijn leven toch weer lekker verrassend , ik zou mijn eigen weblog nooit lezen ...
pi_57447014
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vond de olijfolie meer stinken maar dat komt doordat ik de lucht niet meer kan verdragen sinds ik een keer 200ml olijfolie in een keer op heb gedronken.
Maar er staat toch echt 'gedronken'

En cruesli die zompig wordt is idd niet te eten : D Laat het dan ook niet zo lang staan!
pi_57447039
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 08:54 schreef Viking84 het volgende:
Grr.
Ik moet alleen naar statistiek, want ik kom net op Marks kamer ligt 'ie nog in bed, want hij dacht dat het college om 11 uur was . Nu moet ik voor hem en voor mezelf een krabbeltje zetten, want het college is verplicht.
Neem wel een boek mee, zodat ik wat te lezen heb .
Je zou natuurlijk ook op kunnen letten, zodat je iets leert
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57447504
Goedemorgen

PF, waarom drink je in hemelsnaam olijfolie?!

Hier stabiel gebleven, maar er is wel 3 cm van mijn heupomvang af Ik word duidelijk wel strakker en mijn buik ook

@MoBlo: pruimen schijnen ook goed te werken Misschien moet ik dat ook maar eens doen, want bij mij wil de stoelgang ook niet echt
pi_57448076
Goeiemorgen

Ik ga toch maar weer een beetje op zoek naar motivatie, want zat vandaag op 62.1, en zo kom ik nooit onder die 60 natuurlijk. Misschien toch maar wat vaker dan 2 keer in de week gaan zwemmen. Elke dag kun je tussen 12-13 uur baantjes zwemmen, dus misschien dat ik dat maar ga doen op de dagen dat ik niet al 's avonds ga. En toch maar wat meer opletten met eten, want daar is het ook niet echt van gekomen de afgelopen tijd. Hoop dat het snel mooi weer wordt, dan kan ik weer lekker rond de IJssel wandelen. Daar heb ik met dit weer echt geen zin in om door de stromende regen te gaan doen
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:17:18 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57448176
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 09:04 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Je zou natuurlijk ook op kunnen letten, zodat je iets leert
Alles wat hij zegt staat ook wel in het boek. Waarom denk je dat het college verplicht is? Omdat er anders niemand op komt dagen. En hij doet serieus waar wel een kwartier over één sheet. Het is echt zo dodelijk saai.
Maar ik heb me dus prima vermaakt met mijn boek. Het meisje achter me vermaakte zich ook wel, want toen ik me omdraaide om haar de presentielijst te geven, lag ze gewoon te slapen in de bioscoopstoel .
Niet meer actief op Fok!
pi_57448254
Goedemorgen
Hier eindelijk een keer weer uitgeslapen! Heerlijk!
Nu lekker aan de rooibosthee. Mijn gewicht is mooi stabiel en precies op schema, daar ben ik best blij mee

Vanavond voor 6 mensen pannenkoeken bakken En ze eten allemaal héél veel!
Ik zal maar om 5 uur beginnen
pi_57448733
Goeiemorgen

Iets mindere week gehad qua stress, maar wel goed voor mijn lijn Net gewogen, nog steeds 66 kilo Ik heb wel geconstateerd dat ik echt aan mijn kont en achterkant van mijn bovenbenen moet werken, dat mag wel wat strakker

Weet een van jullie trouwens een goeie site waar je dingen zoals fotocamera's kan vergelijken qua prijs en kwaliteit enzo? Consumentenbond moet je eerst lid van worden geloof ik. Ik zoek een goeie digitale foto camera maar weet bij god niet waar ik moet beginnen met zoeken.
pi_57449183
Ik vertrek naar la Douce France! Tot over een dag of 10!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 11:10:36 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57449196
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:45 schreef shinydiscoball het volgende:
Goeiemorgen

Iets mindere week gehad qua stress, maar wel goed voor mijn lijn Net gewogen, nog steeds 66 kilo Ik heb wel geconstateerd dat ik echt aan mijn kont en achterkant van mijn bovenbenen moet werken, dat mag wel wat strakker

Weet een van jullie trouwens een goeie site waar je dingen zoals fotocamera's kan vergelijken qua prijs en kwaliteit enzo? Consumentenbond moet je eerst lid van worden geloof ik. Ik zoek een goeie digitale foto camera maar weet bij god niet waar ik moet beginnen met zoeken.
Kieskeurig of Kelkoo .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 11:11:24 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57449224
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 11:09 schreef conleche het volgende:
Veel plezier .
* Viking84 is jaloers.
Niet meer actief op Fok!
pi_57449702
quote:
Veel plezier
pi_57449909
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 08:39 schreef Isabeau het volgende:

Goeiemorgen allemaal!
Nou ik dacht van een glas cola is goed tegen buikpijn
onee een paar lepels olijfolie
nou laat ik maar het zeker voor het onzekere nemen en een glas olijfolie opdrinken
pi_57449952
Veel plezier in Frankrijk Conleche

Hier word het tijd dat we ook iets gaan boeken voor Parijs
pi_57449954
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:45 schreef shinydiscoball het volgende:
Goeiemorgen

www.dpreview.com
staat allleeessch op van camera's en de average prijs
en ook nog es foto's die met die camera's zijn gemaakt
pi_57449977
Oh ja en idd veel plezier
Kwam net een oud docent tegen:
ja je moet niet te mager worden hoor!
en ik.. uh okee je bent de eerste die ziet dat ik wat ben afgevallen
Ja.. in mijn gedachten was je zo anders.. zo... dik.

gaar wijf
pi_57450129
Veel plezier conleche! (zou ook wel weg willen!)
Gisteren restje chinees op, slecht dus.
Vanochtend een boterham met hagelslag en een met pindakaas. Vanavond moet ik m'n bril ophalen, dus dan was de vraag of ik bleef eten. Dus wat ik eet weet ik nog niet ...
SPOILER
pi_57450221
Mooi weer buiten zeg.
SPOILER
pi_57450354
Zo, ik ga maar eens een lekker groentensoepje koken Al weer ff geleden dat ik dat gehad heb

En me intussen geestelijk voorbereiden op de berg was die ik nog moet strijken, en waar ik echt een hekel aan heb
  dinsdag 18 maart 2008 @ 12:11:25 #108
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57450366
quote:
Veel plezier
pi_57450377
je hoeft toch niet te strijken of zeg ik nu iets heel stoms
pi_57450407
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je hoeft toch niet te strijken of zeg ik nu iets heel stoms
Nouja, allemaal kreukels in je kleren ( vooral bij blousjes) staat ook niet echt netjes vind ik.
pi_57450445
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mooi weer buiten zeg.
SPOILER
SPOILER
Over het laatste spoilerstukje: dat vind ik ook wel een goede, maar niet iedereen maakt dat onderscheid (heb er zelf in dit topic ook weleens een akkefietje over gehad ). Maar voor viking idd: een opmerking over iets wat je doet is niet gelijk aan een opmerking over een persoon.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 12:15:07 #112
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57450460
Kreukels zijn idd niet mooi...

Ik HAAT strijken, daarom doe ik het nooit. Vriendlief strijkt zijn eigen overhemden maar. Als ik kleding koop heeft dat als criterium dat ik het niet hoef te strijken
pi_57450489
Ja mn moeder zei altijd
o koop maar kleding die je niet hoeft te strijken
want ik doe het niet hoor !

in mijn blouzen zitten ook nooit echt kreukels, denk omdat ik ze ophang en niet verfrommel..
  dinsdag 18 maart 2008 @ 12:17:57 #114
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57450520
Ik draag nooit bloesjes, dat scheelt Meestal vallen ze bij mij ook niet mooi (grote boezem...)

Ik heb 1 wikkelbloesje, maar die hoeft niet echt gestreken te worden.
pi_57450617
Ik strijk ook nooit Ik hang de blouses van TARA altijd aan een haakje te drogen. Die zijn dan kreukelloos genoeg om ze zo te kunnen dragen. Als er een trouwerij oid is, haal ik er wel even een strijkijzer over

Nu lunch: 2 vokorenbroodjes, één met kaas (30+) en moesterd en één met komkommerspread
En een liter thee!

En dan over een half uurtje oid nog een appel
pi_57450649
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja mn moeder zei altijd
o koop maar kleding die je niet hoeft te strijken
want ik doe het niet hoor !

in mijn blouzen zitten ook nooit echt kreukels, denk omdat ik ze ophang en niet verfrommel..
Ik heb 4 blousjes, die ik regelmatig draag, maar toch zitten er na het wassen wel kreukels in, ook al hang ik ze altijd op ( heb kledingrek) En ook gewoon met shirtjes en broeken vind ik het mooier als het gestreken is Ik heb heel veel kleren, dus was maar 1 keer in de 2-3 weken, maar als ik dan was, dan is het dus ook wel veel. Maar goed, dan is het dus ff 1 keer een uurtje of anderhalf uur strijken en dan ben ik er weer een paar weken vanaf
pi_57450693
maar is toch zonde als je het weken van te voren hebt gestreken
zitten de kreukels er toch alweer in?

p.s. Mensen die nooit strijken
pi_57450765
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar is toch zonde als je het weken van te voren hebt gestreken
zitten de kreukels er toch alweer in?

p.s. Mensen die nooit strijken
Nee, ik heb dus een kledingrek, dus hang alles op ( ook broeken) dus dan komen er geen nieuwe kreukels meer in, ook al hangt het weken voor ik het weer aan heb
pi_57450860
Oh dus jij doet nooit zo van:
O NEE WAT MOET IK AAN WAT MOET IK AAN WAT MOET IK AAAAAAAAAN

*past 30 shirtjes
*15 broeken*
*20 paar heels*

de stapel groeit en groeit en groeit en groeeeeit
en dan op het einde denk je van
o wat ik vandaag de hele dag aanhad was ook best leuk
en doe je dat aan.

net taart gegeten want broertje is jarig
pi_57450928
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

*past 30 shirtjes
*15 broeken*
*20 paar heels*

en doe je dat aan.
Nee hoor, ik heb dan wel heel veel kleren, ik kijk even op mn kledingrek wat er allemaal hangt en dan stel ik zo in mn hoofd een setje samen en dat trek ik aan Ik pas nooit eerst van alles voor ik wat aantrek ofzo, bedenk gewoon van te voren wat ik aan wil hebben en dat trek ik aan

Gefeliciteerd met je broertje Die van mij wordt vrijdag een tiener
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:03:09 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57451520
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mooi weer buiten zeg.
SPOILER
SPOILER
Ik heb mijn lunch ook weer op en ik heb vandaag niet zo heul veul zin om wat nuttigs te doen, dus ik ga straks maar even lezen denk ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_57451565
godverdegodverdegodver net hele post gedaan, gaat het fout!

Nog maar een keer dan!

Net dus op 't werk aangekomen. Vanochtend 2 uur college gehad wat vooral erg gezellig was, en daarna hardgelopen in Nijmegen. Zou dat eerst op 't werk doen, maar het was zulk lekker weer nog in Nijmegen, en bedacht me dat ik in Nijmegen een douche-garantie had. Dus daar lekker de schoenen aangedaan en gaan lopen door de bossen

Heb erg lekker gelopen, door de modder, dus mn schoenen zijn (eindelijk) niet maagdelijk wit meer, in de zon met fluitende vogeltjes!

Evy les 2 (deel 2) was 35 minuten, en dat was een eitje! Bij minuut 10 had ik 't even zwaar door gebrek aan eerdere inspanningen, maar 2 minuten inlopen hielpen wel.

Nog even een vraagje: ik kreeg toen ik heuvel af liep abrupt steken in mijn (rechter)zij.. toen ik vlakker ging lopen werd 't minder en daarna ging 't over.. Toen ik weer een stukje naar beneden moest: zelfde verhaal.
Enig idee waar dit aan kan liggen?
Vind 't wel uitermate tof dat ik inmiddels zo makkelijk hardloop
Doei.
pi_57451862
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

*past 30 shirtjes
*15 broeken*
*20 paar heels*

en doe je dat aan.

net taart gegeten want broertje is jarig
Dat heb ik nou nooit ... ik doe mn kast open, trek er een broek uit met een kleurtje waar ik zin in heb, bovenste shirt van de stapel (is toch meestal zwart) en dan trui/vest erbij ... is altijd wel prima. Ga me niet verkleden halverwege de dag , te lui om 2x 'na te denken'. Oh en ik voel me nu best een muts, ik strijk mn kleren wel ... het 'ontkreukt' niet als ik het aanheb ... dus broeken en shirtjes (met print, die blijft in gekreukelde staat steken) strijk ik dan toch maar wel ... maar geen sokken of ondergoed of beddegoed of pyama's

En geliciteerd met je broertje .
pi_57452345
Ik heb geen idee hoe je steken komen? Misschien dat je je zijkant buikspieren heel erg belast dan Die heb je daar ook ook al wist je dat misschien niet

Uhm.. ja op een doorsnee dag trek ik een donkerblauwe skinny met een effen zwart shirtje aan (boring me )
maar als ik uit ga eh. of echt iets ga "doen" dan wil ik af en toe nog wel eens moeite doen.
dan wil ik er leuk uit zien maar niet te opvallend, niet te saai, niet te kleurijk. het moet lekker zitten. ik moet het niet al 3000x aan hebben gehad. en dan heb ik 10 leuke rokjes waarvan ik niet weet wat ik er nog meer bij aan moet. Zelfde met aparte shirts e.d. dan ga ik gewoon passen en verkleden tot ik het goed vind en dan ga ik
pi_57452394
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:20 schreef Chicolate het volgende:
Oh en ik voel me nu best een muts, ik strijk mn kleren wel ... het 'ontkreukt' niet als ik het aanheb ... dus broeken en shirtjes (met print, die blijft in gekreukelde staat steken) strijk ik dan toch maar wel ... maar geen sokken of ondergoed of beddegoed of pyama's
Dan zijn we lekker samen een muts Maar ik strijk ook geen ondergoed of beddengoed of washandjes of hand- of theedoeken hoor Gewoon alleen mn broeken/shirtjes/truien/blousjes, maar verder niet Ik heb het strijken alleen even uitgesteld tot morgen, ben nu nog druk met de afwas ( daar hebben mn huisgenoten last van als dat blijft staan, van mn strijkgoed niet) en denk niet dat ik dan nog tijd heb om te strijken, aangezien ik zo naar Peter ga

Mn zusje is trouwens wel iemand die zich tig keer op een dag verkleed en eerst van alles aanpast enzo, maar zo ben ik gelukkig niet Zij ruimt het daarna ook nooit op ofzo, dus zij heeft ipv vloerbedekking ofzo gewoon de grond bedekt met kleren meestal
pi_57452415
Steken in je zij komen van luchtophopingen in je darmen, daar maakt je dikke darm een knik en kan lucht ophopen en onaangenaam tegen de wand drukken.

En ik heb hoofdpijn, niets in huis voor lunch en geen zin om de deur uit te gaan
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:46:17 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57452448
@ moblo:

Dat heb ik idd ook.
Daarom loop ik altijd een heuveltje af ipv te rennen, maar dat is natuurlijk niet het antwoord dat je wilt horen .

@ PF / Chicolate:

Ik ben ook heel makkelijk met kleding, maar zoveel kleding heb ik ook niet, want ik heb maar weinig ruimte in m'n kast. Meestal heb ik heel vaak hetzelfde aan, saai hè .

@ strijken:

Ik strijk alleen blouses en die heb ik niet zo vaak aan, dus ik strijk eigenlijk nooit. Om m'n kleren en ondergoed wat glad en plat te krijgen, ga ik gewoon gewoon even vijf minuten op zitten .
Niet meer actief op Fok!
pi_57452449
ah. ik moest dus gewoon schijten of een scheet laten
Doei.
pi_57452492
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Mn zusje is trouwens wel iemand die zich tig keer op een dag verkleed en eerst van alles aanpast enzo, maar zo ben ik gelukkig niet Zij ruimt het daarna ook nooit op ofzo, dus zij heeft ipv vloerbedekking ofzo gewoon de grond bedekt met kleren meestal
Hey zus ik wist niet dat je hier ook zat

Zwart kan trouwens ook heel erg niet saai zijn
maar ik ben meer van het plaatjes kijken dan echt echt moeite doen om er speciaal uit te zien..

pi_57452512
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Steken in je zij komen van luchtophopingen in je darmen, daar maakt je dikke darm een knik en kan lucht ophopen en onaangenaam tegen de wand drukken.

En ik heb hoofdpijn, niets in huis voor lunch en geen zin om de deur uit te gaan

ook geen fruit voor een fruitsalade ?
pi_57452514
Bloesjes en sommige nette kleren neem ik mee naar mijn mamma, die ze dan strijkt Maar dat zijn niet zo veel dingen eigenlijk. Voor andere dingen volstaat gewoon strak opvouwen ook wel.
pi_57452640
Ik ben trouwens wel iemand die alles overal weer in terug laat komen. Ik heb nu bijvoorbeeld vandaag een rood truitje aan met bij de hals witte streepjes. Dan heb ik ook een rood-witte riem om en rood-witte ballerina's aan
pi_57452813
het kan mij over het algemeen geen ruk schelen wat ik aan heb
ik pak wat er naast mijn bed nog van de dag ervoor (draag mijn kleren 2 dagen) of wat er in de kast gepropt ligt, en dat is niet veel, opzich

De ene keer is het (per ongeluk) wat netjes, de andere keer passen de kleuren niet bij mekaar, en de andere dag heb ik weer een lekker grote capuchontrui aan heerlijk

Ok, voor gelegenheden doe ik wel wat beter m'n best, maar als ik alleen naar de uni ga, dan boeit het me niets. Wat ik wel doe is nooit een capuchontrui aantrekken als ik moet werken.. daar moet het altijd wel vrij neutraal/netjesachtig zijn..
Doei.
pi_57452839
Ik hou van kleuren combineren (heb ook niet zo geweldig veel kleren, en draag heel vaak hetzelfde, zijn altijd dezelfde dingen die superlekker en makkelijk zitten) ... Dus lekker knalgroene broek met een rood shirt (stoplicht spelen) ... of knalgele met helderblauw shirt en een zwart vest ... lekker fel, lekker opvallend . Kleuren ergens in terug laten komen gebeurt alleen als ik perongeluk de juiste kleren uit de kast gepakt heb . Ik hou van mijn kledingkastinhoud ... (en hoef nu ook bijna niets meer bij te kopen, overal genoeg van ).

Blech ik heb al de hele dag zo'n vaag misselijk gevoel ... en het gaat maar niet weg ...
pi_57452840
Lekker vroeg thuis vandaag, net een volkoren pistoletjes op
Zometeen maar weer naar Leiden en dan wraps eten vanavond
pi_57452870
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:06 schreef Faithy het volgende:
een lekker grote capuchontrui
... ik geloof dat ik niet eens andere truien heb
pi_57452895
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

... ik geloof dat ik niet eens andere truien heb
lekker he ik jat altijd die van René
Doei.
pi_57452988
capuchontruien zitten idd heerlijk, helemaal in de winter, als het koud is, lekker met zo'n dikke trui aan op de bank zitten

De afwas is klaar, nog ff een beetje computeren en dan naar Peter toe Daar moeten we nog ff boodschappen doen, liggen als het goed is nog runderpoulet en wokgroenten van zondag ( toen we die verkeerde boemboe hadden) dus denk dat we maar gewoon een andere boemboe erbij zoeken die wat minder lang hoeft te sudderen
pi_57453000
Ik jatte ze altijd van mijn broertje ... en toen werd hij heel erg groot en ging ik zelf maar mannentruien kopen . Vrouwentruien, daar kan ik het echt niet warm in krijgen (zit hier nu met een chapuchontrui, met daarover een fleecevest en heb het nog koud )

Luiheid heerst hier even. Geen zin om nog een poging te doen voor de toets van morgen, moet nu eigenlijk mijn PWS verbeteren en een praktische opdracht afmaken. Maar ik heb geen zin ... en nog erger: er staat een pak crystal clear (water met een smaakje) op mijn kamer (te lui om steeds beneden een glas te halen) en ik heb vanrmorgen mijn glas in de vaatwasser gezet ... nu heb ik geen glas meer ... en dus drink ik uit het pak, te lui om een glas te halen . Iemand, schop mij, dit is echt te lui .
pi_57453017
ik gebruik die truien in de zomer ook altijd als 'jas'

werkt prima

vrouwentruien zijn 'modieus', maar als je het warm wilt hebben, moet modieus niet je prioriteit hebben

modieus is sowieso geen prioriteit bij mij
Doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 14:20:45 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57453060
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:06 schreef Faithy het volgende:
het kan mij over het algemeen geen ruk schelen wat ik aan heb
ik pak wat er naast mijn bed nog van de dag ervoor (draag mijn kleren 2 dagen) of wat er in de kast gepropt ligt, en dat is niet veel, opzich

De ene keer is het (per ongeluk) wat netjes, de andere keer passen de kleuren niet bij mekaar, en de andere dag heb ik weer een lekker grote capuchontrui aan heerlijk

Ok, voor gelegenheden doe ik wel wat beter m'n best, maar als ik alleen naar de uni ga, dan boeit het me niets. Wat ik wel doe is nooit een capuchontrui aantrekken als ik moet werken.. daar moet het altijd wel vrij neutraal/netjesachtig zijn..
Moblo, wat je schrijft slaat precies op mij .
Ik pak ook gewoon wat er nog ligt van de vorige dag (tenzij er vlekken op zitten en/of het stinkt, ik loop een dag of 3 in dezelfde kleren, denk ik), als ik niet de deur uit hoef, stap ik gewoon in een joggingbroek en trek ik een te grote capuchontrui aan die ik vorige zomer in Parijs heb gekocht. Heerlijk.
Maar als ik wel wegga, ook al ga ik naar de supermarkt, dan doe ik wel veel moeite. Opmaken, fatsoenlijke kleren aan, oorbellen in e.d. .
Niet meer actief op Fok!
pi_57453129
Opmaken doe ik dan weer nooit, en oorbellen heb ik niet eens. Als ik gewoon de hele dag thuis zit dan doe ik ook niet zoveel moeite, maar als ik wegga, of naar Peter ga dan doe ik altijd wel wat meer moeite om leuke kleren en bijbehorende riem en schoenen enzo aan te trekken Niet dat Peter het ook maar wat kan schelen wat ik aan heb, hij vind me zelfs sexy als ik in zijn trainingsbroek en -shirt rondloop En als ik een sexy setje lingerie aan heb dan gaat het meestal toch meteen uit bij hem Heb kleren maximaal 2 dagen aan, dan heb ik wel weer zin om wat anders aan te trekken

[ Bericht 13% gewijzigd door _Hestia_ op 18-03-2008 14:30:48 ]
  dinsdag 18 maart 2008 @ 14:29:02 #143
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57453211
Ik doe er meestal wel redelijk wat moeite voor om er leuk uit te zien...

Opmaken, mooie kleren aan, hakken aan Geen sieraden, daar heb ik een hekel aan (muv oorbellen). Ik vind het gewoon leuk om aandacht aan mijn uiterlijk te besteden en ik zie er graag goed uit
pi_57453269
waarom willen jullie dan afvallen als uiterlijk toch niet zoveel uitmaakt
pi_57453296
uiterlijk heeft niets te maken met kleding m.i.
Ik loop er niet bij als een slons, heb allemaal normale kleren, maar denk niet na voordat ik iets aantrek..

En sporten en afvallen dragen bij aan gezondheid en dus een gezonde uitstraling, en dát vind ik wél belangrijk
Doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 14:34:04 #146
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57453309
pi_57453322
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mij maakt uiterlijk wel uit dus Ik ben jarenlang gepest, deed nooit moeite om er leuk uit te zien, liep altijd maar in wijde kleding om alles te bedekken. Maar nu ik wat meer zelfvertrouwen heb, vind ik het wel leuk om er meer moeite voor te doen om er leuk uit te zien Alleen ik ben ook weer niet zo meisje-meisje dat ik sieraden draag of make-up ofzo. Maar leuke kleding en schoenen enzo vind ik wel belangrijk En een wat strakkere buik zou dan ook gewoon meegenomen zijn, dan kan ik nog strakkere shirtjes enzo aan en staat het allemaal gewoon iets beter
pi_57453365
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou bijvoorbeeld omdat de dijen openschuurden als je een rokje aanhad. Of dat je jezelf HEEL ERG vadsig vond als je in de spiegel keek. Omdat je je er niet goed bij voelt. Omdat je een grotere kans hebt op sommige ziektes als je het zo door laat gaan. Omdat je niet meer in je kleding past.

Maar ik vind het wel leuk om er wàt aandacht aan te besteden, niet te veel. Oorbellen zijn bij mij bv. vaak gewoon knopjes, omdat ik te lui ben ze 's nachts uit te doen. Haar doe ik wel wat aan als ik buiten de deur ga, want dat is een ramp, maar ik hoef echt geen mascara om naar de supermarkt te gaan.
pi_57453407
sarcasm, i has it.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 14:41:17 #150
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57453448
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]
Of dat je jezelf HEEL ERG vadsig vond als je in de spiegel keek. Omdat je je er niet goed bij voelt. \
Dan geef je dus WEL om je uiterlijk
pi_57453610
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
sarcasm, i has it.
Ik moest meteen aan dit soort plaatjes denken:

pi_57453651
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:41 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dan geef je dus WEL om je uiterlijk
Hmm ja, misschien wel. Ik bedoel meer dat je niet hoeft te vinden dat je er mooi uit moet zien, maar dat je wel zoveel zelfverachting hebt dat je ongelukkig wordt van je spiegelbeeld. (dat had ik zo'n beetje; nu met een veel lagere frequentie).
pi_57453904
ik geef geen zier om kleding, en vind juist al die frutsels (die jullie wel mooi vinden (accessoires, riemen, oorbellen, laarsjes, hakken, etc.) ) écht afgrijselijk lelijk.. vaak ook als mensen dat aanhebben vind het écht niets maargoed, gelukkig is er smaak. Ik vind juist totaal geen accessoires erg mooi: simpel en neutraal: geen drukke prints, maar zachte rustige kleuren (bruin/beige/grijs/etc.) icm zwart

maar vind er verzorgd uit zien wel belangrijk, dus heb altijd schone kleding aan, zorg dat het wel een beetje bij mn figuur past en ruik fris. Daarbij wil ik er niet te moe uitzien, en een lekkere blos op m'n wangen hebben

Uiterlijk belangrijk vinden, ja, UITERLIJK, kledingfrutsels, nee
Doei.
pi_57453948
Amen.
pi_57453990
Riemen kunnen trouwens best handig zijn, zeker als je aan het afvallen bent. Dus niet alles is veralgemeniseerd een 'nutteloos accesoire'!
pi_57454092
ik had het dan ook over die grote brede 'nutteloze' riemen, die niets met een broek omhooghouden te maken hebben
Doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 15:24:58 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57454424
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:10 schreef Faithy het volgende:
ik had het dan ook over die grote brede 'nutteloze' riemen, die niets met een broek omhooghouden te maken hebben
Zoals mijn zus ze draagt dus . Afzichtelijke dingen die ze gewoon om d'r buik draagt .
Niet meer actief op Fok!
pi_57454471
ik vind ze (noot: dit is MIJN mening ) zó afgrijselijk lelijk die dingen

en mn moeder maar proberen 'da's toch leuk! Da's in nu! '

Doei.
pi_57454610
Ja, dat was ook in toen ik 15 was Maakt ze niet mooier.
pi_57454668
Hou op ik krijg hier een modekater van
pi_57454719
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat was ook in toen ik 15 was Maakt ze niet mooier.
toen jij 15 was

da's lang...

amen
Doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 15:37:01 #162
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57454729
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zoals mijn zus ze draagt dus . Afzichtelijke dingen die ze gewoon om d'r buik draagt .
Soms is het best mooi, een extra accent op de taille, maar vaak ook afgrijselijk. Ligt eraan wie het draagt en hoe het gedragen wordt
pi_57454762
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:00 schreef Faithy het volgende:
ik geef geen zier om kleding, en vind juist al die frutsels (die jullie wel mooi vinden (accessoires, riemen, oorbellen, laarsjes, hakken, etc.) ) écht afgrijselijk lelijk.. vaak ook als mensen dat aanhebben vind het écht niets maargoed, gelukkig is er smaak. Ik vind juist totaal geen accessoires erg mooi: simpel en neutraal: geen drukke prints, maar zachte rustige felle kleuren (bruin/beige/grijsgeel/groen/blauw/etc.) icm zwart

Uiterlijk belangrijk vinden, ja, UITERLIJK, kledingfrutsels, nee
Na een paar kleine verbeteringen, ben ik het volledig met je eens
pi_57454790
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:37 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Soms is het best mooi, een extra accent op de taille, maar vaak ook afgrijselijk. Ligt eraan wie het draagt en hoe het gedragen wordt
Ik draag ze veel bij zomerjurkjes (ookal zijn dat geen hele brede riemen) omdat je anders mijn figuur totaal niet ziet
Heb een veelste smalle taille voor de meeste jurkjes
pi_57454832
Hoeveel cm is je taille dan, Miss S?
pi_57454833
pi_57454864
volgens mij 72 of 77
pi_57454872
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:39 schreef Miss_S het volgende:

Ik draag ze veel bij zomerjurkjes (ookal zijn dat geen hele brede riemen) omdat je anders mijn figuur totaal niet ziet
Heb een veelste smalle taille voor de meeste jurkjes
Of je heupen zijn gewoon te breed
pi_57454912
of je tieten te dik
SPOILER
pi_57454976
DIKKE tieten, hihi je zei dik!

Doei.
pi_57455021
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:47 schreef Faithy het volgende:
DIKKE tieten, hihi je zei dik! dikke TIETEN, hihi je zei tieten!

niveautje weer. heeft iedereen niets te doen of zo
ik space hem weer op de cola light
  dinsdag 18 maart 2008 @ 15:52:20 #172
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57455104
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
of je tieten te dik
SPOILER
Dat probleem heb ik vaak bij kleding
Bij jurkjes doe ik er dan vaak een riem om zodat je de taille nog enigzins kunt zien. Tenzij het jurkje heel getailleerd is, dan hoeft dat niet.
pi_57455153
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Jawel, maar ik heb geen zin

Eigenlijk vind ik het wel goed dat miss_s het op een positieve manier beschrijft, ikzelf zou zo'n probleem beschrijven zodat het aan mijn negatieve eigenschappen ligt en niet de positieve. Hoe leer ik dat
pi_57455169
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik op een liter water, hoe erg is dát
Doei.
pi_57455194
oh, en ik heb genoeg te doen, doe ik ook, op 't werk nu.. maar kan best tussendoor Fok!ken
Doei.
pi_57455579
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:41 schreef Isabeau het volgende:
tussen de 70 en 72, ligt er net aan hoeveel ik gegeten heb
pi_57455594
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Of je heupen zijn gewoon te breed
Dat is vrouwelijk en ik ben er erg blij mee
Wie wil nu niet een zandloperfiguur
pi_57455663
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:15 schreef Miss_S het volgende:

Dat is vrouwelijk en ik ben er erg blij mee
Wie wil nu niet een zandloperfiguur
Jeansmaat 28 heeft ook wel wat hoor
pi_57455745
Gwurp, blug, ZIEK ben ik geweest. Dat in combinatie met een website die echtechtechtecht af moet deze week heb ik erg weinig FOKtijd gehad.
Enfin, weer beter én website bijna af, dus het mag weer even. Terwijl ik via Uitzending Gemist de wervelende Spuiten&Slikken-test maak kom ik dus even hallo zeggen. Hallo!
Als ik morgen tijd heb om naar hoepelles te gaan dan neem ik hopelijk direct wat van jullie hoepels mee, en anders de hele berg volgende week maar. Jullie zien de PM's wel verschijnen!
Alles goed met de dames hier? Ik zal zodadelijk eens gaan bijlezen.

Eten vandaag: om half twaalf ontbeten met een dikke volkoren boterham met honing en tomaten. Tussendoor een appel. Straks als avondeten kip in zelfgemaakte kerriesaus met ingemaakte komkommer en naanbrood. Als toetje deze heel gave room-kardemomijsjes naar recept van de Albert Heijn:

In totaal een beetje weinig eten, maar da's omdat ik stiekem wel trek heb in een dubbele portie van dat ijs.

Zo. Eens even lezen wat jullie allemaal geschreven hebben de laatste dagen.
pi_57455830
awgoss

welkom terug minlotje
Doei.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 16:29:32 #181
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57455894
Minilotje, welkom terug
pi_57455919
Ik pas niet eens in zomerjurkjes ... geprobeerd bij de H&M, maar zelfds de grootste maat weigerde om mijn voorgevel te bedekken (en die is kleiner dan Miss S, dus ik vind het niet eerlijk dat het haar wel lukt ) ... en ook een verdwaalde taille ... dat was dus 1x passen en sindsdien nooit meer op zoek geweest naar jurkjes ...

Maar ik zou mezelf geen zandlopert noemen eigenlijk ...
pi_57455936
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:22 schreef minilotje het volgende:
Gwurp, blug, ZIEK ben ik geweest.
... nu wel weer beter?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 16:41:39 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57456127
minilotje.

Ik heb net die test ook even gemaakt. Ik wist serieus waar maar één vraag (die over het sadisme). Ik heb echt geen kaas gegeten van drugs en verschillende standjes. Ik vond het maar een discriminerende test. Hoe moet ik nou weten waar de G-spot van een MAN zit? . Had trouwens een 4,2.
Niet meer actief op Fok!
pi_57456249
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:41 schreef Viking84 het volgende:
minilotje.

Ik heb net die test ook even gemaakt. Ik wist serieus waar maar één vraag (die over het sadisme). Ik heb echt geen kaas gegeten van drugs en verschillende standjes. Ik vond het maar een discriminerende test. Hoe moet ik nou weten waar de G-spot van een MAN zit? . Had trouwens een 4,2.
* veiligheidsspeldje wist er best veel toen het op tv was

Maar het is best raar om de prostaat een g-spot te noemen, dat vond ik wel. Had meer opvoedkundige vragen verwacht over soa's, condooms en de gevaren van drugs enzo

En minilotje Nu is het helemaal zeker dat ik je niet met glitterende hoepels op cs zag, aangezien je toen wrs. ziek was.
pi_57456393
quote:
minilotje.

Ik heb hem opgezocht (verveling) ... 3,9 ... ik weet er ook gewoon helemaal niets van ... (en eerste vraag niet beantwoord, vader kwam binnenlopen, dus moest snel venster wegklikken )
pi_57456466
ik ga die test ook maar 's doen straks

maar eerst: naar huis
Doei.
pi_57456639
Uit vorig topic:
quote:
watskebeurt met minilotje ?
quote:
die heeft een leven denk ik
...
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:22 schreef minilotje het volgende:
Gwurp, blug, ZIEK ben ik geweest. Dat in combinatie met een website die echtechtechtecht af moet deze week heb ik erg weinig FOKtijd gehad.
...Ik heb óók wel hartstikke een leven natuurlijk!
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:27 schreef Faithy het volgende:
welkom terug minlotje
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef Ewelina het volgende:
Minilotje, welkom terug
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:31 schreef Chicolate het volgende:
Dank, dank!
quote:
Hoe moet ik nou weten waar de G-spot van een MAN zit?
Tsja, het is maar net hoever en in welke richting je algemene ontwikkeling reikt. Die vraag wist ik wel. Ik had een 5,7 (net als Lange Frans ), dus iets meer dan de helft goed. De historische vragen kostten me nogal wat moeite, feitjes en jaartallen blijven bij mij nooit zo hangen.
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En minilotje Nu is het helemaal zeker dat ik je niet met glitterende hoepels op cs zag, aangezien je toen wrs. ziek was.
Nee, was ik inderdaad niet. Had je er nog wel hoi tegen gezegd ofzo?
pi_57456711
Ik heb die BNN test ook maar eens gedaan, een 6.4. maar hoe weet je nou wat je goed had of niet?
pi_57456712
Ik heb die BNN test ook maar eens gedaan, een 6.4. maar hoe weet je nou wat je goed had of niet?
pi_57456818
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Aan het einde van het programma lopen ze door alle vragen heen. Hoe heb jij de test dan gedaan?
pi_57456896
Oh, online, niet aan de hand van het programma.
pi_57457040
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Oh, online, niet aan de hand van het programma.
Ah, vandaar!
http://teletekst.nos.nl/, pagina 354!
Wel een hele goede score trouwens. Waar haal jij al die kennis vandaan?

Ikzelf vooral uit een nogal experimentele zomer een paar jaar geleden. Een zomer waarin het overigens verdraaid weinig moeite kostte om slank te blijven, met gemiddeld drie nachten slaap per week en een bak fruitsalade per dag. Tot in de vroege morgen in radslag over het strand stuiteren, daar kom je bijzonder weinig van aan. Ach ja, gezond en wel weer overheen gegroeid.
Maar wél mooi bijna alle drugsvragen goed!

[ Bericht 13% gewijzigd door minilotje op 18-03-2008 17:39:04 ]
  dinsdag 18 maart 2008 @ 17:34:42 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57457081
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Typ jij tegenwoordig alles dubbel op Fok? .
En wist je echt dingen of heb je maar wat gegokt? Zoals ik al zei wist ik maar 1 ding zeker.
Niet meer actief op Fok!
pi_57457366
Ik ben trouwens tijdelijk even afgestapt van alleen water drinken.
Mijn lief kwam aanzetten met maar liefst 16 anderhalveliterflessen Coca Cola Zero omdat er lollige plastic hologrambekers bijzaten van die fraaie Happiness Factory-campagne van Coca Cola.

Nou ja, in Zero zitten nauwelijks caloriën. Ik heb wel beduidend meer neiging tot boertjes laten.

Wat was nou dat verhaal laatst over dat je tóch dik zou worden van light frisdrank? Toch vooral omdat je er meer trek in eten van zou krijgen omdat je je lijf fopt met een plons nepsuiker?
pi_57457425
quote:
minilotje.

ik wist vet veel; vragen maar had ook maar een 4.2
  dinsdag 18 maart 2008 @ 18:01:48 #197
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_57457555
YES!!! 67 kilo. Officieel 3 kilo afgevallen sinds 1 januari. Wel 2,5 maand over gedaan
Maar ik doe rustig aan. Nu nog maar 2 kilo, en dan zit ik weer op mijn ideale gewicht. Dat wordt mijn vaste ijkpunt: erboven is teveel, eronder mag altijd!
pi_57457604
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:34 schreef Viking84 het volgende:

Typ jij tegenwoordig alles dubbel op Fok? .
En wist je echt dingen of heb je maar wat gegokt? Zoals ik al zei wist ik maar 1 ding zeker.
Fok doet het hier niet zo lekker

En hoe ik de vragen heb beantwoord (zonder spoilers voor mensen die de test ook nog willen doen):

vraag 1 over de mannelijke G-spot: goed beantwoord, ik wist dat daar de gevoeligste plek bij mannen zit, maar om dat nou G-spot te noemen...nou ja, het zal wel.

vraag 2 over alcohol en overgeven: goed beantwoord, die andere 3 antwoorden waren sowieso onzin en deze klopte, ook niet gegokt.

vraag 3, de bolletjes en de penis: fout beantwoord, ik had ook geen flauw idee

vraag 4, het gevaar van XTC: goed beantwoord, geen gok, wist ik zeker.

vraag 5 over de standjes, fout beantwoord, mijn minst favo standje blijkt nr 1 te zijn. Zal wel door veel mannen zijn ingevuld

vraag 6 speedgebruik bij een dictator: ik had géén flauw idee, fout gegokt

vraag 7 over WHO en homoseksualiteit als geestesziekte: goed beredeneerd aan de hand van de klassificatie in de DSM III

vraag 8 over de eerste vibrator fout gegokt, het goede antwoord leek me het minst waarschijnlijk

vraag 9 over gedoogbeleid wiet in Nederland fout gegokt, ik had geen flauw idee

vraag 10 over herkomst missionarispositie goed beantwoord, wist zeker dat dat goed was

vraag 11 over straf op seks in auto goed gegokt, ik wist niet eens dat er een straf op zat, vandaar deze gok

vraag 12 over ingrediënten bij cokeproduktie goed gegokt, ik heb het meest logische ingrediënt uitgekozen als ingrediënt wat niet wordt gebruikt en dat bleek goed te zijn

vraag 13 over poppers fout gegokt, had geen idee

vraag 14 over termen uit de pornowereld foutgegokt, nog nooit van die termen gehoord

vraag 15 over plompzakken goed beantwoord, je leert nog eens iets op fok

vraag 16 over anale seks goed beantwoord, dat wist ik ook zeker.

vraag 17 over cocaine op bankbiljetten fout gegokt, wist wel dat het hoog was

vraag 18 over bukake goed beantwoord, die wist ik ook 'gewoon'. Wat weet je soms gekke dingen

vraag 19 over de Beatles goed beantwoord, basis algemene kennis hoor

vraag 20 over gemiddeld aantal sekspartners goed gegokt, vind het toch wel veel...vooral als je bedenkt dat er mensen zijn die maar 1 sekspartner hun hele leven hebben en die zijn ook in dat gemiddelde opgenomen. (ik mag nog wat meer sekspartners gaan zoeken om dat gemiddelde te halen )

vraag 21 over dodelijke paddestoel, goed beantwoord, van die andere 3 had ik nog nooit gehoord, maar ik wist dat deze dodelijk was (hey, biologie gestudeerd hoor )

vraag 22 over de herkomst van de term sadisme goed beantwoord, ook algemene kennis heur

vraag 23 over bondagevormen fout gegokt, geen idee

vraag 24 over likken van kikkers fout gegokt, dát leerden we dus niet bij biologie

vraag 25 over spuitend klaarkomen van de vrouw goed beantwoord, wist ik ook (heel blok voortplanting gehad )
pi_57457636
Thnx for de tips Viking en PF moet alleen wel wachten tot eind van de maand om er een te kopen want heb nu precies 72 cent op m'n rekening staan

Had vandaag mn 2e presentatie in een week, dit keer voor 2 klassen. Gisteren pas met een klasgenootje in elkaar gezet...we zaten echt tot half 1 's nachts te bikkelen hier Pistte zowat in m'n broek vandaag maar ging goed
  dinsdag 18 maart 2008 @ 18:12:22 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57457708
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:51 schreef minilotje het volgende:
Ik ben trouwens tijdelijk even afgestapt van alleen water drinken.
Mijn lief kwam aanzetten met maar liefst 16 anderhalveliterflessen Coca Cola Zero omdat er lollige plastic hologrambekers bijzaten van die fraaie Happiness Factory-campagne van Coca Cola.

Nou ja, in Zero zitten nauwelijks caloriën. Ik heb wel beduidend meer neiging tot boertjes laten.

Wat was nou dat verhaal laatst over dat je tóch dik zou worden van light frisdrank? Toch vooral omdat je er meer trek in eten van zou krijgen omdat je je lijf fopt met een plons nepsuiker?
Zoiets inderdaad.
Ergo: van cola light word je niet dik, maar van het hongervoel dat ontstaat door cola light en waardoor je weer meer gaat eten word je dik.
Ik heb er overigens geen last van .
Niet meer actief op Fok!
pi_57457764
ja

1. van colalight krijg je een grotere trek naar zoetigheid waardoor je meer zoetigheid gaat eten en aankomt
2. ook maakt het lichaam insuline aan om de "suiker" om te zetten,
er is natuurlijk geen suiker maar aspartaam. Het overschot aan insuline wordt in het lichaam opgeslagen als vet.
3. er was ook nog iets dat je er lichamelijk van in onbalans kon raken en juist meer kans op suikerziekte obesitas e.d.
pi_57457937
Principessa! Klok & klepels en geen onzin verkondigen

Insuline wordt nooit omgezet in vet. Insuline is een hormoon en helpt bij stofwisselingsprocessen, maar is zelf nooit en te nimmer brandstof. Insuline helpt bij de opslag van vet en verhindert de afbraak van vet.
pi_57458254
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 18:25 schreef Isabeau het volgende:

Insuline wordt nooit omgezet in vet. Insuline is een hormoon en helpt bij stofwisselingsprocessen, maar is zelf nooit en te nimmer brandstof. Insuline helpt bij de opslag van vet en verhindert de afbraak van vet.
Aha! Maar dat betekent dus dat het in theorie méér is dan er alleen maar trek in zoetigheid van krijgen? Het vertraagt je noeste pogingen tot vetverbranding, zogezegd?
Nou ja. Nog veertien flessen te gaan.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 19:05:36 #204
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57458833
hmm ik drink ook veeeeeeel cola light hoor nooit ergens last van en afvallen gaat prima
pi_57459848
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Principessa! Klok & klepels en geen onzin verkondigen

Nou dat stond in mijn profielwerkstuk
  dinsdag 18 maart 2008 @ 19:51:27 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57459955
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 19:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Die nog beoordeeld moet worden? Haal terug dat ding! .
Niet meer actief op Fok!
pi_57460016
Nee joh al way back
pi_57461617
Is dit gezond/goed/etc ?

pi_57462766
ik heb net een paaseitje op.. en hij was super lekker

Toen ik uit mn werk kwam, was René ook net thuis. Die was even daarvoor ook op mijn werk, om daar twee bureaustoelen op te halen die nu bij ons staan: mn werk had nieuwe, en we mochten er wel twee hebben

Maar die had ze dus met de auto van zijn ouders opgehaald, en die auto moest terug, dus ik maar meegereden, én we mochten daar mee eten.. een of ander prutje met veel groente en wat bruine bonen en ik dacht ergens nog wat gehakt te kunnen herkennen. Gezond dus, én lekker dus geweldig

Nu ben ik alleen een beetje blergh helemaal rood, heb 't koud en wil naar bed.. dus dat ga ik zo ook maar doen En René brengt me dan lekker thee op bed
Ja doei.
pi_57462912
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net een paaseitje op.. en hij was super lekker
Ik ook

En (cliché, cliché ) heb heerlijk getraind. Niet te moe, lekker doorgaan en superbezweet thuisgekomen. Waterijsje op mn vinger gelegd (op getrapt, doet pijn, moet ik morgen nog mee schrijven) en de festini opgegeten ... uiteraard was het zakje lek, en zat uiteindelijk het ijs niet op mn vinger maar op mn muis ... inclusief gesmolten festinisap . Nu is alles weer schoon ...
pi_57464070
Vandaag: boring dagje, weinig interessants, heb alleen na he teten wel een cornetto ijsje gehad en 2 glazen 7 up ... heel slecht en vind ook niet juist van mezelf ... voel me gelijk dikker echt ... (helemaal omdat ik zondag verjaardag had en dat ook nie tjuist is verlopen dieettechnisch gezien)
Nu maa rhopen op een 3e wonder, datk op donderdag weer opeens lichter ben magoed, kheb er geen hoop voor.
Morgen weer stage en gelijk door werken tot in de avond, en donderdag om 7uur weer werken ... en ik ben al zo moe ... ga nu slapen ...
pi_57464994
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 19:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Oops! Hopenlijk is de docent niet helemaal op de hoogte

Ik heb zin in morgen En ik voel me heel dik vandaag, soms kan je je zo opgeblazen voelen. Niets raars gegeten...
  woensdag 19 maart 2008 @ 07:59:24 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57469193
http://www.nu.nl/news/148(...)s_studentenhuis.html

Maar ik leef nog, hoor . Ben wel benieuwd of het iemand is die ik ken .

Nu aan de yoghurt met banaan . Moet van alles doen vandaag, dus zal hier niet veel zijn . Gisteravond weer hardgelopen. Ging goed, ondanks het feit dat we twee weken niet gelopen hadden. We moeten echt eens wat consequenter lopen, want anders halen we die 20 minuten achtereen nooit (zijn er slechts 1 les van verwijderd). Ik wil nu wel eens verder met het schema voor 45 minuten .
Niet meer actief op Fok!
pi_57469217
Volgens mij ken ik niemand aan het Lage der A gelukkig! Zijn veel verenigingspanden daar, of niet?

HIer ontbijt met thee en knackerbröt. Nog niet zo heel hongerig na de pannenkoeken van gisteravond.
  woensdag 19 maart 2008 @ 08:03:11 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57469230
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:02 schreef freecell het volgende:
Volgens mij ken ik niemand aan het Lage der A gelukkig! Zijn veel verenigingspanden daar, of niet?

HIer ontbijt met thee en knackerbröt. Nog niet zo heel hongerig na de pannenkoeken van gisteravond.
Ja, zal wel een corpsbal zijn. Ik ken daar ook niemand vziw, maar ik weet dan ook niet waar iedereen die ik ken precies woont .
Niet meer actief op Fok!
pi_57469308
Goeiemorgen! Wat een trieste mededeling zo op de vroege morgen. Vogeltjes fluiten hier lustig door, al sinds 4 uur of iets dergelijks.
pi_57470006
Wat een rotbericht, brrr... Dan denk ik wel aan m'n gare oude kacheltje, behoorlijk wat stekkerdozen en de vier trappen naar beneden als ik zoiets lees...
Gisteravond een hele mango op, ongesteldheidcomfortfood En eerst ergens een biertje wezen drinken, toen merkte ik echter dat het weer de tijd vd maand werd en dat wist ik niet, dus maar snel naar huis. Eigenlijk maar beter ook, want het hielp niet echt in het beslissen.

Het weer is wel mooi, al is het wat frisjes
pi_57470095
nare verhalen altijd, branden en dat soort dingen

hoop dat het niemand is die je kent

Ben weer helemaal back on track, blijkbaar: 76,3 vanochtend poepen enzo

Zit nu lekker mn ontbijtje op te peuzelen, nieuws te lezen, te posten, en zodadelijk naar nijmegen.
Heb nog gedroomd over Viking44 (nee, niet 84) maar weet niet meer wat dromen over forum-mensen

Wel even kijken of ik me om 12 uur in kan schrijven voor een intro les fitness deze week nog.. dat zou fijn zijn, want die les is nodig om toegang te krijgen tot de fitness-zaal.. maarja, al die lessen zitten altijd lang en breed vol, en op woensdagmiddag komen er nog wel eens wat plaatsen vrij van de niet-studenten *hoop*
Ja doei.
  woensdag 19 maart 2008 @ 10:28:45 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57471173
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
Zit nu lekker mn ontbijtje op te peuzelen, nieuws te lezen, te posten, en zodadelijk naar nijmegen.
Heb nog gedroomd over Viking44 (nee, niet 84) maar weet niet meer wat dromen over forum-mensen
Bestaat er ook een Viking44 dan? . Op een ander forum zeker?
Soylent (ook een Fok!-user) heeft wel over mij gedroomd .

Ik ben bezig een boekverslag te maken van Het gouden ei. Topboek . Ik heb het zelf natuurlijk al gelezen op de middelbare school, maar ik moet nu een voorbeeld van een boekverslag maken voor de Tweede Fase. Net even voor extra info op de site van Tim Krabbé zitten neuzen, kom ik deze vraag tegen:

'Heeft u zelf wel eens een meisje levend begraven?' . Wat denk je zelf? .

Straks practicum statistiek en daarna weer verder met waar ik nu mee bezig ben. Ben de hele dag wel zoet, denk ik en dan moet ik ook nog de vragenlijsten afmaken die ik voldoende week moet uitdelen op scholen. Gaan enorm veel vellen papier worden: ws meer dan 2000 .
Niet meer actief op Fok!
pi_57471798
Je kan er inzetten:
Tim K houdt (met of zonder t?) heel erg van schaken. Dit is terug te zien in zijn boeken, welk heel logisch en gestructureerd zijn.

Kreeg ik puntjes voor !!
pi_57471955
HOUDT, met een T ja..
Ja doei.
pi_57472391
Goeiemorgen

Wat een naar bericht van die brand, hopelijk ken je niemand Renske

Ik heb net ontbeten met rijstwafels, strax lunchen met valfrais ( is niks anders hier bij Peter) en vanavond wordt het zigeunerschnitzel met peperroomsaus, champignons en aardappeltjes En vanavond weer lekker zwemmen, heb geen last meer van mn benen

[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 19-03-2008 11:34:52 ]
pi_57474703
Net geluncht met lekkere vissoep van het personeelsrestaurant en 2 boterhammen met jam. Daarvóór had ik honger, dus ik heb 2 ligakoekjes op (die zijn dan ook alleen voor als ik echt honger heb). Dan nog een appel en een mandarijntje bij en daar moet ik het mee doen tot aan het avondeten! (waarvan ik ook nog niet weet wat het is omdat dat op het werk is).
Heb wel behoefte aan zoetigheid door de tijd vd maand, maar zolang ik hier niets heb kan ik ook niets eten natuurlijk
pi_57475610
Zo, me niet al te druk gemaakt vandaag, de kinderen wel. Ik had een zoek het lekker zelf uit dag
Heb 3 paaseitjes op, een cracker jam, een broodje runderrookvlees en 2 dunne plakjes ontbijtkoek.
Ik ben moe en moet nu nog werken. Eerst tussendoor nog wat huiswerk maken :S
Heb trek in soep, dus hopelijk heeft mn baas niets gekocht, zodat ik lekker soep uit de keuken kan nemen Goulash of tomaat, ben er nog niet uit.
pi_57475819
Ik ben echt al 1-2 weken duizelig
maar ik eet genoeg:P Misschien alleen niet gezond genoeg.
pi_57476655
Als je duizelig bent heb je misschien een ijzertekort? Dus daar misschien wat meer van eten?
pi_57476839
Ik pakte net een bounty uit de koelkast
draaide me om om weg te lopen
slaat die deur zo keihard tegen t puntje van m'n neus
dat was vast een hint van de koelkast
ding maar terug gelegd
pi_57477121
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 14:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben echt al 1-2 weken duizelig
maar ik eet genoeg:P Misschien alleen niet gezond genoeg.
Tomaat eten! IJzer!

En zout! Veel zout!

(dat kreeg ik te horen van mijn huisarts toen ik, door mijn moeder gedwongen , langsging omdat ik continue duizelig was. Bleek een te lage bloeddruk te hebben, en een ijzertekort. Nu heb ik er alleen nog maar last van in de zomer, als ik veel zweet)
  woensdag 19 maart 2008 @ 16:04:13 #229
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57478127
hallo dames

ik ben ook weer thuis van het werk... ben erg moe... denk jetlag van mijn nachtdiensten van afgelopen weekend.... ga zo maar even liggen.. kan nog mooi even voordat vriendlief thuis is en voordat we gaan eten.

vandaag weer gezond gegeten, ontbijt vanille yoghurt met creusli balans, en tussen de middag een meuslibolletje (vers! was nog warm) en een heerlijke salade (zonder dressing ofzo). En straks maak ik spruijes met een rundervinkje...

(hou helemaal niet zo van spruitjes, maar ze zijn wel erg gezond.)
pi_57478173
bah keelpijn dat krijg je ervan als je vriendje ziek is

Maar vanavond wel gewoon dansen
pi_57478268
Ja hoi. Ik ben tegen crossposten, want dat is irritant, maar nu ga ik even een urgente vraag in meer dan een topic posten.

Ik ben naar de fysio geweest met een pijnlijke knie, volgens hem is t een verrotte meniscus. Is eenvoudig operatief te verhelpen, nou, mij best. Maar nu mag ik tot 6 weken daarna niet hardlopen en geen baantjes zwemmen Ik doe nu 3x per week rennen en 2x per week zwemmen, en ik heb dus echt geen flikker zin om 3 maanden niet te sporten Ik heb net een beetje een goede conditie.

Help mij en draag alsjeblieft andere, niet-kniebelastende en wel zware sporten aan
pi_57478331
Kan je dat niet beter aan de fysio vragen? natuurlijk kunnen wij met goede ideeen komen maar lijkt me dat die het toch beste weet, voordat je straks nog meer kapot gaat maken
pi_57478429
Ik heb hetzelfde gehad (hoefde alleen niet onder het mes, oefeningen was genoeg) ... ik mocht wél zwemmen, maar geen schoolslag (dan draai je hem gek rond, bij crawl heb je dat probleem niet ). Wandelen mocht ook nog, maar dat vond ik zelf te pijnlijk.

Fietsen (op een hometrainer, flink hard maar beginnen op lage weerstand) kan zelfs goed voor je knie zijn: als je goed zit, kan je veel kracht zetten met je bovenbenen, en hóef jeje knie niet ernstig te belasten. Maar meteen stoppen zodra het pijn doet ...

Fitness ... en dan vooral bovenbenen trainen, op heel licht gewicht. Maar dat vond ik saai, en moest ik bij de fysio ook al steeds doen ...

Verder weet ik helaas niet zoveel, de meeste sporten zijn redelijk belastend ... crawl (of vlinderslag) bij het zwemmen nog het minste volgens mij ...
pi_57478628
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:12 schreef Miss_S het volgende:
Kan je dat niet beter aan de fysio vragen? natuurlijk kunnen wij met goede ideeen komen maar lijkt me dat die het toch beste weet, voordat je straks nog meer kapot gaat maken
Fysio zegt wandelen En idd borstcrawlen, Chicolate (maar dat hou ik never nooit zolang vol als schoolslag, ik heb na twee banen al kramp ). Ik heb trouwens geen hometrainer.
Ik vraag om tips, maar ik ga natuurlijk niet zonder overleg met de fysio ineens keihard een andere sport doen, hoor
pi_57479002
Ik kom volgensmij zo om de vier topics eventjes binnenwandelen.. Heb het echt té druk met school op dit moment.

Met afvallen gaat het gelukkig wel goed, moet alleen wat meer gaan sporten, misschien gaat het dan nog sneller.
pi_57479224
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ja hoi. Ik ben tegen crossposten, want dat is irritant, maar nu ga ik even een urgente vraag in meer dan een topic posten.

Ik ben naar de fysio geweest met een pijnlijke knie, volgens hem is t een verrotte meniscus. Is eenvoudig operatief te verhelpen, nou, mij best. Maar nu mag ik tot 6 weken daarna niet hardlopen en geen baantjes zwemmen Ik doe nu 3x per week rennen en 2x per week zwemmen, en ik heb dus echt geen flikker zin om 3 maanden niet te sporten Ik heb net een beetje een goede conditie.

Help mij en draag alsjeblieft andere, niet-kniebelastende en wel zware sporten aan
géts wat balen

ik kan je zo een twee drie geen tips geven, maar als ik wat bedenk dan zal ik het melden.. kan je nog wel gewoon (alle) pilatesoefeningen blijven doen? Neem aan van wel?

Ja doei.
pi_57479516
Jeetje wat balen zeg Coldfeet. Idd fietsen op een hometrainer of zwemmen ( maar dan geen schoolslag) maar verder zou ik het ook niet weten. Sterkte ermee iig.

Ik heb bij Peter weer flink wat kcal verbrand met schoonmaken ( afwassen, opruimen, keuken+ badkamer schoonmaken, stofzuigen en was opruimen) en ben nu in Deventer. Zo eten en dan lekker zwemmen vanavond Alleen Aquarobics en Aquajogging ( als het doorgaat, anders half uurtje banenzwemmen) en dan naar huis om voetbal te kijken Mis ik als het goed is maar een minuut of 20
pi_57479869
kan ik jou niet inhuren als schoonmaakster je doet 't zo vaak dat je er wel goed in MOET zijn.. en wij kunnen wel een sopje gebruiken hier

Ik ga zo lekker koken, risotto wordt 't vandaag, en daarbij rucola met wat stukjes geitenkaas met honing-azijndressing..

en dan aan de studie..
Ja doei.
pi_57479919
Ja inderdaad. Hoe schoon is jouw huis
pi_57479960
Ik ben echt niet van het schoonmaken
Maar ben gelukkig ook gewoon lekker druk met school, werk en vrienden
Gister bij mijn vriend op zijn kamer, zou ook best een sopje kunnen gebruiken maar dat ga ik dus echt niet doen

Ik ga wel gewoon sporten om kcal te verbranden
pi_57480045
Tja, ik vind het niet erg om te doen, vind het best leuk eigenlijk, en dan ben ik ook nog eens nuttig bezig Morgen bij mn eigen thuis de keuken+wc+badkamer doen en dan is het hier ook weer netjes Vandaag ook weer gebeld dat ik weer beschikbaar ben voor alphahulp ( had ik nog steeds niet gedaan nadat mn enkel weer genezen was) dus dan kan ik hopelijk ook weer wat geld met schoonmaken verdienen

Ik heb het eten weer op, nog ff een half uurtje computeren en dan richting zwembad
  woensdag 19 maart 2008 @ 17:37:12 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57480121
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:30 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben echt niet van het schoonmaken
Maar ben gelukkig ook gewoon lekker druk met school, werk en vrienden
Gister bij mijn vriend op zijn kamer, zou ook best een sopje kunnen gebruiken maar dat ga ik dus echt niet doen

Ik ga wel gewoon sporten om kcal te verbranden
Ik ben wel van het schoonmaken, maar twee katten maken nu eenmaal ontzettend veel troep: haren, korreltjes uit de kattenbak en Mark komt hier ook altijd met z'n modderpoten binnen stampen. Ik stof ieder weekend af, ruim op en stofzuig (zuig stof, het blijft een irritant, raar werkwoord ) en halverwege de week stofzuig ik ook nog een keer, net dus ook gedaan .
Ik ben 'Oorlog zonder vrienden' van Evert Hartman aan het lezen voor één van de boekverslagen die ik moet maken. Wel grappig, heb hem toen ik een jaar of 10/11 was ook al eens gelezen. Boekt telt 300 pagina's, maar ik vlieg er in een paar uurtjes doorheen.
Niet meer actief op Fok!
pi_57480345
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:37 schreef Viking84 het volgende:

Ik ben 'Oorlog zonder vrienden' van Evert Hartman aan het lezen voor één van de boekverslagen die ik moet maken. Wel grappig, heb hem toen ik een jaar of 10/11 was ook al eens gelezen. Boekt telt 300 pagina's, maar ik vlieg er in een paar uurtjes doorheen.
Dat is echt een mooi boek
Ik ben 'Koning van Katoren' aan het herlezen, ook zo'n ontzettend gaaf boek!
pi_57480527
Balen Coldfeet
En inderdaad crawlzwemmen Krijg je ook nog eens als een gek conditie van. En anders poloslag? Dat mag wel met je benen en is minder vermoeiend voor de rest.

Hier vanavond tortellini gehad
pi_57480528
Balen Coldfeet
En inderdaad crawlzwemmen Krijg je ook nog eens als een gek conditie van. En anders poloslag? Dat mag wel met je benen en is minder vermoeiend voor de rest.

pi_57480611
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:55 schreef freecell het volgende:
Balen Coldfeet

Wat is poloslag?
Ik ga iig vanavond even proberen hoever ik kom met zwemmen; moet echt een beetje afkicken, hoor
pi_57480957
Poloslag is schoolslag met je armen en crawl met je benen.
Best prettig
pi_57480958
Poloslag is hoe ze zwemmen met waterpolo: crawl met het hoofd boven water dus

Vanavond kalkoengebraad met asperges in ham, gekarameliseerde witlof, gepofte aardappels met knoflooksaus en als toetje trifle

Kalkoen staat al in de oven

[ Bericht 9% gewijzigd door Ewelina op 19-03-2008 18:23:21 ]
pi_57481014
Onee andersom

Crawl met je armen, schoolslag met je benen
Heb je niks aan dus
pi_57481303
ja polo is met je hoofd boven water de borstcrawl
verrrmoeeeieeend
pi_57481618
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 07:59 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/news/148(...)s_studentenhuis.html

Maar ik leef nog, hoor . Ben wel benieuwd of het iemand is die ik ken .

Nu aan de yoghurt met banaan . Moet van alles doen vandaag, dus zal hier niet veel zijn . Gisteravond weer hardgelopen. Ging goed, ondanks het feit dat we twee weken niet gelopen hadden. We moeten echt eens wat consequenter lopen, want anders halen we die 20 minuten achtereen nooit (zijn er slechts 1 les van verwijderd). Ik wil nu wel eens verder met het schema voor 45 minuten .
Een vriend van mij heeft in dat huis gewoond Zijn reactie:
quote:
Ik heb in dat pand gewoond in het eerste jaar in Groningen. Kort daarvoor was er ook al een brand geweest met een dode. Als er brand uitbreekt en je woont aan de achterkant, dan zit je als ratten in de val.
pi_57481705
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja polo is met je hoofd boven water de borstcrawl
verrrmoeeeieeend
Ik vind polo absoluut beter te doen dan gewone crawl Vooral omdat je met je benen schoolslag mag zwemmen. Ik ben niet zo goed in dat flipperen
pi_57481797
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:46 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik vind polo absoluut beter te doen dan gewone crawl Vooral omdat je met je benen schoolslag mag zwemmen. Ik ben niet zo goed in dat flipperen
De polo die ik bij balvaardigheid (stickerdiploma als voorbereiding waterpolo , maar verder ben ik nooit gekomen, waterpolo was op zondag) leerde is de normale borstcrawl, alleen met je hoofd boven water (zodat je de bal kan blijven zien). Heeft niets met schoolslag te maken .

Maar als je iets wil combineren, kan je dat juist doen met last van je knie . (Oh, als je niet van flipperen houdt: zwemvinnen kopen. Je gaat zó snel, en ik had veel minder last van kramp in mn voet. Maar eigenlijk is het valsspelen )
pi_57482496
Sterker nog, als je schoolslag benen zwemt icm crawl armen, dan rem je jezelf gigantisch af
pi_57483137
zwemlesmeeting? Ben nog gekwalificeerd ook
Ja doei.
pi_57483309
Op zich wel een leuk idee Ik heb alleen al een tijd niet meer gezwommen (en ook geen fatsoenlijke zwemkleding meer). Heb wel jaren aan wedstrijdzwemmen gedaan
pi_57483351
Ja wel leuk alleen geen goeie zwembikini/badpak
pi_57483372
Nee dan wil ik wel een leuke meeting
Maar goed dat hebben we al eerder geprobeerd en niemand wou echt
pi_57483457
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 19:51 schreef Miss_S het volgende:
Nee dan wil ik wel een leuke meeting
Maar goed dat hebben we al eerder geprobeerd en niemand wou echt
pardon? 'een leuke meeting'?
Er zijn twee mensen hiervoor die zeggen 'ja leuk' tegen een voorstel
Je hebt niets te willen als je zelf ook geen voorstellen doet En zeg dan 'nee, ik kom alleen naar een meeting die ik ook leuk VIND'

dan kom je niet, ook goed
Ja doei.
pi_57483494
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 19:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja wel leuk alleen geen goeie zwembikini/badpak
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 19:49 schreef Ewelina het volgende:
Op zich wel een leuk idee Ik heb alleen al een tijd niet meer gezwommen (en ook geen fatsoenlijke zwemkleding meer). Heb wel jaren aan wedstrijdzwemmen gedaan
voor het bijschaven van basisslagen heb je geen professionele badkleding nodig hoor
Ok, ik ben een voorstander van sportieve badkleding in een zwembad maar het is niet verplicht, en zolang je niet te hard het water in duikt en daarmee je topje verliest is het prima te doen
Ja doei.
pi_57483514
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 19:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

pardon? 'een leuke meeting'?
Er zijn twee mensen hiervoor die zeggen 'ja leuk' tegen een voorstel

dan kom je niet, ook goed
ik kom zeker niet, wees maar niet bang

en ja een leuke meeting, leren zwemmen is niet mijn idee van een gezellige meeting
pi_57483556
zwemles is hardstikke gezellig

toen ik mijn instructeursdiploma ging halen gingen we elkaar (de cursisten dus) lesgeven, hilariteit alom heb zelden zo'n leuk diploma gehaald..
Ja doei.
pi_57483571
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 19:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

voor het bijschaven van basisslagen heb je geen professionele badkleding nodig hoor
Ok, ik ben een voorstander van sportieve badkleding in een zwembad maar het is niet verplicht, en zolang je niet te hard het water in duikt en daarmee je topje verliest is het prima te doen
Ik heb zo'n reuze leuke gehaakte katoenen bikini Die zakt dus echt acuut uit zodra ie nat wordt
Zwemmen doe ik in een badpak, zonnen in een bikini.

Lief dat jullie meedenken over knie-ontzienende sporten, dames!
pi_57483587
dan liever straks in de lente een hoepelmeeting
pi_57483590
Ik vind het altijd vervelend zwemmen in mooie bikini's, die zakken af en zo
Jaartje wedstrijdzwemmen gedaan dus denk dat ik het al wel aardig kan
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:01:08 #266
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57483628
Ah, dus hier zitten alle vrouwen.
Kill the fish.
pi_57483630
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 19:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb zo'n reuze leuke gehaakte katoenen bikini Die zakt dus echt acuut uit zodra ie nat wordt
Zwemmen doe ik in een badpak, zonnen in een bikini.

Lief dat jullie meedenken over knie-ontzienende sporten, dames!
ik krijg nu even visioenen van een wollen bikini

en die laatste zin, AMEN

Doe nu een trimcursus, en daar zwemmen in het 'langzame baantje' ook mensen met touwtjesbikini's die geen normale slag durven maken omdat anders de tieten losschieten ja, nee, handig
Ja doei.
pi_57483644
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 19:59 schreef Miss_S het volgende:
dan liever straks in de lente een hoepelmeeting
gezellig
Ja doei.
pi_57483794
Ik heb een badpak van toen ik 12 was en die pas ik nog
pi_57483825
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb net mijn bikini van toen weggegooid omdat die veelste groot is geworden
pi_57483841
Okee het is een maat 36 maar het klinkt zo lullig
pi_57483869
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 20:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
is die inmiddels niet gigantisch versleten?
Ik kocht toen ik vaak zwom echt om de paar maanden een nieuwe ivm slijtage..
Ok, nu ging er wel vaak een wetsuit en/of redvest overheen, dus wat extra wrijving, maar ook toen ik nog niet op strand werkte gingen ze er met gezwinde spoed snel doorheen...

wat een geld moet dat mijn ouders gekost hebben
Ja doei.
pi_57483899
Nope.. Al m'n badpakken van nu eh... 8 jaar geleden Zijn nog supermooi en ik ging echt 3-4 keer per week
pi_57483969
komt dan denk ik door redvesten, zwemmen met duikpoppen en vervoersgrepen waarbij je regelmatig iemand boven je hebt hangen die tegen je zwempak aanwrijft
Ja doei.
pi_57484020
Toen ik nog fanatiek aan wedstrijdzwemmen deed kon ik om de 3 maanden een nieuw badpak kopen Speedo was echt slechte kwaliteit toen. Adidas was beter, die gingen 5 maanden tot een half jaar mee
pi_57484116
klopt, ik had ook altijd Speedo's maar ze zaten zo lekker

Heb nu een adidas
Ja doei.
pi_57484156
speedo's doen me altijd aan die hele foute zwembroeken denken

maar ik ben dansen
pi_57484535
Ik heb dit badpak van Speedo:

Met rits op de rug, die is geheel gesloten Badpakken met open rug gaan altijd openstaan bij mij
pi_57484849
Je mag mij wel eens zwemles geven Moblo. Ik wil wel af van die pruts-schoolslag die ik 20 jaar geleden geleerd heb (je weet wel: hoofd zo ver mogelijk boven water, rug volledig hol en je knieen uit 'de kom' trappen) en de borstcrawl heb ik mezelf aangeleerd, maar geen idee of ik het goed doe.

Dan ga jij een keertje een duiklesje krijgen van mij

Oh en qua badpak, die speedo's en arena's passen mij nooit omdat ik schijnbaar een absurd lang torso heb Ik ga trouwens ook hard door mijn badpakken heen omdat het neopreen (en dan vooral de ritsaanzet bij de kont ) de stof verslijt.
pi_57485708
Zwemmen was weer erg lekker Met Aquarobics weer allemaal nieuwe oefeningen gedaan, elke week doen we wel weer wat anders, andere volgorde, andere oefeningen, zo blijft het leuk En hetzelfde geld voor Aquajoggen, op het eind moesten we weer zonder wetbelt, en dat is echt zwaar. Dan merk je echt wel hoe makkelijk het allemaal gaat met zo'n wetbelt om

Ik heb trouwens 3 badpakken van Tweka, 1 bij de Livera gekocht en 2 komen bij de Wehkamp vandaan
pi_57486565
Zwemlesmeet is een leuk idee! (ik wil wel komen, waar zou dat dan zijn?) ... alleen heb ik ondertussen geen badpak meer (totaal versleten, steeds weer, maar ik zweer nog steeds bij adidas, was het enige dat lekker zat, en dat had een extra sluiting bovenin mn rug) ... ik heb nog wel een oude adidasbikini, waarin ik áltijd dik lijk, zelfs als ik best slank ben ...

Ben weer terug van de tandarts ... geen gaatjes ... wel tandsteen onder mijn beugel ... au ... daarna controlefoto's moeten maken, en was opeens zo duizelig. Die vrouw merkte het niet, maar ik ging bijna van mijn stokje ... zo spannend is het nou ook weer niet om flauw te vallen bij foto's maken ...
pi_57488508
Ik ga zo'n spierpijn hebben morgen........
pi_57488703
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 21:43 schreef Chicolate het volgende:
Zwemlesmeet is een leuk idee! (ik wil wel komen, waar zou dat dan zijn?) ... alleen heb ik ondertussen geen badpak meer (totaal versleten, steeds weer, maar ik zweer nog steeds bij adidas, was het enige dat lekker zat, en dat had een extra sluiting bovenin mn rug) ... ik heb nog wel een oude adidasbikini, waarin ik áltijd dik lijk, zelfs als ik best slank ben ...

Ben weer terug van de tandarts ... geen gaatjes ... wel tandsteen onder mijn beugel ... au ... daarna controlefoto's moeten maken, en was opeens zo duizelig. Die vrouw merkte het niet, maar ik ging bijna van mijn stokje ... zo spannend is het nou ook weer niet om flauw te vallen bij foto's maken ...
centraal uiteraard nou ja.. centraal voor iedereen die komt

als iedereen uit de achterhoek zou komen, is utrecht niet in het midden natuurlijk

sportieve meets zijn tof
Zie het dieetclubmeetingtopic, hier heb ik een hardloopmeet-geopperd
Ja doei.
pi_57489541
deze kreupele dame gaat met sheets en al zo op bed liggen

rugpijn tot op het bot, dus kan maar beter lekker met wat kussens daar gaan leren

Fijne avond en nachtrust iedereen
Ja doei.
  donderdag 20 maart 2008 @ 00:44:42 #285
209853 .bamboo.forest.
bless this morning year
pi_57491922
Hoi mensen (toch? ),

Deze topic is nogal lang, dus ik heb hem nog niet helemaal door kunnen lezen.
Dus ik denk dat het verstandig is om gewoon vanaf hier met de flow mee te gaan.

Eerst zal ik mij even voorstellen. Ik ben Nik uit Groningen, en al bijna 21. Ik heb besloten dat het tijd word om mijn decadente lifestyle achter te laten en eens serieus met mijzelf bezig moet gaan:P Waaronder ook mijn gewicht.

Ik heb net BMI uit gerekend en het is 26.83. Dus ik kan er nog net bij .

De afgelopen maand ben ik mijzelf eens gaan inlezen over gezonde voeding en lichaamsbeweging, en vanaf vandaag ga ik officieel aan de slag.

Voor mezelf heb ik een schema gemaakt van wat ik elke dag ga eten, en wil mijn boodschappen zo doen dat ik er een hele week mee kan.
Ook heb ik alcohol maar volledig af gezworen omdat dat samen met zuivelproducten mijn zwakke punt is.

Qua sporten doe ik nu nog rustig aan, want te snel te veel is niet goed als je lichaam als die het niet gewend is. Ik heb al een tijdje aan yoga gedaan, en ik ben van plan om dit zelfstandig elke ochtend te doen. Daarnaast ga ik skeeleren met een vriendin en als dat niet uitkomt moet ik maar een wandeling maken .

~*Nik
pi_57493227
Klinkt als een plan Nick!
dingen volledig afzweren is trouwens bij mij niet verstandig. Als ik iets volledig afzweer gaat dat een paar weken goed en dan opeens ga ik er héél veel van eten of drinken.
Ik kan beter mezelf heel af en toe iets gunnen, maar dan wel met mate.
  donderdag 20 maart 2008 @ 08:09:20 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57493431
Welkom Nick .
Bij mij werkt afzweren juist wél heel goed, want ik kan niet goed maat houden.
Ik drink zelden alcohol, alleen als ik uit eten ben wel eens een paar roseetjes. En voor de rest haal ik zelf geen zoutjes e.d. in huis. Die mag ik alleen hebben op verjaardagsfeestjes .
Het komt niet in me op om zelf een zak chips in huis te halen .

Weer een drukke dag vandaag. Zal zo eerst even afwassen, dan ben ik daar maar weer vanaf, dan moet ik mijn onderzoeksmateriaal aanpassen en vanmiddag gaan kopieren.

Grootste angst op dit moment: dat ik straks bij het aanpassen iets over het hoofd zie en dan straks met zo'n 400 onbruikbare vragenlijsten van drie kantjes per stuk blijf zitten .
Niet meer actief op Fok!
pi_57494037
Welkom Nick, klinkt goed

Hier nog hetzelfde gewicht (had verwacht door het minder sporten en slechter eten aangekomen te zijn)
pi_57494076
Welkom hier Nik

En goedemorgen dames van het goede slanke leven
ontbijt weer bijna achter de kiezen en dan naar Nijmegen voor een tentamen
Hoop wel dat ik kan spinnen straks, heb wel mijn kleren meegenomen, en ga het voorzichtig proberen, ondanks de pijn in mn rug (die wel iets minder is dan gisteravond ) iets (rustig) bewegen is beter dan thuis op de bank zitten, denk ik dan maar

En vanavond ga ik bij mijn potentiele nieuwe zwemvereniging kijken ben benieuwd

Moritura te Salutat (Zij die gaat sterven groet u), fijne dag allemaal
Ja doei.
pi_57494131
Trouwens nog geen spierpijn hier....
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:28:19 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57494226
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
Welkom hier Nik

En goedemorgen dames van het goede slanke leven
ontbijt weer bijna achter de kiezen en dan naar Nijmegen voor een tentamen
Hoop wel dat ik kan spinnen straks, heb wel mijn kleren meegenomen, en ga het voorzichtig proberen, ondanks de pijn in mn rug (die wel iets minder is dan gisteravond ) iets (rustig) bewegen is beter dan thuis op de bank zitten, denk ik dan maar

En vanavond ga ik bij mijn potentiele nieuwe zwemvereniging kijken ben benieuwd

Moritura te Salutat (Zij die gaat sterven groet u), fijne dag allemaal
Waarom ga je sterven? Of heet die vereniging zo?

Ik ben nog een halve kilo verwijderd vh gewicht in het lijstje. Het familieweekendje heeft toch meer schade aangericht dan ik gedacht had . Nu wacht ik tot m'n thee klaar is en dan ga ik aan de studie .
Niet meer actief op Fok!
pi_57494239
Goedemorgen!

Begin mezelf nu wel slecht te voelen van al dat niet sporten, maar ik heb besloten zaterdag, bij m'n ouders, toch echt weer eens te gaan! Uitdijen doe ik nog niet geloof ik, maar ik voel me wel suboptimaal
En ik heb dropjes
Ohja en ik hou niet van zwemmen en badpakken enzo en ook niet van hoepelen, dus mij zal je niet zien

Nik: wat is je eetplan trouwens? Te streng moet je niet zijn voor jezelf hoor, dan kan je gaan jojo-en en je voelt je er gewoon vervelend bij.
pi_57494469
Wat zijn iedereens eetplannen trouwens voor pasen

Hier ga ik zaterdag uiteten met mijn beste vriendin en onze vriendjes, zondag gourmetten bij mijn familie en maandag eten bij mijn vriend zijn familie
En dinsdag trouwens naar de pizzaria met mijn vriend en zijn vrienden
Dus ben benieuwd wat ik woensdag weeg
pi_57494792
Welkom Nik!

@ Miss S: Wij eten niet iets speciaals met pasen, alleen 2 dagen een uitgebreid paasontbijt, of brunch met de hele familie. Lekker met warme broodjes enzo, 's avonds gewoon normaal eten.
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:04:54 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57494859
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:42 schreef Miss_S het volgende:
Wat zijn iedereens eetplannen trouwens voor pasen
Mijn eetplannen voor Pasen zijn niet anders dan mijn eetplannen voor iedere andere dag .

Oh, de supermarkt is morgen wel open, toch? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57494882
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn eetplannen voor Pasen zijn niet anders dan mijn eetplannen voor iedere andere dag .

De supermarkt is hier wel open maar geen koopavond

en geen gezellig brunch of avondeten met familie?
pi_57494906
Mogge!
Koffie is niet goed voor je slaappatroon
pi_57494943
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

In Rotterdam wel geloof ik, maar hier is het vaker open dan in de rest van NL. Bijvoorbeeld alle 4 de supermarkten op mijn loopafstand zijn zondagmiddag geopend, stelletje gekken
M'n moeder zal wel weer ongelofelijk veel hapjes en taartjes en dingetjes in huis gehaald hebben, maar een beetje mee-eten van de dingetjes die ik lekker vind zal ik wel gaan doen. Ontbijten met een broodje ofzo i.p.v. boterhammen vind ik best kunnen met pasen.
pi_57494964
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waarom ga je sterven? Of heet die vereniging zo?

Ik ben nog een halve kilo verwijderd vh gewicht in het lijstje. Het familieweekendje heeft toch meer schade aangericht dan ik gedacht had . Nu wacht ik tot m'n thee klaar is en dan ga ik aan de studie .
Das zo een bekende uitdrukking dat als je zo iets gaat doen je ze verw8 wss dood te gaan vd pijn dat ze dat zegt
pi_57494969
Ik ga trouwens een weekend weg met mijn vriend (laaaaang weekend dus ), dus ik zal wel anders eten dan normaal. Maar de havermout gaat mee
pi_57495204
en dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')