quote:Op maandag 17 maart 2008 13:39 schreef Miss_S het volgende:
En weer klaar met werken, deze keer wel met de kinderen meegegeten en nu thuis wat fruit op
Zometeen weer naar stage en dan kijken of ik nog zin heb om te sporten.....
Nee ik moet al zin maken voor huiswerk daarnaquote:
quote:
Precies, toen ik nog 20 kilo kwijt moest deed ik zo'n 1,5 uur per dag aan sportquote:Op maandag 17 maart 2008 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
2 uur sporten in de week?Da's niet zoveel. Then again, jij hoeft ook niet echt veel gewicht meer kwijt.
Ben je eigenlijk ook naar dat archeologische park geweest? Ben ik een paar jaar geleden geweest, het is er best mooiquote:Op maandag 17 maart 2008 12:38 schreef Sylvana het volgende:
Zaterdag naar Xanten geweest, was erg leuk en interessant, al heb ik nog wel last van mn knieen en bovenbenen van al het lopen![]()
Ik sport meestal 2 uur per dag.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee ik moet al zin maken voor huiswerk daarna
En 2 uur sporten in de week is ook wel een keertje genoeg
Dat is wel veel! Maar dan vind je het vast ook HEEL ERG LEUK. Hoe doe je dat btw in de lunchpauze? Ga je daarna nog even in de douche op je werk? Kan me er weinig bij voorstellen.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik sport meestal 2 uur per dag.
En vandaag ruim 2,5 uur.Heerlijk een rondje gerend in mijn lunchpauze.
Maar vind je het niet zonde om zo weinig gebruik te maken van al die apparaten die je hebt?
Ja, daarvoor gingen we ook naar Xanten, zijn alleen naar archeologisch park geweest, verder nietquote:Op maandag 17 maart 2008 15:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk ook naar dat archeologische park geweest? Ben ik een paar jaar geleden geweest, het is er best mooi(en de zon scheen, heerlijk in de zon gelegen op alle grasvelden in het park).
Ik iets minder dan jij, hoor. Iets van 1-1,5 uur per dag.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar vind je het niet zonde om zo weinig gebruik te maken van al die apparaten die je hebt?
Macaroni, goed ideequote:Op maandag 17 maart 2008 15:34 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga vanavond maar eens macaroni eten, echt al zo lang niet meer gehad, wel weer eens zin in. En dan met lekker veel groenten erdoorheen
Ik weet nog niet of ik vanavond ga zwemmen, nog steeds veel last van mn benen, en vanavond is BBB-training, dus weet niet of dat dan verstandig is. Kijk het nog wel ff aan
quote:Op maandag 17 maart 2008 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
Sorryyyyyyy
Ik weet niet hoe je moet calibreren, je moet dan geloof ik vantevoren een route van 1 km bepalen en die een paar keer lopen, zowel rennend als wandelend ofzo. Staat in het boekje.
Nee al deed ik er 1x in de maand iets mee heb ik er al lang het geld uitgehaaldquote:Op maandag 17 maart 2008 16:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk ook, toch maar weinig dagen dat ik boven de 1200kcal komquote:Op maandag 17 maart 2008 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar sowieso denk ik dat wij ook een iets ander eetpatroon hebben dan bijvoorbeeld Miss_S, denk je niet? En meer eten betekent natuurlijk ook gewoon meer sporten
Jaquote:Op maandag 17 maart 2008 19:33 schreef freecell het volgende:
Spinazie is lekker!
Dat wilde ik eigenlijk ook wel, maar TARA had meer zin in broccoli, dus dan broccoli
haarmaskerquote:Op maandag 17 maart 2008 13:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom smeer je dat in je haar?.
Of heb je shampoo met die ingrediënten?
Ik fiets naar mn werk (in totaal 2 uur) en dat vind ik heerlijk om te doen. Lekker rustig wakker worden met een muziekje erbij op de fiets. Ik kan wel met de auto gaan, maar dan raak ik vooral geirriteerd door mijn mede-weggebruikers en kom ik altijd in de file terecht. Ik zit al snel tegen de 45 minuten reistijd aan als ik met de auto ben. En ik schiet 's ochtends dan helemaal niet op en dan ben ik dus meer tijd kwijt dan wanneer ik ga fietsen. Douchen kan ik gelukkig op mn werk, dus dat doe ik als ik mn mail heb doorgenomen en mn afspraken heb voorbereid en na het hardlopen dus.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:14 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat is wel veel! Maar dan vind je het vast ook HEEL ERG LEUK. Hoe doe je dat btw in de lunchpauze? Ga je daarna nog even in de douche op je werk? Kan me er weinig bij voorstellen.
Ik vind het alleen soms leuk, met goed weer ofzo. En als ik niet heel druk ben die dag. Moet toch binnenkort een datum prikken dat ik echt weer moet beginnen, want het heeft wel een positief effect op me wanneer ik hardloop.
Nee, je moet het andersom zien.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik iets minder dan jij, hoor. Iets van 1-1,5 uur per dag.
Maar sowieso denk ik dat wij ook een iets ander eetpatroon hebben dan bijvoorbeeld Miss_S, denk je niet? En meer eten betekent natuurlijk ook gewoon meer sporten
Oew, die mag je me even voorrekenen.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee al deed ik er 1x in de maand iets mee heb ik er al lang het geld uitgehaald
Vervoerskosten komen er ook nog bijquote:Op maandag 17 maart 2008 20:44 schreef Liejannuh het volgende:
Jullie vergeten de afschrijving en de kosten die aan de ruimte vast zitten (zoals huur, verwarming etc).
Komt nog eens bij dat je bij een sportschool professionele begeleiding krijgt en meer keuze hebt in apparaten. Ook dat verschil moet je kwantificeren.
Op de fiets naar de sportschool natuurlijk.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Vervoerskosten komen er ook nog bijEn ik vraag toch nooit begeleiding
Uh.... zeggen dat je geen contact met haar wil? Of is dat tè voor de hand liggend?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben er ook nog even.
Om half 7 zat een vriendin op MSN, die zit in een revalidatieoord in Haren (20 min fietsen bij mij vandaan) en ze vroeg of ik zin had om even langs te komen. Tuurlijk. Even een bakje thee gedaan daar in de kantine.
And it seems like I've got a little situation. Weten jullie nog die vrouw waarmee ik gedate heb een paar weken geleden? Ze zit nu de hele tijd contact te zoeken, maar ik voelde geen klik en wil dus ook geen contact meer. Wat doe ik hier nu mee?
.
Hoe direct ben je al naar haar toe geweest?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Ze zit nu de hele tijd contact te zoeken, maar ik voelde geen klik en wil dus ook geen contact meer. Wat doe ik hier nu mee?.
Geen huur en verwarmingquote:Op maandag 17 maart 2008 20:44 schreef Liejannuh het volgende:
Jullie vergeten de afschrijving en de kosten die aan de ruimte vast zitten (zoals huur, verwarming etc).
Komt nog eens bij dat je bij een sportschool professionele begeleiding krijgt en meer keuze hebt in apparaten. Ook dat verschil moet je kwantificeren.
Ik wil haar niet kwetsenquote:Op maandag 17 maart 2008 21:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Uh.... zeggen dat je geen contact met haar wil? Of is dat tè voor de hand liggend?
Maar jij zit vast bij een studentensportschool dus dat telt nietquote:Op maandag 17 maart 2008 20:49 schreef omearos het volgende:
Moet je vooral niet mijn sportschool nemen om te berekenen of je de kosten er al uit hebt: 60 euro per jaar
Shit, betraptquote:Op maandag 17 maart 2008 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar jij zit vast bij een studentensportschool dus dat telt niet.
Jij wilt haar niet kwetsen maar zij kwetst jou wel! Dan zou ik ook gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je geen contact meer wilt, anders heb je jezelf ermee.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil haar niet kwetsen.
Ik heb ook altijd issues. Ik vind het ook een beetje griezelig, want als ik een tijdje niet met mensen praat, gooi ik ze weer uit mijn MSN. Met haar praatte ik na de date niet meer, dus heb ik dat met haar ook ga doen, afgelopen weekend pas. En dan mailt ze dat ze kan zien dat ik haar eruit gegooid heb? Kan volgens mij helemaal niet. Ze heeft een hele lijst contactpersonen (heb ik gezien toen ik daar was) en toch merkt ze het meteen als ik niet online ben en gaat ze meteen mailen van: 'hey waar ben je?'. Ik kan niet tegen dat claimende gedoe, brr.
Jawel, dat kan ik ookquote:Op maandag 17 maart 2008 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd issues. Ik vind het ook een beetje griezelig, want als ik een tijdje niet met mensen praat, gooi ik ze weer uit mijn MSN. Met haar praatte ik na de date niet meer, dus heb ik dat met haar ook ga doen, afgelopen weekend pas. En dan mailt ze dat ze kan zien dat ik haar eruit gegooid heb? Kan volgens mij helemaal niet. Ze heeft een hele lijst contactpersonen (heb ik gezien toen ik daar was) en toch merkt ze het meteen als ik niet online ben en gaat ze meteen mailen van: 'hey waar ben je?'. Ik kan niet tegen dat claimende gedoe, brr.
Dit is al de tweede keer dat je me als een botterik afschildert hierquote:Op maandag 17 maart 2008 22:07 schreef Isabeau het volgende:
Viking, er zijn manieren genoeg om te zien wie jou uit hun MSN hebben gegooid. Sowieso niet echt netjes, maar goed. Ik heb een heel ander idee bij daten en met mensen omgaan denk ik.
Misschien vind ik je ook wel een botterik, zoals je het zelf zo mooi weet te zeggen. Je komt met betrekking tot afspraakjes alles behalve sympathiek over.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:28 schreef Viking84 het volgende:
Dit is al de tweede keer dat je me als een botterik afschildert hier.
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:13 schreef Viking84 het volgende:
And it seems like I've got a little situation. Weten jullie nog die vrouw waarmee ik gedate heb een paar weken geleden? Ze zit nu de hele tijd contact te zoeken, maar ik voelde geen klik en wil dus ook geen contact meer. Wat doe ik hier nu mee?
.
Je wilt haar niet kwetsen, maar je gooit haar wel uit je MSN en negeert haar gewoon?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nu direct de politiek correcte manier moet noemen. Wel de nette en eerlijke manier.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:40 schreef Viking84 het volgende:
Nou, laat maar zitten verder. Ik moet dit soort dingen hier duidelijk niet posten. Ik zal het op de politiek correcte manier afhandelen.
En ik kan toch ook niet weten dat zij meteen gaat mailen? Zo gaat dat nu eenmaal met MSN contacten. Er zijn ook genoeg mensen die mij uit hun lijst hebben geflikkerd. Op den duur ben je uitgepraat. Ik ben haar toch geen verantwoording schuldig?
Ik vind gewoon dat ik niks verplicht ben jegens haar. Ik heb gezegd dat ik geen klik voelde, zij zei hetzelfde, dus wat wil ze verder nog van me?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:42 schreef Isabeau het volgende:
Fijn dat het je toch even heeft doen nadenken dat je dingen ook anders kan oplossen in plaats van hier te jammeren dat je een little situation hebt die je zelf hebt veroorzaakt.
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:46 schreef Viking84 het volgende:
"Hoi, ik ga je uit MSN gooien, want ik heb geen behoefte aan contact met jou."
Ik vind je anders ook behoorlijk bot. Zeg dan: hier heb ik geen zin meer in dit gaat niet werken. Iemand zo aan het lijntje houden is nog veel kwetsender. Wel aardig doen maar iemand vervolgens stiekem gaan negeren door te verwijderen etc. Raar, heel raar.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat je me als een botterik afschildert hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hollandse bouwquote:Op maandag 17 maart 2008 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
PF, je hebt gewoon de typisch hollandse bouw! Hoewel ik je op de foto nog steeds niet heel vet vind, echt niet.
Bovendien, gelukkig heb je erg mooi haarHoe is het maskertje bevallen, zou je 't aanraden?
Ik heb zo'n lekkere pot haarmaskerkledder van Biotherm, en dat ruikt echt heeeeel erg lekker
Oh, ik bedoel niet als in: boerenpaardengrove-bouw, ik bedoel dat ook bij jou het vet de neiging heeft om op de buik te gaan zitten. Bij afrikaanse vrouwen en CF gaat het vet vooral op de kont zitten.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hollandse bouwIk kreeg laatst te horen dat ik een tengere bouw had
![]()
Je bent weer aangekomen, maar ik ben alleen maar blij om te kunnen concluderen dat je tóch een mens bentquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:38 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen
zit weer klaar met de motorkleren aan en een tas vol hardloopspullen. Heb maar één college, dus ga na dat college direct naar mijn werk om daar te hardlopen en daarna te gaan werkenZal eerst even vragen of de douche daar in orde is
voor het geval dat.. hij is volgens mij al zo lang niet meer gebruikt
Opstoppingen, onregelmatig eten, yay, en je zit zo weer op 77,8hoop dat er deze week weer een downfall in gewicht komt zeg
maargoed.. ik heb wel genoten
![]()
Uhm.. ja waar je van afvalt? Ik heb er niet zo veel verstand van wat voor mij goed zou zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
@PF: jawel hoor. Geef eens wat criteria: hoeveel kcal/dag, hoe 'makkelijk' moet het zijn qua kookwerk?
Dat mag ze best!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:42 schreef Isabeau het volgende:
Fijn dat het je toch even heeft doen nadenken dat je dingen ook anders kan oplossen in plaats van hier te jammeren dat je een little situation hebt die je zelf hebt veroorzaakt.
Ik eet cruesli met yoghurt en zoals altijd staat het nu zacht en zompig te worden, omdat ik allerlei andere dingen aan het doen ben, waardoor het zometeen weer de prullenbak in gaat en ik straks met een knorrende maag bij statistiek zitquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Cruesli met yoghurt vind ik nog wel te doen, maar met melk wordt het zo vies, brrrr. Maar goed, ik eet eigenlijk zelden cruesli, ik heb liever muesli
En Principessa, waarom heb je ooit 200 ml olijfolie gedronken?!![]()
Goeiemorgen allemaal!
(Lief dat je voor me opkomtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat mag ze best!
Daar zijn we hier ook voor en of ze ze nou zelf veroorzaakt heeft of niet
Goedemorgen trouwens..
Hoeft ook niet, maar hier mag je toch gewoon komen klagen doet iedereen wel een keertjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
(Lief dat je voor me opkomt. Echter: ik wil dit niet meer oprakelen nu
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
Mijn gouden tip: kwark met muesli. Ik weet niet wat het is, maar altijd als ik daarmee ontbijt, kan ik een uurtje later een pot vol donerenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:38 schreef motorbloempje het volgende:
Opstoppingen, onregelmatig eten, yay, en je zit zo weer op 77,8hoop dat er deze week weer een downfall in gewicht komt zeg
maargoed.. ik heb wel genoten
![]()
Maar er staat toch echt 'gedronken'quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vond de olijfolie meer stinken maar dat komt doordat ik de lucht niet meer kan verdragen sinds ik een keer 200ml olijfolie in een keer op heb gedronken.
Je zou natuurlijk ook op kunnen letten, zodat je iets leertquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:54 schreef Viking84 het volgende:
Grr.
Ik moet alleen naar statistiek, want ik kom net op Marks kamer ligt 'ie nog in bed, want hij dacht dat het college om 11 uur was. Nu moet ik voor hem en voor mezelf een krabbeltje zetten, want het college is verplicht.
Neem wel een boek mee, zodat ik wat te lezen heb.
Alles wat hij zegt staat ook wel in het boek. Waarom denk je dat het college verplicht is? Omdat er anders niemand op komt dagen. En hij doet serieus waar wel een kwartier over één sheet. Het is echt zo dodelijk saai.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:04 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook op kunnen letten, zodat je iets leert
Kieskeurig of Kelkooquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:45 schreef shinydiscoball het volgende:
Goeiemorgen![]()
Iets mindere week gehad qua stress, maar wel goed voor mijn lijnNet gewogen, nog steeds 66 kilo
Ik heb wel geconstateerd dat ik echt aan mijn kont en achterkant van mijn bovenbenen moet werken, dat mag wel wat strakker
![]()
Weet een van jullie trouwens een goeie site waar je dingen zoals fotocamera's kan vergelijken qua prijs en kwaliteit enzo? Consumentenbond moet je eerst lid van worden geloof ik. Ik zoek een goeie digitale foto camera maar weet bij god niet waar ik moet beginnen met zoeken.
Veel plezierquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:09 schreef conleche het volgende:![]()
Ik vertrek naar la Douce France! Tot over een dag of 10!
Veel plezierquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:09 schreef conleche het volgende:![]()
Ik vertrek naar la Douce France! Tot over een dag of 10!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |