Misschien mogen we wel op zijn feestje komen?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat mij betreft is hij nog lang niet jarig
Hij is aan het draaienquote:Op maandag 17 maart 2008 15:35 schreef Lobasca het volgende:
Is Rat aan het rusten?
Hij stond net achter de draaitafel maar dat zegt natuurlijk niks. Leuk voor het shot, daarna weer tussen de vette lappen.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:35 schreef Lobasca het volgende:
Is Rat aan het rusten?
Kleine kutkabouter zit weer eens te praten met z'n mond vol eten......onfatsoenlijk mannetje....quote:
Oh ja, dat is ook zo. Hij wil dat iedereen op 5000 km afstand van dat hok gedropt wordt en via GPS de weg terug moet vinden......geniaal, ook leuk voor de streamers.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:37 schreef Margo37 het volgende:
Huub vind het grappig dat B en A de plannen die Brian heeft nog niet samen besproken hebben, nou volgens mij moet hij nog eerst die plannen hooren van de buren.
Brian had het ook al over een dropping als finalespel.
och.... hij steekt er tenminste wat in...... bij Wicardo komt er alleen vuiligheid uitquote:Op maandag 17 maart 2008 15:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kleine kutkabouter zit weer eens te praten met z'n mond vol eten......onfatsoenlijk mannetje....
Alles voor de verhaallijnenquote:Op maandag 17 maart 2008 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kleine kutkabouter ook weer aanwezig met z'n "schatje"
Ik kan gewoon niet wachten op het moment dat hij als winnaar die poort uitloopt. Reken maar dat ik er sta, echt woar.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:42 schreef Desii het volgende:
Brian is tha man......... echt waor, het is dat ik bezet ben; maar anders ging ik ervoor... 100% .... wat jij Queeny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |