Allebei lijkt me het meest waarschijnlijkquote:Op maandag 17 maart 2008 15:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is ze alweer bezopen? Of is ze gewoon zo dom?
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:01 schreef Borga het volgende:
[..]
Waarschijnlijk te snel op getrokken in de les auto.
meen je dat nou?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:16 schreef Lobasca het volgende:
Jezus Ziet, jouw streams zijn ook al sneller dan de mijne
Net zo snel als de mijnequote:Op maandag 17 maart 2008 15:16 schreef Lobasca het volgende:
Jezus Ziet, jouw streams zijn ook al sneller dan de mijne
Hahaquote:Op maandag 17 maart 2008 15:20 schreef Ziet het volgende:
[..]
meen je dat nou?
gaat er toch nog iets snel hier
Afzeiken van Palmaquote:Op maandag 17 maart 2008 15:21 schreef joep.t het volgende:
Kan iemand please ff heel kort zeggen waar Amanda en Rico zo trots op zijn?
Ze denken dat ze José voorschut hebben gezet, let wel.....denken.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:21 schreef joep.t het volgende:
Kan iemand please ff heel kort zeggen waar Amanda en Rico zo trots op zijn?
Het zal nooit en te nimmer een sms finale worden, want dan kunnen ze immers beter gelijk het geld aan Huub geven!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies.
Jaap zal nooit tegen Huub in de finale willen staan omdat ie weet als het een SMS finale wordt hij dat nooit kan winnen. Dus na Claire is Huub de volgende. Ik hoop dat Huub dan ook voor Claire kiest. Ook al is ze een slechte speler als backup voor Huub de enige die Huub trouw is.
Tsja dat is meestal zo als mannie denkt dat ze iemand voor schut heeft gezetquote:Ze denken dat ze José voorschut hebben gezet, let wel.....denken.
Dank je dat je dit met ons wilde delen.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:28 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb gisteren de chifon van de wasbak in de badkamer schoongemaakt, wat een vieze vette smerige drab, ik moest meteen aan die kop van Dellie denken, het moet er bij haar onder die pruik, hetzelfde uitzien en ruiken
Wat mij betreft is hij nog lang niet jarigquote:Op maandag 17 maart 2008 15:30 schreef Lobasca het volgende:
O, de rat is binnenkort jarig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |