quote:Op maandag 17 maart 2008 15:52 schreef pullup het volgende:
Als Amanda het in het programma niet over kontneuken wil hebben dan kan ze dat nu aangeven aldus Nadia
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:28 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb gisteren de chifon van de wasbak in de badkamer schoongemaakt, wat een vieze vette smerige drab, ik moest meteen aan die kop van Dellie denken, het moet er bij haar onder die pruik, hetzelfde uitzien en ruiken
Op vakantie in Lloret, met Deborah 15 en vriendje van Deborah.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:59 schreef Varen het volgende:
Amanda was met 13 voor het eerst dronken, 7 shotjes Telquila
Ze noemde zichzelf leergierig.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:01 schreef T-lex het volgende:
Heeft ze al geroepen dat ze de instelling heeft: "Je moet alles een keer geprobeerd hebben"
Daar is ze altijd zo trots op...
Daar gaan we weer.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:57 schreef Kinga het volgende:
Deborah is dus 2 jaar ouder. 22? Nee. 26 dus.
Ja hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 16:01 schreef T-lex het volgende:
Heeft ze al geroepen dat ze de instelling heeft: "Je moet alles een keer geprobeerd hebben"
Daar is ze altijd zo trots op...
idd nu komt het mdma (?) likje weer voorbij.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:58 schreef Kinga het volgende:
Grappig. Gisteren had ze dat gesprekje met Ricardo over drugs enzo...
7 shots tequila op je dertiende? Damn.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:59 schreef Varen het volgende:
Amanda was met 13 voor het eerst dronken, 7 shotjes Telquila
BQ, ik ga er even vanuit dat wat LS zei klopt en dat Amanda nu 24 is. Ze zei net dat Deborah 2 jaar ouder is en Danielle 2 jaar jonger. Ik weet dan alleen niet vanuit welke leeftijd ze telt, 20 of 24?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar gaan we weer.
Zei Amanda dat Deborah 26 is? Dan wordt Mamanda dus geen 48 maar 52. Amanda vertelde dat Mamanda haar eerste kind kreeg toen ze 26 was.
Ik heb deze verhalen al tig keer gehoord, boring.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:02 schreef Lobasca het volgende:
Amanda is helemaal door het dolle heen, dat ze haar levensverhaal mag vertellen
mdma, xtc, en wiet tot zover gehoordquote:Op maandag 17 maart 2008 16:05 schreef Copycat het volgende:
Welke drugs heeft onze benjamin in haar nog korte leventje al in haar lijf gestopt?
We hebben nu: weed, xtc, mdma.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:05 schreef Copycat het volgende:
Welke drugs heeft onze benjamin in haar nog korte leventje al in haar lijf gestopt?
Ah, op die fiets. Ik neem wat LS zegt niet serieus dus laat maar.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:05 schreef Kinga het volgende:
BQ, ik ga er even vanuit dat wat LS zei klopt en dat Amanda nu 24 is. Ze zei net dat Deborah 2 jaar ouder is en Danielle 2 jaar jonger. Ik weet dan alleen niet vanuit welke leeftijd ze telt, 20 of 24?
Ik denk dat je beter kunt vragen welke drugs ze nog níet gebruikt heeft, denk dat het lijstje dan beduidend korter zal zijnquote:Op maandag 17 maart 2008 16:05 schreef Copycat het volgende:
Die trots óók, waar ze het mee verteldquote:Op maandag 17 maart 2008 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb deze verhalen al tig keer gehoord, boring.
Ik hoop dat Bwian mee zit te kijkenquote:Op maandag 17 maart 2008 16:02 schreef Lobasca het volgende:
Amanda is helemaal door het dolle heen, dat ze haar levensverhaal mag vertellen
En alles werd gefilmd door die paddovriend. Dat moet toch te vinden zijn op Joe Tjoep?quote:
Vriendje heeft alles gefilmd, maar het is weer gewist.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die trots óók, waar ze het mee verteld
Leuke fotoquote:
Als het maar niet over kontneuken gaat, de rest......boeien.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:09 schreef Copycat het volgende:
Zo'n beetje alles dus, kunnen we wel concluderen.
Zal vriendje Brian nu echt blij zijn dat ze deze ontboezemingen straks in S&S gaat doen?
quote:Op maandag 17 maart 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
En alles werd gefilmd door die paddovriend. Dat moet toch te vinden zijn op Joe Tjoep?
Is dat niet die van hyves en waar ze mee die foto reportage mee gemaakt heeft?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
En alles werd gefilmd door die paddovriend. Dat moet toch te vinden zijn op Joe Tjoep?
quote:Op maandag 17 maart 2008 16:11 schreef Kinga het volgende:
En dit is pas het drugs gedeelte... straks over seks...
Dat is Danny, ik heb geen idee wie ze bedoelt.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:13 schreef Varen het volgende:
Is dat niet die van hyves en waar ze mee die foto reportage mee gemaakt heeft?
http://content.vkmag.com/gallery/goudenkooiamanda/index.html
quote:Op maandag 17 maart 2008 16:13 schreef Varen het volgende:
[..]
Is dat niet die van hyves en waar ze mee die foto reportage mee gemaakt heeft?
http://content.vkmag.com/gallery/goudenkooiamanda/index.html
Ik dacht Dusty?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is Danny, ik heb geen idee wie ze bedoelt.
That explains the brain damage....quote:Op maandag 17 maart 2008 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
7 shots tequila op je dertiende? Damn.
Jamaar, drugscriminaliteit is toch heul niet erg. Daar doe je niemand pijn mee.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:
Haar laatste vriend was niet van de drugs, Rogier dus. Hij smokkelt ze alleen?
heeeel vaagquote:Op maandag 17 maart 2008 16:16 schreef mootie het volgende:
Die van 15, was dat je eerste vriendje?
Jaaaahahah!
Was dat ook je eerste keer sex?
Euh.... nee....
Hopelijk kijkt 'ie achter mee.. code roodquote:Op maandag 17 maart 2008 16:17 schreef Borga het volgende:
Waar is onze wandelende tijdbom eigenlijk?
Je weet toch, met dat drugs smokkelen is het net zoals met het kopen van een bontjasje....quote:Op maandag 17 maart 2008 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jamaar, durgscriminaliteit is toch heul niet erg. Daar doe je niemand pijn mee.
Aldus helder licht Amanda.
Vergeet de Gold Strike van Jaap nietquote:Op maandag 17 maart 2008 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij zijn Claire en Jaap de enigen die niet verder gekomen zijn dan een frikandel speciaal en een ijslolly. De rest heeft genoeg getest......
Oud nieuwsquote:Op maandag 17 maart 2008 16:22 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft bijna elke dag sex in Dgk, soms vaker dan 1 keer
Ik denk dat ze bedoelt dat ze 6 keer is klaar gekomen.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:24 schreef Varen het volgende:
Amanda is met 6 jongens naar bed geweest.
De anderen heeft ze elders "genomen", in de auto, het park, steeg, op de bar, etc.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:25 schreef Lobasca het volgende:
Amanda is met 6 jongens naar bed geweest..Geloof er geen ene moer van
Een 11-jarige die het verschil wil voelen tussen echt en siliconen.. het is bijna grappigquote:Op maandag 17 maart 2008 16:24 schreef agter het volgende:
Amanda werd in haar tieten geknepen bij een optreden van Brian door een 11-jarig jongetje.
dat bedacht ik me ook al..en vergeet de douche niet..quote:Op maandag 17 maart 2008 16:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De anderen heeft ze elders "genomen", in de auto, het park, steeg, op de bar, etc.
ik wel hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 16:25 schreef Lobasca het volgende:
Amanda is met 6 jongens naar bed geweest..Geloof er geen ene moer van
Je vergeet de douche, maar daar zijn foto's van die iedereen inmiddels gezien heeftquote:Op maandag 17 maart 2008 16:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De anderen heeft ze elders "genomen", in de auto, het park, steeg, op de bar, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |