En alles werd gefilmd door die paddovriend. Dat moet toch te vinden zijn op Joe Tjoep?quote:
Vriendje heeft alles gefilmd, maar het is weer gewist.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die trots óók, waar ze het mee verteld
Leuke fotoquote:
Als het maar niet over kontneuken gaat, de rest......boeien.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:09 schreef Copycat het volgende:
Zo'n beetje alles dus, kunnen we wel concluderen.
Zal vriendje Brian nu echt blij zijn dat ze deze ontboezemingen straks in S&S gaat doen?
quote:Op maandag 17 maart 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
En alles werd gefilmd door die paddovriend. Dat moet toch te vinden zijn op Joe Tjoep?
Is dat niet die van hyves en waar ze mee die foto reportage mee gemaakt heeft?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
En alles werd gefilmd door die paddovriend. Dat moet toch te vinden zijn op Joe Tjoep?
quote:Op maandag 17 maart 2008 16:11 schreef Kinga het volgende:
En dit is pas het drugs gedeelte... straks over seks...
Dat is Danny, ik heb geen idee wie ze bedoelt.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:13 schreef Varen het volgende:
Is dat niet die van hyves en waar ze mee die foto reportage mee gemaakt heeft?
http://content.vkmag.com/gallery/goudenkooiamanda/index.html
quote:Op maandag 17 maart 2008 16:13 schreef Varen het volgende:
[..]
Is dat niet die van hyves en waar ze mee die foto reportage mee gemaakt heeft?
http://content.vkmag.com/gallery/goudenkooiamanda/index.html
Ik dacht Dusty?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is Danny, ik heb geen idee wie ze bedoelt.
That explains the brain damage....quote:Op maandag 17 maart 2008 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
7 shots tequila op je dertiende? Damn.
Jamaar, drugscriminaliteit is toch heul niet erg. Daar doe je niemand pijn mee.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:
Haar laatste vriend was niet van de drugs, Rogier dus. Hij smokkelt ze alleen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |