What the...quote:Op maandag 17 maart 2008 11:59 schreef Roll het volgende:
Op een zaterdag avond na het uitgaan word ik en mijn broer in neergeslagen met knuppels omdat ik tegen een lantaarnpaal aanliep.
Kinderen horen rond die tijd allang in bed te liggen.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:33 schreef Roll het volgende:
Een discussie ( geen gevecht dus ) waarbij een meisje zei dat ik homo was , en ik daar niet op inging en de politie mij op dat moment vroeg om door te lopen ( wat wij dus ook deden ) .
Bezopen , nee herinner mij dus alles nog haarscherp.
Op de bon staat : Hinderlijk gedrag op of aan weg veroorzaken voor woningen in omgeving.
tijdstip bon 2:40 bon ontvangst 3:30
Dus: je liep te discusseren, je ging er niet meer op in, je liep weg van de discussie op verzoek van de politie en loopt daarna zo zat als een aap tegen een lantaarnpaal op. Daarna werd je door 6 agenten neer geknuppeld omdat je tegen de lantaarnpaal op liep?quote:Op maandag 17 maart 2008 12:33 schreef Roll het volgende:
Een discussie ( geen gevecht dus ) waarbij een meisje zei dat ik homo was , en ik daar niet op inging en de politie mij op dat moment vroeg om door te lopen ( wat wij dus ook deden ) .
Bezopen , nee herinner mij dus alles nog haarscherp.
Op de bon staat : Hinderlijk gedrag op of aan weg veroorzaken voor woningen in omgeving.
Mocht je bezwaar aantekenen....zeg dan niet ,zoals in je openingspost, dat je 40 minuten later die bon kreeg...dit is namelijk 50 minuten..quote:Op maandag 17 maart 2008 12:33 schreef Roll het volgende:
Ik snap het nietquote:Op maandag 17 maart 2008 11:59 schreef Roll het volgende:
knip>
Nou liep ik vervolgens naar huis en ongeveer een uur later rookte ik een sigaretje en werden we ingesloten door een stuk of 6 politie agenten en op dat moment werd ik gewezen op het feti dat ik moest doorlopen en ineens kreeg ik een geel briefje in mijn handen gedrukt op de manier ' o deze kreeg je nog ' en het tijdstip was meer dan 40 minuten eerder.
knip<
nee hoor...quote:Op maandag 17 maart 2008 12:58 schreef Roll het volgende:
Maar mijn concrete vraag is dus : Je moet het proces verbaal toch ter plekke krijgen en niet naderhand ?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |