Er zijn bendes mensen die liever naar de tandarts gaan dan nog een keer moeten bevallen........quote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:53 schreef E.T. het volgende:
Baby is eigenwijs...
Luistert nu al niet![]()
Dan maar naar de tandarts strakjes..
Ja maar ET moet nu allebeiquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:39 schreef Lois het volgende:
[..]
Er zijn bendes mensen die liever naar de tandarts gaan dan nog een keer moeten bevallen........
Wat zijn de namen dan?! Wat wat WAT!?!$%^*&&)*)()()quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:29 schreef Juweel het volgende:
Nogmaals gefeli Kim...en wat heeft ze mooie namen!![]()
Ik was je nummer vergeten in mijn telefoon te zettenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:44 schreef piglet het volgende:
Kim van harte met je dochter(1 dagje niet online en ik heb het meteen gemist
) en je verjaardag natuurlijk
![]()
Ik ben heel benieuwd naar je verhaal en de foto's
Als het goed is komt ze vandaag uit het ziekenhuis samen met haar kleintje, en Kim kennende zal ze snel online zijn om het zelf te vertellenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat zijn de namen dan?! Wat wat WAT!?!$%^*&&)*)()()
Lieve Lilahquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik was je nummer vergeten in mijn telefoon te zetten.
Maar we zijn weer thuis hoor! En wat een hoop felicitaties!. Iedereen bedankt!!
Nou, dit is d'r dan hoor;
[ afbeelding ]
Dit is even een klein fotootje, als ik ooit nog een keer kracht heb zal ik wel een mooiere plaatsen.
Ze heet Lilah Marie (uitgesproken als Liela) en ze woog toch nog 3850 gram ondanks die buik die maar niet op gang wilde komen. Ik werd gisteren rond een uur of half 5 wakker door gebroken vliezen en uiteindelijk is ze om 1 voor 12 uur 's middags geboren met behulp van 5 man en een vacuumpomp wegens gebrek aan persweëen
. Dat was nog wel even heftig, zeker gezien het feit dat het stuk ervoor eigenlijk bijzonder soepel ging (half uur nadat ik wakker werd had ik al 5cm ontsluiting) maar dat post ik nog wel eens een keer in het bevallingsverhalentopic, wat ik nu eindelijk weer durf te lezen
.
Ik vergeef het je als ik wel een kaartje krijgquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Haha stoere! En na een half uur al 5 cm.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:19 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, gek genoeg vond ik het wel meevallen. Niet dat ik het ooit nog een keer doe hoor!
.
Jaaaaaaaaaaaa, jij kon het ook! zie je wel!!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar we zijn weer thuis hoor! En wat een hoop felicitaties!. Iedereen bedankt!!
Nou, dit is d'r dan hoor;
[ afbeelding ]
Dit is even een klein fotootje, als ik ooit nog een keer kracht heb zal ik wel een mooiere plaatsen.
Ze heet Lilah Marie (uitgesproken als Liela) en ze woog toch nog 3850 gram ondanks die buik die maar niet op gang wilde komen. Ik werd gisteren rond een uur of half 5 wakker door gebroken vliezen en uiteindelijk is ze om 1 voor 12 uur 's middags geboren met behulp van 5 man en een vacuumpomp wegens gebrek aan persweëen
. Dat was nog wel even heftig, zeker gezien het feit dat het stuk ervoor eigenlijk bijzonder soepel ging (half uur nadat ik wakker werd had ik al 5cm ontsluiting) maar dat post ik nog wel eens een keer in het bevallingsverhalentopic, wat ik nu eindelijk weer durf te lezen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |