ik dacht even dat je een tweeling van 2 verschillende vaders droeg!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:32 schreef Leana het volgende:
Gelukkig hebben ze ook een vader, Allebei 1 dus.
Hoeven we nooit ruzie te maken wie het kind mag
Tjoh, dit had mijn post kunnen zijn, Grijs, tot de laatste alinea dan, want ik MOET in het ziekenhuis bevallen omdat ik direct daarna de OK in moet omdat al 2 keer de placenta gedeeltelijk is blijven zitten. Ben ook 2 keer daar bevallen, dus ik weet niet beter, zie er niet tegenop. Ben alleen maar bang dat ik het niet op tijd haal!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:55 schreef Grijs het volgende:
Ik ben al weer 30 weken zwanger en ben het nu al een beetje zat aan het worden. Ik merk dat ik niet te lang kan lopen en dat de gewone dingetjes steeds lastiger gaan. Ik geloof dat ik deze week maar eens de fysiotherapeut bel, gaf ook veel verlichting toen ik zwanger was van Judith.
Afgelopen dinsdag ben ik bij de verloskundige geweest en alles zag er prima uit. We hadden het nog over het bevallen in het ziekenhuis.
Ik moet in het ziekenhuis bevallen, omdat ik bij de vorige bevalling veel bloed was verloren en na de bevalling naar het ziekenhuis moest, waar ik een bloedtransfusie heb gekregen.
Ik zei dat ik maar eens naar zo'n voorlichtingsavond van het ziekenhuis moest gaan, omdat ik eigenlijk wel een beetje tegen een ziekenhuisbevalling opzie en misschien dat zo'n voorlichting dan kan helpen. De verloskundige vond dat (uiteraard) ook wel een goed idee, maar zei nog wel even dat ik niet meer naar het ziekenhuis ga, als de verloskundige meer dan 4 cm. ontsluiting bij mij thuis constateert. Nu heb ik bij de voorgaande bevallingen geen verloskundige gezien voordat ik 4 cm. ontsluiting heb (bij de eerste had ik volledige ontsluiting, bij de vorige zo'n 6 of 7 cm.), dus moet ik toch ook wel rekening houden met een thuisbevalling (waar ik eigenlijk wel blij mee ben)!
Mijn schoonvader heeft die zelf gedrukt. Hij werkte tijdens het trouwen in een drukkerij. Op dit moment niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
Sil, mss daar waar jullie ook je trouwkaartjes hebben laten drukken?
Althans, als je daar tevreden over was.![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:48 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb zin om de buurman dood te maken. De hele dag is hij in de muur aan het boren, en volgens mij is het geen gaatje. En ik heb vette buikpijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |