abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57442055
GizartFRL van harte gefeliciteerd met jullie Colin!
quote:
Op maandag 17 maart 2008 11:32 schreef Leana het volgende:
Gelukkig hebben ze ook een vader, Allebei 1 dus.
Hoeven we nooit ruzie te maken wie het kind mag
ik dacht even dat je een tweeling van 2 verschillende vaders droeg! maar eh.. dubbelgefeliciteerd! wow!
pi_57442133
Haahahah Nee hoor. Ze zijn van 1 vader.
Wees verstandig en denk voor dat je roept!
pi_57442267
Wat een schattige Colin en Leana gefeliciteerd met de twee beebies
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  maandag 17 maart 2008 @ 23:25:10 #54
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_57443112
GizartFRL, van harte gefeliciteerd met Colin!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_57443472
GizartFRL, Wat een cutie! Van harte met Colin!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_57443491
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:55 schreef Grijs het volgende:
Ik ben al weer 30 weken zwanger en ben het nu al een beetje zat aan het worden . Ik merk dat ik niet te lang kan lopen en dat de gewone dingetjes steeds lastiger gaan. Ik geloof dat ik deze week maar eens de fysiotherapeut bel, gaf ook veel verlichting toen ik zwanger was van Judith.

Afgelopen dinsdag ben ik bij de verloskundige geweest en alles zag er prima uit. We hadden het nog over het bevallen in het ziekenhuis.
Ik moet in het ziekenhuis bevallen, omdat ik bij de vorige bevalling veel bloed was verloren en na de bevalling naar het ziekenhuis moest, waar ik een bloedtransfusie heb gekregen.
Ik zei dat ik maar eens naar zo'n voorlichtingsavond van het ziekenhuis moest gaan, omdat ik eigenlijk wel een beetje tegen een ziekenhuisbevalling opzie en misschien dat zo'n voorlichting dan kan helpen. De verloskundige vond dat (uiteraard) ook wel een goed idee, maar zei nog wel even dat ik niet meer naar het ziekenhuis ga, als de verloskundige meer dan 4 cm. ontsluiting bij mij thuis constateert. Nu heb ik bij de voorgaande bevallingen geen verloskundige gezien voordat ik 4 cm. ontsluiting heb (bij de eerste had ik volledige ontsluiting, bij de vorige zo'n 6 of 7 cm.), dus moet ik toch ook wel rekening houden met een thuisbevalling (waar ik eigenlijk wel blij mee ben)!
Tjoh, dit had mijn post kunnen zijn, Grijs, tot de laatste alinea dan, want ik MOET in het ziekenhuis bevallen omdat ik direct daarna de OK in moet omdat al 2 keer de placenta gedeeltelijk is blijven zitten. Ben ook 2 keer daar bevallen, dus ik weet niet beter, zie er niet tegenop. Ben alleen maar bang dat ik het niet op tijd haal!

Welkom op de wereld, Colin!

Jeetje, nog maar 10 voor me! Dat is dus precies 1 per week!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 08:18:07 #57
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_57446518
Gefeliciteerd voor de net zwangere en de net bevallen mensen!

Ik heb een vraagje. Ik heb zelf onze kaartjes ontworpen in photoshop, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen bij drukkerijen. Iemand nog wat tips?
pi_57446552
Silmarwen mijn vriend heeft de kaartjes ook zelf ontworpen en wij hebben vervolgens de proefdruk aangevraagd via babypost.nl (moet je t alleen ff in hun formaat aanleveren), mischien is dat wat?

En anders gewoon even op google zoeken op Drukkerij + je woonplaats, zullen er vast niet zo heeeel veel zijn, dus kun je gewoon offerte opvragen lijkt me
pi_57446565
Ow en GizartFRL gefeliciteerd met Colin
  dinsdag 18 maart 2008 @ 08:38:50 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57446722
Sil, mss daar waar jullie ook je trouwkaartjes hebben laten drukken?
Althans, als je daar tevreden over was.

GizartFRL, gefeliciteerd!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:07:27 #61
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_57447077
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
Sil, mss daar waar jullie ook je trouwkaartjes hebben laten drukken?
Althans, als je daar tevreden over was.
Mijn schoonvader heeft die zelf gedrukt. Hij werkte tijdens het trouwen in een drukkerij. Op dit moment niet.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:13:51 #62
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57447166
Gefeliciteerd GizartFRL. Leuke foto's.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:26:39 #63
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57447366
Gizart, gefeliciteerd

Ik ben hier bijna 3 zwangerschappen doorgekomen zonder rare dingen met die navelpiercing.. ik denk dat nu de rek er gewoon uit is ofzo
Ik had trouwens zo'n flexibel staafje toen ik zwanger was van Saskia, maar dat ding bleef steeds achter m'n broek hangen.. toen heb ik 'm er dus gewoon uitgehaald. Gat is trouwens altijd open gebleven
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_57447724
GizartFRL gefeliciteerd
mama van 3 kids!
pi_57448487
Een nieuwe beeb! Gefeliciteerd!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 maart 2008 @ 10:48:26 #66
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_57448790
Gizart! Ik wist niet eens dat er een kleine aan zat te komen bij jullie
Gefeliciteerd!
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_57448859
Gizart van harte met jullie zoon.

Hier de eerste zwangerschapskwaal. Donderdag 17 weken en ik heb zw.migraine. Heb het nu twee keer gehad. Erg lastig een hoofd wat ploft en alles eruit gooien en dan uiteindelijk maar een mol (tegen principe) en dan slapen en dan twee dagen een vaatdoek zijn. Erg balen maar wel het enige waar ik last van heb. Zelfs mijn buik groeit niet zo hard als bij de eerste.

Even een vraagje aan de twee ronde mama's: Hebben jullie het nu ook dat je veel minder bezig bent met deze zwangerschap dan met de eerste? Bij de eerste was ik supernieuwsgierig en nu heb ik zoiets van het komt wel en dergelijke...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_57449010
Gefeliciteerd met Colin, GizartFRL!
pi_57449216
mibos bah zw migraine.
ik was wel nieuwsgierig naar de tweede hoor met echo's enzo.
maar kwa klaarmaken van kamertje en spullen halen was ik een beetje heel erg laat.
ik had ook niet veel nodig want ik heb nu alles van de eerste enzo maar toch was ik een beetje laks daarmee.
mama van 3 kids!
pi_57449235
Herkenbaar, Mibos. Ik ben er nog wel veel mee bezig in mijn hoofd, maar op een totaal andere manier.
Bij Ronja ging ik van nieuwigheid naar nieuwigheid en soms was die spanning me echt even te veel. Ik heb ook het gevoel dat ik daardoor minder van de zwangerschap, de bevalling, de kraamtijd en zelfs het jaar daarna heb kunnen genieten dan mogelijk was.
Bij deze zwangerschap is alles vertrouwder, ik weet wat er gaat gebeuren en ik weet ook dat al die dingen ook wel gebeuren zonder dat ik me druk maak.
Ik hoop ook echt dat het straks gaat lukken om me niet meteen van de wijs te laten brengen door huilen, krampjes en slaapgebrek maar dat ik in kan blijven zien dat het over is voor je er erg in hebt en dat je kindje dan al weer zo veel meer kan.
Bij Ronja is die prille periode echt omgevlogen zonder dat ik er bewust van heb genoten. Dat hoop ik echt anders te doen en dat begint al door "bewust onbewust" zwanger te zijn.
Bewust, doordat dit misschien wel de laatste keer is en ik er echt van wil genieten. Onbewust, doordat ik niet meer stil wil staan bij alle "problemen".
pi_57449331
Gizart, gefeliciteerd met Colin!

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik zag op mijn ticker dat ik vandaag precies nog 40 dagen verwijderd ben van de uitgerekende datum. Er staan ook nog maar 5 mensen boven mij in het lijstje. Het gaat opeens wel heel erg snel!
Maar, nog even doorzetten en dan heb ik lekker verlof. Ben ik nu ook echt wel aan toe zeg. Gisteren geprobeerd mijn schoenen aan te trekken. Het werd gewoon haast een komische act .

Maar verder wil ik niet te veel klagen want als ik terug kijk mag ik van geluk spreken; niet al te veel klachten en bij controles bij de vk was het altijd goed.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 11:37:41 #72
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57449752
Mibos, ik kan daar eigenlijk niet zo heel veel over zeggen. Op de dag dat ik een postieve test had van Tijn, kregen we ook te horen dat mijn schoonvader longkanker had. Onnodig te zeggen dat de zwangerschap nogal overschaduwd werd hierdoor. De zwangerschap was echt iets dat 'tussendoor' ging, wellicht ook wel omdat het de tweede was, maar vooral doordat er erg veel andere zaken bij kwamen die stuk voor stuk net zo veel aandacht nodig hadden.

Nu de rust is weergekeerd, merk ik dat ik van deze zwangerschap veel meer kan genieten. Ondanks dat een kleuter en een dreumes samen best druk is. Vandaar dat we deze zwangerschap ook wel een beetje als kadootje van opa beschouwen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 12:48:41 #73
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_57451189
Ik heb zin om de buurman dood te maken. De hele dag is hij in de muur aan het boren, en volgens mij is het geen gaatje. En ik heb vette buikpijn .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_57451333
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:48 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb zin om de buurman dood te maken. De hele dag is hij in de muur aan het boren, en volgens mij is het geen gaatje. En ik heb vette buikpijn .
  dinsdag 18 maart 2008 @ 14:10:52 #75
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_57452885
Nouja, gelukkig heb ik inmiddels geen last meer van bloederige afscheiding .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')