hihi blijkbaar wel! hoorde het gister!quote:Op woensdag 30 april 2008 08:28 schreef nokwanda het volgende:
Is Ronja een cadeau van de grote zoes en fam. dan?
Tof dat je een goed hondje hebt gevonden
Maar ze komt wel voor die tijd?quote:Op woensdag 30 april 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi blijkbaar wel! hoorde het gister!maar dan wel voor ons
![]()
Ik ben er ook niet meer zo heel veel, eerste dagen uren gespeeld en toen weer minder gedaan. Alsnog eens afspreken om te racenquote:Op maandag 28 april 2008 13:50 schreef senesta het volgende:
Ik zal vanavond even mijn friendscode posten Topspin, misschien dat we dan eens kunnen racen, al ben ik er niet heel veel hoor![]()
Ik ben ook niet zo heel erg goed volgens mij
quote:Op woensdag 30 april 2008 14:56 schreef draculettetje het volgende:
hier is ze dan
Ronja en wow wat doet ze het al goed, ben benieuwd hoe de nacht gaat!
[ afbeelding ]
en ja ik ben er een beetje over het hele forum aan het spammen
ze is nu net 8 weken!quote:Op woensdag 30 april 2008 17:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Dat ene witte vlekje
nee, hoezo?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:10 schreef draculettetje het volgende:
yep die moeten ook nog
en dan met 12 weken nog
of bedoel jij andere prikjes?
Ghehehe...Da zijn juist nét dingen die ik níet vergeet!quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:26 schreef draculettetje het volgende:
misschien moest het laatste mini monster nog prikjes en was je dat vergeten ofzo ha ha
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe...Da zijn juist nét dingen die ik níet vergeet!
Ja, die bureauregelmiep kijkt soms ook best raar op als we wéér binnen komen!quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]Nee, zal best. Iedere keer als je daar net vanaf bent begin je weer opnieuw.
hihihi ik weet toch ook niet hoe jou vergiet werkt?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe...Da zijn juist nét dingen die ik níet vergeet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |