ik vertrouw jou niet met mijn kloten..quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Zullen we het uitproberen, dat ik je even in je kloten trap?
Het is dat Sulejmani al bij de selectie van Servie zit, maar als hij over een jaar of 4/5 nog in Nederland speelt en het Nederlands staatsburgerschap heeft verdiend zie ik wel wat in hem voor Oranjequote:Op woensdag 19 maart 2008 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja tof! Misschien kunnen we Garcia-Garcia ook wel een paspoort aanbieden! Of misschien wel Sulejmani, moeten we snel mee zijn! Wellicht kunnen we Sahin ook nog naturaliseren, of Lindgren!
Hij mag prima Nederlander zijn, des te sneller kan ie naar een topclub, maar hij hoeft niet in Oranje te keepen - dat is het punt voor velen.
Probeer het één maar met het ander goed te praten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:26 schreef WooZ het volgende:
Haha wat een stelletje zielige joden bij elkaar. Heitinga had rood moeten krijgen en daar hoor ik niemand over. Toneelspel? Welke stinkjood was dat die in de eerste helft net deed alsof ie dood was en ineens weer kon rennen toen psv gewoon doorspeelde
Het was geen toneelspel?quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:26 schreef WooZ het volgende:
Haha wat een stelletje zielige joden bij elkaar. Heitinga had rood moeten krijgen en daar hoor ik niemand over. Toneelspel? Welke stinkjood was dat die in de eerste helft net deed alsof ie dood was en ineens weer kon rennen toen psv gewoon doorspeelde
Maar bij Flappie vond je het natuurlijk weer heel professioneel hé?quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het was geen toneelspel?
Hij wordt "geraakt" en staat op. Loopt boos op Heitinga af, gaat boven hem hangen en schreeuwen, vraagt vervolgens om een kaart en op het moment dat ie die kaart ziet stort hij ter aarde.
Het was heel matig toneelspel zelfs..
WRONGquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:58 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Maar bij Flappie vond je het natuurlijk weer heel professioneel hé?
Welke wedstrijd was dat nog maar weer? Van der Sar voor Oranje kreeg een bal tegen z'n benen aangeschoten door naar ik meen een Braziliaan en stortte ter aarde neer met z'n handen voor z'n gezicht. De scheids denkt dat Vander Sar in z;n gezicht is geraakt door de bal en geeft de Braziliaan rood
ONZ is een paar deuren verderop hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:58 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was dat nog maar weer? Van der Sar voor Oranje kreeg een bal tegen z'n benen aangeschoten door naar ik meen een Braziliaan en stortte ter aarde neer met z'n handen voor z'n gezicht. De scheids denkt dat Vander Sar in z;n gezicht is geraakt door de bal en geeft de Braziliaan rood
Dat was was tegen Argentinie. De comediant die naar de grond ging was Ortega.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:58 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=GxTmCD6rKxcquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat was was tegen Argentinie. De comediant die naar de grond ging was Ortega.
Van de Sar ging boven hem staan en Ortega kwam snel omhoog waarna Van de Sar deed alsof Ortega hem in z'n gezicht kopte.
Als je voorbeelden aan wil halen, doe dat dan goed. Sowieso is dat iets heel anders dan eerst een minuut rondlopen, schreewen tegen Heitinga, vragen om een kaart en DAN pas neerstorten.
Ah, hij raakte Van de Sar wel degelijk zelfs.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
WRONG
http://nl.youtube.com/watch?v=t2I4Gvmq1Zg
Zelfs Dida ging nog eerder neer.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=GxTmCD6rKxc
quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:29 schreef sjimz het volgende:
En degene die jankend een bal tegen zich aankreeg was Rivaldo.
http://youtube.com/watch?v=Mo4oUnpcmws
Hoe toevallig, weer zo'n zuid amerikaanse acteur
Als je voortaan iets te melden hebt zorg dan in ieder geval dat het klopt.
Zo kom je tenminste nog een beetje serieus over.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:30 schreef denthemen het volgende:
Wat mij betreft niet. Prima keeper, maar als je na zoveel jaar ook nog geen Nederlands kan spreken..
Hij wil in de pers geen verkeerde dingen zeggen en wil daarom graag in het Portugees geïnterviewd worden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:49 schreef sjimz het volgende:
Het is volgens mij ook omdat de verslaggevers/interviewers/journalisten hem altijd in het Portugees benaderen.
Van mij hoeft hij niet in Oranje. Als hij zich echt zo voelde had hij in die interviews wel gewoon nederlands gepraat ongeacht in welke taal hij werd aangesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |