Nou vooruit, het is geen prutser. nou een beetje dan...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij is wel PSV onwaardig ja, maar het is geen prutser.
Als ie vanavond in de basis begint scoort ie
Mee eensquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou vooruit, het is geen prutser. nou een beetje dan...
Maar echt wakker lig ik ook niet van Lazovic, meer van Farfan, Doedelzak en Affelay.
Vind Lazovic vooral een jankbal
alle beetjes helpen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:34 schreef denthemen het volgende:
Succes vanavond!!
Psv heeft zelf grote moeite met scoren: Tegen Tottenham thuis niet, uit bij Roda door een terug speelbal, tegen Ajax ook geen goalquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:38 schreef venomsnake het volgende:
De paar kansjes die we ongetwijfeld zullen krijgen zal Gomes wel tegenhouden.
Ach, gelijkspel zou al mooi zijn gezien alle geblesseerden en het feit dat het een uitwedstrijd is.
Vrees alleen dat Jans met een fantasie opstelling gaat spelen.
Tottenham, Ajax is toch wel wat anders als scoren tegen Groningen hoor..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Psv heeft zelf grote moeite met scoren: Tegen Tottenham thuis niet, uit bij Roda door een terug speelbal, tegen Ajax ook geen goal
Ajax verdediging stelt het hele jaar al geen reet voorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tottenham, Ajax is toch wel wat anders als scoren tegen Groningen hoor..
Mja oké, waarom noem ik Ajax dan ookquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ajax verdediging stelt het hele jaar al geen reet voor
Vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mja oké, waarom noem ik Ajax dan ook
Marnix Kolder. De opvolger van Huntelaar bij Ajax, volgend seizoen...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie?
Kolder in de basis hoor ik net?quote:
Zo slecht vond ik Groningen niet. Ja ze waren niet bij machten PSV het echt lastig te maken. Maar tegen andere ploegen hebben ze echt wel een goede kans, lijkt me.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:37 schreef SCH het volgende:
Kom op jongens, verzaak nou niet. We gaan toch om die CL-plek uiteindelijk.
NAC moet er nog even uitgewipt worden hoor
?quote:Op zondag 23 maart 2008 01:50 schreef Karrs het volgende:
Misschien volgend jaar. Maar dat zeg ik al m'n hele leven.
5-9, meer zit er niet meer in.
Ik vind dit toch behoorlijk negatief..... ik zie toch nog mogelijkheden voor Groningenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:25 schreef Prosac het volgende:
3-0 who gives a fuck, na de 0-1 tegen Heerenveen en de 1-2 tegen Heracles wisten we al genoeg.. de blessures zijn niet zo lang op te vangen. Plek 7 t/m 9 zal het worden.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2008 09:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je speelt sowieso bij de eerste 9, dus sowieso voor Europees voetbal, dat was toch ook de bedoeling?
De Graafschap – FC Groningenquote:Op zondag 23 maart 2008 11:24 schreef SCH het volgende:
Wat is jullie resterende programma?
quote:Op zondag 23 maart 2008 11:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De Graafschap – FC Groningen Winst
FC Groningen – NAC Breda Gelijkspel
FC Groningen – Ajax Winst
FC Utrecht – FC Groningen Winst
Op zijn minst 9 punte dusquote:Op zondag 23 maart 2008 11:32 schreef venomsnake het volgende:
Graafschap uit is mogelijk, hopelijk dat er wat geblesseerden terug zijn
NAC winnen is belangrijk.
Ajax winnen helemaal.![]()
Utrecht gaat spannend worden.
Ach, ik zie wel hoe het af gaat lopen.
Hopelijk is PSV al kampioen als we tegen Ajax moeten, hoewel het aan de andere kant ook wel leuk zou zijn om Ajax op die dag van het kampioenschap te beroven.
quote:Op zondag 23 maart 2008 11:38 schreef SCH het volgende:
Kunnen we samen Ajax nog uit de top 5 werken? Top 5 is voor Ajax toch nog lang geen zekerheidje?
Ja, dat is een dilemma inderdaad. Dan maar gelijkspel?quote:Op zondag 23 maart 2008 11:41 schreef venomsnake het volgende:
Denk dat Ajax het wel gaat redden, die hebben al 57 punten. Grunn nog maar 50.
Ik heb liever dat Ajax vanmiddag wint om Twente op afstand te houden.
dealquote:Op zondag 23 maart 2008 11:38 schreef SCH het volgende:
Kunnen we samen Ajax nog uit de top 5 werken? Top 5 is voor Ajax toch nog lang geen zekerheidje?
Waarom zou Ajax in deze vorm niet verliezen van Twente, Groningen en Heerenveen. Ik weet niet wat de 2 andere wedstrijden zijn?quote:
Als Ajax verliest staan ze nog maar 3 punten voor met nog Heerenveen en Groningen..quote:
Nou, Ik zie het zo gebeuren. Zo'n wonderploeg is Ajax niet in mijn ogen.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
. Ajax verliest sowieso niet alle drie de uitwedstrijden.
[standaard zwart-wit]Nee, Groningen, Heerenveen en Twente zijn wonderploegen[/standaard]quote:Op zondag 23 maart 2008 11:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, Ik zie het zo gebeuren. Zo'n wonderploeg is Ajax niet in mijn ogen.
Maar ik hoop dat ze vanmiddag winnen.
Dat zeg ik niet, maar het zijn wel ploegen die in eigen huis met het publiek erachter in staat zijn Ajax te verslaan! Helemaal als Huntelaar nog één keer geel krijgt.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[standaard zwart-wit]Nee, Groningen, Heerenveen en Twente zijn wonderploegen[/standaard]
Tuurlijk, het is ook niet heel logisch maar het kan wel. En dat van die 3 uitwedstrijden vind ik toch een gewaagde stelling.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze spelen thuis nog tegen De Graafschap en Heracles; verder vergeet je dat wanneer Ajax verliest, Twente ook weer dichterbij komt, dus dat is niet heel veel gunstiger voor Groningen en Heerenveen. Ajax verliest sowieso niet alle drie de uitwedstrijden.
Ja, ik zou het ook niet willen dat ik dat soort dingen denk want ik vind dat je altijd voor je eigen club moet zijn en verder niet tegen een andere club. Maar ja....Ajax....met dat beugelbekkie....dat zit diep...quote:Verder moet ik glimlachen om de drang tegen Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |