abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57692190
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 23:53 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Venomsnake Jans genoeg krediet gegeven. Op den duur is het gewoon op...

Ik vind positivisme 10x irritanter dan negativiteit overigens...
Snap ik! Ik zat zelf ook niet als een positief-stralend-engeltje op de bank

Maar in het live-topic zat 'ie me iets te veel te emmeren en toen hier ook weer.. ik móest er wat van zeggen!

Afijn.. nieuwe dag enzo.
pi_57693341
Ja, er was dan ook weinig positiefs te melden gister. Heb me zelden zo lopen opwinden over een wedstrijd. Het was ZOOOOO verschikkelijk slecht. En als ik dan die Fledderus WEER zie prutsen en Jans een enorme klote wissel maakt dan heb ik het even helemaal gehad. Nog los van die waardeloze scheidsrechter.

En ja, ik ben even helemaal klaar met Jans. Fledderus speelt al 5 wedstrijden gewoon kut, hij doet werkelijk helemaal niets goed, hij is verantwoordlijk voor een paar tegendoelpunten en voor het omzeep helpen van legio kansen. Om over zijn positiespel nog maar te zwijgen. Stenman komt er keer op keer door in de problemen, maar Jans blijft hem maar opstellen. En maar kloten met de opstelling, echt.. Gaat nergens meer over. .

Ik ben er nog steeds behoorlijk pissig over.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_57693481
quote:
FC Groningen volgt Zweedse spits

FC Groningen volgt wederom een aanvaller uit de Zweedse competitie. Na de eerdere belangstelling voor Razak Omotoyossi hebben de Noorderlingen hun vizier nu gericht op Johan Oremo.

De twintigjarige Oremo staat momenteel onder contract bij Gefle IF. De Zweedse jeugdinternational heeft ook de interesse gewekt van Ajax, PSV en sc Heerenveen. Bovendien bestaat er veel buitenlandse interesse. Onder meer Anderlecht, Bayer Leverkusen en Hertha BSC stuurden al scouts naar Zweden.

Oremo staat sinds de zomer van 2007 onder contract bij Gefle. De aanvaller kwam toen over van derdeklasser Soderhamns FF. In januari 2008 maakte hij zijn debuut in het Zweedse nationale team tegen Costa Rica.

bron: het o zo betrouwbare voetbalprimeur
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 29 maart 2008 @ 12:13:36 #229
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_57693613
Het was gisteren eigenlijk gewoon weer om te huilen. Inzet was er niet tot nauwelijks, duels werden verloren en afvallende ballen waren voor de tegenstander.
Goed, het zat ons ook niet mee met het arbitrale trio want Purrel had die wedstrijd natuurlijk al na 23 minuten moeten verlaten. Penal hadden we ook nog moeten hebben toen Lovre geduwd werd.
Eigenlijk verdienden we het ook niet om te winnen gisteren.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_57693735

Holla zien we dus ook niet meer in actie dit seizoen.
pi_57693787
Ben in Doetinchem geweest gisteravond.

Tja, zal ik zeggen. Bevestiging van wat we al wisten. Slecht, moet anders, we kunnen de tegenslagen niet opvangen. Hartstikke kut voor Koen. Die Frankel, wat een dikke mongool is dat. Matig dat Haverkort ernaast zat met zijn beslissing, maar van de slechte scheidsen heeft de heule competitie last.

Gek volkje die 'Superboeren', alles gejat olé olé

Jans zat er dik naast met z'n wissel en pleassssee... zout toch es op met die Fledderus. Ik zag hem als eerste toen ik het uitvak in liep, toen wist ik alweer genoeg
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_57694242
.

Fraai gezicht trouwens die fakkels in het uitvak..
Al las is dat daar helaas weer iemand voor is afgevoerd.
pi_57694288
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:46 schreef venomsnake het volgende:
.

5000 Euri boete.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 13:06:02 #234
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_57694551
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:46 schreef venomsnake het volgende:
.

Schijnbaar nog de verkeerde ook.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_57694740
Hij pakte één van de fakkels van de grond. Is ook niet heel erg snugger als politie en stewards net komen aanrennen...
pi_57695377
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:23 schreef clauwheee het volgende:

Gek volkje die 'Superboeren', alles gejat olé olé
Zegt iemand van Groningen
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zaterdag 29 maart 2008 @ 14:50:51 #237
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57695957
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 10:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Smerige overtreding van Fränkel ja, maar die overtreding van die Hiariej (Ik dacht dat hij het was?) was ook niet mis.
Dat was gewoon een terechte gele kaart. Niets meer en niets minder...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_57696019
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:20 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

Holla zien we dus ook niet meer in actie dit seizoen.
Het is wel heel erg met blessures bij jullie dit seizoen zeg
Daarom eigenlijk dubbel respect voor de prestaties!

Wat een flikker die Fränkel, hopen dat hij een beste schorsing krijgt

Edit: dat krijgt ie niet dus...
pi_57696029
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 14:17 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Zegt iemand van Groningen
Tsja...
pi_57697591
Bekijk deze YouTube-video

.

[ Bericht 13% gewijzigd door venomsnake op 29-03-2008 16:32:38 ]
pi_57697671
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 16:23 schreef venomsnake het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

.
Had ik maar niet gekeken, ik vind dat zo'n akelig gezicht.
Hier zet ik niets neer!
  zaterdag 29 maart 2008 @ 16:30:08 #242
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_57697705
Gadverdamme.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zaterdag 29 maart 2008 @ 18:39:01 #243
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57700065
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:48 schreef Blawh het volgende:

[..]

5000 Euri boete.
en 10.000 voor de Graafschap. (want ja, als er in het uitvak fakkels worden afgestoken, wordt de thuisploeg daar aansprakelijk voor gesteld)
pi_57700383
Mooie foto dit. Die man met de kale kop op de voorgrond is een steward, hehe.

En ook een erg tof filmpje. Vanaf de andere kant:

pi_57705802
Nogmaals, wat een flikker die Fränkel
Ziet er echt naar uit!
pi_57712430
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 18:39 schreef Prosac het volgende:

[..]

en 10.000 voor de Graafschap. (want ja, als er in het uitvak fakkels worden afgestoken, wordt de thuisploeg daar aansprakelijk voor gesteld)
FC Twente zal een boete van 1000 euro moeten overmaken. Heracles zal daarentegen een boete van 5000 euro moeten innen bij de KNVB, waarvan 2500 euro voorwaardelijk.

Die krijgen maar 1000 euri, waar het op slaat weet ik niet. Het is inderdaad de verantwoordelijkheid van de thuisclub? Als je probleemloos veel fakkels naar binnen kunt krijgen heeft de beveiliging gewoon gefaald.

Walgelijke overtreding inderdaad, hij komt nog goed weg met 6 weken.
  zondag 30 maart 2008 @ 13:33:12 #247
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57713462
quote:
Op zondag 30 maart 2008 12:33 schreef Blawh het volgende:

Die krijgen maar 1000 euri, waar het op slaat weet ik niet. Het is inderdaad de verantwoordelijkheid van de thuisclub? Als je probleemloos veel fakkels naar binnen kunt krijgen heeft de beveiliging gewoon gefaald.
Ik begrijp dat ook niet hoor, wij werden gewoon door zowel de Graafschap als FC Groningen stewards gefouilleerd in Doetinchem, dan gaan er toch 2 fakkels aan. Prachtig gezicht natuurlijk, maar de KNVB vind het niks. Daar zal het wel van komen.
De meeste clubs brengen dergelijke boetes niet eens meer in het openbaar, die maken het maar gewoon over. Elke keer fakkels aan is gewoon boete voor de thuisclub, gebeurd het in het uitvak, dan ook extra boete voor de tegenstander.
raar maar waar.
pi_57713528
Waren heel wat meer dan twee fakkels... Mooi dat de laatste tijd steeds meer vuurwerk in de Nederlandse stadions komt.
  zondag 30 maart 2008 @ 14:16:39 #249
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57714335
quote:
Bij deze dan, ik ben degene die uit het uitvak word gehaald voor het vermeende afsteken van een fakkel. Dit heb ik echter niet gedaan want ik had geen fakkel mee naar binnen genomen. er werden mij 3 fakkels voor de voeten gegooid waarvan 1 tegen een stoeltje en die heb ik gepakt zodat de zooi niet in de fik vloog. wou hem vervolgens naar voren gooien maar door de flam was het zicht niet zo best en de rook enzo dus heb hem paar seconden vast gehad voor ik hem veilig voor het plexiglas kon gooien. vervolgens nog een steward bij me gehad die de andere fakkels weg kwam halen en verteld dat ie op moest letten dat het niet op de zwaaivlaggen zou komen die voor in het uitvak lagen. hij knikte daar op met een glimlachje. vervolgens een andere (hoofd)steward die me van de tribune haalt, vervolgens politie, stadion uit, niet aangehouden en wachten op bericht van de fc. een leuke dag in doetichem
pi_57714378
Bij de Graafschap is de beveiliging sowieso dramatisch.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')