Snap ik!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:53 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Venomsnake Jans genoeg krediet gegeven. Op den duur is het gewoon op...
Ik vind positivisme 10x irritanter dan negativiteit overigens...
quote:FC Groningen volgt Zweedse spits
FC Groningen volgt wederom een aanvaller uit de Zweedse competitie. Na de eerdere belangstelling voor Razak Omotoyossi hebben de Noorderlingen hun vizier nu gericht op Johan Oremo.
De twintigjarige Oremo staat momenteel onder contract bij Gefle IF. De Zweedse jeugdinternational heeft ook de interesse gewekt van Ajax, PSV en sc Heerenveen. Bovendien bestaat er veel buitenlandse interesse. Onder meer Anderlecht, Bayer Leverkusen en Hertha BSC stuurden al scouts naar Zweden.
Oremo staat sinds de zomer van 2007 onder contract bij Gefle. De aanvaller kwam toen over van derdeklasser Soderhamns FF. In januari 2008 maakte hij zijn debuut in het Zweedse nationale team tegen Costa Rica.
bron: het o zo betrouwbare voetbalprimeur
5000 Euri boete.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:46 schreef venomsnake het volgende:.
Fraai gezicht trouwens die fakkels in het uitvak..![]()
Al las is dat daar helaas weer iemand voor is afgevoerd.
Schijnbaar nog de verkeerde ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:46 schreef venomsnake het volgende:.
Fraai gezicht trouwens die fakkels in het uitvak..![]()
Al las is dat daar helaas weer iemand voor is afgevoerd.
Zegt iemand van Groningenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:23 schreef clauwheee het volgende:
Gek volkje die 'Superboeren', alles gejat olé olé
Dat was gewoon een terechte gele kaart. Niets meer en niets minder...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Smerige overtreding van Fränkel ja, maar die overtreding van die Hiariej (Ik dacht dat hij het was?) was ook niet mis.
Het is wel heel erg met blessures bij jullie dit seizoen zegquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:20 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Holla zien we dus ook niet meer in actie dit seizoen.
en 10.000 voor de Graafschap. (want ja, als er in het uitvak fakkels worden afgestoken, wordt de thuisploeg daar aansprakelijk voor gesteld)quote:
FC Twente zal een boete van 1000 euro moeten overmaken. Heracles zal daarentegen een boete van 5000 euro moeten innen bij de KNVB, waarvan 2500 euro voorwaardelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
en 10.000 voor de Graafschap. (want ja, als er in het uitvak fakkels worden afgestoken, wordt de thuisploeg daar aansprakelijk voor gesteld)
Ik begrijp dat ook niet hoor, wij werden gewoon door zowel de Graafschap als FC Groningen stewards gefouilleerd in Doetinchem, dan gaan er toch 2 fakkels aan. Prachtig gezicht natuurlijk, maar de KNVB vind het niks. Daar zal het wel van komen.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:33 schreef Blawh het volgende:
Die krijgen maar 1000 euri, waar het op slaat weet ik niet. Het is inderdaad de verantwoordelijkheid van de thuisclub? Als je probleemloos veel fakkels naar binnen kunt krijgen heeft de beveiliging gewoon gefaald.
quote:Bij deze dan, ik ben degene die uit het uitvak word gehaald voor het vermeende afsteken van een fakkel. Dit heb ik echter niet gedaan want ik had geen fakkel mee naar binnen genomen. er werden mij 3 fakkels voor de voeten gegooid waarvan 1 tegen een stoeltje en die heb ik gepakt zodat de zooi niet in de fik vloog. wou hem vervolgens naar voren gooien maar door de flam was het zicht niet zo best en de rook enzo dus heb hem paar seconden vast gehad voor ik hem veilig voor het plexiglas kon gooien. vervolgens nog een steward bij me gehad die de andere fakkels weg kwam halen en verteld dat ie op moest letten dat het niet op de zwaaivlaggen zou komen die voor in het uitvak lagen. hij knikte daar op met een glimlachje. vervolgens een andere (hoofd)steward die me van de tribune haalt, vervolgens politie, stadion uit, niet aangehouden en wachten op bericht van de fc. een leuke dag in doetichem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |