Screenshotsquote:Rainbow Six Vegas 2 is een first person shooter waarin tactiek centraal staat. Door eerst goed te observeren, vervolgens goed te plannen en daarna over te gaan tot actie moet de dreiging in Las Vegas worden aangepast. Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2 is namelijk de laatste kans voor gamers om Amerika’s meest sexy stad te redden van een uit de hand gelopen terroristische belegering. Met een aantal leden van de beste antiterroristeneenheid, Rainbow Six, moet je de problemen die tijdens de eerste Rainbow Six Vegas zijn ontstaan, zien op te lossen. Daarvoor heb je de bekende technische snufjes, nieuwe wapens en nieuwe bepantsering tot je beschikking. Dat is ook nodig, want de terroristen zijn in dit deel slimmer, beter bewapend en hebben nachtkijkers, schilden en andere hulpmiddelen tot hun beschikking.
In Rainbow Six Vegas 2 speel je als Bishop en heb je twee teamleden onder je commando. Bovendien kan een tweede speler meedoen als vierde teamlid. Het is mogelijk om de verhaalmodus van Rainbow Six Vegas 2 online volledig door te spelen met twee personen. Multiplayer speelt dan ook een hoofdrol in Rainbow Six Vegas 2. De populaire multiplayer-modus uit de eerste game is bovendien verbeterd en uitgebreid met dertien nieuwe speelvelden, nieuwe modi, een verbeterd matchmaking-systeem en meer beloningen.
Beloningen spelen een grote rol in de singleplayer- en multiplayer-modus van Rainbow Six Vegas 2. Elke goede actie in deze game wordt beloond op verschillende vlakken. Een speler die zijn tegenstanders van dichtbij uitschakelt, krijgt bijvoorbeeld punten op het gebied van “Close Combat” en krijgt beloningen die passen bij zijn speelstijl. Beloningen komen in de vorm van nieuwe outfits, camouflages en wapens die zowel in de singleplayer- al in de multiplayer-modus te gebruiken zijn. Elke speler kan bovendien een volledig eigen personage maken. Het geslacht, uiterlijk en de huidskleur van het personage kunnen daarbij helemaal naar eigen wensen worden aangepast.
Net bij de Mediamarkt in Utrecht geweest, hij had 'm wel maar wilde 'm nog niet verkopenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:56 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik ga nu ff naar de Mediamarkt, ben bang dat ik met lege handen terug kom.
Maar wie weet, begin CoD4 steeds minder leuk te vinden.
Als het bij de uitgever bekend wordt dat een winkel voor de releasedate verkoopt kunnen ze duizenden euro's boete geven of zelfs leveringen helemaal opschorten, en jouw geld is inderdaad niet goed genoeg om dat risico voor te lopen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:09 schreef Scarface2004 het volgende:
Mediamarkt Middelburg had hem nog niet.
Ik ga donderdag middag weer ff langs, maar dan we-willen-hem-nog-niet-verkopen is echt triest.
Alsof jouw geld niet goed genoeg is.
kunnen we er wel van makenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:05 schreef ryangozer het volgende:
jammer dat dit niet gewoon een [xbox/ps3] topic is, net alsof de ps3 te min is... ga hem nog niet kopen... heb 1 nooit gespeeld dus wel eerst meer erover weten dmv julie ervaringen...
quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:05 schreef ryangozer het volgende:
jammer dat dit niet gewoon een [xbox/ps3] topic is, net alsof de ps3 te min is... ga hem nog niet kopen... heb 1 nooit gespeeld dus wel eerst meer erover weten dmv julie ervaringen...
ook 70 euro /quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:53 schreef gijsje79 het volgende:
Heb hem net ook gehaald, bij de intertoys.
ik ook,. hij is vandaag verstuurdquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:58 schreef egg-bird het volgende:
heb m gisteren in de Pre-order gegooid bij GCshop.nl.
ze hebben altijd goede prijzen daar. eigenlijk altijd lager dan wat ze in welke winkel ook vragen.
heb m inc. verzending voor 57 euro. nu maar wachten
Die heb ik al vorig jaar aangeschaft.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ook 70 euro /
wou nog vision camera er voor bestellen 30 euro maar toch maar niet gedaan
gebruik je ook je eigen gezicht in vegas2 ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die heb ik al vorig jaar aangeschaft.
Combo met xbox live.
Ja 70 euro maakt me niet zoveel uit, heb hem nu.
Moest ook 2 exemplaren halen ook voor een maatje van me.
ja die zijn mooi hequote:Op woensdag 19 maart 2008 16:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gebruik je ook je eigen gezicht in vegas2 ?
want ben bang dat je toch niks ziet.
want hoop dat je een vette bivakmuts kan omdoen ?
Tis een achievement he.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gebruik je ook je eigen gezicht in vegas2 ?
want ben bang dat je toch niks ziet.
want hoop dat je een vette bivakmuts kan omdoen ?
de helm wel (sommige) maar in ieder geval geen face mask ofzo.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Tis een achievement he.
Maar blijf er niet mee rond lopen.
In vegas 1 had ik het ook gedaan maar kon geen helm op deze manier dragen.
Owja en gister zei iemand in een lobby dat je geen 4 player Co-op story mode kan doen in Vegas 2, is dat waar?quote:every game type is only 5 min. long.
you only have from 1 to 3 lifes per game.
If you end up with an idiot on your team that kills you and a couple other right when you spawn by throwing a grenade.... You now have to sit and do nothing for 5 min until the game ends. If you quit, you lose 300 exp.
Time and Respawns are NOT a host option in Ranked games.
There are tons of gamers complaining about this. I've been playing it online for about 8 hours, and after today, I'll only be going for some of the achievements
nja hoger iig.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
nu al hoog in rang ?
true.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:43 schreef Scarface2004 het volgende:
Owja en gister zei iemand in een lobby dat je geen 4 player Co-op story mode kan doen in Vegas 2, is dat waar?
dan heb je een ranked match gedaan.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:55 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga gewoon schijtziek worden van die respawns, en dat eeuwige retun to menu wanneer je klaar bent met een game
dus....quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:18 schreef jorienvdherik het volgende:
ja maar dan ga je zonder exp punten spelen /
EDIT: tot je weer oneindig kan respawen in ranked games, ga ik gewoon player matches spelen, en idd je krijgt daar wel EXP points![]()
Als dit waar is vind ik het wel een teleurstelling. Ik zuig best wel in multiplayer spellen. Ik weet al hoe dat straks gaat. Dan ben ik drie keer doodgegaan zonder een ventje te killen en kan ik weer wachten tot de volgende ronde begint. Dan ga ik maar 'unrankend' spelen. Tenminste, als het waar is van de respawns.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:43 schreef Scarface2004 het volgende:
MP nog niet gecheckt maar is dit waar
[..]
Owja en gister zei iemand in een lobby dat je geen 4 player Co-op story mode kan doen in Vegas 2, is dat waar?
ja unranked vind ik ook leuker.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:35 schreef Gewas het volgende:
[..]
Als dit waar is vind ik het wel een teleurstelling. Ik zuig best wel in multiplayer spellen. Ik weet al hoe dat straks gaat. Dan ben ik drie keer doodgegaan zonder een ventje te killen en kan ik weer wachten tot de volgende ronde begint. Dan ga ik maar 'unrankend' spelen. Tenminste, als het waar is van de respawns.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |