quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
LS ken je, dus zal je dat andere bedoelen
APK had gezellige chat lobasca via die PM en toen kregen ze ruzie en openbaarde lobasca die PM's 'per ongeluk' (waar de meningen uiteraard over verdeeld zijn) aan iemand anders, die het op zijn beurt weer stukje bij beetje op het forum gooide (voordat hij gebanned werd).
Maar omdat jij zo ongeveer ook rond die tijd hier weer opdook, was ik er van overtuigd dat je ervan op de hoogte was
Voor links moet ik wel heel diep graven![]()
Je komt hier om de laatste roddels te lezen??quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:12 schreef remlof het volgende:
Altijd gezellig hier hè? Dit topic bezoeken is net als naar de kapper om de hoek gaan
Een een oldbie bijpraten moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:12 schreef remlof het volgende:
Altijd gezellig hier hè? Dit topic bezoeken is net als naar de kapper om de hoek gaan
Nee, ik hoor ze hier ongewildquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je komt hier om de laatste roddels te lezen??
Dat weet ik haast wel zeker van nietquote:
Zeg, pleur eens op!! Zo snel als ik een kloon van mij zie vraag ik rechtshulp aan.quote:
Dit is wel een héél defensieve post. Sta je al op de "hotlist"?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een een oldbie bijpraten moet kunnen toch?
Hallo, ik haal nu ook ouwe koeien uit de sloot, daar sluit ie net lobasca voor opquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit is wel een héél defensieve post. Sta je al op de "hotlist"?
Hmmz.. ik ben er niet weg van, maar hij zal minder stof doen opwaaien dan de "Waar moord zelfmoord werd" die ik in gedachten hadquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:17 schreef Coos het volgende:
Nieuwe TT.
"Waar Zarah Leandra in de war is".
Gelukkig versta ik mijn kapper niet. Maar voor 8.50 euro neem ik dat op de koop toe.quote:
Maar ik wil niet op (de beladen) man spelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz.. ik ben er niet weg van, maar hij zal minder stof doen opwaaien dan de "Waar moord zelfmoord werd" die ik in gedachten had
Eigenlijk kost het 18.50, maar jij bent zo cheap dat je net doet alsof je hem niet verstaatquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig vertsa ik mijn kapper niet. Maar voor 8.50 euro neem ik dat op de koop toe.
Hij knipt lekker strak!
Nee joh! 8.50, koffie of thee en als ik een beetje aandring Tajine toe.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eigenlijk kost het 18.50, maar jij bent zo cheap dat je net doet alsof je hem niet verstaat
Maar mij vergelijken met een Nazi-sympathisante vind je geen probleem?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik wil niet op (de beladen) man spelen.
Mijn vorige kapper kostte 18.50. Maar sinds hij 2.50 voor een extacy pil aan mij durfde te vragen denk ik: verrot maar.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eigenlijk kost het 18.50, maar jij bent zo cheap dat je net doet alsof je hem niet verstaat
WTFquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh! 8.50, koffie of thee en als ik een beetje aandring Tajine toe.
Lastig stil blijven zitten ookquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn vorige kapper kostte 18.50. Maar sinds hij 2.50 voor een extacy pil aan mij durfde te vragen denk ik: verrot maar.
Sorry, je bent dus historisch bewust.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar mij vergelijken met een Nazi-sympathisante vind je geen probleem?![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar mij vergelijken met een Nazi-sympathisante vind je geen probleem?![]()
Ja, als ik weleens mannen met zo'n kaal hoofd (zo'n landingsbaan) naar buiten zag komen dacht ik altijd onwillekeurig: die heeft achterstevoren in de scheerstoel gezeten.quote:
Toch schrikken hè... non-DB'tjes in de SC....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Sorry, je bent dus historisch bewust.![]()
Kon ik niet weten.
Misschien is dit iets voor jou: http://quiz.vpro.nl/quiz/geschiedenis/
En gvd net als ik naar bed ga hèquote:
Weer zo'n afkorting die ik niet snap. Bestaat er al een cybertaalwoordenboek?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch schrikken hè... non-DB'tjes in de SC....
Hij wordt oud hequote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet zo erg als gebrek aan humor....
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet zo erg als gebrek aan humor....
Die kneus durft niet alleenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
En gvd net als ik naar bed ga hè![]()
Zorg dan iig dat het een leuke rel wordt dan heb ik morgen tenminste fatsoenlijk bijleesvoer tijdens de koffie
Daar mag je niet mee spotten hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:33 schreef Coos het volgende:
Ja, als ik weleens mannen met zo'n kaal hoofd (zo'n landingsbaan) naar buiten zag komen dacht ik altijd onwillekeurig: die heeft achterstevoren in de scheerstoel gezeten.
In jou geval was het toch net andersom? Kaalheid door depressie?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Daar mag je niet mee spotten hoor.![]()
Depressie door kaalheid
Neuh, hersenen en testosteron.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:40 schreef Coos het volgende:
In jou geval was het toch net andersom? Kaalheid door depressie?
Gokje: mentally challenged lichtgekleurd harige van het zwakke geslachtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Weer zo'n afkorting die ik niet snap. Bestaat er al een cybertaalwoordenboek?
Maar doe es vertellen wat heb jij zitten sekschatten met Lobasca?quote:
Jazeker, maar dat is verder niet interessant omdat het al vele malen uitgemolken is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:44 schreef Coos het volgende:
Maar doe es vertellen wat heb jij zitten sekschatten met Lobasca?
quote:Op dit moment hebben we een acuut probleem met onze database server. Hierdoor is er geen verbinding mogelijk met deze server, en zullen de fora niet functioneren. We zijn de mogelijkheden aan het bekijken.
Je mag gaanquote:
Een echte gastheer.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je mag gaan![]()
We hebben je even niet meer nodig
Ja maar APK, ja maar ik weet van niks!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat is verder niet interessant omdat het al vele malen uitgemolken is.
Nee jij dan, lekker op tijd met een nieuwequote:
Jammer voor je maar ik blijf wanneer ik dar zin in hebquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je mag gaan![]()
We hebben je even niet meer nodig
Ja das mooi kutquote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:55 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Jammer voor je maar ik blijf wanneer ik dar zin in heb
Ik weet ook nog steeds niet waar je kan zien hoeveel posts er in een topic geplaatst zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee jij dan, lekker op tijd met een nieuwe
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja maar APK, ja maar ik weet van niks!
Doe nou effe een kort verslag schrijven!![]()
Maar je kan ook wachten tot aan het nieuwe topic.
Hij staat al klaar.
[DGK SC - 648] Waar APK zijn sekschats openbaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |