Als er niemand gepost had, dan had ik nix gezegd, maar als je wel in de SC kunt posten dan kun je een FB post van 3 kwartier eerder ook ff behandelen lijkt me...quote:Op maandag 17 maart 2008 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer dat jij zo'n zeurmuts geworden bent, met altijd nog even een sneertje.
"Wel in de SC kunt posten".. één post, waarin ik ook nog eens meldde een film aan het kijken te zijn. Ik snap dat gesneer van jou werkelijk niet meer. Relativeer het eens een beetje.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er niemand gepost had, dan had ik nix gezegd, maar als je wel in de SC kunt posten dan kun je een FB post van 3 kwartier eerder ook ff behandelen lijkt me...
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:18 schreef Lobasca het volgende:
Ik lees net dat iemand geen plezier in de Cos en Sc meer heeft..Mooi..optyfen en wegblijven, ga je gore leugens maar op een ander forum proberen
![]()
folie à deux, zeurmuts!?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:05 schreef Lobasca het volgende:
En hoe heten die 2 slecht engels zingende franse dames nu ook alweer?
Ja ik bloed heftigquote:
Ik heb nergens last van, jij blijkbaar welquote:Op maandag 17 maart 2008 23:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
folie à deux, zeurmuts!?
http://www.e-gezondheid.b(...)ans-8458-530-art.htm
![]()
Wie loopt er nu weer te janken?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:18 schreef Lobasca het volgende:
Ik lees net dat iemand geen plezier in de Cos en Sc meer heeft..Mooi..optyfen en wegblijven, ga je gore leugens maar op een ander forum proberen
![]()
Verboden te parkeren dus ...quote:
maar volgens haar geil ik op alle mannen..heb je nog ff tijd?quote:
Dat rode petje is ondertussen al een groen petje, vraag me niet waaromquote:Op maandag 17 maart 2008 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Verboden te parkeren dus ...
Best wel leuk om aan het water te wonen![]()
[ afbeelding ]
Bedorven komt in me opquote:Op maandag 17 maart 2008 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat rode petje is ondertussen al een groen petje, vraag me niet waarom
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Verboden te parkeren dus ...
Best wel leuk om aan het water te wonen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |