Ik liep gister nog op het strand van IJmuidenquote:Op maandag 17 maart 2008 15:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Peter, wat ben je positief vandaag![]()
![]()
Wanneer begint Vuurzee trouwens weer?
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik liep gister nog op het strand van IJmuiden
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was dat wat? Gisteren was het toch klote weer?
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Peter, wat ben je positief vandaag![]()
![]()
Wanneer begint Vuurzee trouwens weer?
Dankjequote:Op maandag 17 maart 2008 19:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Avond Boing! ff snel een kusZie je later
wij zullen zien BOING...kusje is iig binnenquote:Op maandag 17 maart 2008 19:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik weet niet of ik er dan nog ben maar anders zie ik je ws. wel morgenochtend vroeg (moet dan namelijk werken)![]()
Lieeeef... je komt mij helpen om de tuin zomerklaar te makenquote:
Dat schepje is zeker voor suikerbieten hè?quote:Op maandag 17 maart 2008 20:13 schreef Talitha het volgende:
Zullen we dat schopje dan maar gebruiken om de SC te begraven?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=bHkQPOQ3EDg
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien was die Rob de Nijs foto toch iets te prominent.
Dat geeft helemaal niets Soury.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:45 schreef Soury het volgende:
Al kan ik niet alles verstaan en versta soms je bent mijn jaloers gebit
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:45 schreef Soury het volgende:
Al kan ik niet alles verstaan en versta soms je bent mijn jaloers gebit
Those were the days !quote:Op maandag 17 maart 2008 22:01 schreef Soury het volgende:
Als kind had ik met Zwiebertje Dag kippetjes ipv kindertjes
Ja en ik ben nog steeds cofused... Speeltuin in Bergen. De drie biggetjes of bedriegertjes ik weet het nog steeds niet ..quote:
Ik vind haar ook altijd wel grappig bij DWDDquote:Op maandag 17 maart 2008 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Georgina Verbaan is echt grappig in Mooi Weer de Leeuw (kijk ik normaal niet naar, maar staat toevallig nog aan na Holland Sport).
Is ook grappig ... Annanasquote:Op maandag 17 maart 2008 22:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook altijd wel grappig bij DWDD
Als er niemand gepost had, dan had ik nix gezegd, maar als je wel in de SC kunt posten dan kun je een FB post van 3 kwartier eerder ook ff behandelen lijkt me...quote:Op maandag 17 maart 2008 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer dat jij zo'n zeurmuts geworden bent, met altijd nog even een sneertje.
"Wel in de SC kunt posten".. één post, waarin ik ook nog eens meldde een film aan het kijken te zijn. Ik snap dat gesneer van jou werkelijk niet meer. Relativeer het eens een beetje.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er niemand gepost had, dan had ik nix gezegd, maar als je wel in de SC kunt posten dan kun je een FB post van 3 kwartier eerder ook ff behandelen lijkt me...
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:18 schreef Lobasca het volgende:
Ik lees net dat iemand geen plezier in de Cos en Sc meer heeft..Mooi..optyfen en wegblijven, ga je gore leugens maar op een ander forum proberen
![]()
folie à deux, zeurmuts!?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:05 schreef Lobasca het volgende:
En hoe heten die 2 slecht engels zingende franse dames nu ook alweer?
Ja ik bloed heftigquote:
Ik heb nergens last van, jij blijkbaar welquote:Op maandag 17 maart 2008 23:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
folie à deux, zeurmuts!?
http://www.e-gezondheid.b(...)ans-8458-530-art.htm
![]()
Wie loopt er nu weer te janken?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:18 schreef Lobasca het volgende:
Ik lees net dat iemand geen plezier in de Cos en Sc meer heeft..Mooi..optyfen en wegblijven, ga je gore leugens maar op een ander forum proberen
![]()
Verboden te parkeren dus ...quote:
maar volgens haar geil ik op alle mannen..heb je nog ff tijd?quote:
Dat rode petje is ondertussen al een groen petje, vraag me niet waaromquote:Op maandag 17 maart 2008 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Verboden te parkeren dus ...
Best wel leuk om aan het water te wonen![]()
[ afbeelding ]
Bedorven komt in me opquote:Op maandag 17 maart 2008 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat rode petje is ondertussen al een groen petje, vraag me niet waarom
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Verboden te parkeren dus ...
Best wel leuk om aan het water te wonen![]()
[ afbeelding ]
Cool ren het bos in .... dooeeeiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 17 maart 2008 23:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, dat kan ..ik denk aan de frisse natuur
Op wie probeer jij indruk te maken?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Cool ren het bos in .... dooeeeiiiiiiiiiiiiiii
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:45 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op maandag 17 maart 2008 23:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, jij blijkbaar welLaat ik jouw problemen nu bij jou laten
![]()
![]()
En je sneren over de updates van Disana mogen ook wel even onder de aandacht van de modjes worden gebracht, wat breng jij hier nu eigenlijk meer dan gezeik?wees concreet, zieligerd.
goede vraag, grappig dat jij 'm stelt!![]()
daag, stoker!
da's mooi!quote:Op maandag 17 maart 2008 23:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Om jou kan ik slechts meewarig lachen..
laat het probleem dan lekker bij jou huilliequote:Op maandag 17 maart 2008 23:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
da's mooi!
bij jou betreft het niet meer dan uit medelijden bijna huilen en ergernis..
Ga jij het op mij schuiven? Zij heeft de halve SC incluis mod, proberen te overtuigen dat ik de bedrieger was, schoenmaker blijf bij je leest, en doe je mond op het juiste moment open, of bloed je neus?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:53 schreef noekje het volgende:
Och jezus, het gekut gaat hier nu verder, Lobasca?
Mens, laat het toch eens rusten en Blurk, al is ze 183 kan gewoon in de cos blijven posten of hier!
wat hij zegtquote:Op maandag 17 maart 2008 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Lobasca, ik denk dat het beter is als jij verdwijnt.
Dat maakt dit subforum een stuk prettiger.
Laatste waarschuwing, doe even normaal en lees ook even wat Copycat hierboven schreef.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
laat het probleem dan lekker bij jou huillie![]()
![]()
Ik lach je recht in je smoel uit!![]()
![]()
dan liever wel een kilometer of twintig aan bietenvelden er tussen.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
laat het probleem dan lekker bij jou huillie![]()
![]()
Ik lach je recht in je smoel uit!![]()
![]()
Mensen in hun waarde laten, helemaal mee eens!quote:Op maandag 17 maart 2008 23:53 schreef Copycat het volgende:
Godverdomme Lobasca. Kun je dat leeftijd- en geilgeziek nu onderhand eens een keer achter je laten?
Ik lees de vorige COS en ja hoor: Blurk post zonder aanziens des persoons mee en oh jee, ze reageert op jou. Voor jou weer een opening om je pathetische gal te spuien. Wat is daar in hemelsnaam de lol dan wel zin van?
Ik snap die preoccupatie daarmee niet en ik snap al helemaal niet waarom je daar een COS mee denkt te moeten verrijken.
Laat mensen gewoon in hun waarde en negeer ze desnoods. Maar ik word kotsmisselijk van die ouwe koeien die keer op keer uit een modderige sloot worden gedregd.
Get the fuck over it.
Dat moest ik even kwijt.
Wat heb ik daar mee te maken? Kan mij het verrekken wat ze zegt via msn of wat dan ook. Zij post gewoon ontopic in de cos en ook daar was je bezig, las ik net en nu probeer je het hier weer.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga jij het op mij schuiven? Zij heeft de halve SC incluis mod, proberen te overtuigen dat ik de bedrieger was, schoenmaker blijf bij je leest, en doe je mond op het juiste moment open, of bloed je neus?
Ik heb het gelezen, lees je mijn verweer ook?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing, doe even normaal en lees ook even wat Copycat hierboven schreef.
Het wordt hoog tijd voor een meetquote:
Ja gedaan, tot over een week.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, lees je mijn verweer ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |