Wat een graf mini game vond ik dat.... Wel gewonnen het eerste potje, meteen maar gesavedquote:Op maandag 28 april 2008 10:46 schreef Fipotje het volgende:
Ben ook maar weer eens begonnen met FF-X zit nu in Kilka Woods.
Love blitzball btw <3 need online blitzball so bad![]()
Oi, Tetra Master heerst!quote:Op maandag 28 april 2008 12:15 schreef Twarres het volgende:
Nee... Blitzball was em niet echt.. Maar dat heb ik eigenlijk met alle minigames in FF games.
Bij FF 9quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:11 schreef Twarres het volgende:
Gewoon geen minigames. Of maak ze iig optioneel, niet verplicht voor beste wapens e.d. Ik haat dit "verplichte" minigames. Ik wil het beste wapen verkrijgen via een quest, niet een lullig spelletje.
Oh jawel. 3 keer zelfs!quote:Op woensdag 30 april 2008 04:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij FF 9is het niet verplicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
FFVIII is juist 1 van mijn favorieten, naast FFVII. Het minste deel wat ik gespeelt heb is FFXII.quote:Op maandag 21 april 2008 15:29 schreef Twarres het volgende:
[..]
Het is idd een van de mindere delen, maar zuigen... Neuh. Dat nou ook weer niet. Anders was het best een lekker deel geweest.
Het zijn idd. wel Emo gothic huilie kutpersonages!
quote:Op woensdag 30 april 2008 12:15 schreef Twarres het volgende:
[..]
Oh jawel. 3 keer zelfs!ja maar dat is een makkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaat het niet om, het is wel verplicht. De chocobo race in FFVII is ook een makkie, maar daardoor niet minder vervelend.quote:
1 keer iets doen is echt niet erg hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:36 schreef Twarres het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het is wel verplicht. De chocobo race in FFVII is ook een makkie, maar daardoor niet minder vervelend.
Is er een andere route dan? Hoe? Door de Feywood? Maar de elder wyrm was voor mij de eerste keer in het spel dat ik het belang van goeie gambits inzag. Hij is niet zo sterk, alleen die sporefall is verschrikkelijk irritant. Zorg dat je de goeie gambits hebt (vooral smelling salts & handkerchiefs, die zorgen voor het meeste problemen) en dan gewoon aanvallen. Verder is het slim zeker een ranged attack te hebben (boog bv) en misschien zelfs twee, en dan heb je Larsa en een melee om direct aan te vallen. Plus eerst die treants afmaken, erg belangrijk. Ik weet het toevallig omdat ik ook vandaag de elder wyrm heb gedaanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:46 schreef Twarres het volgende:
Trouwens ik ben met FFXII bij die Elder Wyrm. Tering jantje. Wat is die fucking lastig. Ik ga denk ik maar voor de toeristische route.
je hebt die hero's toch echt nodigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:43 schreef Ixnay het volgende:
Bij FF8 heb ik weinig dat kaartspel gespeeld.
Volgens mij is het nergens echt verplicht.
Bij FF9 is het verslavend.
Ik blijf sterk en wacht gewoon de europese release af. Ook moet ik nog steeds een PSP kopen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:33 schreef wdn het volgende:
Vandaag aan het winkelen geslagen. In Sittard FF Crisis Core gevonden (import versie) voor 45 euro
Die elder wyrm moet je doorheen meen ik. Is op zich te doen zoals xienix84 zegt trouwens![]()
Gambits hebben af en toe wel nut alhoewel ze over het algemeen het spel geen goed doen (vind ik).
Het is makkelijker als je degene die hij aanvalt bestuurd en hem daarmee van de rest van je team wegdraait. Als je zorgt dat degene die je bestuurd hem van voren aanvallen en de rest van je team van achteren dan zal sporefall maar een iemand raken. Verder is Esuna hier wel handig.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:31 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Is er een andere route dan? Hoe? Door de Feywood? Maar de elder wyrm was voor mij de eerste keer in het spel dat ik het belang van goeie gambits inzag. Hij is niet zo sterk, alleen die sporefall is verschrikkelijk irritant. Zorg dat je de goeie gambits hebt (vooral smelling salts & handkerchiefs, die zorgen voor het meeste problemen) en dan gewoon aanvallen. Verder is het slim zeker een ranged attack te hebben (boog bv) en misschien zelfs twee, en dan heb je Larsa en een melee om direct aan te vallen. Plus eerst die treants afmaken, erg belangrijk. Ik weet het toevallig omdat ik ook vandaag de elder wyrm heb gedaanwas opnieuw begonnen.
Probleem is inmiddels opgelost.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:49 schreef Twarres het volgende:
[..]
Ik blijf sterk en wacht gewoon de europese release af. Ook moet ik nog steeds een PSP kopen.
Waar is dat dan ergens?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 03:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je hebt die hero's toch echt nodig
Gratzquote:Op zondag 4 mei 2008 22:46 schreef Twarres het volgende:
[..]
Probleem is inmiddels opgelost.
Heb vanmiddag een PSP gekocht samen met FFVII:CC.
Nee, ik ben zwak.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Gratz
Niet echt veel weerstand kunnen bieden, hmm?![]()
Vet. Vetter dan ik had verwacht eerlijk gezegd. Alleen zie ik nog niet in hoe de gebeurtenissen in het spel zullen leiden naar wat er gaat gebeuren in FFVII.quote:Hoe vind je CC?
Geen enkel probleem mee. Ik speel dan ook eik. alleen maar rpg's en daar heb je der niet zo'n last van lag. FPS zal een ander idee geven denk ik maar die speel ik amperquote:Op maandag 5 mei 2008 13:19 schreef Cid het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind van niet, veel te laggy...
Nee, nog niet. Komt er waarschijnlijk met de kerst pas in. Dure hobby dit.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:07 schreef wdn het volgende:
Ik ken het probleemZag ff1 en ff2 liggen en dacht: met een psp erbij is het toch aardig veel geld. 10 min later was ik aan het te spelen
Heb je een ps3? Want remote play is geweldig
Niets mis met een makkelijke game, als het verhaal boeiend is ben ik tevreequote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:26 schreef Twarres het volgende:
Ik vind FFVII:CC trouwens belachelijk makkelijk. Zelfs de missies die "very hard" zijn, zijn best te doen. Die bieden iig nog een beetje uitdaging. De rest is echt veel te makkelijk.
Is ook zo, maar ik ben van een FF game toch wat meer uitdaging gewend. Misschien komt het nog, maar tot nu toe vind ik het wel meevallen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets mis met een makkelijke game, als het verhaal boeiend is ben ik tevree
Probeer Omega en Shinryu maar eens te verslaan in FFVquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uitdaging in FF games? Het enige dat moeilijk is in een FF game is de eindbaas en de Ultimate Weapons.
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:04 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Waar is dat dan ergens?
Heb FF8 lang niet meer gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje makkelijk, maar daar hebben we de hard mode voor.
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
Nou ja, in FF7 vond ik het bijzonder storend dat de muziek af en toe overslaat en FMV's stotteren. En in battles vind ik het ook niet handig, dat commando's te laat doorkomen waardoor je af en toe iets verkeerd doet.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee. Ik speel dan ook eik. alleen maar rpg's en daar heb je der niet zo'n last van lag. FPS zal een ander idee geven denk ik maar die speel ik amper
Of op PSPquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:03 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou ja, in FF7 vond ik het bijzonder storend dat de muziek af en toe overslaat en FMV's stotteren. En in battles vind ik het ook niet handig, dat commando's te laat doorkomen waardoor je af en toe iets verkeerd doet.
Nee, dan liever gewoon voor een oude koelkast van een TV met de PS1
Native op de PSP gaat ook prima, maar wordt niet ondersteund door Sony helaasquote:
Hoe bedoel je native?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:30 schreef Cid het volgende:
[..]
Native op de PSP gaat ook prima, maar wordt niet ondersteund door Sony helaas
Is dat nou wat of niet? Het is meer een RTS toch? In dat geval moet ik het niet gaan spelen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:30 schreef Ixnay het volgende:
Ik zit al weken lang vast bij Mission 9-1 van Revenant Wings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |