Wat een graf mini game vond ik dat.... Wel gewonnen het eerste potje, meteen maar gesavedquote:Op maandag 28 april 2008 10:46 schreef Fipotje het volgende:
Ben ook maar weer eens begonnen met FF-X zit nu in Kilka Woods.
Love blitzball btw <3 need online blitzball so bad![]()
Oi, Tetra Master heerst!quote:Op maandag 28 april 2008 12:15 schreef Twarres het volgende:
Nee... Blitzball was em niet echt.. Maar dat heb ik eigenlijk met alle minigames in FF games.
Bij FF 9quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:11 schreef Twarres het volgende:
Gewoon geen minigames. Of maak ze iig optioneel, niet verplicht voor beste wapens e.d. Ik haat dit "verplichte" minigames. Ik wil het beste wapen verkrijgen via een quest, niet een lullig spelletje.
Oh jawel. 3 keer zelfs!quote:Op woensdag 30 april 2008 04:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij FF 9is het niet verplicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
FFVIII is juist 1 van mijn favorieten, naast FFVII. Het minste deel wat ik gespeelt heb is FFXII.quote:Op maandag 21 april 2008 15:29 schreef Twarres het volgende:
[..]
Het is idd een van de mindere delen, maar zuigen... Neuh. Dat nou ook weer niet. Anders was het best een lekker deel geweest.
Het zijn idd. wel Emo gothic huilie kutpersonages!
quote:Op woensdag 30 april 2008 12:15 schreef Twarres het volgende:
[..]
Oh jawel. 3 keer zelfs!ja maar dat is een makkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaat het niet om, het is wel verplicht. De chocobo race in FFVII is ook een makkie, maar daardoor niet minder vervelend.quote:
1 keer iets doen is echt niet erg hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:36 schreef Twarres het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het is wel verplicht. De chocobo race in FFVII is ook een makkie, maar daardoor niet minder vervelend.
Is er een andere route dan? Hoe? Door de Feywood? Maar de elder wyrm was voor mij de eerste keer in het spel dat ik het belang van goeie gambits inzag. Hij is niet zo sterk, alleen die sporefall is verschrikkelijk irritant. Zorg dat je de goeie gambits hebt (vooral smelling salts & handkerchiefs, die zorgen voor het meeste problemen) en dan gewoon aanvallen. Verder is het slim zeker een ranged attack te hebben (boog bv) en misschien zelfs twee, en dan heb je Larsa en een melee om direct aan te vallen. Plus eerst die treants afmaken, erg belangrijk. Ik weet het toevallig omdat ik ook vandaag de elder wyrm heb gedaanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:46 schreef Twarres het volgende:
Trouwens ik ben met FFXII bij die Elder Wyrm. Tering jantje. Wat is die fucking lastig. Ik ga denk ik maar voor de toeristische route.
je hebt die hero's toch echt nodigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:43 schreef Ixnay het volgende:
Bij FF8 heb ik weinig dat kaartspel gespeeld.
Volgens mij is het nergens echt verplicht.
Bij FF9 is het verslavend.
Ik blijf sterk en wacht gewoon de europese release af. Ook moet ik nog steeds een PSP kopen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:33 schreef wdn het volgende:
Vandaag aan het winkelen geslagen. In Sittard FF Crisis Core gevonden (import versie) voor 45 euro
Die elder wyrm moet je doorheen meen ik. Is op zich te doen zoals xienix84 zegt trouwens![]()
Gambits hebben af en toe wel nut alhoewel ze over het algemeen het spel geen goed doen (vind ik).
Het is makkelijker als je degene die hij aanvalt bestuurd en hem daarmee van de rest van je team wegdraait. Als je zorgt dat degene die je bestuurd hem van voren aanvallen en de rest van je team van achteren dan zal sporefall maar een iemand raken. Verder is Esuna hier wel handig.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:31 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Is er een andere route dan? Hoe? Door de Feywood? Maar de elder wyrm was voor mij de eerste keer in het spel dat ik het belang van goeie gambits inzag. Hij is niet zo sterk, alleen die sporefall is verschrikkelijk irritant. Zorg dat je de goeie gambits hebt (vooral smelling salts & handkerchiefs, die zorgen voor het meeste problemen) en dan gewoon aanvallen. Verder is het slim zeker een ranged attack te hebben (boog bv) en misschien zelfs twee, en dan heb je Larsa en een melee om direct aan te vallen. Plus eerst die treants afmaken, erg belangrijk. Ik weet het toevallig omdat ik ook vandaag de elder wyrm heb gedaanwas opnieuw begonnen.
Probleem is inmiddels opgelost.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:49 schreef Twarres het volgende:
[..]
Ik blijf sterk en wacht gewoon de europese release af. Ook moet ik nog steeds een PSP kopen.
Waar is dat dan ergens?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 03:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je hebt die hero's toch echt nodig
Gratzquote:Op zondag 4 mei 2008 22:46 schreef Twarres het volgende:
[..]
Probleem is inmiddels opgelost.
Heb vanmiddag een PSP gekocht samen met FFVII:CC.
Nee, ik ben zwak.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Gratz
Niet echt veel weerstand kunnen bieden, hmm?![]()
Vet. Vetter dan ik had verwacht eerlijk gezegd. Alleen zie ik nog niet in hoe de gebeurtenissen in het spel zullen leiden naar wat er gaat gebeuren in FFVII.quote:Hoe vind je CC?
Geen enkel probleem mee. Ik speel dan ook eik. alleen maar rpg's en daar heb je der niet zo'n last van lag. FPS zal een ander idee geven denk ik maar die speel ik amperquote:Op maandag 5 mei 2008 13:19 schreef Cid het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind van niet, veel te laggy...
Nee, nog niet. Komt er waarschijnlijk met de kerst pas in. Dure hobby dit.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:07 schreef wdn het volgende:
Ik ken het probleemZag ff1 en ff2 liggen en dacht: met een psp erbij is het toch aardig veel geld. 10 min later was ik aan het te spelen
Heb je een ps3? Want remote play is geweldig
Niets mis met een makkelijke game, als het verhaal boeiend is ben ik tevreequote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:26 schreef Twarres het volgende:
Ik vind FFVII:CC trouwens belachelijk makkelijk. Zelfs de missies die "very hard" zijn, zijn best te doen. Die bieden iig nog een beetje uitdaging. De rest is echt veel te makkelijk.
Is ook zo, maar ik ben van een FF game toch wat meer uitdaging gewend. Misschien komt het nog, maar tot nu toe vind ik het wel meevallen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets mis met een makkelijke game, als het verhaal boeiend is ben ik tevree
Probeer Omega en Shinryu maar eens te verslaan in FFVquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uitdaging in FF games? Het enige dat moeilijk is in een FF game is de eindbaas en de Ultimate Weapons.
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:04 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Waar is dat dan ergens?
Heb FF8 lang niet meer gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje makkelijk, maar daar hebben we de hard mode voor.
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
Nou ja, in FF7 vond ik het bijzonder storend dat de muziek af en toe overslaat en FMV's stotteren. En in battles vind ik het ook niet handig, dat commando's te laat doorkomen waardoor je af en toe iets verkeerd doet.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee. Ik speel dan ook eik. alleen maar rpg's en daar heb je der niet zo'n last van lag. FPS zal een ander idee geven denk ik maar die speel ik amper
Of op PSPquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:03 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou ja, in FF7 vond ik het bijzonder storend dat de muziek af en toe overslaat en FMV's stotteren. En in battles vind ik het ook niet handig, dat commando's te laat doorkomen waardoor je af en toe iets verkeerd doet.
Nee, dan liever gewoon voor een oude koelkast van een TV met de PS1
Native op de PSP gaat ook prima, maar wordt niet ondersteund door Sony helaasquote:
Hoe bedoel je native?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:30 schreef Cid het volgende:
[..]
Native op de PSP gaat ook prima, maar wordt niet ondersteund door Sony helaas
Is dat nou wat of niet? Het is meer een RTS toch? In dat geval moet ik het niet gaan spelen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:30 schreef Ixnay het volgende:
Ik zit al weken lang vast bij Mission 9-1 van Revenant Wings.
Ik heb alleen FF-X gespeeld op de PS2, maar kan die zeker aanraden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:26 schreef blessed19 het volgende:
whoei! zonet FF:CC uitgespeeld in 26 uur met 48% van de missions gehaald. Deze game was mijn eerste serieuze poging om FF uit te proberen, en het was meer dan de moeite waard.
welke FF zouden jullie me aanraden als ik een ps2 zou hebben?
Isootje bakken van PSX en spelen op PSP?quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
FF 7 op de psp?
omg!"dat wil ik ook! Wanneer komt ie in nederland uit?
Kewl he? Ik zou nu juist FFVII spelen.. Ik weet hij is oorspronkelijk voor PS1, maar je hebt die BC niet voor niets.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:26 schreef blessed19 het volgende:
whoei! zonet FF:CC uitgespeeld in 26 uur met 48% van de missions gehaald. Deze game was mijn eerste serieuze poging om FF uit te proberen, en het was meer dan de moeite waard.
welke FF zouden jullie me aanraden als ik een ps2 zou hebben?
moet ik eerst aan die iso zien te komenquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Isootje bakken van PSX en spelen op PSP?
BC? wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:04 schreef Twarres het volgende:
[..]
Kewl he? Ik zou nu juist FFVII spelen.. Ik weet hij is oorspronkelijk voor PS1, maar je hebt die BC niet voor niets.
Van je originele PSX game uiteraardquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:23 schreef blessed19 het volgende:
[..]
moet ik eerst aan die iso zien te komen
Voor dat BC -> Zie de uitleg van SuperFruitig.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
BC? wat bedoel je daarmee?
ik zat ook te denken aan FF VII, maar misschien dat ik X ook maar es probeer.
aha! ik heb er misschien wat op gevondenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Van je originele PSX game uiteraard
En BC = backwards compatible, dus een ps3 waar je ps1 en ps3 op kan spelen
Je reist ook 11 jaar terug in de tijd. Pak de originele FF1 er maar eens bij.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:16 schreef blessed19 het volgende:
foutief
maatr FF VII it is!
zojuist via google wat pics opgezocht, maar man! wat ziet dat spel er blokjesachtig uit, zeg!
Heiden!!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:16 schreef blessed19 het volgende:
foutief
maatr FF VII it is!
zojuist via google wat pics opgezocht, maar man! wat ziet dat spel er blokjesachtig uit, zeg!
Aan het begin van de Yensa Sandsea heb je een scene waar 1 van die zandbeesten word dood gemaakt door zijn eigen soort omdat hij iets fout gedaan had ofzo. Waar hij sterft, laat hij een plant achter. Als je die plant oppakt en gebruikt tegen die gouden vogel, is hij volledig verzwakt en is het een eitje om hem af te maken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 05:18 schreef Dibble het volgende:
Ben nu FFXII aan het spelen en is ook meteen m'n eerste FFX. Wat een coole RPG zeg! Welke FF series raden jullie me nog meer aan? K heb speciaal voor dit spel een PS2 aangeschaft, verder hoor ik dat VII ook legendarisch is!
Ben na 11 uur spelen langs de Yensa Sandsea gekomen bij een Tombe, meteen een bossfight daar met een gouden vogel. Hoe kan ik die het best verslaan en met welke characters? Verder heb ik gehoord dat je met quickenings veel schade toe kunt brengen, bij mij staat het er in t grijs dus kan ik het niet gebruiken. Hoe moet dat? Is het trouwens handig om de hele Sandsea te exploren en te grinden? Ik ben er best wel snel doorheen gekomen door shortcuts maar niet veel interessants buitgemaakt.
FF VII, IX en X. Succes.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 05:18 schreef Dibble het volgende:
Ben nu FFXII aan het spelen en is ook meteen m'n eerste FFX. Wat een coole RPG zeg! Welke FF series raden jullie me nog meer aan? K heb speciaal voor dit spel een PS2 aangeschaft, verder hoor ik dat VII ook legendarisch is!
Quickenings moet je vrijspelen op je license board. Is meer een kwestie van grinden om voldoende LP te krijgen zodat je ze kan vrijspelen. Het beste kan je die Garuda verslaan met die Eksir Berries en de characters... Tja. Dat hangt volledig af van wat jij heb gedaan ermee qua levellen. Ik zou zeggen, pak je sterkste characters.quote:Ben na 11 uur spelen langs de Yensa Sandsea gekomen bij een Tombe, meteen een bossfight daar met een gouden vogel. Hoe kan ik die het best verslaan en met welke characters? Verder heb ik gehoord dat je met quickenings veel schade toe kunt brengen, bij mij staat het er in t grijs dus kan ik het niet gebruiken. Hoe moet dat? Is het trouwens handig om de hele Sandsea te exploren en te grinden? Ik ben er best wel snel doorheen gekomen door shortcuts maar niet veel interessants buitgemaakt.
Er zijn twee ingangen naar de tweede sandsea. Zoek een ingang wat verder naar het noorden en je krijgt een cutscene.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:44 schreef Dibble het volgende:
hmm raar, dan heb ik toch iets gemist denk ik. Ik weet nog toen op de brug, zei Fran en Balthier dat het niet veilig was enz en toen volgde er zo'n CGI filmpje met Yensa zitten op die zandwormen ( of hoe je het ook wilt noemen). Ik zal wel even teruglopen iig.
ty 4 the tip
Ik zou zeggen deel 6, 7, 9 en 10.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 05:18 schreef Dibble het volgende:
Dan heb je nog heel wat leuks voor de boeg!quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:21 schreef invisable het volgende:
....
de final fantasy's die ik heb zijn
FF1 (alle chara's lvl 99)
FF2 (2 chara's hebben cure op level 17 | dan hebben 2 andere nog de basic spells zoals fire rond level 10
FF3 - nog niet begone
FF4 - ook nog nie begonne
FF5 - ook nog niet
FF6 - net mee begone ben nog op t begin
FF7 - uitgespeeld cloud = 63 barret = 67 (3de chara weet ik niet meer
FF8 - Disc 2 elke chara is zwak behalve squal die is heel erg overpowerd (ultima junction XD)
FF9 - mun vader heeft cd 2 gemold waar ik toen dus net was...
FF10 - heb ik niet
FF11 - is dat nou die online FF?
FF12 - heb ik NOG niet
jaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:26 schreef Ixnay het volgende:
FF12 op lvl 1 uitspelen??
Onmogelijk. Het zal wel de 122333 challenge zijn. Belachelijke challenge. Dan steek je mijn inziens veel te veel tijd in zo'n spelletje.quote:
FFIII, want dat is een RPG zoals je hem verwacht. FFXII:RW is een RTS en vrij chaotisch.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:27 schreef WillieJamal het volgende:
Vraagje.. voor op de DS op vakantie: FFXII: Revenant Wings of FFIII?
Over FF3:quote:Op maandag 26 mei 2008 09:27 schreef WillieJamal het volgende:
Vraagje.. voor op de DS op vakantie: FFXII: Revenant Wings of FFIII?
Ik ben net aan mn eerste FFCC begonnen, Ring Of Fates, en tot nu toe bevalt die redelijk goed.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:10 schreef WillieJamal het volgende:
Ja ik twijfel een beetje, ik heb vrijwel alle FF's gespeeld (behalve Crystal Chronicles want dat is poep) FFXII vind ik heel tof, maar ik ben wel meer van de Old-Skool
En de busreis heen is 15 uur ofzo.. en terug ook, daar veel bieren en weinig gamen
Overigens, als FF4 uitkomt lig ik voor de winkel XD maar die komt pas na de vakantie
FF Tactics Advance 2 is aangekondigd voor USA/Canada dus die zal ook wel naar Europa komen dan.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:05 schreef Twarres het volgende:
FFIV DS komt in amerika uit op 22 juli. Ik importeer hem wel. Ik heb lang genoeg erop gewacht. En dan ben ik compleet.
FFT-A2 staat nu op 27 juni als Europese release. De Amerikaanse release is 4 dagen eerder.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:49 schreef Ixnay het volgende:
FF Tactics Advance 2 is aangekondigd voor USA/Canada dus die zal ook wel naar Europa komen dan.
Zomer 2008. En dat is het voorlopig. Dus tja. De release varieert dus van juni t/m september.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:53 schreef Ixnay het volgende:
Op www.dimensionplus.nl staat ie nog niet. Is er nog geen europese releasedate voor FFIV DS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |