abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2008 @ 18:55:14 #1
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_57417603
Hoe zou dat nou voelen? bij een romantisch licht en lekkere geur is een vrouw het snelst opgewonden en verkeerd toch in een relaxte staat. Kaarsvet koelt snel af maar geeft op het moment van vloeibaar zijn een lichte onschadelijke prikkeling op het huid. Waar kun je iemand het best pleasen?

Sta open voor perverse fantasietjes
*Hosselcopter*
  zondag 16 maart 2008 @ 19:45:44 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_57418542
Kaarvet moet je niet van een brandende kaars af laten druipen. das gevaarlijk joh.
Je moet de kaars opwarmen in de magnetron net zolang totdat het kaarsvet gaan borrelen.
Tsja en je eikel of je klit is dan natuurlijk DE aangewezen plaats voor een test
  Moderator zondag 16 maart 2008 @ 20:11:24 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_57419010
Dat lijkt me ontzettend pijnlijk en ook totaal niet geil of zo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 16 maart 2008 @ 20:13:39 #4
92279 N.icka
Windforce 11
pi_57419054
quote:
Op zondag 16 maart 2008 20:11 schreef Karina het volgende:
Het lijkt mij ook echt helemaal niks
pi_57419154
dan probeer je het toch eerst bij jezelf.....
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_57419796
quote:
Volgens mij heb je er speciale kaarsen waarbij het wel meevalt, maar mij lijkt het ook niks.
  zondag 16 maart 2008 @ 21:22:13 #7
77057 WPA
punk4ever
pi_57420352
kaarsvet is voor watjes. Gebruik frituurvet!
Wild Punks Amsterdam
pi_57420484
ja opwindend. je vriendin pijn doen..
underground forever baby
  zondag 16 maart 2008 @ 21:37:08 #9
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_57420634
Dit klinkt zo niet opwindend.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_57421379
Het valt behoorlijk mee, als je voor de gein nouja of verveling een keer je vingertopje in het kaarsvet doopt merk je dat het een kortstondige hitte is die binnen een paar seconden al 'droog' wordt. Mits in mate (dus geen hele stroom kaarsvet) en op niet al té gevoelige plekken kan het dan best een leuk effect hebben.
pi_57421502
een gewone kaars gebruiken, niet zo'n extreem dikke (met meerdere lonten) want die worden heel erg heet. ook geen gebruiken met van die geur-olien er in, want ook dat wordt erg heet.
als je het doet druppelen, doe dit dan van +- 1 meter hoogte, door de afstand heeft het kaarsvet de kans om wat af te koelen voordat het je huid raakt.

ik hoorde eens iemand met 2e graads brandwonden van een 3-pits geurkaars van 20cm hoogte laten druppelen...
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
  dinsdag 18 maart 2008 @ 18:57:05 #12
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_57458670
alsnog tvp, heb hier al enige ervaring mee
Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
pi_57459004
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 18:57 schreef Zrtlrnc het volgende:
alsnog tvp, heb hier al enige ervaring mee
Als je ervaringen heb vertel deze dan..
En tvp is niet toegestaan vandaar dat deze is/was verwijderd..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_57460275
quote:
ligt heel erg aan de afstand, ik heb het eens geprobeerd zelf niet ondergaan vond ze niet interessant ofzo dus hoe het echt voelt geen idee maar van een afstand van een 50 cm is het wel te doen volgens mijn slachtoffer mocht een vrouw in mijn bed het eens willen proberen op mij zou ik er geen moeite mee hebben maar goed ik ben zowiezo wel in voor een experimentje
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_57467782
quote:
Op zondag 16 maart 2008 18:55 schreef Dibble het volgende:
Hoe zou dat nou voelen? bij een romantisch licht en lekkere geur is een vrouw het snelst opgewonden en verkeerd toch in een relaxte staat. Kaarsvet koelt snel af maar geeft op het moment van vloeibaar zijn een lichte onschadelijke prikkeling op het huid. Waar kun je iemand het best pleasen?
Waar er geen haar zit van haarloze huid laat het heel makkelijk los maar je wil het niet over iemands buikhaartjes kieperen.

Hoe het voelt, het is een seconde heet en daarna voel je dr niks meer van. Het stelt echt heel weinig voor hoor, als je genoeg afstand houdt kan zelfs het gevoeligste miepje het hebben. Gewoon kleine druppies maken en een kleurloze geurloze dunne kaars gebruiken (gewoon huishoudkaars).

Ook leuk met ijsblokjes afgewisseld.

En de kerels hier zijn mietjes alsof je gelijk in Beverwijk ligt van een druppie kaarsvet. Zeker ook bang om in dr tepels te knijpen heren?
pi_57473501
quote:
Hoeft het helemaal niet te zijn gelukkig....

Het is een kwestie van witte kaarsen gebruiken(kleur, vooral rood en zwart, branden in) en genoeg afstand houden.

Geen dingen als waxine's gebruiken, te link, het is al snel een fikse klots kaarsvet dan en dat lonthoudertje zit los en kan eruit komen op ten duur(ai ai ai!).

Metertje afstand in het begin of zelfs iets meer en het spul is al een heel eind afgekoeld, nog wel vloeibaar maar niet meer heel heet, wel spannend, maar niet auw gvd
Zeker als je er ook ijsklontjes bij hebt wordt het leuk, het hele warme kan je gelijk afblussen met ijs, hele mooie tegenstelling in sensatie.

Begin ook niet op tepels en geslachtsdelen, dat zijn de meest gevoelige plekken, begin lekker veilig op een arm of been, desnoods op de hand ofzo en werk als alles goed gaat naar spannendere plekken toe.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_57473568
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:29 schreef Laton het volgende:
ja opwindend. je vriendin pijn doen..
Je kan er pijn mee doen door van heel dichtbij te doen of door gekleurde kaarsen te gebruiken.
Maar dit kan ook gebruikt worden in een sensationplaying setting, zonder pijn dus, gewoon alleen wisselende prikkels die erg interresant kunnen zijn.

Kijk in mijn geval mag er best wat pojn bij komen kijken, maar ben je daar niet voor in dan hoeft dat in het geheel niet met dit gebeuren.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_57601770
Kaarsvet is leuk

Wij spelen regelmatig met vuur en het is allemaal niet zo schokkend. Ook gekleurde kaarsen gebruiken we en ook dat is ons tot op heden erg meegevallen. Het is meer het schrikeffekt. Het is dan ook het leukst om je slachtoffer te blinddoeken, zodat hij of zij het niet aan voelt komen. Wissel dan kaarsvet af met ijsklontjes, een veertje, blazen en strelen(afhankelijk van de pijngrens van je speeltje kun je hier ook nog het een en ander aan toevoegen; klemmetjes, zwepen, knijpers etc. Maar dat is voor velen een brug te ver) en voor je het weet ligt er iemand onder je handen te kronkelen. En dat is weer te voorkomen met wat stukjes touw
pi_57603200
Ik kreeg gister per ongeluk een paar druppels kaarsvet op mn hand, en het deed totaal niet zeer ofzo. Was ook nog een gekleurde kaars (zwart). Viel van ongeveer 10 centimeter hoogt, en omdat het valt spat het een beetje uit elkaar en dan krijg je een heel dun laagje, dat is zo afgekoeld. Vingers direct in kaarsvet steken is pijnlijker en zelfs dat valt nog mee. Kaarsvet over iemand anders gooien heb ik geen ervaring mee:p
  dinsdag 25 maart 2008 @ 19:17:26 #20
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57605619
Heb een keer een filmpje gezien van een vrouw die masturbeerde met kaarsvet, vlak na haar orgasme deed ze het over haar klitje en toen kwam ze spuitend nog een keer. Dus misschien is dat wel een tip?
  woensdag 26 maart 2008 @ 00:54:14 #21
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57613574
Ik heb ooit met een impulsief ex-vriendje wat ervaring opgedaan met kaarsvet, read it and weep:

We waren geil en zo half bezig op bed toen hij spontaan een van mijn gezellige rode kaarsen pakte. Ik was wel in voor een geintje dus knikte hem bemoedigend toe.
Maar voor ik het wist kieperde die sukkel van 10 cm. afstand een grote stroom kaarsvet over mijn hele bovenlijf heen. Het deed fokking PIJN, niet normaal
En daarna nog uren ietwat beschaamd samen het kaarsvet van mijn huid pulken, das nie geil

Bovendien zat mijn witte laken onder de rode kaarvet spetters. Het zit er tot de dag van vandaag nog in. En probeer maar eens een overtrek te vinden van 1.20 x 2.00 m.
  woensdag 26 maart 2008 @ 00:57:20 #22
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57613602
Overigens kan ik me voorstellen dat het na uitvoerige voorbereiding middels een topic op Fok! en met enig beleid uitgevoerd, wel leuk kan zijn...
pi_57615086
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:54 schreef Vandaag... het volgende:
Ik heb ooit met een impulsief ex-vriendje wat ervaring opgedaan met kaarsvet, read it and weep:

We waren geil en zo half bezig op bed toen hij spontaan een van mijn gezellige rode kaarsen pakte. Ik was wel in voor een geintje dus knikte hem bemoedigend toe.
Maar voor ik het wist kieperde die sukkel van 10 cm. afstand een grote stroom kaarsvet over mijn hele bovenlijf heen. Het deed fokking PIJN, niet normaal
En daarna nog uren ietwat beschaamd samen het kaarsvet van mijn huid pulken, das nie geil

Bovendien zat mijn witte laken onder de rode kaarvet spetters. Het zit er tot de dag van vandaag nog in. En probeer maar eens een overtrek te vinden van 1.20 x 2.00 m.
dat kaarsvet kan je makkelijk(er) wegkrijgen via een strijkijzer
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_57618479
Men neme een stukje keukenpapier en een strijkbout. Men legge het keukenpapier op de vlek, zet daar de strijkbout (niet te heet!) bovenop et voila: het kaarsvet zit in het keukenpapier.

Enneh, volgende keer beginnen met een druppeltje, niet meteen een halve liter kaarsvet over je heen laten kieperen

Nog een leuke manier om overtollig kaarsvet van het lichaam te verwijderen: er af slaan met een zweepje. Is niet echt pijnlijk omdat het kaarsvet geraakt wordt, maar kletst wel lekker
  woensdag 26 maart 2008 @ 11:49:21 #25
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57618963
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:32 schreef IntensiveGary het volgende:
Men neme een stukje keukenpapier en een strijkbout. Men legge het keukenpapier op de vlek, zet daar de strijkbout (niet te heet!) bovenop et voila: het kaarsvet zit in het keukenpapier.
ik strijk nooit
quote:
Enneh, volgende keer beginnen met een druppeltje, niet meteen een halve liter kaarsvet over je heen laten kieperen
geloof me, ik had het ook anders in gedachten
quote:
Nog een leuke manier om overtollig kaarsvet van het lichaam te verwijderen: er af slaan met een zweepje. Is niet echt pijnlijk omdat het kaarsvet geraakt wordt, maar kletst wel lekker
bedankt voor de tip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')