Het lijkt mij ook echt helemaal niksquote:Op zondag 16 maart 2008 20:11 schreef Karina het volgende:
Dat lijkt me ontzettend pijnlijk en ook totaal niet geil of zo.
Volgens mij heb je er speciale kaarsen waarbij het wel meevalt, maar mij lijkt het ook niks.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:11 schreef Karina het volgende:
Als je ervaringen heb vertel deze dan..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:57 schreef Zrtlrnc het volgende:
alsnog tvp, heb hier al enige ervaring mee
ligt heel erg aan de afstand, ik heb het eens geprobeerdquote:Op zondag 16 maart 2008 20:11 schreef Karina het volgende:
Waar er geen haar zitquote:Op zondag 16 maart 2008 18:55 schreef Dibble het volgende:
Hoe zou dat nou voelen?bij een romantisch licht en lekkere geur is een vrouw het snelst opgewonden en verkeerd toch in een relaxte staat. Kaarsvet koelt snel af maar geeft op het moment van vloeibaar zijn een lichte onschadelijke prikkeling op het huid. Waar kun je iemand het best pleasen?
![]()
Hoeft het helemaal niet te zijn gelukkig....quote:Op zondag 16 maart 2008 20:11 schreef Karina het volgende:
Je kan er pijn mee doen door van heel dichtbij te doen of door gekleurde kaarsen te gebruiken.quote:
dat kaarsvet kan je makkelijk(er) wegkrijgen via een strijkijzerquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:54 schreef Vandaag... het volgende:
Ik heb ooit met een impulsief ex-vriendje wat ervaring opgedaan met kaarsvet, read it and weep:
We waren geil en zo half bezig op bed toen hij spontaan een van mijn gezellige rode kaarsen pakte. Ik was wel in voor een geintje dus knikte hem bemoedigend toe.![]()
Maar voor ik het wist kieperde die sukkel van 10 cm. afstand een grote stroom kaarsvet over mijn hele bovenlijf heen. Het deed fokking PIJN, niet normaal![]()
![]()
En daarna nog uren ietwat beschaamd samen het kaarsvet van mijn huid pulken, das nie geil![]()
Bovendien zat mijn witte laken onder de rode kaarvet spetters. Het zit er tot de dag van vandaag nog in. En probeer maar eens een overtrek te vinden van 1.20 x 2.00 m.
ik strijk nooitquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:32 schreef IntensiveGary het volgende:
Men neme een stukje keukenpapier en een strijkbout. Men legge het keukenpapier op de vlek, zet daar de strijkbout (niet te heet!) bovenop et voila: het kaarsvet zit in het keukenpapier.
geloof me, ik had het ook anders in gedachtenquote:Enneh, volgende keer beginnen met een druppeltje, niet meteen een halve liter kaarsvet over je heen laten kieperen
bedankt voor de tipquote:Nog een leuke manier om overtollig kaarsvet van het lichaam te verwijderen: er af slaan met een zweepje. Is niet echt pijnlijk omdat het kaarsvet geraakt wordt, maar kletst wel lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |