Sarcastische?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:31 schreef Chriz2k het volgende:!
Maargoed, nu hij zo'n groot succes heeft geboekt mag het wel eens afgelopen zijn met al die sarcastische opmerkingen natuurlijk!
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:31 schreef Chriz2k het volgende:!
Maargoed, nu hij zo'n groot succes heeft geboekt mag het wel eens afgelopen zijn met al die sarcastische opmerkingen natuurlijk!
Tja, wie wil dat nu niet. Je ziet zelfs zijn tegenstander proberen zo dicht mogelijk in de buurt van Martin te blijvenquote:Op zondag 16 maart 2008 19:36 schreef Reya het volgende:
Spot ook onze grote held Alain, die bijzonder chill naast Martin stond.
haha ik las je tekst, scrollde iets naar beneden en spuugde mijn cola uitquote:Op zondag 16 maart 2008 19:34 schreef TheGeneral het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk doet de prijsuitreiking:
[ afbeelding ]
Waarom zouden ze ook? Had er ook maar iemand iets anders verwacht?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:34 schreef Falco het volgende:
Nog geen breaking news op CNN, dat valt weer wat tegen.
Waar Oranje collectief faalde in 1974 en 1978, lukt Martin het in zijn eentje mooi wčlquote:Op zondag 16 maart 2008 19:50 schreef Ericr het volgende:
Een finale winnen, dat is toch weinige Nederlandse tennissers gegeven. Martin is van eenzame klasse.
Te grote getallen, daar is het systeem nog niet klaar voor.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:51 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik krijg allemaal errors als ik Martins profiel op probeer te zoeken op atptennis.com
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:10 schreef PirE het volgende:
1e reactie van Martin zelf op:
Martin Verkerk Blog
Gelijk achter de laptop van Alain, zo zie je maar dat hij ons ook niet laat zitten.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:10 schreef PirE het volgende:
1e reactie van Martin zelf op:
Martin Verkerk Blog
We zijn door het dolle heen, we vertrouwen op zijn kunsten, al 7 topics lang. Lees maar na.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker nonchalant in trainingskleren, om niet te veel met sterallures over te komen, die komt er welquote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:02 schreef NY_Giant het volgende:
He was dominant from the baseline, hitting with such power that he looked like a well established Top 100 player.
Dat zegt veel over dit optreden van Verkerk.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:11 schreef NY_Giant het volgende:
Mergea was dus top-100 materiaal!
Hoiquote:Op zondag 16 maart 2008 23:13 schreef northernlight81 het volgende:
Next dus de Sherbrooke National Bank Futures.
Staat nog niet veel informatie op hier.
Staat alleen deze naam genoemd:
Alain Beaupre
Tennis Canada
Tel : +1 514 273 1515 Ext:229
Fax : +1 514 276 0070
Email : alain@tenniscanada.com
Send Entries via IPIN Online Service or Fax: +(44) 208 392 4777
En laat daar nou net iemand hier goede contacten mee hebben.
oke, thnx!quote:Op zondag 16 maart 2008 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Okee, jammer. Ik denk dat je Alain moet mailen, de toernooidirecteur. Anders moet je het liveverslag hier maar uitprinten, geeft de wedstrijd bijzonder goed weer.
Wil je dit regelen Falco? (wil ik ze wel in de OP zetten)quote:Op zondag 16 maart 2008 19:03 schreef Falco het volgende:
Ik denk trouwens dat in de trant van Chuck Norris een hoop Martin Verkerk-facts bij elkaar verzameld kunnen worden, voor in de OP van dit en volgende topics, bijvoorbeeld.
Voorbeeldje is die van -Vaduz-:Martin heeft geen Hawk Eye nodig, hij heeft ze immers zelf.
Inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:30 schreef thijsdetweede het volgende:
Martin gaat bijna 100 plaatsen stijgen op de atp-lijst en blijft dus op koers voor 8 juni!
Ja ik ga nog meer facts van Verkerk bedenken. Als anderen ook meedoen, dan hebben we heeft Martin Verkerk een retestrakkekoele OPquote:Op zondag 16 maart 2008 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wil je dit regelen Falco? (wil ik ze wel in de OP zetten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |