Maak je daar de rest van het forum niet een beetje overbodig mee? Je merkt nu al dat FOK! slecht bereikbaar is.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
3 topics maar? Deze man verdient zijn eigen sectie. VKK zou een mooie toevoeging zijn op FOK!
Volgens mij missen er twee nullen daarachter, maar goed.quote:
Sarcastische?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:31 schreef Chriz2k het volgende:!
Maargoed, nu hij zo'n groot succes heeft geboekt mag het wel eens afgelopen zijn met al die sarcastische opmerkingen natuurlijk!
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:31 schreef Chriz2k het volgende:!
Maargoed, nu hij zo'n groot succes heeft geboekt mag het wel eens afgelopen zijn met al die sarcastische opmerkingen natuurlijk!
Tja, wie wil dat nu niet. Je ziet zelfs zijn tegenstander proberen zo dicht mogelijk in de buurt van Martin te blijvenquote:Op zondag 16 maart 2008 19:36 schreef Reya het volgende:
Spot ook onze grote held Alain, die bijzonder chill naast Martin stond.
haha ik las je tekst, scrollde iets naar beneden en spuugde mijn cola uitquote:Op zondag 16 maart 2008 19:34 schreef TheGeneral het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk doet de prijsuitreiking:
[ afbeelding ]
Waarom zouden ze ook? Had er ook maar iemand iets anders verwacht?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:34 schreef Falco het volgende:
Nog geen breaking news op CNN, dat valt weer wat tegen.
Waar Oranje collectief faalde in 1974 en 1978, lukt Martin het in zijn eentje mooi wèlquote:Op zondag 16 maart 2008 19:50 schreef Ericr het volgende:
Een finale winnen, dat is toch weinige Nederlandse tennissers gegeven. Martin is van eenzame klasse.
Te grote getallen, daar is het systeem nog niet klaar voor.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:51 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik krijg allemaal errors als ik Martins profiel op probeer te zoeken op atptennis.com
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:10 schreef PirE het volgende:
1e reactie van Martin zelf op:
Martin Verkerk Blog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |