toch aardig dat ze de moeite neemt om te reageren..quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:58 schreef girllover het volgende:
Dit berichtje kreeg ik nadat ik 1 berichtje met iemand had uitgewisseld:
-----
Hoi,
Bij nader inzien zie ik in je profiel, en eerlijk gezegd ook in je gezicht, iets waarbij ik denk dat we absoluut geen match hebben. Je schrijft nl dat je aandacht wil, gemist wil worden, en daarin speur ik een grote afhankelijkheid van 'de ander'. Terwijl een relatie wat mij betreft eerder een aanvulling dan een opvulling moet zijn. Dus ik ga ook niet de persoon zijn die je enorm zal missen als ik je niet zie (en daarbij reis ik nog wel veel).
Dus wilde ik het hierbij laten....
Succes er verder mee!!
Groet,
-----
Dit was mijn reactie:
Hoi,
Ja, dat matcht inderdaad niet. Ik vind het trouwens wel gek dat je iemand met wie je een relatie hebt niet mist. Ik bedoel het niet onaardig, maar ik vind dat je het wel wat zakelijk brengt. Als je een relatie hebt, is er toch wel iets van een wederzijdse afhankelijkheid lijkt me. Het klinkt mij allemaal iets te rationeel hoe je het beschrijft.
Succes,
-----
Knap ook dat ze het aan mijn pasfoto ziet ziet. Dat is een gave.
Ik heb erover nagedacht en ik vind het zo vreemd dat iemand een relatie wil maar dat ziet als iets zakelijks. Alsof je niet wederzijds van elkaar afhankelijk bent. Alsof ze alles onder controle wil hebben. En wat ik ook al zo gek vind....ze reist veel, maar blijkbaaar niet met degene met wie ze een relatie heeft.
Heb dat ook.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:58 schreef girllover het volgende:
Knap ook dat ze het aan mijn pasfoto ziet ziet. Dat is een gave.
Ik heb erover nagedacht en ik vind het zo vreemd dat iemand een relatie wil maar dat ziet als iets zakelijks.
Wat ik eruit kan halen is dat ze haar potentiële dates al bespreekt op verjaardagen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:59 schreef girllover het volgende:
Deze reactie kreeg ik net nadat ik een paar weken met iemand berichtjes had uitgewisseld:
> Hoi,
>
> Ik heb een heerlijk weekje gehad... Ik heb niet de liefde van mijn leven ontmoet ofzo., maar ik heb niet het idee dat jij het bent. Op mijn verjaardag had ik het met mijn schoonzus over en ja als ik dan toch kan kiezen.... soort van... sorry dat ik dat niet gelijk heb gezegd. Veel succes verder.
>
> Anneke
Vooral die zin die ik vet heb gemaakt. Kan iemand het volgen?
?? Ik wil die meid hier niet publiekelijk afzeiken ofzo, maar stuur dan geen mail....quote:Ik heb niet de liefde van mijn leven ontmoet ofzo., maar ik heb niet het idee dat jij het bent.
Ja, maar ik snap die verontschuldiging niet. Had ze die jongen dan al eerder ontmoet?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:20 schreef Elegy het volgende:
Ze hebben jou besproken en vergeleken met een andere knakker die ze op vakantie heeft ontmoet denk ik. En jij was de zwakste schakel.
Zoiets?
Het lijkt mij een beleefde afkapping dat ze verder niet/weinig/minder contact met jou wil.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:24 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap die verontschuldiging niet. Had ze die jongen dan al eerder ontmoet?
Ja, ik vind het persoonlijk wat vreemd overkomen om tegen iemand die je nog niet eens hebt ontmoet te spreken in termen dat je niet de liefde van haar leven bent. Ik heb al meer afwijzingen via relatiesites gehad, maar deze is wel het meest onbeholpen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:46 schreef zzzzzzz het volgende:
'Ik heb niet de liefde van mijn leven ontmoet ofzo., maar ik heb niet het idee dat jij het bent. '
Deze zin betekent volgens mij dat ze nog niet iemand anders heeft ontmoet die 'de liefde van haar leven' is, maar dat jij het ook niet bent. Maar misschien lees ik het wel te letterlijk.
Precies, lekker boeiend. Vrouwen genoeg toch.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:57 schreef Maartenvs het volgende:
Delete, next please
Als je jezelf al zoveel vastklampt aan een paar berichtjes zonder werkelijk contact ben je volgens mij ook niet echt stabiel. Of zijn er ook al telefoongesprekken geweest?
oh ja zeker volg ik dat wel! Mij bekruipt soms het gevoel dat datingsites een soort snoepwinkels zijn... er is veel te kiezen en als je dan toch kunt kiezen, dan kies je de leukste/lekkerste.. (ik heb nog maar één keer "gekozen"quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:59 schreef girllover het volgende:
Deze reactie kreeg ik net nadat ik een paar weken met iemand berichtjes had uitgewisseld:
> Hoi,
>
> Ik heb een heerlijk weekje gehad... Ik heb niet de liefde van mijn leven ontmoet ofzo., maar ik heb niet het idee dat jij het bent. Op mijn verjaardag had ik het met mijn schoonzus over en ja als ik dan toch kan kiezen.... soort van... sorry dat ik dat niet gelijk heb gezegd. Veel succes verder.
>
> Anneke
Vooral die zin die ik vet heb gemaakt. Kan iemand het volgen?
Berichten uitwisselen doe je toch niet een paar weken. Na een paar berichtjes weet je vast wel of je haar wit zien?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:59 schreef girllover het volgende:
Nee, maar bedoel je haar of mij? Ik vind het gewoon belachelijk; daarom heb ik dit forum geopend.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:57 schreef Maartenvs het volgende:
Delete, next please
Als je jezelf al zoveel vastklampt aan een paar berichtjes zonder werkelijk contact ben je volgens mij ook niet echt stabiel. Of zijn er ook al telefoongesprekken geweest?
Het waren iets van acht berichtjes verspreid over een paar weken. Ik schrijf die berichtjes op dit moment bij sommige vrouwen bijna voor de grap, omdat die vrouwen hun foto niet vrijgeven. Dan zegt het me dus niet zoveel maar ik heb ook geen zin om ernaar te vragen. Dut geldt voor Parship. Bij Relatieplanet is het iets serieuzer.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:25 schreef Juztin_Case het volgende:
[..]
Berichten uitwisselen doe je toch niet een paar weken. Na een paar berichtjes weet je vast wel of je haar wit zien?
kortom, voor girllover is het dus:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:59 schreef m-niki het volgende:
[..]
oh ja zeker volg ik dat wel! Mij bekruipt soms het gevoel dat datingsites een soort snoepwinkels zijn... er is veel te kiezen en als je dan toch kunt kiezen, dan kies je de leukste/lekkerste.. (ik heb nog maar één keer "gekozen"het is niet echt wat, waar je uit kunt kiezen... vaak is het zo: het heeft een leuk koppie maar inhoud is nul of inhoud is
maar ja...dat koppie...is net weer niet mijn 'smaak' om in termen van snoepwinkels te blijven)
Ik heb trouwens ook wel eens gehad dat ik aan het mailen was geslagen met een jongen die ik wel 'ok' vond, maar dat er tijdens dat hele gebeuren een wel héle leuke voorbij kwam... ja en in dat geval, als je dan toch kunt kiezen
m-niki: lekker uitziende snoepjes, daar graaien veel handen naar...quote:sorry je hoofd is te lelijk, ik probeer kansloos achter een knap iemand te jagen.. of hij hersens heeft weet ik ook niet maar mn schoonzus (die kent mn broer dus, dus als zij het niet weet!), die heeft even voor mij nagedacht en vind die ander beter bij mij passen op hun familiefoto
sorry
Ik vijftien (inclusief punt- en kommafouten). Wel knap.quote:Op donderdag 29 mei 2008 02:04 schreef Sanne1805 het volgende:
Ik heb ook ooit een bijzonder foute reactie ontvangen. deze hoort zeker in de top 3
Allemaal klaar voor!?....
Hahahha dit is echt te grappig!
Naar aanleiding van het bekijken van mijn profiel op een bepaalde site krijg ik een mailtje van iemand die interesse in me heeft.
(in een kort stukje over mezelf zeg ik wat ik belangrijk vind aan een eventuele partner waaronder intelligentie)
Zijn reactie;
dag sanne ik heb intresse in je.
en omdat jij niet van chatten houd stuur ik je maar mijn hotmail.
dat is ......... ik ben jou uitdagende inteligente persoon
hahaha ik vind 5 fouten, jullie?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:00 schreef don-diablo het volgende:
De vrouwen op dat soort sites hebben waslijsten aan eisen wat een man moet hebben en als er een man zou zijn die dat allemaal heeft, moet ie ook superlekker zijn anders gaat het niet door natuurlijk. Oftewel... vrouwen kijken eerst naar het uiterlijk van iemand en dan pas naar de interesses etc. valt mij op als ik de verhalen lees/hoor.
Het werkt welquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:54 schreef Ooster het volgende:
Het is dan ook wel een extreem slechte grap zeg.....
quote:
Ja, bij jongens die alleen op uiterlijk vallen. Vanwege je opwinding over een slecht opgesteld mailtje denk ik dat je ook iets intelligents zoekt maar die reageren natuurlijk niet op een profiel met zulke slechte grappen.quote:
De 'humor' zit 'm in de mailtjes van gozers die de moeite nemen om er iets over te zeggen en me te verbeteren.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:09 schreef Ooster het volgende:
[..]
Ja, bij jongens die alleen op uiterlijk vallen. Vanwege je opwinding over een slecht opgesteld mailtje denk ik dat je ook iets intelligents zoekt maar die reageren natuurlijk niet op een profiel met zulke slechte grappen.
Voor de meesten gaat het adagium "liever geen humor dan slechte humor" toch wel op denk ik.
Van mij heb je dit berichtje in ieder geval niet gehad....
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:12 schreef Liquidootje het volgende:
OosterSteekt vinger in de keel.
Verder. Vrouwen geen humor hebben. Oohhh ik schrijf blond met dt. Wat ben ik extreem slim, leuk en intelligent
Te vaak afgewezen door blonde bimbo's op datingsitesquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Zit je iets dwars of zo? Je klinkt enorm verbitterd.
Probeer je mij nu te beledigen of noem je cherrypopper nu een blonde bimbo? heldquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:26 schreef Guillerm0 het volgende:
[..]
Te vaak afgewezen door blonde bimbo's op datingsites
Het tweede natuurlijk! Bonde bimbo's op datingsites die denken dat ze god's gift to men zijn!quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:28 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Probeer je mij nu te beledigen of noem je cherrypopper nu een blonde bimbo? held
elegy leave me alone, ik ben met een frisse start bezig
Toch vreemd dat blond blijkbaar meteen betekent dat je een bimbo bentquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:33 schreef Guillerm0 het volgende:
[..]
Het tweede natuurlijk! Bonde bimbo's op datingsites die denken dat ze god's gift to men zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |