abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:10:27 #201
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58797146
1x per jaar skieën, 1x per jaar naar Spanje en nog ergens een weekendje naar een buitenlandse stad noem ik niet echt reizen, eigenlijk.
Want meestal komt het daar op neer
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:00:59 #202
108913 Godshand
guide4you
pi_58798197
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:58 schreef girllover het volgende:
Dit berichtje kreeg ik nadat ik 1 berichtje met iemand had uitgewisseld:

-----
Hoi,

Bij nader inzien zie ik in je profiel, en eerlijk gezegd ook in je gezicht, iets waarbij ik denk dat we absoluut geen match hebben. Je schrijft nl dat je aandacht wil, gemist wil worden, en daarin speur ik een grote afhankelijkheid van 'de ander'. Terwijl een relatie wat mij betreft eerder een aanvulling dan een opvulling moet zijn. Dus ik ga ook niet de persoon zijn die je enorm zal missen als ik je niet zie (en daarbij reis ik nog wel veel).

Dus wilde ik het hierbij laten....

Succes er verder mee!!

Groet,
-----

Dit was mijn reactie:

Hoi,

Ja, dat matcht inderdaad niet. Ik vind het trouwens wel gek dat je iemand met wie je een relatie hebt niet mist. Ik bedoel het niet onaardig, maar ik vind dat je het wel wat zakelijk brengt. Als je een relatie hebt, is er toch wel iets van een wederzijdse afhankelijkheid lijkt me. Het klinkt mij allemaal iets te rationeel hoe je het beschrijft.

Succes,
-----

Knap ook dat ze het aan mijn pasfoto ziet ziet. Dat is een gave.

Ik heb erover nagedacht en ik vind het zo vreemd dat iemand een relatie wil maar dat ziet als iets zakelijks. Alsof je niet wederzijds van elkaar afhankelijk bent. Alsof ze alles onder controle wil hebben. En wat ik ook al zo gek vind....ze reist veel, maar blijkbaaar niet met degene met wie ze een relatie heeft.
toch aardig dat ze de moeite neemt om te reageren..

ja misschien moet ze veel reizen voor dr werk?

ik denk dat ze in je gezicht niet voldoende ziet om op te geilen...
ze zal je niet missen, want ze krijgt niet het idee van: nou ik wilde dat ie nu naast me in het vliegtuig zat met dat lekkere bekkie van hem...

helaas jongen, ronde 2 voor jou met iemand anders
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_58799941
Ach ja,

Op een profiel zetten wat je niet wil is vaak nog wel makkelijk, maar komt negatief over.

Op een profiel zetten wat je wel wil is voor singles onmogelijk. Ze hebben een bepaald beeld door ervaringen, maar dat hoeft niets te zeggen. Je weet ook eigenlijk niet wie je wil treffen, dunkt me. Je wil iemand met een lekker uiterlijk en een leuk innerlijk, maar wat voor idee heb je daar nu van?

Veel kiezen dus voor een opsomming van wat ze niet willen, desnoods positief vertaald. Bijvoorbeeld 'ik wil iemand met wie ik ontzettend kan lachen'. Snel vertaald staat hier eigenlijk 'Van mijn ex heb ik het beeld van saaie droplul op mijn netvlies, iemand als mijn ex wil ik niet'...

Een relatieprofiel wordt dus eigenlijk een soort ruwe inschatting van waar je naar op zoek naar denkt te zijn. Veelal ook opgevolgd door een opmerking in de trant van 'verras me', om vooral niet te actief zoekend over te komen. Je staat op een relatieprofiel... je wil dus blijkbaar eens een date of wat dan ook, verras me? ...

[ Bericht 23% gewijzigd door Verloren_onschuld op 21-05-2008 12:28:00 ]
Verbaal terrorist
  woensdag 21 mei 2008 @ 23:12:09 #204
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_58812509
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:58 schreef girllover het volgende:
Knap ook dat ze het aan mijn pasfoto ziet ziet. Dat is een gave.

Ik heb erover nagedacht en ik vind het zo vreemd dat iemand een relatie wil maar dat ziet als iets zakelijks.
Heb dat ook. . Maar inderdaad, wat je zegt qua zakelijkheid, dat idee krijg ik ook wel bij haar bericht. Jammer. Next. .
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:59:14 #205
84009 girllover
You had me at hello
pi_58937972
Deze reactie kreeg ik net nadat ik een paar weken met iemand berichtjes had uitgewisseld:

> Hoi,
>
> Ik heb een heerlijk weekje gehad... Ik heb niet de liefde van mijn leven ontmoet ofzo., maar ik heb niet het idee dat jij het bent. Op mijn verjaardag had ik het met mijn schoonzus over en ja als ik dan toch kan kiezen.... soort van... sorry dat ik dat niet gelijk heb gezegd. Veel succes verder.
>
> Anneke

Vooral die zin die ik vet heb gemaakt. Kan iemand het volgen?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 12:09:27 #206
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_58938176
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:59 schreef girllover het volgende:
Deze reactie kreeg ik net nadat ik een paar weken met iemand berichtjes had uitgewisseld:

> Hoi,
>
> Ik heb een heerlijk weekje gehad... Ik heb niet de liefde van mijn leven ontmoet ofzo., maar ik heb niet het idee dat jij het bent. Op mijn verjaardag had ik het met mijn schoonzus over en ja als ik dan toch kan kiezen.... soort van... sorry dat ik dat niet gelijk heb gezegd. Veel succes verder.
>
> Anneke

Wat ik eruit kan halen is dat ze haar potentiële dates al bespreekt op verjaardagen?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 12:20:35 #207
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58938423
Ze hebben jou besproken en vergeleken met een andere knakker die ze op vakantie heeft ontmoet denk ik. En jij was de zwakste schakel.

Zoiets?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 27 mei 2008 @ 12:21:52 #208
157786 Ooster
Alleen nog maar blokzeep!
pi_58938457
quote:
Ik heb niet de liefde van mijn leven ontmoet ofzo., maar ik heb niet het idee dat jij het bent.
?? Ik wil die meid hier niet publiekelijk afzeiken ofzo, maar stuur dan geen mail....
..:: principieel wietteler (en sinds kort ook paddokweker)::..
  dinsdag 27 mei 2008 @ 12:24:01 #209
84009 girllover
You had me at hello
pi_58938511
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 12:20 schreef Elegy het volgende:
Ze hebben jou besproken en vergeleken met een andere knakker die ze op vakantie heeft ontmoet denk ik. En jij was de zwakste schakel.

Zoiets?
Ja, maar ik snap die verontschuldiging niet. Had ze die jongen dan al eerder ontmoet?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 12:46:04 #210
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58939002
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 12:24 schreef girllover het volgende:

[..]

Ja, maar ik snap die verontschuldiging niet. Had ze die jongen dan al eerder ontmoet?
Het lijkt mij een beleefde afkapping dat ze verder niet/weinig/minder contact met jou wil.

Denk ik.
pi_58939093
Dat is typisch een simpel iets inpakken zodat het toch nog een volwaardig iets lijkt te zijn.

Maar simpelweg is het: nee rot op en neem geen contact meer met mij op.
A little bit hateful
pi_58940303
'Ik heb niet de liefde van mijn leven ontmoet ofzo., maar ik heb niet het idee dat jij het bent. '

Deze zin betekent volgens mij dat ze nog niet iemand anders heeft ontmoet die 'de liefde van haar leven' is, maar dat jij het ook niet bent. Maar misschien lees ik het wel te letterlijk.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:54:30 #213
84009 girllover
You had me at hello
pi_58942084
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:46 schreef zzzzzzz het volgende:
'Ik heb niet de liefde van mijn leven ontmoet ofzo., maar ik heb niet het idee dat jij het bent. '

Deze zin betekent volgens mij dat ze nog niet iemand anders heeft ontmoet die 'de liefde van haar leven' is, maar dat jij het ook niet bent. Maar misschien lees ik het wel te letterlijk.
Ja, ik vind het persoonlijk wat vreemd overkomen om tegen iemand die je nog niet eens hebt ontmoet te spreken in termen dat je niet de liefde van haar leven bent. Ik heb al meer afwijzingen via relatiesites gehad, maar deze is wel het meest onbeholpen.
pi_58942162
Delete, next please
Als je jezelf al zoveel vastklampt aan een paar berichtjes zonder werkelijk contact ben je volgens mij ook niet echt stabiel. Of zijn er ook al telefoongesprekken geweest?
Wannabe nOOb
  dinsdag 27 mei 2008 @ 15:58:53 #215
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58943450
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:57 schreef Maartenvs het volgende:
Delete, next please
Als je jezelf al zoveel vastklampt aan een paar berichtjes zonder werkelijk contact ben je volgens mij ook niet echt stabiel. Of zijn er ook al telefoongesprekken geweest?
Precies, lekker boeiend. Vrouwen genoeg toch.
Aan het bericht te zien zou ik blij zijn dat zo'n schraal wijf niet de liefde van m'n leven is.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 18:59:01 #216
77330 m-niki
for real
pi_58946991
quote:

> Hoi,
>
>
> Anneke

oh ja zeker volg ik dat wel! Mij bekruipt soms het gevoel dat datingsites een soort snoepwinkels zijn... er is veel te kiezen en als je dan toch kunt kiezen, dan kies je de leukste/lekkerste.. (ik heb nog maar één keer "gekozen" het is niet echt wat, waar je uit kunt kiezen... vaak is het zo: het heeft een leuk koppie maar inhoud is nul of inhoud is maar ja...dat koppie...is net weer niet mijn 'smaak' om in termen van snoepwinkels te blijven)

Ik heb trouwens ook wel eens gehad dat ik aan het mailen was geslagen met een jongen die ik wel 'ok' vond, maar dat er tijdens dat hele gebeuren een wel héle leuke voorbij kwam... ja en in dat geval, als je dan toch kunt kiezen
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_58959538
quote:
Berichten uitwisselen doe je toch niet een paar weken. Na een paar berichtjes weet je vast wel of je haar wit zien?
  woensdag 28 mei 2008 @ 14:38:17 #218
84009 girllover
You had me at hello
pi_58964311
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:57 schreef Maartenvs het volgende:
Delete, next please
Nee, maar bedoel je haar of mij? Ik vind het gewoon belachelijk; daarom heb ik dit forum geopend.
  woensdag 28 mei 2008 @ 14:40:15 #219
84009 girllover
You had me at hello
pi_58964376
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:25 schreef Juztin_Case het volgende:

[..]

Berichten uitwisselen doe je toch niet een paar weken. Na een paar berichtjes weet je vast wel of je haar wit zien?
Het waren iets van acht berichtjes verspreid over een paar weken. Ik schrijf die berichtjes op dit moment bij sommige vrouwen bijna voor de grap, omdat die vrouwen hun foto niet vrijgeven. Dan zegt het me dus niet zoveel maar ik heb ook geen zin om ernaar te vragen. Dut geldt voor Parship. Bij Relatieplanet is het iets serieuzer.
pi_58979340
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 18:59 schreef m-niki het volgende:

[..]

oh ja zeker volg ik dat wel! Mij bekruipt soms het gevoel dat datingsites een soort snoepwinkels zijn... er is veel te kiezen en als je dan toch kunt kiezen, dan kies je de leukste/lekkerste.. (ik heb nog maar één keer "gekozen" het is niet echt wat, waar je uit kunt kiezen... vaak is het zo: het heeft een leuk koppie maar inhoud is nul of inhoud is maar ja...dat koppie...is net weer niet mijn 'smaak' om in termen van snoepwinkels te blijven)

Ik heb trouwens ook wel eens gehad dat ik aan het mailen was geslagen met een jongen die ik wel 'ok' vond, maar dat er tijdens dat hele gebeuren een wel héle leuke voorbij kwam... ja en in dat geval, als je dan toch kunt kiezen
kortom, voor girllover is het dus:
quote:
sorry je hoofd is te lelijk, ik probeer kansloos achter een knap iemand te jagen.. of hij hersens heeft weet ik ook niet maar mn schoonzus (die kent mn broer dus, dus als zij het niet weet!), die heeft even voor mij nagedacht en vind die ander beter bij mij passen op hun familiefoto

sorry
m-niki: lekker uitziende snoepjes, daar graaien veel handen naar...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_58979392
Ik heb ook ooit een bijzonder foute reactie ontvangen. deze hoort zeker in de top 3
Allemaal klaar voor!?....

Hahahha dit is echt te grappig!
Naar aanleiding van het bekijken van mijn profiel op een bepaalde site krijg ik een mailtje van iemand die interesse in me heeft.
(in een kort stukje over mezelf zeg ik wat ik belangrijk vind aan een eventuele partner waaronder intelligentie)

Zijn reactie;

dag sanne ik heb intresse in je.
en omdat jij niet van chatten houd stuur ik je maar mijn hotmail.
dat is ......... ik ben jou uitdagende inteligente persoon

hahaha ik vind 5 fouten, jullie?
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:35:30 #222
84009 girllover
You had me at hello
pi_58982760
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 02:04 schreef Sanne1805 het volgende:
Ik heb ook ooit een bijzonder foute reactie ontvangen. deze hoort zeker in de top 3
Allemaal klaar voor!?....

Hahahha dit is echt te grappig!
Naar aanleiding van het bekijken van mijn profiel op een bepaalde site krijg ik een mailtje van iemand die interesse in me heeft.
(in een kort stukje over mezelf zeg ik wat ik belangrijk vind aan een eventuele partner waaronder intelligentie)

Zijn reactie;

dag sanne ik heb intresse in je.
en omdat jij niet van chatten houd stuur ik je maar mijn hotmail.
dat is ......... ik ben jou uitdagende inteligente persoon

hahaha ik vind 5 fouten, jullie?
Ik vijftien (inclusief punt- en kommafouten). Wel knap.

Dag Sanne, Ik heb interesse in je. En omdat jij niet van chatten houdt, stuur ik je maar mijn Hotmail. Dat is ..... Ik ben jouw uitdagende, intelligente persoon.

Maar is het wat geworden tussen jullie?
pi_58982838
Ik denk het wel. Dat moet toch een ongelofelijk mooie automonteur zijn geweest die dat geschreven heeft.
Het kon wel een berichtje van mij zijn geweest
A little bit hateful
pi_58984603
Een datingsite is een openbare markt met weinig goed vlees. Je onderhandelt wat over minder vee en ouwehoert wat uit verveling, maar het liefst heb je toch een keer goed vlees in de kuip.
Verbaal terrorist
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:00:53 #225
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58984846
De vrouwen op dat soort sites hebben waslijsten aan eisen wat een man moet hebben en als er een man zou zijn die dat allemaal heeft, moet ie ook superlekker zijn anders gaat het niet door natuurlijk. Oftewel... vrouwen kijken eerst naar het uiterlijk van iemand en dan pas naar de interesses etc. valt mij op als ik de verhalen lees/hoor.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58986596
een mooie manier om te filteren: ik heb als 'geintje' in m'n profiel staan dat ik blondt ben. Blondt als in, blond qua haar en ook wel blond qua gedrag. SOmmigen snappen dat.
Maar ik krijg ook veel opmerkingen zoals:

"blond is met (alleen) een d, niet met dt"

No shit, sherlock! Het zou toch diep triest zijn dat een vertaler het per ongeluk verkeerd schrijft .
Tap tap tap
  donderdag 29 mei 2008 @ 13:54:12 #227
157786 Ooster
pi_58987559
Het is dan ook wel een extreem slechte grap zeg.....
pi_58987631
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:00 schreef don-diablo het volgende:
De vrouwen op dat soort sites hebben waslijsten aan eisen wat een man moet hebben en als er een man zou zijn die dat allemaal heeft, moet ie ook superlekker zijn anders gaat het niet door natuurlijk. Oftewel... vrouwen kijken eerst naar het uiterlijk van iemand en dan pas naar de interesses etc. valt mij op als ik de verhalen lees/hoor.

En mannen kijken alleen naar uiterlijk en nemen helemaal het profiel niet door. Want wat je met het oog niet kan zien, boeit toch niet

Heerlijk generaliseren
pi_58987869
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:54 schreef Ooster het volgende:
Het is dan ook wel een extreem slechte grap zeg.....
Het werkt wel .
Tap tap tap
pi_58987947
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het werkt wel .

Mocht ik ooit weer in mijn wanhopige "ik-zoek-een-vent" fase komen (hiermee absoluut niet insinuerend dat jij in die fase zit, heeft slechts betrekking op mezelf) dan jat ik dit slimme trucje!
  donderdag 29 mei 2008 @ 14:09:00 #231
157786 Ooster
pi_58987961
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het werkt wel .
Ja, bij jongens die alleen op uiterlijk vallen. Vanwege je opwinding over een slecht opgesteld mailtje denk ik dat je ook iets intelligents zoekt maar die reageren natuurlijk niet op een profiel met zulke slechte grappen.
Voor de meesten gaat het adagium "liever geen humor dan slechte humor" toch wel op denk ik.
Van mij heb je dit berichtje in ieder geval niet gehad....

[ Bericht 9% gewijzigd door Ooster op 29-05-2008 14:24:44 ]
pi_58988054
Ooster Steekt vinger in de keel.

Verder. Vrouwen geen humor hebben. Oohhh ik schrijf blond met dt. Wat ben ik extreem slim, leuk en intelligent
A little bit hateful
  donderdag 29 mei 2008 @ 14:17:16 #233
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58988182
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:56 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Heerlijk generaliseren
Natuurlijk
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58989404
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:09 schreef Ooster het volgende:

[..]

Ja, bij jongens die alleen op uiterlijk vallen. Vanwege je opwinding over een slecht opgesteld mailtje denk ik dat je ook iets intelligents zoekt maar die reageren natuurlijk niet op een profiel met zulke slechte grappen.
Voor de meesten gaat het adagium "liever geen humor dan slechte humor" toch wel op denk ik.
Van mij heb je dit berichtje in ieder geval niet gehad....
De 'humor' zit 'm in de mailtjes van gozers die de moeite nemen om er iets over te zeggen en me te verbeteren.
Tap tap tap
pi_58989425
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:12 schreef Liquidootje het volgende:
Ooster Steekt vinger in de keel.

Verder. Vrouwen geen humor hebben. Oohhh ik schrijf blond met dt. Wat ben ik extreem slim, leuk en intelligent
.
Zit je iets dwars of zo? Je klinkt enorm verbitterd.
Tap tap tap
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:23:12 #236
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58989757
Da's Liquido, wen er maar aan
pi_58989864
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]

.
Zit je iets dwars of zo? Je klinkt enorm verbitterd.
Te vaak afgewezen door blonde bimbo's op datingsites
pi_58989917
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:26 schreef Guillerm0 het volgende:

[..]

Te vaak afgewezen door blonde bimbo's op datingsites
Probeer je mij nu te beledigen of noem je cherrypopper nu een blonde bimbo? held

elegy leave me alone, ik ben met een frisse start bezig
A little bit hateful
pi_58990037
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:28 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Probeer je mij nu te beledigen of noem je cherrypopper nu een blonde bimbo? held

elegy leave me alone, ik ben met een frisse start bezig
Het tweede natuurlijk! Bonde bimbo's op datingsites die denken dat ze god's gift to men zijn!
pi_58990178
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:33 schreef Guillerm0 het volgende:

[..]

Het tweede natuurlijk! Bonde bimbo's op datingsites die denken dat ze god's gift to men zijn!
Toch vreemd dat blond blijkbaar meteen betekent dat je een bimbo bent .
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')