quote:Op zondag 16 maart 2008 19:04 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax was vandaag met de gedachte al bij PSV.
Nee geen gifje, was zelf ook pwas 5 voor half binnen ofzo, weetniet maar had helemaal geen zin vandaagquote:Op zondag 16 maart 2008 19:24 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Een halfuur voor de wedstrijd zat er hooguit 1000 man in het stadion zeg, niet normaal. Alsof er helemaal geen wedstrijd was.
Gifje naar de goal toevallig?
De teringquote:Ajax moet Gabri missen tegen PSV
16 maart 2008
Trainer Adrie Koster van Ajax verwacht dat hij woensdag in de uitwedstrijd bij PSV niet over Gabri kan beschikken. De Spanjaard liep zondag tijdens de gewonnen wedstrijd tegen Willem II een hamstringblessure op.
Siem de Jong moet de topper in Eindhoven wellicht ook missen. De middenvelder raakte in de slotfase geblesseerd aan de lies. "Ook dat zag er niet goed uit", zei Koster. "Siem haalt het misschien nog wel. Ik ga er van uit dat Gabri er niet bij is. Dat is inderdaad een grote aderlating voor ons. Jammer, maar het is niet anders."
dan had ie nog beter even een speler kunnen schoppen toen ie gewisseld werd, dan kon ie meteen geblesseerd zn schorsing uitzittenquote:Op zondag 16 maart 2008 19:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee geen gifje, was zelf ook pwas 5 voor half binnen ofzo, weetniet maar had helemaal geen zin vandaag![]()
[..]
De tering
Godver, da's minder voor die jongen.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:24 schreef denthemen het volgende:
Aerts kuit gebroken
Die waren al een biertje halen op rembrandts :pquote:Op zondag 16 maart 2008 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
was aardig leeg die f-side bij de 4-1
Was niet best vandaag, inderdaad. Wat dat betreft zakken de meer ervaren spelers toch telkens door het ijs. Helaasch.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:35 schreef Wooldoor het volgende:
Het was sneu om Davids zo weer te zien spelen vandaag, hij liep overal achteraan, veel slechte passes, totaal geen snelheid. Echt jammer die blessure als je hem eind vorig seizoen zag, wat een geweldenaar was het toen nog
We gaan er maar vanuit dat hij een jodenstreek uithaald zodat psv er vanuit gaat dat gabri niet meedoet.quote:
zag er komisch uitquote:Op zondag 16 maart 2008 19:43 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Die waren al een biertje halen op rembrandts :p
Ga is thuis voetbal kijken johquote:Op zondag 16 maart 2008 19:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
We gaan er maar vanuit dat hij een jodenstreek uithaald zodat psv er vanuit gaat dat gabri niet meedoet.
Die humberto tan kan trouwens ook overdrijven zeg!
Als hij nu ook nog eens de makkelijke ballen gaat afmaken is het een wereldspits.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zag er komisch uit
mooie goal van suarez zeg
Ik volg die gozer niet, dus waar gaat dit over?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jorientje melde het ook al.
Jaha, dat wil ik ook nog weleens benadrukken.quote:
quote:Sjoerd van Loon heeft zondag besloten zijn taken als commissaris van AFC Ajax per direct neer te leggen. Dat heeft de club zondag bekendgemaakt. De Amsterdammer was sinds de beursgang van Ajax, acht jaar geleden, commissaris bij de club.
quote:Emanuelson vertrekt niet bij Ajax
Urby Emanuelson speelt ook volgend seizoen zijn wedstrijden in het shirt van Ajax. De linksback heeft tegenover Sportweek aangegeven niet meer te willen vertrekken uit Amsterdam, terwijl dat in de winterstop nog anders was.
Destijds meldden AS Roma en Tottenham Hotspur zich voor de technisch begaafde linkspoot. Ajax weigerde echter mee te werken aan een vertrek, ondanks biedingen van om en nabij de tien miljoen euro. Emanuelson zelf gaf meermaals aan niet onwelwillend tegenover een vertrek te staan.
Inmiddels is de international echter een andere mening toegedaan. Emanuelson wil zich volgend seizoen, onder Marco van Basten, definitief bewijzen bij Ajax en alle twijfels over zijn kwaliteiten weghalen. "Ik heb een moeizaam seizoen. Pas de laatste weken gaat het iets beter. Deze zomer is niet het moment om de stap te maken. Volgend seizoen speel ik ook bij Ajax. Mijn contract loopt tot 2011, ik heb alle tijd."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |