abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:02:21 #101
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_59098581
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Roda-speler is dan gewoon niet op de hoogte, er speelt echt wel wat. Er zijn 1 op 1 dingen voorgevallen.
Wat er speelt is de persoon Meeuwis...

• Tilburg -> Venlo, ruzie;
  • Venlo -> Kerkrade, ruzie;
  • Kerkrade -> ....., ruzie.
  • Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_59941074
    quote:
    Meeuwis staat aanvoerdersband af

Marcel Meeuwis hoeft geen aanvoerder van Roda JC meer te zijn, schrijft het Algemeen Dagblad. De middenvelder staat de band af, vanwege zijn wens de Kerkradenaren deze zomer te verlaten.

Meeuwis ligt al sinds het begin van dit kalenderjaar in de clinch met trainer Raymond Atteveld. Wat precies de oorzaak van de plotselinge breik is, zal volgens de oud-speler van VVV-Venlo 'nooit wereldkundig worden gemaakt'.

FC Groningen ondernam enige tijd geleden enkele pogingen om Meeuwis los te weken in Limburg. De onderhandelingen liepen echter vast op de hoogte van de transfersom, tot frustratie van Meeuwis zelf.
      maandag 7 juli 2008 @ 08:22:04 #103
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_59941152
    Dan levert die zijn band in en zet die een eierdop op zijn kop!
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_59955367
    Zouden toch genoeg clubs moeten zijn die hem zouden willen hebben, toch?
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
      maandag 7 juli 2008 @ 20:04:01 #105
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_59955394
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 20:02 schreef RayMania het volgende:
    Zouden toch genoeg clubs moeten zijn die hem zouden willen hebben, toch?
    Die clubs wachten wel tot de situatie onhoudbaar is en Meeuwis weg moet ipv mag. Dan is die goedkoper dan nu...
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_59955531
    Goede voetballer
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      dinsdag 8 juli 2008 @ 01:09:16 #107
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_59963340
    Is hij nog steeds pissed?
    Ik dacht dat de rust inmiddels weer terug was.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 8 juli 2008 @ 01:11:20 #108
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_59963364
    Wat een lul van een gozer lijkt het ....... wel een uitstekende voetballer moet ik zeggen. Ik zou het wel wat voor PSV vinden..
      dinsdag 8 juli 2008 @ 01:17:05 #109
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_59963437
    Hij lijkt echt een breuk te willen forceren. Grunn had geloof ik nog 3.2 mil voor hem over.
    Ik vraag me af of er een andere club is die dat bedrag voor hem neer wil leggen, helemaal gezien de huidige situatie.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 8 juli 2008 @ 01:41:43 #110
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_59963681
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 01:17 schreef venomsnake het volgende:
    Hij lijkt echt een breuk te willen forceren. Grunn had geloof ik nog 3.2 mil voor hem over.
    Ik vraag me af of er een andere club is die dat bedrag voor hem neer wil leggen, helemaal gezien de huidige situatie.
    Die wachten natuurlijk deze soap nog even af. Roda zal, als het zo doorgaat, niets anders kunnen doen dan hem verkopen. Gare naaistreek.
    pi_59964210
    Voor 2 miljoen mag hij van mij zo bij PSV tekenen
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      dinsdag 8 juli 2008 @ 14:40:04 #112
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_59972374
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 01:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Die wachten natuurlijk deze soap nog even af. Roda zal, als het zo doorgaat, niets anders kunnen doen dan hem verkopen.
    Roda had hem gewoon moeten verkopen voor 3 miljoen (een goede prijs voor een verdedigende middenvelder) en Tioté halen.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      donderdag 10 juli 2008 @ 19:48:23 #113
    193252 Babbatuur
    'Wat een idioot joh'
    pi_60026411
    Meeuwis is aangeboden bij diverse clubs (waaronder FC Twente) voor een bedrag rond de 2.5 miljoen euro. Raymond Atteveld heeft naar het schijnt een affaire gehad met de vrouw/vriendin van Meeuwis. Meeuwis is dus met recht kwaad en het pleit voor hem dat ie het allemaal stil houdt en niet de media zoekt!
    Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
      donderdag 10 juli 2008 @ 19:53:42 #114
    134116 RD4
    Reinigingsdiensten
    pi_60026519
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 19:48 schreef Babbatuur het volgende:
    Meeuwis is aangeboden bij diverse clubs (waaronder FC Twente) voor een bedrag rond de 2.5 miljoen euro. Raymond Atteveld heeft naar het schijnt een affaire gehad met de vrouw/vriendin van Meeuwis. Meeuwis is dus met recht kwaad en het pleit voor hem dat ie het allemaal stil houdt en niet de media zoekt!
    Dat is dikke bullshit, Atte heeft helemaal niks gedaan. Meeuwis kon gewoon meer gaan verdienen bij Groningen, alleen heeft ie rondom Kerst met zijn stomme kop zijn contract verlengd. Nu gaat ie huilie doen omdat hij niet weg kan/mag....

BTW: vandaag nog met een ex-Roda middenvelder gebabbeld; hij gaf wel toe dat het bij Roda intern rommelt, er waren meer spelers die Atte liever kwijt dan rijk zijn....
      maandag 14 juli 2008 @ 19:40:58 #115
    54880 Cruoninga
    Est. MXL AD
    pi_60103990
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 11:21 schreef DarkShine het volgende:
    Tsja, hij is belangrijk voor Roda en overal worden momenteel absurde prijzen gevraagd. Waarom zou Roda dan niet 1 of 2 mil boven een normale prijs gaan zitten?
    Een beetje late reactie, maar ik ben het met je eens. Hij heeft zelf een contract ondertekend dus mag Roda vragen wat het wil. Ze kunnen er ook gewoon voor kiezen hem in principe niet te verkopen. Net als FCG bij Suarez destijds. Anders zijn contracten niets meer waard immers.
    pi_60110297
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 19:48 schreef Babbatuur het volgende:
    Atteveld dopt mijn wijf en daarom wil ik nooit meer met hem werken

Denk je dat hij die uitspraak zou doen?
    pi_60110602
    Kom maar naar Ajax.
      woensdag 23 juli 2008 @ 13:31:31 #118
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_60294059
    Volgens Servé Kuijer heeft Groningen 2,75 miljoen geboden op Meeuwis en weigerde men ook maar één cent meer te betalen.

Groningen zou Meeuwis echter voor hebben gehouden dat Roda niet akkoord ging met 3,3 miljoen...
    Planning:
    -
      woensdag 23 juli 2008 @ 13:45:44 #119
    54880 Cruoninga
    Est. MXL AD
    pi_60294378
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 13:31 schreef DarkShine het volgende:
    Volgens Servé Kuijer heeft Groningen 2,75 miljoen geboden op Meeuwis en weigerde men ook maar één cent meer te betalen.
    Groningen mag natuurlijk zelf bepalen tot hoever ze voor een bepaalde speler willen gaan. Niks mis mee toch?
    quote:
    Groningen zou Meeuwis echter voor hebben gehouden dat Roda niet akkoord ging met 3,3 miljoen...
    Wat is je punt precies? Dat ze Meeuwis de kop op hol hebben gebracht? Denk je dat als hij had geweten dat Groningen slechts 2,75 had geboden hij Roda niets kwalijk had genomen, maar wanneer zijn werkgever niet met 3,3 akkoord was gegaan hij diep verontwaardigd zou zijn geweest?
    pi_60294449
    Och ja, het zegt ook wat over Meeuwis dat hij nog nooit om een fatsoenlijke manier vertrokken is bij een club. Verder prima voetballer hoor...
      woensdag 23 juli 2008 @ 14:10:27 #121
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_60294971
    Mijn bedoeling was niet om een bepaalde kant op te schoppen. Dit is echter wel wat Kuijer aangeeft.

Mocht het zo zijn dat het klopt was Kuijer zegt (ik zeg dus niet dat het zo is) zou me dat wel enorm tegenvallen van FCG na eerdere transfers daar. Maar nogmaals mocht...
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 13:48 schreef JLSB het volgende:
    Och ja, het zegt ook wat over Meeuwis dat hij nog nooit om een fatsoenlijke manier vertrokken is bij een club. Verder prima voetballer hoor...
    De persoon Meeuwis valt me persoonlijk vies tegen. Ging hier van hero naar zero in no-time.

Volgens Kuijer is het conflict wel op te lossen. Zou om een kwestie van respect gaan...
    Planning:
    -
      woensdag 23 juli 2008 @ 14:18:32 #122
    54880 Cruoninga
    Est. MXL AD
    pi_60295199
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 14:10 schreef DarkShine het volgende:
    Mijn bedoeling was niet om een bepaalde kant op te schoppen. Dit is echter wel wat Kuijer aangeeft.

Mocht het zo zijn dat het klopt was Kuijer zegt (ik zeg dus niet dat het zo is) zou me dat wel enorm tegenvallen van FCG na eerdere transfers daar. Maar nogmaals mocht...

Zonder het straatje van de FCG-directie schoon te vegen hoor, maar waarom zouden ze dat doen: Meeuwis een ander bedrag melden dan ze daadwerkelijk hadden geboden? Voor Meeuwis' wens om te vertrekken (om welke reden dat dan ook was) had dat toch niets uitgemaakt? Hij had toch net zo goed zijn kont in de krib gegooid als die had gehoord dat Groningen 2,75 had geboden ipv 3,3? Het lijkt me niet dat die ineens trouw aan Roda had gezworen als die had gehoord dat men minder dan 3 miljoen voor hem over had.

Het alternatief (Femi) hebben ze uiteindelijk trouwens wel voor 3,3 gehaald. Of ze waren er van ovetuigd dat Femi beter is dan Meeuwis of dat gerucht van jou is niet waar.
      woensdag 23 juli 2008 @ 14:27:31 #123
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_60295428
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 14:18 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Zonder het straatje van de FCG-directie schoon te vegen hoor, maar waarom zouden ze dat doen: Meeuwis een ander bedrag melden dan ze daadwerkelijk hadden geboden? Voor Meeuwis' wens om te vertrekken (om welke reden dat dan ook was) had dat toch niets uitgemaakt? Hij had toch net zo goed zijn kont in de krib gegooid als die had gehoord dat Groningen 2,75 had geboden ipv 3,3? Het lijkt me niet dat die ineens trouw aan Roda had gezworen als die had gehoord dat men minder dan 3 miljoen voor hem over had.

Het alternatief (Femi) hebben ze uiteindelijk trouwens wel voor 3,3 gehaald. Of ze waren er van ovetuigd dat Femi beter is dan Meeuwis of dat gerucht van jou is niet waar.
    "Dat gerucht" komt van Kuijer zelf in de VI.
    Uit de VI aldus vaste prikbord bezoekers @ rodajcfans
    Planning:
    -
      donderdag 31 juli 2008 @ 17:46:10 #124
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_60470946
    Reactie van Nijland uit de papieren VI van deze week.
    quote:
    Hans Nijland: 'De uitlatingen van Servé Kuijer komen achterbaks over'

In Groningen is met verontwaardiging gereageerd op uitlatingen die Servé Kuijer vorige week deed in Voetbal International. De voorzitter van Roda JC sprak zijn ongenoegen uit over de gang van zaken rondom de afgeketste transfer van middenvelder Marcel Meeuwis naar de noordelijke club. 'FC Groningen heeft 2,75 miljoen euro geboden en geen cent meer', zei Kuijer. 'Maar Groningen heeft Marcel wijs gemaakt dat ze tot 3,3 miljoen zijn gegaan. Dat nemen we die club kwalijk. Ze hebben het hoofd van Marcel een beetje op hol gebracht. Zo ga je niet met elkaar om, een ongepaste actie van Hans Nijland.'

De algemeen directeur van FC Groningen draait er niet omheen: 'Ik ben behoorlijk pissig.' Volgens Nijland klopt de lezing van Kuijer niet. 'Het zit zo: we waren afgelopen zomer zeer geïnteresseerd in een overname van Meeuwis. Op een gegeven moment heb ik zijn zaakwaarnemer Louis Laros gevraagd naar een indicatie van de transfersom. Zijn inschatting was dat er te praten viel over een bedrag tussen de drie en 3,5 miljoen euro. Maar uit de onderhandelingen bleek dat Roda niet onder de vier miljoen wilde zakken, terwijl wij niet verder wilden gaan dan 2,75. Nu doen wij wel eens gekke dingen, maar geen idiote dingen. Enfin, de overgang ketste af en wij schakelden door naar onze tweede kandidaat Femi. Ik vermoed dat Roda daar een beetje van geschrokken is. Ze hebben hoog spel gespeeld en verloren. Dan moet je de gevolgen accepteren en niet achteraf rare verhalen gaan verspreiden. Niemand van ons heeft het door Kuijer genoemde bedrag aan Marcel voorgehouden. Weet je wat ik nog het ergste vind? Twee weken geleden kwam ik Kuijer tegen tijdens de lancering van Eredivisie Live. We gaven elkaar een hand en dat was het. Als je dan een paar dagen later in de media gaat uithalen, komt dat achterbaks over op mij. Wees een flinke vent en zeg het dan recht in mijn gezicht. Servé loopt al een tijdje mee in de voetballerij, ik schatte hem altijd in als een kundig bestuurder en een correcte vent. Dit valt me heel erg tegen van hem. Een mooie spreuk luidt: alleen de waarheid kan het onrecht tarten. Laat ze daar in Limburg maar eens over nadenken.'
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_60478869
    Door 3,3 te melden aan Laros is de kans groter dat hij erger gaat schoppen bij Roda
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')