Niet meer klagen over Amsterdamse spelletjes als ze weer bij jullie aankloppen voor iemand. Jullie zijn er zelf ook goed in gezien het feit dat men Meeuwis en Laros de kop al heeft gek gemaakt.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:23 schreef venomsnake het volgende:
Laat maar komen!
Zou niet vreemd zijn nee, vraag me af of die matennaaier van ene Linssen uberhaupt wel vrienden heeftquote:Op woensdag 16 april 2008 11:19 schreef DarkShine het volgende:
Schijnt trouwens dat Edwin Linssen (komt na dit seizoen van VVV naar Roda) en Meeuwis geen goede vrienden zijn.
Shirtjes laten drukken fuck Groningen en jullie stadion in de fik zetten.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:26 schreef DarkShine het volgende:
Niet meer klagen over Amsterdamse spelletjes als ze weer bij jullie aankloppen voor iemand. Jullie zijn er zelf ook goed in gezien het feit dat men Meeuwis en Laros de kop al heeft gek gemaakt.
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Shirtjes laten drukken fuck Groningen en jullie stadion in de fik zetten.
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Shirtjes laten drukken fuck Groningen en jullie stadion in de fik zetten.
Dat er ruzie in de keet is is de schuld van Groningen?quote:Op woensdag 16 april 2008 11:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Niet meer klagen over Amsterdamse spelletjes als ze weer bij jullie aankloppen voor iemand. Jullie zijn er zelf ook goed in gezien het feit dat men Meeuwis en Laros de kop al heeft gek gemaakt.
Sinds wanneer mag je een speler die kop al gek maken voordat er met de club gepraat is?quote:Op woensdag 16 april 2008 11:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat er ruzie in de keet is is de schuld van Groningen?
Groningen mag niet meer bieden op spelers van andere clubs?
Als hij straks gaat staken of een arbitragezaak gaat aanspannen ben ik het met je eens, maar dat speelt nu helemaal niet.
Gooide in de winter al lichtelijk olie op het vuur toen Feijenoord ook al op Meeuwis bood (overigens behoorlijk meer dan Groningen nu, en dat bod was al onbespreekbaar).quote:Op woensdag 16 april 2008 11:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Laros is er wel goed in anders. Maar gelukkig heeft onze Piet bijgetekend.
Hij zei voor kort toch heel iets anders. Had het zelfs over zijn carriere afsluiten in Kerkrade! Kan me niet voorstellen dat je in no-time zo radicaal draait nadat je net tot 2012 hebt bijgetekent.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:47 schreef venomsnake het volgende:
Ja, maar daar kan Groningen toch niets aan doen?
Als Groningen nu salarissen betaalde van een miljoen+ of ieder jaar CL zou spelen zou ik me kunnen voorstellen dat je zijn kop gek kon maken, maar dat is niet aan de orde. Hij wil blijkbaar weg bij Roda omdat hij een intern conflict heeft.
Kom op zeg, wat simpel redeneren. Ten eerste wijst er niets op dat Meeuwis gaat dreigen met een arbitragezaak en ook wijst er nog niets op dat hij weigert te spelen om een transfer te forceren.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je hebt geen arbitragezaak nodig om een smerig spelletje te spelen. Een zaakwaarnemer en/of speler de kop gek maken kan genoeg zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat simpel redeneren. Ten eerste wijst er niets op dat Meeuwis gaat dreigen met een arbitragezaak en ook wijst er nog niets op dat hij weigert te spelen om een transfer te forceren.
Ik ontken nergens dat Roda vrijuit gaat.quote:Je kan ook kijken wat er fout is gegaan bij je eigen club wat er voor heeft gezorgd dat hij weg wil. Een nuchtere, volwassen, Nederlandse voetballer kan echt wel zelf zijn keuzes maken. Een beetje makkelijk om dan zonder feiten te zeggen dat het aan Groningen en de zaakwaarnemer ligt, al is het natuurlijk wel het makkelijkst om te wijzen naar andere partijen.
Zoals gezegd, een zaakwaarnemer de kop gek maken kan genoeg zijn. Je hoeft hem enkel een mooie bonus te beloven!quote:Je kunt Meeuwis niet gaan vergelijken met die 2 uruguayanen van Groningen. Ten eerste komen die 2 beiden uit een heel ander milieu. Silva bijvoorbeeld heeft gezien zijn leeftijd nog maar een paar maand om te cashen en daarmee kan hij zijn familie die toch in andere omstandigheden dan Meeuwis leven te helpen.
Suarez heeft ook een heel andere opvoeding gehad en hij is nog steeds erg jong, bij iemand van zijn leeftijd is het makkelijker om het hoofd op hol te brengen dan iemand van achter in de 20.
quote:'Groningen haakt af in strijd om te dure Meeuwis'
28 april 2008
Marcel Meeuwis moet een transfer naar FC Groningen uit zijn hoofd zetten. De middenvelder van Roda JC gaf enige tijd geleden aan dat hij wel oren had naar een overstap, maar FC Groningen is niet bereid om aan de vraagprijs van de club uit Kerkrade te voldoen. Deze vraagprijs bedraagt vijf miljoen euro, terwijl Groningen 'slechts' twee miljoen euro wil betalen. Dat meldt De Limburger.
Meeuwis zette eerder dit seizoen nog zijn handtekening onder een nieuw contract bij Roda JC, dat loopt tot de zomer van 2012. Sindsdien is er 'intern echter iets voorgevallen', waardoor hij de club wil verlaten. "Er is de afgelopen maanden een aantal dingen gebeurd waardoor mijn geloof in een verdere samenwerking met de trainer is verdwenen. De chemie is weg. Daarom wil ik nu vertrekken", stelde de 27-jarige oud-speler van Willem II en VVV Venlo in Voetbal International.
Zelf wilde hij dus wel naar FC Groningen, maar Roda weigert mee te werken. Het houdt de vraagprijs op vijf miljoen euro en dat is voor Groningen niet op te hoesten. De club uit de Martinistad gaat nu op zoek naar een alternatief.
Gezien zijn leeftijd zeker ja.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Meeuwis is ongeveer een Lindgren. Dus 2-3 miljoen is goed zat.
Lindgren had een clausule met vaste prijs hequote:Op dinsdag 29 april 2008 10:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Meeuwis is ongeveer een Lindgren. Dus 2-3 miljoen is goed zat.
Precies. En zeker Groningen moet niet verontwaardigd reageren, gezien de belachelijke prijzen die zij vragen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:21 schreef DarkShine het volgende:
Tsja, hij is belangrijk voor Roda en overal worden momenteel absurde prijzen gevraagd. Waarom zou Roda dan niet 1 of 2 mil boven een normale prijs gaan zitten?
Ik heb het gezegd, Meeuwis.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:45 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Hij zou anders aan het einde van dit seizoen transfervrij zijn, dus ik begrijp zijn keuze ook niet helemaal. Wanneer clubs geen miljoenen voor hem neer hoeven te leggen is hij denk ik voor veel ploegen een zeer interessante optie. Roda JC mag dus niet klagen.
quote:
Toen jij het zei was zijn contract dus al verlengt.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:48 schreef DarkShine het volgende:
Een speler die zijn contract verlengt heeft is niet transfervrij.
Klopt, maar ik bedoel te zeggen dat ik toen al aangaf dat het verlengen van zijn contract geen slimme zet zou gaan blijken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]
Toen jij het zei was zijn contract dus al verlengt.
Maar toen je het zei was er al getekend...quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:43 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Klopt, maar ik bedoel te zeggen dat ik toen al aangaf dat het verlengen van zijn contract geen slimme zet zou gaan blijken.
Ik vind dat je het wel heel erg snel altijd voor Atteveld en je club opneemt. Het is toch best mogelijk dat er intern zaken zijn voorgevallen die een vertrek rechtvaardigen? Niet overal komt alle shit naar boven.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar toen je het zei was er al getekend...
Meeuwis had het toen zelf ook over zijn carrière afsluiten in Kerkrade! Echter na Sparta - Roda, waar hij openlijk kritiek kreeg van Atteveld, wilt hij weg. Als hij niet tegen kritiek kan is die te lang blijven hangen in de 1ste Divisie. Ook gek dat Meeuwis voorheen ook met ruzie vertrok bij zijn clubs...
Dat zeg ik. Nadat hij had getekend, liet ik weten dat ik denk dat dat een foute beslissing was.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:48 schreef DarkShine het volgende:
Maar toen je het zei was er al getekend...
Groningen speelt het dan ook helemaal niet via de media. Dat is het werk van Roda JC. Groningen heeft trouwens 3 miljoen als tegenbod gedaan, alvorens men afhaakte.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:40 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Precies. En zeker Groningen moet niet verontwaardigd reageren, gezien de belachelijke prijzen die zij vragen.
quote:Roda JC wil na play-offs onvrede Meeuwis wegnemen
Het afhaken van FC Groningen voor Marcel Meeuwis ziet Roda JC allerminst als vervelend. De Limburgse club wil na de play-offs de onvrede van de middenvelder wegnemen.
In de onderhandelingen over een overgang hield Roda JC vast aan een afkoopsom van vijf miljoen, ook nadat FC Groningen het bod had verhoogd tot drie miljoen. Het verschil deed de Noordelingen (voorlopig) afhaken in de strijd om de 27-jarige Meeuwis.
'We hebben niets meer vernomen van FC Groningen', zegt directeur Huub Narinx tegen VI. 'Wat Roda JC betreft is dat best. We hopen dat hij blijft.' Meeuwis verlengde zijn contract in november nog tot 2012 en daar wil de Limburgse club hem aan houden.
Meeuwis wil desondanks liever vandaag dan morgen het boek Roda JC sluiten. De middenvelder stuurt aan op een vertrek, omdat hij niet meer onder trainer Raymond Atteveld wil werken. De laatste maanden heeft hij het vertrouwen in de coach verloren.
'Na de play-offs gaan we de problemen intern bespreken', refereert Narinx aan de bekoelde relatie tussen Meeuwis en Atteveld, 'dan gaan we kijken hoe we het kunnen oplossen.'
Ik neem het niet altijd voor Atte op. Ik geef enkel de reden op waarom hij wegwilt. Dat de kritiek intern moest of hoort te blijven klopt, ook een fout van Atte. Maar er is niks ernstigs gezegd en vind Meeuwis zijn reactie dan ook zwaar overdreven. Heb Marcel de Jong er nog niet over horen janken, die werd namelijk tegelijk met Meeuwis genoemd met de kritiek.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind dat je het wel heel erg snel altijd voor Atteveld en je club opneemt. Het is toch best mogelijk dat er intern zaken zijn voorgevallen die een vertrek rechtvaardigen? Niet overal komt alle shit naar boven.
Verder gaf je na Herales - Roda aan dat de fout niet bij Atteveld lag, maar dat hij een Saeijs te hulp kwam schieten. Naderhand heb ik toch echt begrepen dat Atteveld begon te provoceren hoor, niet voor niets schijnt hij ook een waarschuwing daarvoor te hebben ontvangen van de KNVB.
Wat Roda naar de media brengt is niks mis mee. Wat er niet hoort thuis te komen komt toch echt via de betreffende zaakwaarnemer.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:10 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Groningen speelt het dan ook helemaal niet via de media. Dat is het werk van Roda JC. Groningen heeft trouwens 3 miljoen als tegenbod gedaan, alvorens men afhaakte.
[..]
quote:Meeuwis: "Een vertrek bij Roda is beste oplossing"
Marcel Meeuwis wil weg bij Roda JC. De 27-jarige middenvelder ziet een verdere samenwerking met coach Raymond Atteveld niet meer zitten, laat hij weten tegenover Sportweek.
Over de relatie tussen hem en de trainer wil Meeuwis weinig kwijt. "Het is iets dat de buitenwereld nooit te weten zal komen. Tenminste in elk geval niet van mij. Vanaf januari is er heel veel gebeurd. Er is gewoon een heel moeilijke situatie ontstaan. Je moet het hoofdzakelijk zoeken op het communicatieve vlak. In mijn ogen is een vertrek de beste oplossing."
De aanvoerder van de Limburgers heeft nog een vierjarig contract in Kerkrade. Hij leek in mei naar FC Groningen te verhuizen, maar Roda JC dwarsboomde deze transfer. Meeuwis: “Daar had ik graag heen gewild. In mijn ogen is Groningen een sportieve verbetering."
"Ze willen het stadion uitbreiden, staan er financieel beter voor en Ron Jans lijkt me een fijne trainer om mee te werken", ging de middenvelder verder. "Maar goed, dat speelt nu niet meer. Zij hebben die Nigeriaanse jongen (Oluwafemi Ajilore, red.) uit Denemarken gehaald. Het was hij of ik en ze hebben hem dus gepakt. Jammer. Verder zijn er nog geen clubs concreet geweest."
quote:
dus alles wat die Roda speler tegen jou zegt is 100% waarheid?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:25 schreef RD4 het volgende:
Uit de mond van een Roda speler heb ik vernomen dat er helemaal niks speelt tussen Meeuwis en Atte, Meeuwis kan alleen meer gaan verdienen in Grunn en probeert het nu door een vies spelletje in de media te spelen....FOK MEEUWIS!
Van hem neem ik het wel aan....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:02 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dus alles wat die Roda speler tegen jou zegt is 100% waarheid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |