Niet meer klagen over Amsterdamse spelletjes als ze weer bij jullie aankloppen voor iemand. Jullie zijn er zelf ook goed in gezien het feit dat men Meeuwis en Laros de kop al heeft gek gemaakt.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:23 schreef venomsnake het volgende:
Laat maar komen!
Zou niet vreemd zijn nee, vraag me af of die matennaaier van ene Linssen uberhaupt wel vrienden heeftquote:Op woensdag 16 april 2008 11:19 schreef DarkShine het volgende:
Schijnt trouwens dat Edwin Linssen (komt na dit seizoen van VVV naar Roda) en Meeuwis geen goede vrienden zijn.
Shirtjes laten drukken fuck Groningen en jullie stadion in de fik zetten.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:26 schreef DarkShine het volgende:
Niet meer klagen over Amsterdamse spelletjes als ze weer bij jullie aankloppen voor iemand. Jullie zijn er zelf ook goed in gezien het feit dat men Meeuwis en Laros de kop al heeft gek gemaakt.
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Shirtjes laten drukken fuck Groningen en jullie stadion in de fik zetten.
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Shirtjes laten drukken fuck Groningen en jullie stadion in de fik zetten.
Dat er ruzie in de keet is is de schuld van Groningen?quote:Op woensdag 16 april 2008 11:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Niet meer klagen over Amsterdamse spelletjes als ze weer bij jullie aankloppen voor iemand. Jullie zijn er zelf ook goed in gezien het feit dat men Meeuwis en Laros de kop al heeft gek gemaakt.
Sinds wanneer mag je een speler die kop al gek maken voordat er met de club gepraat is?quote:Op woensdag 16 april 2008 11:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat er ruzie in de keet is is de schuld van Groningen?
Groningen mag niet meer bieden op spelers van andere clubs?
Als hij straks gaat staken of een arbitragezaak gaat aanspannen ben ik het met je eens, maar dat speelt nu helemaal niet.
Gooide in de winter al lichtelijk olie op het vuur toen Feijenoord ook al op Meeuwis bood (overigens behoorlijk meer dan Groningen nu, en dat bod was al onbespreekbaar).quote:Op woensdag 16 april 2008 11:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Laros is er wel goed in anders. Maar gelukkig heeft onze Piet bijgetekend.
Hij zei voor kort toch heel iets anders. Had het zelfs over zijn carriere afsluiten in Kerkrade! Kan me niet voorstellen dat je in no-time zo radicaal draait nadat je net tot 2012 hebt bijgetekent.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:47 schreef venomsnake het volgende:
Ja, maar daar kan Groningen toch niets aan doen?
Als Groningen nu salarissen betaalde van een miljoen+ of ieder jaar CL zou spelen zou ik me kunnen voorstellen dat je zijn kop gek kon maken, maar dat is niet aan de orde. Hij wil blijkbaar weg bij Roda omdat hij een intern conflict heeft.
Kom op zeg, wat simpel redeneren. Ten eerste wijst er niets op dat Meeuwis gaat dreigen met een arbitragezaak en ook wijst er nog niets op dat hij weigert te spelen om een transfer te forceren.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je hebt geen arbitragezaak nodig om een smerig spelletje te spelen. Een zaakwaarnemer en/of speler de kop gek maken kan genoeg zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat simpel redeneren. Ten eerste wijst er niets op dat Meeuwis gaat dreigen met een arbitragezaak en ook wijst er nog niets op dat hij weigert te spelen om een transfer te forceren.
Ik ontken nergens dat Roda vrijuit gaat.quote:Je kan ook kijken wat er fout is gegaan bij je eigen club wat er voor heeft gezorgd dat hij weg wil. Een nuchtere, volwassen, Nederlandse voetballer kan echt wel zelf zijn keuzes maken. Een beetje makkelijk om dan zonder feiten te zeggen dat het aan Groningen en de zaakwaarnemer ligt, al is het natuurlijk wel het makkelijkst om te wijzen naar andere partijen.
Zoals gezegd, een zaakwaarnemer de kop gek maken kan genoeg zijn. Je hoeft hem enkel een mooie bonus te beloven!quote:Je kunt Meeuwis niet gaan vergelijken met die 2 uruguayanen van Groningen. Ten eerste komen die 2 beiden uit een heel ander milieu. Silva bijvoorbeeld heeft gezien zijn leeftijd nog maar een paar maand om te cashen en daarmee kan hij zijn familie die toch in andere omstandigheden dan Meeuwis leven te helpen.
Suarez heeft ook een heel andere opvoeding gehad en hij is nog steeds erg jong, bij iemand van zijn leeftijd is het makkelijker om het hoofd op hol te brengen dan iemand van achter in de 20.
quote:'Groningen haakt af in strijd om te dure Meeuwis'
28 april 2008
Marcel Meeuwis moet een transfer naar FC Groningen uit zijn hoofd zetten. De middenvelder van Roda JC gaf enige tijd geleden aan dat hij wel oren had naar een overstap, maar FC Groningen is niet bereid om aan de vraagprijs van de club uit Kerkrade te voldoen. Deze vraagprijs bedraagt vijf miljoen euro, terwijl Groningen 'slechts' twee miljoen euro wil betalen. Dat meldt De Limburger.
Meeuwis zette eerder dit seizoen nog zijn handtekening onder een nieuw contract bij Roda JC, dat loopt tot de zomer van 2012. Sindsdien is er 'intern echter iets voorgevallen', waardoor hij de club wil verlaten. "Er is de afgelopen maanden een aantal dingen gebeurd waardoor mijn geloof in een verdere samenwerking met de trainer is verdwenen. De chemie is weg. Daarom wil ik nu vertrekken", stelde de 27-jarige oud-speler van Willem II en VVV Venlo in Voetbal International.
Zelf wilde hij dus wel naar FC Groningen, maar Roda weigert mee te werken. Het houdt de vraagprijs op vijf miljoen euro en dat is voor Groningen niet op te hoesten. De club uit de Martinistad gaat nu op zoek naar een alternatief.
Gezien zijn leeftijd zeker ja.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Meeuwis is ongeveer een Lindgren. Dus 2-3 miljoen is goed zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |