quote:Op zondag 16 maart 2008 16:28 schreef tong80 het volgende:
Al het hele jaar uitblinkend. Volgend jaar naar de echte top. Aanstaande international. In de jeugd vergeleken met Cruijff. Maar bleek een laatbloeier te zijn.
Vandaag de redder van de competitie.
Jongensboekverhaal.
Nee, die heeft tranen gelachen!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:37 schreef sjimz het volgende:
Zijn achternaamgenoot is niet blij met hem.
Wel een leuke contradictio in termenis. De één kreeg de PSVers aan het zingen de ander kreeg ze stil.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:37 schreef sjimz het volgende:
Zijn achternaamgenoot is niet blij met hem.
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel een leuke contradictio in termenis. De één kreeg de PSVers aan het zingen de ander kreeg ze stil.
Bij mij kwam mijn buurvrouw aanbellen om te vragen of alles goed ging ze maakte zich zorgenquote:Op zondag 16 maart 2008 17:27 schreef RD4 het volgende:Meeuwis
![]()
Ik ben vaak uit mijn dak gegaan @ PLS, maar vandaag heb ik het hardste ooit geschreeuwd.....
Ik mocht vandaag wegens een tijdelijk SV weer voor de 1e keer naar binnen, heeft zich geloondquote:Op zondag 16 maart 2008 17:33 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Bij mij kwam mijn buurvrouw aanbellen om te vragen of alles goed ging ze maakte zich zorgen
En glijden over een houten vloer op je knieen is ook geen goed idee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |