Die is echt gedoemd om of breezah of emo te worden ... naja emo is het dus gewordenquote:Op zondag 16 maart 2008 14:51 schreef iuvenis het volgende:
Hmmm... Deze heeft tenminste nog tieten!
[ afbeelding ]
Lijkt net een misvormde armquote:Op zondag 16 maart 2008 15:32 schreef Suga_Mama het volgende:
[ afbeelding ]
mN HAaR WaS t0eN weL lelIjk.
Zal ze als emo ook kunnen pijpen liefhebben?quote:Op zondag 16 maart 2008 15:44 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Die is echt gedoemd om of breezah of emo te worden ... naja emo is het dus geworden
ziet er trouwens niet verkeerd uit.. toch?![]()
Vast welquote:Op zondag 16 maart 2008 16:07 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Zal ze als emo ook kunnen pijpen liefhebben?
Niet de keel doorsnijden, laten we iets kwaadaardigs met die o zo gevoelige rondingen daar beneden gaan doen...quote:Op zondag 16 maart 2008 16:28 schreef TheSorrow het volgende:
Dat lijkt me vrij duidelijk wat er dan gaat gebeuren
Ik wou hem ook al gelijk uitnodigen als vriend en toevoegen als crushquote:Op zondag 16 maart 2008 17:36 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik echt trots zijn op zo'n vriendje!
Er zit een fout in deze zin. Nu kan ik hem niet meer serieus nemen.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als ik naar emo's met pronte tietjes krijg, heb ik ineens een sterke drang naar necrofilie.
Is dat dan ooit al mogelijk geweest met Deoxyribonucleic?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er zit een fout in deze zin. Nu kan ik hem niet meer serieus nemen.
Wtf, eerste gedachte was "kzou haar doen"quote:Op zondag 16 maart 2008 14:51 schreef iuvenis het volgende:
Hmmm... Deze heeft tenminste nog tieten!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:07 schreef Yoda87 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?eurl=http%3A%2F%2Fwww.encyclopediadramatica.com%2FEmo&v=LkDhh1pfG-4
Het goth antwoord op de emo's
quote:Op maandag 17 maart 2008 06:34 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Wtf, eerste gedachte was "kzou haar doen"![]()
Maarja, de gedachte daarna was nog steeds zo
* Laertes giecheldequote:Nog niet... Komt nog wel...![]()
Emoequote:Op maandag 17 maart 2008 08:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Waarom met Hyves, en niet met Myspace, daar zitten veel meer emoes.
Hey, die heb ik gemaakt.quote:
quote:ikuhh 2x maar toen kwam me moeder dr ahcetr toen waren ALLEE messen verstopt maar nu heb ik heel soms nogh wel dan k dat doe wantd an ehb k weer ruzie off zit k met een probleem
maarja dat doe je nou eenmaal als je je gwooon KUT voelt !
quote:Nog niet... Komt nog wel... :-(
Krijgt ze eindelijk haar aandacht...quote:heb het wel heel lang gedaan, af en toe nog trouwens, maar een paar meiden uit mijn klas zijn et aan het vermoeden en zetten zich 100% in om mijn armwarmers uit te krijgenzoo NIET lief
Goed topic was datquote:Op maandag 17 maart 2008 22:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Uhuh. Zie:
[DOCU]Fragmenten uit het leven van een emo.
Nogal.quote:
Is goed. Doe je mee ?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Nogal.
Bedenk jij eens een nieuwe morgen.
Morgen? Fuck yeah!quote:
Maar ondertussen wel geilen op Bill Kaulitz...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:34 schreef BK_102 het volgende:
Fuck man. Dit zijn toch de meest zwakke mensen van de maatschappij of niet ??
Kijk eens hoe ze eruit zien.. kots![]()
En dan gaan de meeste nog een snijden ook !! en waarom ?? aandacht tekort ?
En maar zeggen dat ze problemen hebben. Wie hier heeft er nooit problemen gehad ? Ik in ieder geval niet. En ben ik gaan snijden ?? Nee.....
Heropvoedings gesticht zou ik zeggen !
Je begrijpt ze gewoon niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:34 schreef BK_102 het volgende:
En maar zeggen dat ze problemen hebben. Wie hier heeft er nooit problemen gehad ? Ik in ieder geval niet. En ben ik gaan snijden ?? Nee.....
Whaha xDquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:34 schreef BK_102 het volgende:
Volgens mij had ik hem ergens ander vandaan dan fok. Goed werk gedaan danquote:
QFTquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:06 schreef Chowi het volgende:
Als ik zou kunnen fappen, zou ik het nú doen! Labiele emo-trutjes..
Je hele reactie begrijp ik, maar uiterlijk?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:34 schreef BK_102 het volgende:
lol... ken ik niet eensquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:56 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel geilen op Bill Kaulitz...
Tja, dat doe je nou eenmaal als je je kut voelt hequote:Snij jij je zelf?
ikuhh 2x maar toen kwam me moeder dr ahcetr toen waren ALLEE messen verstopt maar nu heb ik heel soms nogh wel dan k dat doe wantd an ehb k weer ruzie off zit k met een probleem
maarja dat doe je nou eenmaal als je je gwooon KUT voelt !
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:45 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Tja, dat doe je nou eenmaal als je je kut voelt he
Wordt dit er eentje uit het rijtje: ts kan er niet mee omgaan en geef die persoon 50 cent en ..... ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:45 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Tja, dat doe je nou eenmaal als je je kut voelt he
dan zou je een blik moeten werpen op de art en disign afdeling van onze schoolquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:17 schreef Ziewoarut het volgende:
Soms zit er best ene tussen die ik zou doen
Niemand begrijpt zequote:
Ik begrijp ze.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:56 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Niemand begrijpt ze
"ik ben emo, ik haad de werelt, het levuh, en ieddereen enn ik wil dood. en niemand begrijpdt mij![]()
"
_!
Nou nou, grote meidquote:
Snij jij je zelf?
ik doe het nog steets & me ma & oma & pa & tante weten het ook al
quote:bijna elke avond
steeds opzoek naar een andere plek:-$
Juist! Waarom zou je je ervoor schamen? En wat een diepzinnige reactiequote:Ehm Ja, En ik schaam me er niet voor, als je pijn voelt maar het niet ziet.. zorg ik r zelf voor dat ik het zie, als het werkt, ist klaar tog?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:26 schreef renwan het volgende:
[..]
[..]
Juist! Waarom zou je je ervoor schamen? En wat een diepzinnige reactie
Maar de kerk is ook stom...quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:00 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik begrijp ze.Ze zijn verdrietig, emotioneel, onbegrepen en depressief. Ze houden van commerciele rockmuziekjes, dragen graag zwarte dingen en denken dat 'Running up that hill' van Within Temptation is. De kerk is stom en automutilatie is stoer.
![]()
ik voel me emo..
Je vergeet rood met zwarte blokjes, of groen met zwarte blokjes, of wit met zwarte blokjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:00 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik begrijp ze.Ze zijn verdrietig, emotioneel, onbegrepen en depressief. Ze houden van commerciele rockmuziekjes, dragen graag zwarte dingen en denken dat 'Running up that hill' van Within Temptation is. De kerk is stom en automutilatie is stoer.
![]()
ik voel me emo..
Rapquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:09 schreef RickTheGreatest het volgende:
For The Fxcking Haterz!
11 okt, 15:01
stik.sterf.verrot.verteer
lazer op en donder neer
val in mootjes
voor mij pootjes
val dood
van mij part in de goot
krijg de tyfus
krijg de tering
neem een taxi naar de hel
ik wens je het allerslechtste
dus vaarwel
Naam: Irit
Leeftijd: 13
Ok klopt. Ze mogen eruitzien hoe ze willen MAAR,quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:37 schreef McKillem het volgende:
[..]
Je hele reactie begrijp ik, maar uiterlijk?
Laat mensen even lekker zelf beslissen hoe ze er uit willen zien? En laat ze daarmee in hun waarde?
Als ik iedereen moet gaan afzeiken bij wie ik van mening ben dat ze "wansmaak" opnieuw definieren ben ik nog wel even bezig.
Wit met zwarte blokjes is gejat van de SKA jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:03 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Je vergeet rood met zwarte blokjes, of groen met zwarte blokjes, of wit met zwarte blokjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bron?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:17 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Ok klopt. Ze mogen eruitzien hoe ze willen MAAR,
Denk je nu echt dat als je er ZO uitziet dat je kans op werk maakt ? Denk je echt dat een werkgever zulke "types" op zijn werkvloer wilt hebben als verkoopster what ever ofzo ? Nou dacht het niet echt. Conclusie: Zulke mensen werken niet en doen niks. Ja de hand ophouden voor een uitkering ofzo. En ik heb er een hekel aan als IK voor DAT soort mensen moet werken om hen een mooi centje te laten krijgen van de Sociale Dienst. Terwijl zo gvd niks doen. En ik maar belasting betalen. Dat ze die belastingscenten maar geven aan mensen die het echt nodig hebben !! Ik zeg niet dat alle "emo's" zo zijn, maar ik weet zeker dat een groot deel wel zo is. Dus wtf aanstellen en aandacht zoeken ? Werken zal je net als 90% hier in Nederland.
Dat heeft dus wel met uiterlijk te maken.
Anders ben jij even belachelijk kortzichtig.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:17 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Ok klopt. Ze mogen eruitzien hoe ze willen MAAR,
Denk je nu echt dat als je er ZO uitziet dat je kans op werk maakt ? Denk je echt dat een werkgever zulke "types" op zijn werkvloer wilt hebben als verkoopster what ever ofzo ? Nou dacht het niet echt. Conclusie: Zulke mensen werken niet en doen niks. Ja de hand ophouden voor een uitkering ofzo. En ik heb er een hekel aan als IK voor DAT soort mensen moet werken om hen een mooi centje te laten krijgen van de Sociale Dienst. Terwijl zo gvd niks doen. En ik maar belasting betalen. Dat ze die belastingscenten maar geven aan mensen die het echt nodig hebben !! Ik zeg niet dat alle "emo's" zo zijn, maar ik weet zeker dat een groot deel wel zo is. Dus wtf aanstellen en aandacht zoeken ? Werken zal je net als 90% hier in Nederland.
Dat heeft dus wel met uiterlijk te maken.
Misschien is er iets mis gegaan tijdens de besnijdenis. Misschien heeft hij peniskanker gehad. Mischien kwam zijn tampeloeris tussen de rits en heeft hij een rits gemaakt van razorblades. Misschien euhh.. Ja, I run out of sick ideas.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:11 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dus jij kan jezelf niet fappen als man zijnde? Fanny
quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Reactie op die Emohyves: http://emoplayground.hyves.nl/
Wat een gezellige therapie hier, we durfen
......
Gadverdamme misselijk makende sektes zijn het. Gestoord.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:06 schreef Chowi het volgende:
Als ik zou kunnen fappen, zou ik het nú doen! Labiele emo-trutjes..
Absoluut gay kijkquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:00 schreef jusdOrange het volgende:
Waar houden jullie je mee bezig
Laat die mensjes, ze vallen niemand lastig, toch?
tevens vind ik niet dat deze mensen onder emo vallen, eerder gewoon gay..
www.youdontknowemo.tk
Ja trompetten enzo, maar daarom dragen ze het nog wel. Gejat of niet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:53 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Wit met zwarte blokjes is gejat van de SKA ja
quote:Ik Ben melissa..
Niet echt veel tevertellen.
In school uren ben ik het meisje met de lach.
Buiten de school uren ben'k een ander iemand.
vrienden zeggen dat het een dipje is ,
maar die dipjes duren well maanden .
voor mij is dood niks ,
mogt ik kiezen ik kies dat..
ik ben op dieet gegaan omdak mezelf tedik vind en will aan dieet pillen geraken
maar weet niet goed waar'k die moet vinden.
als ik iets eet voel'k me schuldig en durf'k me tekrabben verstoppen achter sweatbandje , ik ben nijg depressief en ben nog maar 13.!
njaa ni echt ist over mezelf tezeggen,.
Waar je je echt om kan druk maken zegquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Reactie op die Emohyves: http://emoplayground.hyves.nl/
.....
Vleermuizen FTW!quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:19 schreef iuvenis het volgende:
Obelix was tijdens zijn geboorte in een pot met toverdrank gevallen, maar deze figuren zijn kennelijk stuk voor stuk in een pot met bacardi cola gevallen...
Als je ook nog eens goed bent met je mond, koop ik jequote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:48 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ikke niet begrijp. Ikke wel begrijp hoe ik linkjes moet maken.
En ik kan koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |