Lees ff de vorige topics terug, hebben we het al uitgebreid over gehadquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:07 schreef Bootje84 het volgende:
mag ik vragen wat jullie voor tattoo hadden, en wat de reden is geweest waarom hij nu weg moet?
Ik ben sowieso een tegenstander van tattoo's, maar ik laat me er verder niet over uit, omdat het niet echt nuttig is hier.
foto's zijn ook welkom
Weet niet of je de moeite hebt genomen om eea terug te lezen in dit en vorige topics, maar medeleven is het laatste waar we hiervoor rondhangen. Het gaat ons om het proces van verwijderen, waar je dat het beste kunt laten doen, en de ervaringen tijdens het verwijderen. Ik kijk trouwens af en toe ook wel eens met verbazing in het tattoo topic, maar ja, iedereen moet zn eigen beslissing nemen. Het is wel zo dat uit winstoogmerk sommige tatoeerders eerder met iets aparts aan de slag zullen gaan dan anderen die misschien wel waarschuwen. Ik kan me idd ook moeilijk voorstellen dat je je hele leven blij zult zijn met een voetbalstadion op je rug.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:02 schreef Sakura het volgende:
En toch blijft ik me echt rot lachen. Hier hele zielige verhalen van mensen die hun "jeugdzondes" weg willen halen, en maar proberen om medeleven te krijgen![]()
Hi WRH, wat bedoel je met na 2 dagen al stoppen met smeren? In het begin smeerde ik altijd 10 dagen met de creme, en nu heb ik dat zelfs uitgebreid naar 3 weken na de behandeling. En dan smeer ik ook nog met littekencreme tussen de behandelingen in trouwens. De huid blijft volgens mij ook wel herstellen als je gewoon doorsmeert, maar misschien bedoel je het anders. Of raden ze dit aan bij je nieuwe behandelaar? Ik ben trouwens iets minder euforisch dan ik was in de week na de behandeling. Als al het rood weer weg is is de tattoo toch nog aanweziger dan ik dacht en kan ik me wel voorstellen dat het nog een aantal behandelingen moet duren. Het is niet anders.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:05 schreef WRH het volgende:
EMLA creme is trouwens een creme die zonder recept verkrijgbaar is, ik krijg bij mijn huidige kliniek een andere creme ter verdoving die alleen voor artsen verkrijgbaar is, hecht ik persoonlijk toch meer waarde aan eerlijk gezegd.
Na anderhalf, 2 dagen moet je trouwens stoppen met smeren van wat dan ook, dan kun je de huid beter laten 'drogen'.
Ik merkte bij mijn vorige behandelaar ook niet zo veel van die EMLA creme, het deed niet echt veel eigenlijk.
Ach, het valt misschien wel mee, meteen na de behandeling ben ik steeds erg enthousiast omdat dan op een of andere manier meer weg lijkt te zijn dan ik denk. Als het dan allemaal wat genezen is valt het me meestal tegen. Was eigenlijk na elke behandeling, maar als je het dan vervolgens weer de tijd geeft om inkt af te laten voeren zie je vervolgens na een aantal weken toch wel weer de impact van de behandeling . Het is gewoon waar wat ze over de laatste loodjes zeggen. Hij is nl al een hele tijd "bijna weg"quote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:22 schreef WRH het volgende:
Ontzettend balen als je toch nog meer dan 1 enkele behandeling nodig zal hebben, nu leek het er toch echt op dat het zo goed als weg was, behoorlijke tegenvaller dan.
Goed dat je het weer hebt gevondenquote:Op zondag 30 maart 2008 10:46 schreef deedeetee het volgende:
Ik was het topic kwijt
Samson, bijna helemaal klaar wat goed !Kan me best voorstellen dat je het behoorlijk zat bent en niet zo'n zin hebt in nog een paar behandelingen.
![]()
En magnetron hoe is het nu met je huid ? Ben je nog eens bij de dokter geweest en zo ja wat vond die ervan ?
Hi, welkom in het topicquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:37 schreef Hilde76 het volgende:
Verhaal van Hilde
Goed dat je al redelijk verschil ziet. Als je op tatoeageverwijderen zoekt via google vind je echt overal hoe lang je moet wachten ivm zonnen en zonnebank. Schat in dat het iets van 6 weken a 2 maanden is. En misschien kun je de tatoeage goed afplakken in het begin?quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:52 schreef Miekie08 het volgende:
Nou bij mij is de behandeling morgen alweer 2 weken geleden.
Voor mijn gevoel is de huid al heel goed hersteld. Het is al helemaal verveld en de oneffenheden zijn ook al helemaal weggetrokken. Tis nu al duidelijk zichtbaar wat de 1e behandeling bij mij heeft gedaan.
Dit was vorige week nog niet zo goed te zien als nu! Moet over 6 weken voor de 2e behandeling. Wou dat het alweer zover was!!
Ik zal dit weekend eens proberen een foto te plaatsen. Weet niet zo goed hoe dat moet maar ik zal eens kijken of het me lukt.
Mis nu wel mijn zonnebank! Weet iemand van jullie hoelang het duurt voordat ik er weer onder mag?
Je hebt het weer gevonden gelukkigquote:Op zondag 30 maart 2008 10:46 schreef deedeetee het volgende:
Ik was het topic kwijt
En magnetron hoe is het nu met je huid ? Ben je nog eens bij de dokter geweest en zo ja wat vond die ervan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |