Op de user zeiken? Doe dat aub niet hier in de COS, doe dat maar ergens anders.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kom je daar speciaal je bed voor uit om mij weer eens persoonlijk aan te vallen?
Ga eens hulp zoeken bij een goede psychiater, want er klopt iets niet in je bovenkamer.
[ afbeelding ]
Ik ken gelukkig nog gezelligheid, die jij blijkbaar niet hebt.
Ach ja, dat zal het zijn.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
LS wil zich weer ff belangrijk voelen, snap dat dan.
Ik word toch zelf aangevallen? Mag je je hier ook al niet meer verdedigen?quote:Op zondag 16 maart 2008 02:10 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Op de user zeiken? Doe dat aub niet hier in de COS, doe dat maar ergens anders.
't kwartje bleef ff steken.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
LS wil zich weer ff belangrijk voelen, snap dat dan.
Je komt heel negatief over, een zanikt tegen verschillende users. Ga lekker kingjaap volbaggeren. Nu bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ach ja, dat zal het zijn.
Alleen jammer dat thuiszittende zieltjes die dat voorrecht niet hebben en met hun jaloesie mij afkraken er maar een draai aan geven dat ik degene ben die om aandacht vraag.
Ik geef gewoon feiten weer en goed onderbouwd.
En ja, ik vind het leuk dat ik goed contact heb met bepaalde personen van DGK.
Voor zover ik dingen mag zeggen wil ik dat met jullie delen, maar de jaloesie in sommige berichten straalt ervanaf.
Een beter voorbeeld van een jaloers iemand kan ik me niet wensen.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:16 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Je komt heel negatief over, een zanikt tegen verschillende users. Ga lekker kingjaap volbaggeren. Nu bijvoorbeeld.
Ik rol nu echt van me stoel.Alleen die foto alquote:Op zondag 16 maart 2008 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kom je daar speciaal je bed voor uit om mij weer eens persoonlijk aan te vallen?
Ga eens hulp zoeken bij een goede psychiater, want er klopt iets niet in je bovenkamer.
[ afbeelding ]
Ik ken gelukkig nog gezelligheid, die jij blijkbaar niet hebt.
Claire die iets niet begreep en daarna weer welquote:Op zondag 16 maart 2008 02:22 schreef Leandra het volgende:
Enne.... nogmaals: wat heb ik vanavond allemaal gemist??
Behalve een overdosis gezeik onder users onderling...
Agossieeeee kan je je zelf niet verdedigen en heb je hulp nodig?quote:Op zondag 16 maart 2008 02:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik rol nu echt van me stoel.Alleen die foto al![]()
![]()
Gelukkig weten ze hier dat ik wel spoor![]()
Je hebt niks gemist. Nada. Nul. Je hebt geluk gehad, je heb geen avond verpest met naar de streams kijken.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:22 schreef Leandra het volgende:
Enne.... nogmaals: wat heb ik vanavond allemaal gemist??
Behalve een overdosis gezeik onder users onderling...
Is ook zo...quote:Op zondag 16 maart 2008 02:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Claire die iets niet begreep en daarna weer wel
Ja net als Jaap.Alleen heeft Huub nu de macht en hopen voor Japie dat die mag blijven.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Agossieeeee kan je je zelf niet verdedigen en heb je hulp nodig?
Je lijkt Huub wel, die kan ook niets alleen doen, die heeft ook altijd een backup nodig.
Sorry...ik moet het zo vaak herhalen....quote:Op zondag 16 maart 2008 02:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja net als Jaap.Alleen heeft Huub nu de macht en hopen voor Japie dat die mag blijven.
Zonder backup is het Daag Japie tot nooit meer ziens.
Oke geef het toe,ik spoor met dit kijken zeker niet.Maar de streams kijken zonder een forum is lang niet zo leuk.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen die hier zit spoort niet...., voor geen ene meter![]()
Je moet wel mafkees zijn om op dit uur naar DGK streams te zitten kijken, naar een spel dat geen spel is, en dan ook nog teksten op een forum te typen....![]()
Het schiet dus niet erg op om naar elkaar te wijzen......
Weet ik ook wel.Maar moest toch even dit antwoord terug geven met zijn gelul over back up.Waarom zou Huub het wel nodig hebben en jaap nietquote:Op zondag 16 maart 2008 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry...ik moet het zo vaak herhalen....![]()
Niet Huub maakt uit wie er weg gaat, niet Jaap, niet Claire, niet Brian en niet Amanda.......DGK maakt uit wie er mag vertrekken!!
ff een vraagje?quote:Op zondag 16 maart 2008 02:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja net als Jaap.Alleen heeft Huub nu de macht en hopen voor Japie dat die mag blijven.
Zonder backup is het Daag Japie tot nooit meer ziens.
Volgens mij weten ze dat bij DGK al niet eens meer....... ik stel voor dat ze allemaal vertrekkenquote:Op zondag 16 maart 2008 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet Huub maakt uit wie er weg gaat, niet Jaap, niet Claire, niet Brian en niet Amanda.......DGK maakt uit wie er mag vertrekken!!
Tja.......weet je....ik weet het ook allemaal niet exact.....quote:Op zondag 16 maart 2008 02:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet ik ook wel.Maar moest toch even dit antwoord terug geven met zijn gelul over back up.Waarom zou Huub het wel nodig hebben en jaap niet
Dat is script en anders heeft Huub hem gered,dus wat wil je nou.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ff een vraagje?
Wie zit het er het langste in zonder een vaste backup?
Wie stond altijd alleen en reede zich eruit zonder een vaste backup?
Wie werd altijd als backup gebruikt, omdat hij de sterkste speler is?
Bij mij komt er dan maar één naam op en dat is JAAP.
Ja... dat had ik dus net gedaan (er nog 1 nemen).... maar truste Yellowquote:Op zondag 16 maart 2008 02:29 schreef yellowfirst het volgende:
En ik besluit deze oeverloze discussie: "Neem er nog een en trusten!"
Ondanks je nickname neem ik je toch ff serieus.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
DGK weet het nóg niet denk ik. Claire heeft d'r lot in eigen hand. Als ze opzienbarend is de laatste week voor de stemming, voor kijkcijfers zorgt, dan blijft ze gewoon.....quote:Op zondag 16 maart 2008 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze dat bij DGK al niet eens meer....... ik stel voor dat ze allemaal vertrekken
Je vergeet gemakshalve maar even dat Jaap Huub erin heeft gehouden.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is script en anders heeft Huub hem gered,dus wat wil je nou.
Die stomme back ups nodig hebben ,heeft het hele programma verpest.Ze werden allemaal veel te bang en bleven maar aardig doen.Had wel eens willen zien als dat nooit in het spel was gebracht.Dan was iedereen voor zichzelf gegaan.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja.......weet je....ik weet het ook allemaal niet exact.....
Het blijft verleidelijk om je door "het spel" en je emoties te laten meesleuren. Dat doe ik af en toe ook nog, je kunt het niemand kwalijk nemen....quote:Op zondag 16 maart 2008 02:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar sommigen hebben dat nog niet door.
Dat was erna toch.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je vergeet gemakshalve maar even dat Jaap Huub erin heeft gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |