quote:Op maandag 17 maart 2008 15:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan gebeuren, dat heeft iedereen weleens.
Is het nog gelukt met die knuffelbeer van je?quote:
Italiaansquote:Op maandag 17 maart 2008 15:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met die knuffelbeer van je?
quote:
waarop?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:09 schreef Grulez het volgende:
Leuk man wachten en wachten.
Maart roert zijn staartquote:Op maandag 17 maart 2008 16:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gister was het overdag heeerlijk weer. Kom ik nu buiten zonder handschoenen vriezen mijn handen er zo wat van af!
Typische DAM uitspraakquote:Op maandag 17 maart 2008 17:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb een nieuwe quote toegevoegd aan mijn sig.
Hier was het ook niet echt goed weer vandaag.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:36 schreef pascalheister het volgende:
hagelbui? kou? hier was het vandaag gewoon aangenaam weer
Ik wil wel kijken voor je hoor.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:40 schreef VoreG het volgende:
verdomme m'n internet doet het niet alleen via m'n mobiel kan ik erop alleen dan kan ik m'n mail niet bekijken....
En dan ben je vanochtend ook nog eens vroeg uit bed gehaald!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:40 schreef VoreG het volgende:
verdomme m'n internet doet het niet alleen via m'n mobiel kan ik erop alleen dan kan ik m'n mail niet bekijken....
het is een kutdag...quote:Op maandag 17 maart 2008 18:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En dan ben je vanochtend ook nog eens vroeg uit bed gehaald!
Heb je een zware dag?
kut is lekker, dus je hebt een lekkere dag?quote:
dit is er een uit de categorie overbehaard, beschimmeld en ruikt naar vis die al een paar dagen in de zon heeft gelegenquote:Op maandag 17 maart 2008 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
kut is lekker, dus je hebt een lekkere dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |