+1quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zo heerlijk politiek oncorrect![]()
. Kinderachtig trouwens om iemand daarom te verwijderen.
Pardon?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:35 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amanda's moeder was 27 toen ze haar eerste kind kreeg.
Amdanda: ik ben nu 26.
"FLIKKER OP WICAWDO!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zou ik van jou een post willen zien met de tekst: "FLIKKER OP WICAWDO!"
![]()
Goedenavond allen![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:35 schreef Prospera het volgende:
Amdanda: ik ben nu 26.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
"FLIKKER OP WICAWDO! "
Goedenavond allen
Heb geen geluid, alleen maar LQ plaatjes, ik vertrouw op mijn medefokkertsquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:41 schreef Kinga het volgende:
Zei ze het net echt?
Jahaa, dat zei ze en dat wisten we toch allang toch?quote:
Die is vast dronken. Amanda dan.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jahaa, dat zei ze en dat wisten we toch allang toch?
big deal.
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien dat ze daarom onbedoeld de waarheid er uit flapt![]()
Het sterke vermoeden bestond inderdaad al langer, en dat is nu dus bevestigd. 26 Jaar en dan nog zo dom. Damn.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:46 schreef Prospera het volgende:
Jahaa, dat zei ze en dat wisten we toch allang toch?
big deal.
Ik denk ook dat ze pas 20 is qua ontwikkeling.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:48 schreef Kinga het volgende:
Damn. Dacht toch nog wel dat ze 20 was. Maar als ze echt 6 jaar ouder is, is ze NOG dommer dan ik dacht voor haar leeftijd.
Waaropquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:53 schreef Lady-night het volgende:
Hopelijk komt er een filmpje....maar waarom reageert Ricardo niet dan??
Hebben meerdere dit gehoord?
Qua ontwikkeling hooguit 16.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze pas 20 is qua ontwikkeling.
Maar goed ze zegt zelf dat ze 26 is, maar ze zegt ook dat Lieke in DGK als gastspeler komt.
Amanda vertelt over haar drugsgebruik.
Haar buurjongen wilde het haar niet geven, maar zij zou het wel regelen.
Amanda: gaat in details over haar drugsgebruik. Ik werd wazig en duizelig.
In haar prinsessenjurkje met pumps![]()
MDMA.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:58 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft dus ook coke gebruikt? Of ging het over MDMA?
en toen was ze 10 of had ze toen al de respectabele leeftijd van 12 bereikt?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:59 schreef mootie het volgende:
Amanda en Wicawdo gingen helemaal fout op paddo's.
Verklaart wel des te meer het feit dat ik haar in 2002 al haar Teaserdansje heb zien doen in Teasers.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze pas 20 is qua ontwikkeling.
Maar goed ze zegt zelf dat ze 26 is, maar ze zegt ook dat Lieke in DGK als gastspeler komt.
Amanda vertelt over haar drugsgebruik.
Haar buurjongen wilde het haar niet geven, maar zij zou het wel regelen.
Amanda: gaat in details over haar drugsgebruik. Ik werd wazig en duizelig.
In haar prinsessenjurkje met pumps![]()
Dus datquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Verklaart wel des te meer het feit dat ik haar in 2002 al haar Teaserdansje heb zien doen in Teasers.
Bij de manege, met die Frits (?) die later dood in de sloot lag?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:01 schreef noekje het volgende:
en toen was ze 10 of had ze toen al de respectabele leeftijd van 12 bereikt?
Onkostenvergoeding heeft ze het over.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:03 schreef Schatgraver het volgende:
Borg teruggekregen, ze heeft tochg 5 ton boete?
+ ze krijgen er dus toch geld zegt ze net...
5 ton, vertelde Huub gisteravond tegen de jongen in het homo-truitjequote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:03 schreef Kinga het volgende:
Amanda: Mijn borg heb ik terug gekregen.
Had zij geen boetes?
Die zijn vrouw en kinderen vermoord had, ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij de manege, met die Frits (?) die later dood in de sloot lag?
Hoi Deisyyquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
5 ton, vertelde Huub gisteravond tegen de jongen in het homo-truitje![]()
Goedenavond allen
nee...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:09 schreef Marieke_B het volgende:
Alex (fan) is een vriend van Amanda ???
Hij maakt hele mooie screenshots
Het gaat hier toch niet om Alex van Desi toch?
Alex van de filmpjes is toch van Maria?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:09 schreef Marieke_B het volgende:
Alex (fan) is een vriend van Amanda ???
Hij maakt hele mooie screenshots
Het gaat hier toch niet om Alex van Desi toch?
Ik dacht ooit dat ik haar op een foto had, maar meest aannemelijk is, dat slechts haar beeldtenis genoeg is om eeuwig in mn geheugen gegriefd te staan. Teasermeisje zonder naam toen, heeft nu gewoon een naam ! Ze heet gewoon Amanda.quote:
quote:
* noekje zet lamp op T-Lexquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had je hoger ingeschat.
Alhoewel, in Amanda's belevingswereld is vriendschap net zo rekkelijk als haar sluitspier.
Dus, vertel!
Ze heeft indruk op je gemaaktquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht ooit dat ik haar op een foto had, maar meest aannemelijk is, dat slechts haar beeldtenis genoeg is om eeuwig in mn geheugen gegriefd te staan. Teasermeisje zonder naam toen, heeft nu gewoon een naam ! Ze heet gewoon Amanda.
En met indianenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:23 schreef Dementor het volgende:
Volgens Ricardo speelt Apocalypto zich af in de Himalaya...wat een idioot is dat zeg.
Het was een Teaser tent en als je daar dan een keer komt vallen je de meisjes wel op ja.. Maar ik kan me niet meer herinneren of ze me ooit een pint heeft geserveerdquote:
Whatever chufi, ik ben nou toch echt wel benieuwd naar haar ware leeftijd.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was een Teaser tent en als je daar dan een keer komt vallen je de meisjes wel op ja.. Maar ik kan me niet meer herinneren of ze me ooit een pint heeft geserveerd
Me tooquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Whatever chufi, ik ben nou toch echt wel benieuwd naar haar ware leeftijd.
Houdt ze haar eigen promillage ook op peilquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:28 schreef Guuskeee het volgende:
dellie brengt dr pooier even een biertje, en deze top-miljonair drinkt het op sjieke wijze op
[ afbeelding ]
Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:28 schreef Guuskeee het volgende:
dellie brengt dr pooier even een biertje, en deze top-miljonair drinkt het op sjieke wijze op
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:31 schreef Lady-night het volgende:
En omdat het zo saai is:
wat quotes uit de nieuwe Revu:
1: het geval Lieke, inmiddels weggestemde blondine die als schoonmaakster de villa betreedt, op de rug gaat liggen voor Huub tot haar takenpakket rekent en als beloning een van de miljoniars wordt. Om verliefde Huub te tergen, randen de overige bewoners Lieke aan. Dwz op grove wijze en tegen haar wil proberen ze Lieke het zwembad in te sleuren. Het slachtoffer blijft desondanks nog maanden doorzemelen over het spel voordat ze de eer aan zichzelf houdt. De ware gruwel geldt natuurlijk haar omgeving buiten de poort. Vrienden en familie moeten desgevraag toegeven, ja ik ken haar.
Zover ik weet alleen maar voor Huub. De rest is vrij om zich helemaal lam te zuipen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:30 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist?
Is het drankverbod alweer opgeheven?
Of geldt dit alleen maar voor door de weeks....
Ik dacht dat de kindjes van god niet meer zouden drinken, omdat ze zich goed moesten concentreren op de finalequote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zover ik weet alleen maar voor Huub. De rest is vrij om zich helemaal lam te zuipen.![]()
die kan alleen nog maar naar beneden, dus dat zit goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Houdt ze haar eigen promillage ook op peil![]()
![]()
Buiten de NR, bron? ("ja , ik ken haar")quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:31 schreef Lady-night het volgende:
En omdat het zo saai is:
wat quotes uit de nieuwe Revu:
1: het geval Lieke, inmiddels weggestemde blondine die als schoonmaakster de villa betreedt, op de rug gaat liggen voor Huub tot haar takenpakket rekent en als beloning een van de miljoniars wordt. Om verliefde Huub te tergen, randen de overige bewoners Lieke aan. Dwz op grove wijze en tegen haar wil proberen ze Lieke het zwembad in te sleuren. Het slachtoffer blijft desondanks nog maanden doorzemelen over het spel voordat ze de eer aan zichzelf houdt. De ware gruwel geldt natuurlijk haar omgeving buiten de poort. Vrienden en familie moeten desgevraag toegeven, ja ik ken haar.
Heb jij Amanda ooit een avond gezien zonder een glas alcohol voor haar schmoeltje?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:35 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat de kindjes van god niet meer zouden drinken, omdat ze zich goed moesten concentreren op de finale
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
He jij Amanda ooit een avond middag gezien zonder een glas alcohol voor haar schmoeltje?
Met een beetje cossen heb je geen streams nodigquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:37 schreef petraa het volgende:
Goeiemoggel allemaal!
Hoe is tie in de kooi! Me streams doen ut niet meer!
Je hebt gelijk, hoe kon ik het neertikken en er nog verbaasd om zijn ookquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb jij Amanda ooit een avond gezien zonder een glas alcohol voor haar schmoeltje?
Tuurlijk, kind wordt meteen verwend...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:39 schreef ruby het volgende:
Ricardo zegt tegen Mike dat ie denkt dat Mike een top vader zou zijn.
Hmz ik lees het, maar ik heb 11 maart voor maand streams gekocht en nu doen ze het al nie meer!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met een beetje cossen heb je geen streams nodig![]()
Ze maken TV hoor. Diepe gesprekken enzo.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:40 schreef Guuskeee het volgende:
respect voor jullie die het geluid bij amanda aan hebben staan.
hoef je bij mij niet op te rekenen, fuck die straathoer, rel-travesiet en junk-zwerver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |