Ze heeft indruk op je gemaaktquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht ooit dat ik haar op een foto had, maar meest aannemelijk is, dat slechts haar beeldtenis genoeg is om eeuwig in mn geheugen gegriefd te staan. Teasermeisje zonder naam toen, heeft nu gewoon een naam ! Ze heet gewoon Amanda.
En met indianenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:23 schreef Dementor het volgende:
Volgens Ricardo speelt Apocalypto zich af in de Himalaya...wat een idioot is dat zeg.
Het was een Teaser tent en als je daar dan een keer komt vallen je de meisjes wel op ja.. Maar ik kan me niet meer herinneren of ze me ooit een pint heeft geserveerdquote:
Whatever chufi, ik ben nou toch echt wel benieuwd naar haar ware leeftijd.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was een Teaser tent en als je daar dan een keer komt vallen je de meisjes wel op ja.. Maar ik kan me niet meer herinneren of ze me ooit een pint heeft geserveerd
Me tooquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Whatever chufi, ik ben nou toch echt wel benieuwd naar haar ware leeftijd.
Houdt ze haar eigen promillage ook op peilquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:28 schreef Guuskeee het volgende:
dellie brengt dr pooier even een biertje, en deze top-miljonair drinkt het op sjieke wijze op
[ afbeelding ]
Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:28 schreef Guuskeee het volgende:
dellie brengt dr pooier even een biertje, en deze top-miljonair drinkt het op sjieke wijze op
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:31 schreef Lady-night het volgende:
En omdat het zo saai is:
wat quotes uit de nieuwe Revu:
1: het geval Lieke, inmiddels weggestemde blondine die als schoonmaakster de villa betreedt, op de rug gaat liggen voor Huub tot haar takenpakket rekent en als beloning een van de miljoniars wordt. Om verliefde Huub te tergen, randen de overige bewoners Lieke aan. Dwz op grove wijze en tegen haar wil proberen ze Lieke het zwembad in te sleuren. Het slachtoffer blijft desondanks nog maanden doorzemelen over het spel voordat ze de eer aan zichzelf houdt. De ware gruwel geldt natuurlijk haar omgeving buiten de poort. Vrienden en familie moeten desgevraag toegeven, ja ik ken haar.
Zover ik weet alleen maar voor Huub. De rest is vrij om zich helemaal lam te zuipen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:30 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist?
Is het drankverbod alweer opgeheven?
Of geldt dit alleen maar voor door de weeks....
Ik dacht dat de kindjes van god niet meer zouden drinken, omdat ze zich goed moesten concentreren op de finalequote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zover ik weet alleen maar voor Huub. De rest is vrij om zich helemaal lam te zuipen.![]()
die kan alleen nog maar naar beneden, dus dat zit goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Houdt ze haar eigen promillage ook op peil![]()
![]()
Buiten de NR, bron? ("ja , ik ken haar")quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:31 schreef Lady-night het volgende:
En omdat het zo saai is:
wat quotes uit de nieuwe Revu:
1: het geval Lieke, inmiddels weggestemde blondine die als schoonmaakster de villa betreedt, op de rug gaat liggen voor Huub tot haar takenpakket rekent en als beloning een van de miljoniars wordt. Om verliefde Huub te tergen, randen de overige bewoners Lieke aan. Dwz op grove wijze en tegen haar wil proberen ze Lieke het zwembad in te sleuren. Het slachtoffer blijft desondanks nog maanden doorzemelen over het spel voordat ze de eer aan zichzelf houdt. De ware gruwel geldt natuurlijk haar omgeving buiten de poort. Vrienden en familie moeten desgevraag toegeven, ja ik ken haar.
Heb jij Amanda ooit een avond gezien zonder een glas alcohol voor haar schmoeltje?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:35 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat de kindjes van god niet meer zouden drinken, omdat ze zich goed moesten concentreren op de finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |