Niet veel gebeurd...
Nienke van 100% baggermuziek is vertrokken
![]()
Marieke_B
Rachel / Ricardo is binnen gekomen als de nieuwe gastspeler
![]()
chufi
Om 3:35 uur vanacht zei BSOL
"En daar gaat de vijfde boterham. Flink mayo erop en dan shoarma stapelen !"
![]()
![]()
![]()
BSOL
Verder werd er nog gespeculeerd over de mogelijkheid of Lieke nog als gastspeler zou komen, en Disana herinnerde zichzelf daar nog over dat Brian was gaan bellen voor Amanda, of Lieke en Selène als gastspelers langs zouden kunnen komen.
Niet echt veel COSsers die het een goed idee vonden...
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 12:00 schreef Deisyy het volgende:Ik moet er in ieder geval niet aan denken Lieke weer terug komt

Met haar gezeur en gezever, laat ze lekker "haar ding" ergens anders doen.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 10:33 schreef beequeen het volgende:Da's heul niet lekker wakker worden zo, wat een ellende allemaal. Rico als gastspeler en mogelijk ook wraakzuchtige Lieke in aantocht.
quote:
Ik houd het er maar op dat Lieke niet als gasspeler zal komen, aangezien Lieke op de jaardag van Mannie commentaar op het gedrag van Brian tov Amanda had gegeven. En commentaar op Brian wordt niet geduld door de focking FEBO.
Akveor wees ons nog op een artikel in de Telegraaf over dat Big Brother 7 over een aantal maanden opgenomen zal gaan worden in de Gouden Kooi villa.
quote:
Gouden Kooi maakt plaats voor Big Brother
door de redactie
za 15 mrt 2008, 11:25
AMSTERDAM - TMF-vj Nikki Plessen was te gast in de Gouden Kooi en verklapte per ongeluk het nieuws dat nog even geheim had moeten blijven...
Dat de stekker 22 mei 2008 uit het populaire programma van John de Mol wordt getrokken is inmiddels oud nieuws, maar dat de villa in Eemnes nog geen vier maanden later plaats maakt voor de zevende editie van Big Brother wisten we nog niet! Totdat Nikki Plessen haar mond voorbij praatte in een uitzending van de Gouden Kooi. Dit meldt Shownieuws vrijdag.
Dit nieuws zal ongetwijfeld hard aankomen bij de bewoners, omdat zij de felbegeerde villa in eerste instantie konden winnen.
Vanmiddag gebeurde er ook al geen zak op de streams, dus werd er maar wat off topic gekletst en RoekiePoekie afgezeken.
Jaap zal lekker buiten dik te zijn...
![]()
En ondertussen hebben de Tokkies een leuk gesprek met Ricardo...
![]()
Een gesprek over neuken, lullen, ontmaagden, pijpen en wat voor plats je maar kunt bedenken.
Amanda liet nog even
wat verschillende kanten de sletterige kant van d'r zien...
![]()
![]()
Terwijl in de keuken Huub, Claire en Zwerver een krantje aan het lezen was.
![]()
Yavido
En ik vroeg me nog af of iemand wist of Amanda misschien siliconen in d'r lippen (bovenste) gekregen had, aangezien ze regelmatig een pruilmondje trekt.
![]()
![]()
De Tokkies gingen de sauna in.
![]()
Het werd door iedereen voor onmogelijk geacht, maar in de sauna wist Ricardo toch het niveau nog wat naar beneden te trekken.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:22 schreef Gouden_Leeuw het volgende:Ricardo: Jullie gaan me vast raar vinden wat ik nu ga zeggen, maar het stinkt hier naar sperma.
Ricardo tegen Amandan: Je stinkt naar pik.
Wat een misselijk vies mannetje zeg die Ricardo! Echt typerend voor de kooi dat hij erin is gegooid. Ik ben blij als mijn streams verlopen zijn binnenkort!!!!
quote:
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:44 schreef mazaru het volgende:Lekker fris allemaal.
Eerst peentjes zweten in de sauna.
Daarna zonder te douchen zo de yacuzzi in.
Del in haar ondergoed
![]()
quote:
Amanda zet nog een pruik op haar pruik.
![]()
beequeen
Als laatste hadden Ricardo en Claire nog even een gescript gesprekje over de positie van Claire tussen Huub en Jaap.
Beste COSsers, graag commentaar op de streams en op iedereen en alleman, behalve op elkaar !!!.
.
[ Bericht 49% gewijzigd door Guuskeee op 15-03-2008 19:55:35 ]