quote:
Ze staan niet superrecht hoor. Maar t valt me mee, zeker gezien de speen die ze nog vaak wil.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:44 schreef pinquit het volgende:
oooh wat is kim toch een prachtig meisje![]()
die oogjes
![]()
en wat staan haar tanden prachtig recht zeg!! bij max is het echt schots en scheef![]()
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:44 schreef Jelief het volgende:
En ze had er zin in ook!
hihi komen we zo cliché-matig over?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:15 schreef PM-girl het volgende:
Leuke foto's!
Anna en Piet kunnen zo in een boek: gezinsleven in Nederland! Zulke gezellige plaatjes altijd!
FOK Baby'squote:
Nee, juist niet! De sfeer is altijd 'doe maar gewoon' dan doe je gek genoeg, oftewel, lekker genieten van kleine, huiselijke dingen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:30 schreef bixister het volgende:
hihi komen we zo cliché-matig over?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:08 schreef DaviniaHR het volgende:
Sowieso broertjes en zusjes fotoś zijn leuk. vooral als ze samen schattig spelen
dat is toch om op te vreten zo liefquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:45 schreef Vivi het volgende:
Dean heeft een beetje koorts en ligt al de hele middag zo: [ afbeelding ]'
O ja, ik zit hier echt te smelten zo mooi/leuk vind ik dit.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:26 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Dutsj, dit is volgens mij een van jouw shirtjes toch?
Ah dat is lief van je M@x. Het gaat heel goed. Ik heb het druk (wie niet!) maar tis zo gezellig met die 2 grietenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:26 schreef m@x het volgende:
Ik wil een Lisde andere kindjes zijn ook schattig en leuk maar ik wil echt een Lisje
En wat leuk om Benthe en Jenna weer eens voorbij te zien komen. Vroeg me laatst nog af hoe het met jullie was. Zo te zien heel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:01 schreef bixister het volgende:
en prachtige dean(echt, wat een schoonheid viev, hij wordt nog steeds mooier, hoe kan dat nou!
![]()
)
Dat viel mij ook opquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:51 schreef TearSong het volgende:
En Ardelyn..wat is Maarten al groot zeg, als je hem zo op het aankleedkussen ziet liggen!
Heel maf hoor, maar af en toe doet hij mijzelf een beetje aan de jonge Fons denken op de een of andere manierquote:
Hij heeft iig identiek dezelfde kleur haar nu. Vroeger was het donkerder.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:17 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Heel maf hoor, maar af en toe doet hij mijzelf een beetje aan de jonge Fons denken op de een of andere manieren dat is ook zo'n knapperd
hier werkt het gewoon snoopquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:09 schreef snoopy het volgende:
vreemd, het is gewoon vanaf Photobucket. Raden jullie mij iets anders aan?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:10 schreef Faja-Lobi het volgende:
geheel offtopic maarJellyrose, jij en ik hebben vroeger bij elkaar in de klas gezeten
Of voor een kleurspoelingquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:25 schreef Kersjes het volgende:
Haha, Amber met d'r chocotoetje![]()
Die foto's kunnen zo mee in een reclamecampagne voor wasmiddelen!
we zijn een lang weekend naar een park in Andijk geweest. Foto's met de kabouters zijn in Sprookjeswonderland in Enkhuizen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:38 schreef Lishe het volgende:
Vicky, wat een plaatje is Amber toch, zo'n mooi gaaf snoetje. Waar zijn de foto's van jullie dagje weg genomen? Het ziet er leuk uit daar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |