quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:06 schreef bixister het volgende:
jammer van de krullen maar 't blijft een lekker joch hoor.cas lijkt nu wel nog veel meer op z'n zus vind ik! en rené, groooot ziet ze er daar uit! en mooi, staat haar goed die nieuwe lo(o)k!
maarten![]()
![]()
en wat ziet ruben er ook geweldig uit zeg, mooi is ie, troel!
leuk om christan weer te zien. is ie al helemaal gewend aan 't Deutsche Leben? en die poes is volgens mij ook een lieverd!
sonnetje, lief & mooi nichtje heb je!
jonne, ze zijn prachtig! de foto's en de kinders!
quote:
Ja, heb ik op de laptop staan (PS dan, die ander ken ik eigenlijk niet, is dat wat?), zit nu achter de computer maar dankjewel voor de tip!!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:51 schreef bixister het volgende:
ooh wat lief!en genoten zo te zien, leuk! wel jammer van de rode ogen op die onderste, die zijn eventueel vrij simpel weg te werken met photoshop of (gratis) irfanview, ken je dat?
Absoluut! Schattig en stout tegelijk, zo ziet het eruit.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:53 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Geweldig he!
Hier zijn ze heel goed op te zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij een winkel hier in Utrecht waar ze allerlei verschillende merken verkopen. In het labeltje staat 'Eddie Pen', zegt mij niet zoveel maar wie weet heb je er wat aan. Het is trouwens eigenlijk een meisjes blousequote:Op donderdag 21 februari 2008 10:10 schreef lily het volgende:
De dochter van Bibikuif is een beetje het Chantal Janzen type, mooi hoor
en wat is het toch een leuk joch, die Noah
ik heb het al eens eerder willen vragen, maar waar heb je het zwarte overhemd gekocht, Tex?
Laat maar komen joh, gezelligquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:52 schreef Jelief het volgende:
Rewimo hoe ver ben je met het hek om je huis? Voor je het weet staan de meisjes in rijen van drie voor de deur!
Die sproetjes, maar ook die streepjes in de ogen, érg mooi, vooral heel apart!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:48 schreef Bibikuif22 het volgende:
Hier nog een Alyssa en een Ryan in Center Parcs
Ik zorg wel dat we tegen die tijd bij jullie in de buurt op vakantie zijn oidquote:
Plek genoeg, je kunt hier in de tuin kamperenquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:52 schreef Jelief het volgende:
Ik zorg wel dat we tegen die tijd bij jullie in de buurt op vakantie zijn oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |