Behalve in de stadquote:Op woensdag 30 april 2008 00:26 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag ga je 'm verkopen, ik voel het!
Die dingen rijden gewoon zo lekker, goede stoelen, prettig stuur, fijn motortje, redelijk zuinig en het model? Tsja, you hate it or you like it...
Ik heb een bod van 1400,= maar dan is ie voor export naar marokko en dan gun ik die *** daar nietquote:
dude, meer zal je er niet voor krijgen! Ik zou het gelijk doen.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:16 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik heb een bod van 1400,= maar dan is ie voor export naar marokko en dan gun ik die *** daar niet
ga jij maar eens naar een goede betrouwbare auto opzoek dan schrik je zelf.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:56 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
dude, meer zal je er niet voor krijgen! Ik zou het gelijk doen.
En jij bent?quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:12 schreef Popples het volgende:
[..]
ga jij maar eens naar een goede betrouwbare auto opzoek dan schrik je zelf.
zolang hij niet weg is, rij ik er nog met plezier in.
De dagelijkse bestuurster van de autoquote:
Maar waarom doe je hem dan weg?quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:12 schreef Popples het volgende:
[..]
ga jij maar eens naar een goede betrouwbare auto opzoek dan schrik je zelf.
zolang hij niet weg is, rij ik er nog met plezier in.
Ik kan dit niet volgen.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:56 schreef Popples het volgende:
[..]
maar omdat ik dus veel in het stadsverkeer rij is deze niet geschikt.
ik vind hem te groot en ik wil gewoon weer een applause.
De Pride was n bagger autoquote:
Lelijke broodaap, bemoei je me je eigen zakenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:34 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
Je gaf de vraagprijs op het laatste moment aan hem door ?dan zou ik ook niet komen.
En dat gaan we dus ook maar doen dan rijden we er nog wel een jaar of 10 meequote:Op zondag 27 april 2008 18:15 schreef Prowl het volgende:
Deze auto is trouwens ideaal om om te laten bouwen naar LPG G3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |