dan lijkt het me aannemelijk dat je ook geen hoog bod kunt ontvangen.quote:
Je hebt nog nooit in het boekje van je eigen auto gekeken he, hoe vaak dat moet?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:38 schreef dr.dunno het volgende:
distributieriemen worden overigens doorgaans pas bij 70-120k kilometers vervangen, dus hij zal wel een paar keer rond zijn gegaan (of heb je NAP registratie?).
Dat dusquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:53 schreef Robin__ het volgende:
Het gebeurt lang niet altijd, maar het zou dus best kunnen dat de ts (of vorige eigenaar) zowaar echt werk heeft gemaakt van het onderhoud
Degene die roest kan vinden mag em gelijk voor 200,= minder meenemen (en dan bedoel ik niet lichtjes geoxideerd metaal maar echt aangetaste plekken)quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:01 schreef Prowl het volgende:
Geen spatje roest te bekennen!
Vanaf hier zeg ik de achterste wielkastranden!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:59 schreef Prowl het volgende:
[..]
Degene die roest kan vinden mag em gelijk voor 200,= minder meenemen (en dan bedoel ik niet lichtjes geoxideerd metaal maar echt aangetaste plekken)
En ik zeg helemaal niets te vindenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:03 schreef Repeat het volgende:
[..]
Vanaf hier zeg ik de achterste wielkastranden!
die heeft een distributieketting, die hoeft niet vervangen te wordenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:53 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit in het boekje van je eigen auto gekeken he, hoe vaak dat moet?
het is altijd een aantal km OF 3 jaar, 5 jaar, (iig een 'houdbaarheidsdatum')
Het gebeurt lang niet altijd, maar het zou dus best kunnen dat de ts (of vorige eigenaar) zowaar echt werk heeft gemaakt van het onderhoud
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:19 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
die heeft een distributieketting, die hoeft niet vervangen te worden
nee hoor hij zit niet onder de duim.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:38 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dan lijkt het me aannemelijk dat je ook geen hoog bod kunt ontvangen.
waarom laat je je eigenlijk door je vrouw vertellen dat je in een wijvenbak (opgeblazen scootmobiel) moet gaan rijden? hoezo onder de duim?
200 euro btw; ken wel iemand die zo'n ouwe bak prima vindt; distributieriemen worden overigens doorgaans pas bij 70-120k kilometers vervangen, dus hij zal wel een paar keer rond zijn gegaan (of heb je NAP registratie?).
en toch heeft ie maar 70.000 gelopen?quote:1e eigenaar heeft er ongeveer 27.000km mee gereden van 1995 tot 2003
Alle papierwerk, APK keuringen etc. is aanwezig met kilometerstanden.
2 eigenaar tot +/- 67.000km gereden en daarna waren wij aan de beurt
Dit is een Nederlandse volvo met franse motor, geen zweedse tank. Want die laatsten blijven idd rijden...quote:Op zondag 16 maart 2008 20:36 schreef ThinAir het volgende:
70.000 is belachelijk laag voor deze volvo's, voordat ze door Ford overgenomen werden [afbeelding].
Goed onderhouden en bereden, kan dat ding nog met gemak 300.000 mee.
mensen bieden zelf wel en het heeft geen haast.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:17 schreef dodew83 het volgende:
Het zijn betrouwbare auto's, dus met deze km stand kun je nog wel een tijdje vooruit. Maar dit is wel een hele kale uitvoering zonder enige luxe en zo'n 440 1.6 je is niet vooruit te branden. Ik zou toch 1000 euro van je vraagprijs afhalen, want die 2200 zul je er nooit voor vangen.
ALLE papieren zelfs aankoop bewijs zit erbij dus niet de helft. hij is niet rond geweest. kijk eens een keuringsrapport na daar staan de km ook op wij hij gelopen heeft. nou en als je alle keuringsrapporten hebt kun je zo zien of er mee geknoeid is of nietquote:Op maandag 17 maart 2008 12:22 schreef Sjabba het volgende:
Tja, als ik mijn teller terugdraai en de helft van mijn keuringsppaieren ed dan klopt mijn teller ook? Beter een NAP erbij doen als je je prijs baseert op de km stand, kost de garage niets alleen wat moeite, geef je een doosje gebak en heb jij mooi aantoonbaar de km stand.
Voor een roestige 440 uit 1995 met 325.000 km op de teller is dat een normale prijs jaquote:Op maandag 17 maart 2008 17:12 schreef FB14 het volgende:
2200 euro is veel te veel. Denk dat je met 800 blij mag zijn.
Voor een 440 maakt het nite uit of die veel heeft gereden of niet, niemand wilt hem...quote:Op maandag 17 maart 2008 17:20 schreef Prowl het volgende:
[..]
Voor een roestige 440 uit 1995 met 325.000 km op de teller is dat een normale prijs ja
Zeker waar. Mijn 360's hebben behalve de roest nooit problemen. En de Renault blokken die Volvo gebruikte in die tijd waren technisch zeer goed. Ik zeg: goede auto. Helaas heb ik al 2 Volvo's die in de schuur stil staan dus een 3e komt er nietquote:Op maandag 17 maart 2008 23:10 schreef dodew83 het volgende:
Dat is niet waar, de 4 serie zijn ontzettende goeie auto's en als je het treft heb je veel auto voor weinig geld. Bovendien motorisch superieur (Renault maakte in die tijd sublieme motorblokken) alleen door de Nederlandse zuinigheid (productie vondt plaats in Born) wel kans op roest. Maar al met al heerlijke auto's!
Doe geen moeite, de auto hoeft niet perse wegquote:Op maandag 17 maart 2008 23:45 schreef ThinAir het volgende:
Als niemand biedt, dan doe ik het wel.
250 euro
Ik heb ook nooit gezegd dat het geen goede auto's zijn. Het is een zwaar ondergewaardeerde auto. Alleen niemand wilt er een.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:10 schreef dodew83 het volgende:
Dat is niet waar, de 4 serie zijn ontzettende goeie auto's en als je het treft heb je veel auto voor weinig geld. Bovendien motorisch superieur (Renault maakte in die tijd sublieme motorblokken) alleen door de Nederlandse zuinigheid (productie vondt plaats in Born) wel kans op roest. Maar al met al heerlijke auto's!
een 205 heeft er ook 6 hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Iedereen die mauwt dat h ij een paar keer is rond gegaan moet eens in een 440 kijken deze heeft een 6 tellige kilometer klok. Als die 170000 had gereden zal er een 1 voor staan. Het is geen 205 met maar 5 cijfers.
btw fijne auto's alleen een 1.6 is wel wat weinig ik vond mijn 1.8 toch wat fijner.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:40 schreef Waterweg het volgende:
misschien lees ik er overheen, maar staat ie?
en problemen met een keuring?
Ik heb er al genoeg gezien met 350.000+ km op de teller dus lang volhouden doen ze welquote:Op donderdag 24 april 2008 00:42 schreef perezoso het volgende:
Ik dacht juist dat je beter af bent met een volvo motor er in, de renault motor is eigenlijk niet krachtig genoeg voor de 440 en moet daarom te hard werken waardoor ze het niet lang volhouden.
Van verschillende kanten gehoord, zelf geen ervaring.
hmm..oke..het is nu officieel: ik moet niet meer zo brabbelen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:55 schreef Prowl het volgende:
[..]staat ie
Problemen met een keuring? komende 5 jaar zeker niet of je moet de auto tot de volgende APK ernstig mishandelen
Hij staat bij mij op de oprit in de buurt van Panningenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:01 schreef Waterweg het volgende:
[..]
hmm..oke..het is nu officieel: ik moet niet meer zo brabbelen.
m'n vragen nog een keer:
- waar staat de auto? (waar is de auto te bekijken enzo)
- vind je het ok als ik de auto voor aankoop ergens een aankoopkeuring laat ondergaan?
(duurt dus wat langer dan een proefritje, en ik weet meer over de staat van de auto. kosten zijn voor mij uiteraard)
Ben je 'm nog niet kwijt?quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:55 schreef Prowl het volgende:
Zaterdagsgop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |