Bedankt voor je antwoord!quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welke winkel ben je geweest dan?
Volgens mij gaan de beuken versies van EXPEDIT wel uit het assortiment. De rest voor zover ik weet niet.
De GRIMLE eettafel wordt vervangen voor een nieuwere versie. De oude versie (van 249.-) is dus uitgaand. Het zou kunnen zijn dat de meeste vestigingen deze ondertussen uitverkocht hebben. Wij hebben die in Hengelo nog volop op voorraad (voor 125.-).
Volgens mij laat de vernieuwde versie nog even op zich wachten.
Jah naja Delft telt niet hequote:Op zaterdag 5 april 2008 21:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord!
Ik ben in Delft geweest, alleen de witte Expedits waren afgeprijsd.
Een nieuwe versie van de Grimle, dat is interessant. Ben benieuwd hoe die eruit gaat zien.
Heeft de Grimle trouwens net zo'n glimmend blad als dat van de Gidea?
Wat vind je mooier aan die tweede, de kleur? Volgens mij is dat bed bij de Ikea ook leverbaar in beukenhoutquote:Op donderdag 3 april 2008 02:37 schreef Vandaag... het volgende:
Hoi
Ik zit eraan te denken om dit Hemnes bed te kopen in het wit.
[ afbeelding ]
Maar nu zag ik op Marktplaats een Hemnes bed te koop staan en die lijkt een veel minder hoog voeteneinde te hebben
[ afbeelding ]
Ik vind het bed op de tweede foto mooier dus ik vroeg me af of dit een ander type is. Of is dit gezichtsbedrog? Of is hij verstelbaar in hoogte?
HEMNES is niet in beukenhout verkrijgbaar maar wordt gemaakt van grenen hout. De afwerking is vaak een beits (vaak antiek) of een lak (vaak zwart of wit)quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:33 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wat vind je mooier aan die tweede, de kleur? Volgens mij is dat bed bij de Ikea ook leverbaar in beukenhout.
Neen, dat is helaasch niet moogelijck.quote:Op maandag 7 april 2008 01:05 schreef hierissieweer het volgende:
De rugkussens van mijn mysinge bank worden slecht, kan ik deze los kopen?
De klantenservice kan toch kussens bestellen van de meeste bankenseries? Of was dat driehonderd jaar geleden nog zoquote:Op maandag 7 april 2008 21:31 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Neen, dat is helaasch niet moogelijck.
nee, niet de kleur maar het voeteneinde. Bij het eerste model is dat zo belachelijk hoog. Dan voel ik me zo opgeslotenquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:33 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wat vind je mooier aan die tweede, de kleur? Volgens mij is dat bed bij de Ikea ook leverbaar in beukenhout.
Van sommige kussens wel, het is alleen de vraag of het ook gedaan wordt en of het überhaupt kan met het bepaalde type. EKTORP is ooit wel op voorraad geweest maar niemand had enig idee hoe die kussens in de winkel terecht waren gekomenquote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
De klantenservice kan toch kussens bestellen van de meeste bankenseries? Of was dat driehonderd jaar geleden nog zo
Volgens mij gaan veel personeel van bedrijven in de buurt ook bij de IKEA lunchen...quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, heel goedkoop, ontbijten voor een euro bij Ikea. Het feit dat er veelvoud aan euro's aan brandstof wordt uitgegeven om er te komen, vergeet men voor het gemak even
Ow das nie een erg mooie combinatie...quote:Op woensdag 9 april 2008 14:49 schreef _Arual_ het volgende:
Die expedits heb ik tien jaar terug gekocht, in een uitvoering die nu al helemaal niet meer bestaat: beuken met een zwarte omlijsting. Kostte toen nog 499 gulden, als ik het me goed herinner. Hij gaat nu vervangen worden door een meterslange Besta. Hij is na al die jaren en verhuizingen wonderbaarlijk stevig, met op de plekken waar ik manden had staan wat beschadigingen.
Dag Expedit![]()
De kleuren bruinzwart of zwartbruin zijn in principe hetzelfde. Echter kan er altijd kleur verschil zitten aangezien de basislaag een essenfineer laag is. Doordat het een natuurproduct is, kan het ene product donkerder uitvallen dan het andere.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:34 schreef Bullebak het volgende:
Vraagje, op de website wordt bij een aantal meubels de kleur zwartbruin gebruikt, en bij andere meubels de kleur bruinzwart.
Is dit daadwerkelijk ook een kleurverschil, of wordt het gebruikt voor dezelfde kleur?
Tx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |