abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57857086
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 21:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Welke winkel ben je geweest dan?

Volgens mij gaan de beuken versies van EXPEDIT wel uit het assortiment. De rest voor zover ik weet niet.

De GRIMLE eettafel wordt vervangen voor een nieuwere versie. De oude versie (van 249.-) is dus uitgaand. Het zou kunnen zijn dat de meeste vestigingen deze ondertussen uitverkocht hebben. Wij hebben die in Hengelo nog volop op voorraad (voor 125.-).
Volgens mij laat de vernieuwde versie nog even op zich wachten.
Bedankt voor je antwoord!
Ik ben in Delft geweest, alleen de witte Expedits waren afgeprijsd.
Een nieuwe versie van de Grimle, dat is interessant. Ben benieuwd hoe die eruit gaat zien.
Heeft de Grimle trouwens net zo'n glimmend blad als dat van de Gidea?
pi_57857263
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 21:46 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord!
Ik ben in Delft geweest, alleen de witte Expedits waren afgeprijsd.
Een nieuwe versie van de Grimle, dat is interessant. Ben benieuwd hoe die eruit gaat zien.
Heeft de Grimle trouwens net zo'n glimmend blad als dat van de Gidea?
Jah naja Delft telt niet he
In Delft kan het artikel 'standaard' goedkoper zijn dan in de rest van Nederland in verband met het IKEA Concept Center verhaal.

GRIMLE krijgt een nieuwere vorm van het blad meende ik. Andere hoeken.
Nee alleen GIDEA heeft een hoogglans (en krasgevoelig) blad. GRIMLE heeft een doffer wit blad.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57858155
quote:
Op donderdag 3 april 2008 02:37 schreef Vandaag... het volgende:
Hoi

Ik zit eraan te denken om dit Hemnes bed te kopen in het wit.

[ afbeelding ]

Maar nu zag ik op Marktplaats een Hemnes bed te koop staan en die lijkt een veel minder hoog voeteneinde te hebben

[ afbeelding ]

Ik vind het bed op de tweede foto mooier dus ik vroeg me af of dit een ander type is. Of is dit gezichtsbedrog? Of is hij verstelbaar in hoogte?
Wat vind je mooier aan die tweede, de kleur? Volgens mij is dat bed bij de Ikea ook leverbaar in beukenhout .
  zaterdag 5 april 2008 @ 22:53:00 #179
3185 Adelante
To let it go now
pi_57858541
Die bejaarden ontbijters

je ziet ze in ieder meubelhuis idd op hetzelfde tijdstip, aan dezelfde tafel en soms zelfs ook met eigen koffiemok... het zijn meestal ook de mensen die "klagen" dat er geen verkorte uitgangsroute is, want na het ontbijtje moeten ze nog 1,5 km lopen naar de uitgang een bijzonder aanzicht iedere dag
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_57859040
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 22:33 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Wat vind je mooier aan die tweede, de kleur? Volgens mij is dat bed bij de Ikea ook leverbaar in beukenhout .
HEMNES is niet in beukenhout verkrijgbaar maar wordt gemaakt van grenen hout. De afwerking is vaak een beits (vaak antiek) of een lak (vaak zwart of wit)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57873746
tvp
pi_57876081
*zucht*

Mijn heeft vandaag het ophang/vastzetpinnetje dat op het Tupplur rolgordijn zit gesloop toen hij de andere kant in de buis tikte. Kan de Ikea klantenservice dit makkelijk vervangen of moet dit bijvoorbeeld besteld worden?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  zondag 6 april 2008 @ 21:31:11 #183
3185 Adelante
To let it go now
pi_57877434
die onderdelen van rolgordijnen kunnen niet apart besteld worden. als je mazzel hebt heeft de klantenservice er een paar liggen van afgeschreven rolgordijnen, zo niet, dan mag je een nieuwe kopen (die dingen zijn universeel dus als je de kleinste en goedkoopste maat koopt, heb je ook een ophangstuk).
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_57877869
Begrijp ik goed dat ik ook gewoon een ander type rolgordijn kan kopen en dat die onderdelen dan uitwisselbaar zijn? 5 Euro is evengoed nog erg duur voor een stukje plastic maar evengoed nog een stuk goedkoper dan bij een willekeurige kwantum/leenbakker.

Nouja, eerst maar eens de klantenservice proberen voor ik geld uit ga geven terwijl dat misschien helemaal niet nodig is.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  maandag 7 april 2008 @ 01:05:54 #185
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_57881670
De rugkussens van mijn mysinge bank worden slecht, kan ik deze los kopen?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_57897552
quote:
Op maandag 7 april 2008 01:05 schreef hierissieweer het volgende:
De rugkussens van mijn mysinge bank worden slecht, kan ik deze los kopen?
Neen, dat is helaasch niet moogelijck.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  maandag 7 april 2008 @ 22:33:51 #187
3185 Adelante
To let it go now
pi_57899210
quote:
Op maandag 7 april 2008 21:31 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Neen, dat is helaasch niet moogelijck.
De klantenservice kan toch kussens bestellen van de meeste bankenseries? Of was dat driehonderd jaar geleden nog zo
  dinsdag 8 april 2008 @ 01:36:58 #188
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57902430
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 22:33 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

nee, niet de kleur maar het voeteneinde. Bij het eerste model is dat zo belachelijk hoog. Dan voel ik me zo opgesloten
pi_57904413
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef Adelante het volgende:

[..]

De klantenservice kan toch kussens bestellen van de meeste bankenseries? Of was dat driehonderd jaar geleden nog zo
Van sommige kussens wel, het is alleen de vraag of het ook gedaan wordt en of het überhaupt kan met het bepaalde type. EKTORP is ooit wel op voorraad geweest maar niemand had enig idee hoe die kussens in de winkel terecht waren gekomen
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_57934995
Die expedits heb ik tien jaar terug gekocht, in een uitvoering die nu al helemaal niet meer bestaat: beuken met een zwarte omlijsting. Kostte toen nog 499 gulden, als ik het me goed herinner. Hij gaat nu vervangen worden door een meterslange Besta. Hij is na al die jaren en verhuizingen wonderbaarlijk stevig, met op de plekken waar ik manden had staan wat beschadigingen.

Dag Expedit
pi_57936108
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 20:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, heel goedkoop, ontbijten voor een euro bij Ikea. Het feit dat er veelvoud aan euro's aan brandstof wordt uitgegeven om er te komen, vergeet men voor het gemak even
Volgens mij gaan veel personeel van bedrijven in de buurt ook bij de IKEA lunchen...

Ik ken zelfs iemand die daar z'n avondeten ging eten als ie van z'n werk komt....
  woensdag 9 april 2008 @ 20:34:04 #192
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_57942310
Vraagje, op de website wordt bij een aantal meubels de kleur zwartbruin gebruikt, en bij andere meubels de kleur bruinzwart.

Is dit daadwerkelijk ook een kleurverschil, of wordt het gebruikt voor dezelfde kleur?

Tx
Geef mij maar Amsterdam
pi_57945894
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:49 schreef _Arual_ het volgende:
Die expedits heb ik tien jaar terug gekocht, in een uitvoering die nu al helemaal niet meer bestaat: beuken met een zwarte omlijsting. Kostte toen nog 499 gulden, als ik het me goed herinner. Hij gaat nu vervangen worden door een meterslange Besta. Hij is na al die jaren en verhuizingen wonderbaarlijk stevig, met op de plekken waar ik manden had staan wat beschadigingen.

Dag Expedit
Ow das nie een erg mooie combinatie...

wat de mensen bij de koopjeshoek wel eens doen als er 2 beschadigde pakketten zijn is die combineren tot een kast in 2 kleuren. Een witte ombouw met een zwarte binnenkant bijvoorbeeld.
pi_57945959
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:34 schreef Bullebak het volgende:
Vraagje, op de website wordt bij een aantal meubels de kleur zwartbruin gebruikt, en bij andere meubels de kleur bruinzwart.

Is dit daadwerkelijk ook een kleurverschil, of wordt het gebruikt voor dezelfde kleur?

Tx
De kleuren bruinzwart of zwartbruin zijn in principe hetzelfde. Echter kan er altijd kleur verschil zitten aangezien de basislaag een essenfineer laag is. Doordat het een natuurproduct is, kan het ene product donkerder uitvallen dan het andere.
pi_57955028
Ik was bij een vriendinnetje en die had een soort doorzichtig whiteboard aan de muur hangen, kon je met van die markers opschrijven; ze had hem bij de Ikea vandaan maar ik kan hem nergens op de website vinden. Wie weet hoe hij heet?
  donderdag 10 april 2008 @ 12:53:21 #196
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_57955405
Ik heb dat ding hier liggen, maar ik weet niet meer hoe het heet.
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
  donderdag 10 april 2008 @ 13:49:58 #197
3185 Adelante
To let it go now
pi_57956614
hier staan enkele magneetborden, maar ik denk dat jij de KLUDD bedoelt...
  donderdag 10 april 2008 @ 13:56:21 #198
3185 Adelante
To let it go now
pi_57956772

GRENO stoelovertrek voor buiten

VADERO tuinbank

en de NIEUW brochure voor april (in het Zweeds wel )

klik hier
pi_57957000
Wooo, filnke prijsstijgingen ineens wel!
  donderdag 10 april 2008 @ 14:11:30 #200
3185 Adelante
To let it go now
pi_57957086
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')