abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 april 2008 @ 18:15:49 #151
3185 Adelante
To let it go now
pi_57764124
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_57765432
He balen, wou net voor dat afdruiprek naar Ikea (ik doe lekker niet mee met jullie stomme gehoofdletter!) vanavond!
Er is ook geen goed alternatief Die zilveren vind ik lelijk!
Maar ga weer een stapel Motto borden halen! Die kan je zo weggooien na het eten haha.
Nee hoor, heb van de week een hele stapel borden uit mijn handen laten vallen dus Motto is wel even een goedkope oplossing voorlopig!

Jammer dat ze daar geen ontbijtbordjes van hebben, maar eigenlijk gebruiken we ook grote borden voor het ontbijt haha.

Verder lekker rondneuzen voor leuke dingetjes!
Ik ga nu!
pi_57768737
Ik heb de Upptacka laptoprugzak gekocht, nu voor 22,95 euro voor Family-leden.
Hij lijkt me superdegelijk. Het laptopgedeelte kan van de rest worden gesplitst.
Het geheel heeft 3 compartimenten.
We zullen zien, ik heb niet veel geluk met de goedkopere laptoprugzakken (gaan snel stuk, ik belaad ze zwaar).
pi_57774787
De bank is binnen

Hij is echt snel geleverd, 2 weken En hij zit echt super, lekker met de hele familie er op hangen
  donderdag 3 april 2008 @ 02:37:24 #155
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57796874
Hoi

Ik zit eraan te denken om dit Hemnes bed te kopen in het wit.

Maar nu zag ik op Marktplaats een Hemnes bed te koop staan en die lijkt een veel minder hoog voeteneinde te hebben

Ik vind het bed op de tweede foto mooier dus ik vroeg me af of dit een ander type is. Of is dit gezichtsbedrog? Of is hij verstelbaar in hoogte?
pi_57799965
quote:
Op donderdag 3 april 2008 02:37 schreef Vandaag... het volgende:
Hoi

Ik zit eraan te denken om dit Hemnes bed te kopen in het wit.

[ afbeelding ]

Maar nu zag ik op Marktplaats een Hemnes bed te koop staan en die lijkt een veel minder hoog voeteneinde te hebben

[ afbeelding ]

Ik vind het bed op de tweede foto mooier dus ik vroeg me af of dit een ander type is. Of is dit gezichtsbedrog? Of is hij verstelbaar in hoogte?
Volgens mij verkopen wij het bed zoals je dat op de eerste foto ziet. Dit is sinds afgelopen zomer de vernieuwde versie.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57800048
Dus ik wachtte al een tijdje tot deze deurtjes van m'n expedit-kast binnen waren in Eindhoven:

Zag ik van de week dat ze weer voorradig waren.
Ik daarheen, zie ik in het magazijn één verpakking liggen, ook nog beschadigd.

pi_57803593
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 00:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euhm voor 2 persoons hebben wij ze volgens mij niet meer nee...

voor 1 persoons wel
Dankjewel voor het antwoord.

Dan maar verder zoeken, ben ze nog nergens tegengekomen helaas.
  donderdag 3 april 2008 @ 13:47:05 #159
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_57803637
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:58 schreef ruud.nl het volgende:
Dus ik wachtte al een tijdje tot deze deurtjes van m'n expedit-kast binnen waren in Eindhoven:

[ afbeelding ]

Zag ik van de week dat ze weer voorradig waren.
Ik daarheen, zie ik in het magazijn één verpakking liggen, ook nog beschadigd.

Maar we hadden ze wel!
  donderdag 3 april 2008 @ 14:25:12 #160
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_57804415
Nog een update van mn dossierkast. Ik ben dinsdag naar delft terug geweest, ze zijn netjes omgeruild en kreeg nog een bon voor een hotdog,ijsje of frisdrank erbij. Gisteren is de kast in elkaar gezet en staat nu netjes. Ga hem zo verder inladen Kan ik mn spullen goed en netjes uitzoeken.
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_57806187
Hee dit lijkt me een handig ding:

Dit is dus een laptopondersteuningsgeval. Met opbergruimte in het kussen!

Waar kan ik dat in de winkel vinden? Ik heb het ding nog nooit gezien!!!
pi_57807897
ik ging mijn stockholm dimbare hanglamp ophangen in mijn keuken
Ik had hem al een jaar op zolder staan, al wachtend op het schilderen van de muren en de plotse verschijning van nieuwe keukenkasten, nu dat eindelijk zover is, wilde ik het ook afmaken.

Helaas ging het niet zo goed, ik deed mijn best om het snoer en de metalen draad niet om elkaar heen te laten wikkelen bij het indraaien van de ophangpen bovenop... dacht dat echt goed oplette.... maar blijkbaar draaide het zich toch stiekem vast.....gevolg, snoer gebroken. Op zich is het denk ik wel te fixen met een soortgelijk snoer wat ze bij de bouwmarkt hebben, maar is het nog een beetje redelijk om hiervoor terug naar de klantenservice te gaan een jaar na aankoop (bon heb ik nog)?
jesus saves, i spend
  donderdag 3 april 2008 @ 18:02:45 #163
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_57809014
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:53 schreef cinnamongirl het volgende:

[ afbeelding ]

Op de afdeling zakelijk/bureaumeubels... Lijkt mij ook erg handig ja!

@ sobotta, je kan het altijd proberen! Meestal zit er een bouwmarkt op hetzelfde terrein als waar IKEA zit, dus...
pi_57815092
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:53 schreef cinnamongirl het volgende:

[ afbeelding ]

Verkijk je niet in de opbergruimte!

Er zit een klein vakje voor bijvoorbeeld je muis aan de zijkant van het kussen. Het kussen is zelf verder gevuld met piepschuim pitten
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57815135
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:25 schreef Spookje81 het volgende:
Nog een update van mn dossierkast. Ik ben dinsdag naar delft terug geweest, ze zijn netjes omgeruild en kreeg nog een bon voor een hotdog,ijsje of frisdrank erbij. Gisteren is de kast in elkaar gezet en staat nu netjes. Ga hem zo verder inladen Kan ik mn spullen goed en netjes uitzoeken.
Haha mooi geregeld dus!

(leuk... in Delft hebben ze dus bonnen voor artikelen uit de bistro)
  donderdag 3 april 2008 @ 22:25:07 #166
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_57815984
Zijn ze trouwens bij de IKEA bang voor een paar euro kasverschil?
Had iets teruggebracht wat stuk was, en dat koste 11.95 ofzo. In plaats van dat ze mei ¤12.00 geeft en dan die 5 cent laat zitten...nee gaat ze de halve winkel doorzoeken naar kleingeld om mij 11.95 te geven

Die paar euro kasverschil aan het einde van de dag is goedkoper dan de verloren arbeidstijd

Maar ze kunnen toch ook een pasje geven met ¤11.95 erop?
pi_57816514
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:25 schreef wobbel het volgende:
Zijn ze trouwens bij de IKEA bang voor een paar euro kasverschil?
Had iets teruggebracht wat stuk was, en dat koste 11.95 ofzo. In plaats van dat ze mei ¤12.00 geeft en dan die 5 cent laat zitten...nee gaat ze de halve winkel doorzoeken naar kleingeld om mij 11.95 te geven

Die paar euro kasverschil aan het einde van de dag is goedkoper dan de verloren arbeidstijd

Maar ze kunnen toch ook een pasje geven met ¤11.95 erop?
Naja... kasverschillen op zich zijn niet de bedoeling. en die vijf cent. Daar had ik me niet druk om gemaakt...

Verder is het in principe altijd zo dat je je geld terug krijgt. Tegoedpassen worden alleen gebruikt wanneer je bijvoorbeeld je kassabon niet meer hebt.
  donderdag 3 april 2008 @ 22:53:08 #168
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_57816980
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naja... kasverschillen op zich zijn niet de bedoeling. en die vijf cent. Daar had ik me niet druk om gemaakt...

Verder is het in principe altijd zo dat je je geld terug krijgt. Tegoedpassen worden alleen gebruikt wanneer je bijvoorbeeld je kassabon niet meer hebt.
Ow oke, ik heb namelijk 1x iets ingeleverd zonder kassabon en een keer iets met...en ik had idd 1x geld en de andere keer zo'n pasje

Moet ik zeggen dat de IKEA echt top service heeft m'n baas had een lamp gehaald...die nam ie mee naar het werk (1 km verder ofzo ) en daar flikkerde de lamp al uit de bus (klein glazen lampje ofzo)
Stuurt ie mij naar IKEA ( ) maar ik kreeg netjes een nieuwe!! Toptoptop IKEA dus
  vrijdag 4 april 2008 @ 08:49:43 #169
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_57822326
Ik heb een keer iets omgeruild en toen gevraagd of ik een pasje kon krijgen zodat ik niet dubbel hoefde te pinnen. Nu had het geld van het ruilen en daarna de rest gepint. En ik had wel de kassa bon nog.
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
  zaterdag 5 april 2008 @ 01:45:22 #170
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_57843285
Morgen, nou ja zometeen na het slapen gaan maar ff naar de ikea... Denk dat het Amersfoort word deze reis, de vorige keer duiven aangedaan...
Nog leuke tips om naar te kijken daar?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_57850086
Gaan de Expedit boekenkasten eruit ofzo?
Deze was van 59 naar 39 euro, die grotere was ook afgeprijsd.

En ik zag de Grimle:

nergens, is ie eruit ofzo? Dat zou wel heel jammer zijn...
pi_57855339
Uit BN/DeStem van vandaag:
quote:
In de rij voor een IKEA-ontbijtje

BREDA - Ze staan 's ochtends om half tien al te popelen om naar binnen te gaan voor een ontbijtje bij IKEA. Velen doen zich zelfs dag in, dag uit te goed aan een croissantje, broodje, eitje en onbeperkt koffie of thee.

Ze beginnen elkaar inmiddels te kennen. Gezellig, zo oordelen de leden van de vaste 'breakfastclub' over het dagelijkse ritueel. Een sociaal evenement voor elke dag. Een uitje dat ze vrijwel elke zondag moeten missen. Maar morgen niet. "Gelukkig. Het is koopzondag."
en
quote:
Het eitje van IKEA

BREDA - Het is nog geen half tien als zich voor de ingang van IKEA een behoorlijke groep mensen heeft verzameld. Ongeduldig dringen ze voor de gesloten draaideur. Een beetje kletsend, elkaar soms groetend. Het is half tien, het restaurant gaat open, de winkel pas over een half uur.

Maar, zo blijkt al snel, die winkel kan deze mensen gestolen worden. Ze komen niet voor een Billy of een Björn. Ze komen voor het ontbijt. Dag in, dag uit.

Neem Lenneke Loerakker. Hoelang komt ze hier al? "Ehm, een jaar of 2,5?", kijkt ze vertwijfeld naar haar buurman Albert Siemons. In elk geval zit ze elke dag steevast om half tien aan het tafeltje tegen de achterwand in het rokersgedeelte.

Lenneke komt er voor haar man. Die werkt bij IKEA. Elke dag vertrekt hij voor dag en dauw. Ongezellig, vindt Lenneke. Dus besloot zij ooit te gaan ontbijten bij IKEA. Kost niks, een euro maar. "En om half elf schuift mijn man gezellig aan voor een bakkie." Buurman Albert uit de Bredase wijk Heuvel is altijd van de partij. "Hij heeft een auto, ik niet", verklaart Lenneke zijn aanwezigheid. Maar, zo lachen ze, ze zijn ook bevriend. "We kennen elkaar van de honden", zegt Albert.

Vrienden zijn ook de twee Vlaamse koppels een tafeltje verderop. Ook leden van de vaste kern. Twee, drie keer per week stappen ze in de auto om vanuit Meer naar IKEA te rijden. Nu al zo'n anderhalf jaar lang. "Een leuk uitje", zegt Rik Martens. "En lekker goedkoop eten", voegt zijn vrouw May van Boxel toe.

Zij en hun dorpsgenoten Louis van Dijck en Francine Goedschalks zijn dol op IKEA. "Na het ontbijt lopen we meestal nog een rondje", zegt Francine. Even checken of er nog wat nieuws is. "We zijn inmiddels een wandelende catalogus", lacht May.

De vier weten dat ze lang niet de enige Belgen zijn. Daar, knikken ze, daar aan dat ene tafeltje verderop zit vaak dat echtpaar uit Hoogstraten. Maar, zo blijkt, het echtpaar zit niet aan dat tafeltje. "Klopt", zeggen Lenny en Ben Matthijssen uit Etten-Leur. "Zij zijn vandaag aan ons tafeltje gaan zitten en wij aan die van hen."

Want, zo merkte ook plaatsvervangend storemanager Elmer Chin van IKEA al: "De vaste kern ontbijters gaat vrijwel elke dag op dezelfde plaats zitten." Verstoord als er opeens een onbekende zit. "Maar dat gebeurt vrijwel nooit. De vast kern is stipt op tijd."

Lenny en Ben Matthijssen mogen zich trouwens nauwelijks tot de hechte ontbijtkliek rekenen. Ze komen immers alleen op vrijdag. "Dan ga ik naar de kapper en gaan we daarna even ontbijten", vertelt Lenny. "Hij houdt namelijk zo van een croissantje", kijkt ze naar Ben.

Een leuk begin van de dag, vinden zij. Precies overigens wat IKEA ooi nastreefde met de introductie van het ontbijt. "Het vervolmaakte het idee dat een dagje IKEA een dagje uit is", zegt Chin. Dat het ontbijt een geheel eigen publiek zou trekken, had niemand bedacht. Dat er bovendien zo veel mensen dagelijks op af zouden komen, al helemaal niet. "Maar het is wel leuk", vindt Chin. Dat zijn de zussen Zus van Kakerken en Riet Sciaroni helemaal met hem eens. Zij zitten samen met oom Ted en het echtpaar Gré en Jan Boender aan hun vaste ronde tafel. Elke dag zijn ze van de partij. Geen dag slaan ze over. Sterker: Zus kan zich de tijd niet meer heugen dat ze brood in huis had.

De twee groepjes leerden elkaar kennen tijdens het IKEA-ontbijt. "Zij waren er ook altijd", knikt Zus naar Gré en Jan. "Ja en dan is er eens geen tafel en schuif je bij elkaar aan en zo is het van lieverlee gegroeid." Ze keuvelen over koetjes en kalfjes. Zien het ontbijt als echt sociaal uitje. En kopen af en toe wat. Dat ook. "We duiken na het ontbijt altijd even de koopjeshoek in", zegt Zus. "Zij", knikt ze naar Riet. "Zij kocht laatst nog drie keukenstoeltjes. Voor de helft van het geld." Zonde van het geld? Ben je gek, niet goed, volgende dag geruild. Net zo makkelijk.

En Gré en Jan? Dagelijks komen ze helemaal uit Boxtel. Natuurlijk: IKEA Eindhoven was dichterbij. "Maar om daar te komen sta je altijd in de file. Bovendien is het hier veel gezelliger", vindt Gré.

Elke dag ontbijten bij IKEA, maar wat nu op zondag. Zus roept: "Deze zondag is het koopzondag." Lekker onder de pannen, knikt het gezelschap. En de andere zondagen? Gré is resoluut. "Is IKEA dicht, geen nood, dan ontbijten we bij gewoon bij Beter Meubel."
!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zaterdag 5 april 2008 @ 20:53:57 #173
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57855968
De nieuwe bejaardensoos van Breda
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_57855989
Ja, heel goedkoop, ontbijten voor een euro bij Ikea. Het feit dat er veelvoud aan euro's aan brandstof wordt uitgegeven om er te komen, vergeet men voor het gemak even
pi_57856950
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 15:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Gaan de Expedit boekenkasten eruit ofzo?
Deze was van 59 naar 39 euro, die grotere was ook afgeprijsd.

[ afbeelding ]

En ik zag de Grimle:

[ afbeelding ]

nergens, is ie eruit ofzo? Dat zou wel heel jammer zijn...
Welke winkel ben je geweest dan?

Volgens mij gaan de beuken versies van EXPEDIT wel uit het assortiment. De rest voor zover ik weet niet.

De GRIMLE eettafel wordt vervangen voor een nieuwere versie. De oude versie (van 249.-) is dus uitgaand. Het zou kunnen zijn dat de meeste vestigingen deze ondertussen uitverkocht hebben. Wij hebben die in Hengelo nog volop op voorraad (voor 125.-).
Volgens mij laat de vernieuwde versie nog even op zich wachten.
(met dit artikelnummer kun je kijken of ie nog ergens op voorraad is: 60102369)

[ Bericht 3% gewijzigd door Bartjebart op 05-04-2008 21:46:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')