abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58132287
quote:
Op donderdag 17 april 2008 00:28 schreef Adelante het volgende:
PAX FEVIK is nieuw in het assortiment en te complementeren met eigen gekozen grepen. Die met (optioneel) te plaatsen glaslatjes is HOPEN. Daar stond alleen een ladekast in zwartbruin van op de site, maar die is er dus ook als hoge garderobekast.

Verder vind ik persoonlijk PAX ideaal omdat de inrichting volledig naar eigen wens is aan te passen, hang/leg/laden/schoenenrekken/etc.. Maar het kan goed zijn dat die FEVIK in zwartbruin nog niet in de showroom stond, omdat deze kleur nog niet lang uit is.
...en de kwaliteit, werkelijk waar fantastisch....!!
  vrijdag 18 april 2008 @ 11:37:02 #252
3185 Adelante
To let it go now
pi_58132587
nou, nou, fantastisch... het heeft een prima prijs/kwaliteitverhouding
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_58149433
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:41 schreef Jill85 het volgende:
Eeuwen geleden zag ik de mooie blauwe versie van de LAMPAN, aangezien ik altijd last heb van ruimtegebrek heb ik toen dat lampje niet gekocht (ondanks dattie maar 2,50 kost). Nu is dat lampje al jaren niet meer verkrijgbaar bij Ikea, komt die ooit nog terug?...(want ik wil er toch graag twee hebben)

http://www.ikea.com/PIAimages/54608_PE159115_S3.jpg
Dat moet dan echt eeuwen geleden zijn aangezien het lampje in die kleur al bijna 2 jaar uit het assortiment is
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_58162884
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:19 schreef meneerdeman het volgende:
En wat nou als je net hiervoor een keuken hebt besteld? Ik voel me nu al genaaid ....
Je moet tijdens de actie naar de keukenafdeling gaan met je bon(nen) en dan krijg je alsnog je kortingsbon. Geldt voor iedereen die in de 90 dagen voor de actie een keuken kocht.
pi_58162963
Ik ben ATM opzoek naar een goeie bureaustoel waar je lang op ken zitten zonder dat het irritant begint te worden/pijn begint te doen. En nog eentje die lekker hoog is (waar je dus je hoofd, rug volop op ken laten rusten. Zover kwam ik uit bij deze:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40103100

Het netmatriaal lijkt me iig. erg goed (heb er een tijdje terug nog ingezeten, was er toen nog niet echt naar opzoek).

Maar heeft iemand nog goeie ervaringen met andere stoelen? Of toevallig met deze?
  zaterdag 19 april 2008 @ 19:56:44 #256
3185 Adelante
To let it go now
pi_58164303
Ik heb de Markus ook en het enige dat ik mis is een verstelbaar/kantelbaar zitvlak, voor de rest zit ie prima...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_58164621
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 19:56 schreef Adelante het volgende:
Ik heb de Markus ook en het enige dat ik mis is een verstelbaar/kantelbaar zitvlak, voor de rest zit ie prima...
quote:
De schommelfunctie is regelbaar en vergrendelbaar voor extra stabiliteit en controle in verschillende zitstanden.
De zitvlak "schommelt" niet mee
  zaterdag 19 april 2008 @ 20:12:26 #258
3185 Adelante
To let it go now
pi_58164679
je rugleuning is idd kantelbaar dus je kunt lekker naar achteren, maar ik wil graag de mogelijkheid hebben de rugleuning vast te zetten en dan de zitting schuin naar voren te zetten.
pi_58164804
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 20:12 schreef Adelante het volgende:
je rugleuning is idd kantelbaar dus je kunt lekker naar achteren, maar ik wil graag de mogelijkheid hebben de rugleuning vast te zetten en dan de zitting schuin naar voren te zetten.
ooo zo, dat soort systemen haat ik.

Heb nu de Bonny en na 1 jaar kraakt het hele rugsysteem om hem naar achter te laten hellen. Dus zitten = kraak kraak, bewegen = kraak raak
pi_58165967
Mensen die bij de ikea werken komen er binnenkort nog nieuwe klippan hoezen ?
pi_58166113
Rosa loves ikea

zaterdag 19 april 2008 @ 22:21:03 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58167653
Ik heb vanmiddag nog gekeken of ik je zag, maar ik zag je niet.
2 weken geleden stonden we bij je in de rij, maar toen lette ik even niet op en zat er ineens iemand anders en jou zag ik nergens meer.
pi_58168103
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vanmiddag nog gekeken of ik je zag, maar ik zag je niet.
2 weken geleden stonden we bij je in de rij, maar toen lette ik even niet op en zat er ineens iemand anders en jou zag ik nergens meer.
Ik was er vandaag wel maar stond de hele dag op goederenuitgifte (naast de prenatal) en wat jammer toen mocht ik zeker net met pauze
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:47:12 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58168274
Ja, dat denk ik wel ja.
Jammer he! Ik wilde even met Sasha showen.

En vandaag... helaas hoefden we niks op te halen. We konden het in het magazijn af.

Nou ja, volgende keer beter.
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:50:13 #265
3185 Adelante
To let it go now
pi_58168353
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 20:17 schreef Cahir het volgende:

[..]

ooo zo, dat soort systemen haat ik.

Heb nu de Bonny en na 1 jaar kraakt het hele rugsysteem om hem naar achter te laten hellen. Dus zitten = kraak kraak, bewegen = kraak raak
je hebt twee jaar garantie, dus als het je niet bevalt en na het opnieuw aandraaien van de schroeven kun je bij blijvende klachten er melding van maken bij de klantenservice.
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:50:42 #266
3185 Adelante
To let it go now
pi_58168371
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:02 schreef lxa het volgende:
Mensen die bij de ikea werken komen er binnenkort nog nieuwe klippan hoezen ?
misschien weer de EK voetbal overtrek
pi_58168550
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat denk ik wel ja.
Jammer he! Ik wilde even met Sasha showen.

En vandaag... helaas hoefden we niks op te halen. We konden het in het magazijn af.

Nou ja, volgende keer beter.
Oh ik had Sasha graag willen zien! *baal*
pi_58185194
Zal wel aan mij liggen, maar kom de kramfors stof combinaties niet meer tegen op de website. Alleen nog maar de chaise longue en de hoezen. Ze zijn er toch niet uit he?
  zondag 20 april 2008 @ 19:45:55 #269
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_58185858
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 18:55 schreef Cahir het volgende:
Ik ben ATM opzoek naar een goeie bureaustoel waar je lang op ken zitten zonder dat het irritant begint te worden/pijn begint te doen. En nog eentje die lekker hoog is (waar je dus je hoofd, rug volop op ken laten rusten. Zover kwam ik uit bij deze:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40103100

Het netmatriaal lijkt me iig. erg goed (heb er een tijdje terug nog ingezeten, was er toen nog niet echt naar opzoek).

Maar heeft iemand nog goeie ervaringen met andere stoelen? Of toevallig met deze?
Zowel ik als hebben deze stoel, zwaar relaxed! Zit goed, netmateriaal is idd goed luchtdoorlatend enzo, enige nadeel vind ik dat het zitvlak dus in de zomer nog wel eens aan je benen wil plakken als je een korte broek/rokje aan hebt, maar ja.. als dat het enige is!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_58191479
Gisteren kook boekje man aan de kook gekocht. Erg leuk boekje voor maar 5 euro.
  dinsdag 22 april 2008 @ 08:23:41 #271
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_58219399
Wie weet of de bedsteun/zijsteun van Vikare ook op het omkeerbed KURA past?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:31:53 #272
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58220429
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 08:23 schreef Saffier het volgende:
Wie weet of de bedsteun/zijsteun van Vikare ook op het omkeerbed KURA past?
of sowieso op andere bedden

(ik wil 'm eigenlijk gebruiken op een stapelbed (zelfbouw) dat gemaakt is van die witte meubelpanelen)
Wellicht andere (betere voor mij) vraag, hoe dik zijn de zijwanden van het VIKARE-bed?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:44:49 #273
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_58220641
Nog wat verder speuren over de zijsteun leverde mij dit op;

Goed om te weten
Voor alle rechte bedzijkanten van 18-25 mm dik.
Voor gewone bedden en babybedden.
/bron; IKEA

Maar dan wil ik toch wel graag weten of iemand 'm op de KURA heeft zitten en hoe dat bevalt of dat hij stevig blijft zitten enzo..
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_58234464
Die lack tafel van 16,95 gister gekocht, net in elkaar gezet.. twee poten wankelig. Kan ze niet strakker aandraaien. Houtlijm een idee? Terug gaan kost me meer centen dan die tafel gekost heeft hehe.
  dinsdag 22 april 2008 @ 21:02:14 #275
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_58236004
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Rosa loves ikea

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
poez.
The Internets, I needs it..
pi_58248115
Hoe zit dat nou precies met het assortiment? Ik lees hier vaak dat mensen dingen in de winkel zien die niet op de site staan.

Ik zoek een badkamerlamp en op de site + catalogus zie ik niets geschikts. Kan ik de IKEA (Hengelo) doorstrepen wat dit betreft of heeft een bezoekje dan nog zin?
  woensdag 23 april 2008 @ 11:31:58 #277
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_58249421
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:44 schreef Deskjet het volgende:
Hoe zit dat nou precies met het assortiment? Ik lees hier vaak dat mensen dingen in de winkel zien die niet op de site staan.

Ik zoek een badkamerlamp en op de site + catalogus zie ik niets geschikts. Kan ik de IKEA (Hengelo) doorstrepen wat dit betreft of heeft een bezoekje dan nog zin?
IKEA werkt met drie verschillende soorten winkels.

A winkel Catalogus/internetassortiment + heel veel extra
B winkel Catalogus/internetassortiment + een beetje extra
C winkel Catalogus/internetassortiment + af en toe wat extra

Nu weet ik niet wat Hengelo voor winkel is, dus daar kan ik je niet mee verder helpen. Maar goed, grote kans dus dat er iets in het assortiment zit wat jij nog niet gezien hebt en wel leuk vindt!
pi_58251634
Vorige week ben ik samen met mijn vriendin op bedden jacht geweest in de Ikea te Eindhoven.

We zijn gegaan voor de HOPEN bedframe midden-bruin van 180x200 (wel ff vergeten dat onze matrassen maar 80cm waren , die ruimte hebben we nu met schuimrubber opgevuld 25 euro bij de plaatselijke meubelmaker )

Daarnaast niet de standaard nachtkastjes genomen omdat we die niks vonden (waarom is dat ding verrijdbaar??).
We hebben ipv daarvan de MALM lade kastje genomen:

Tevens hebben we ons zelf voorzien van deze bureaustoel inclusief de bij behorende verstelbare leuningen.

Nouja, vond het leuk dit ff mee te delen

[ Bericht 0% gewijzigd door Dichterbijer op 23-04-2008 13:54:55 ]
pi_58252528
Oeh, handig dingetje

Daar past ook wel een monitortje in
pi_58252670
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:56 schreef Dichterbijer het volgende:
Vorige week ben ik samen met mijn vriendin op bedden jacht geweest in de Ikea te Eindhoven.

We zijn gegaan voor de HOPEN bedframe van 180x200 (wel ff vergeten dat onze matrassen maar 80cm waren , die ruimte hebben we nu met schuimrubber opgevuld 25 euro bij de plaatselijke meubelmaker )
[ afbeelding ]

Daarnaast niet de standaard nachtkastjes genomen omdat we die niks vonden (waarom is dat ding verrijdbaar??).
[ afbeelding ]

Tevens hebben we ons zelf voorzien van deze bureaustoel inclusief de bij behorende verstelbare leuningen.
[ afbeelding ]

Een verrijdbaar nachtkastje vond ik juist geniaal
pi_58252882
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:45 schreef Cahir het volgende:

[..]

Een verrijdbaar nachtkastje vond ik juist geniaal
Wat is dan het voordeel dat ie verrijdbaar is?
pi_58253390
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:54 schreef Dichterbijer het volgende:

[..]

Wat is dan het voordeel dat ie verrijdbaar is?
Ik kan dan heel snel de lades van mijn MANDAL bed openkrijgen

btw. waarom heten de Nachtkastjes nu Bedtafeltjes
pi_58253916
Bij jou bed kan ik me dat goed voorstellen
pi_58256260
quote:
Op zondag 20 april 2008 19:15 schreef amokjeeh het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar kom de kramfors stof combinaties niet meer tegen op de website. Alleen nog maar de chaise longue en de hoezen. Ze zijn er toch niet uit he?
Ik lees na wat onderzoek niet echt hele hoopvolle berichten qua voorraad Kramfors myrby donkergrijs, iemand die meer weet?
pi_58260228
3 vragen/opmerkingen over Ikea Faktum keukens Solar style

1. De verkoper wees ons erop dat het opvul paneeltje om onder een keukenapparaat te monteren ook op een kleine smalle lade gemonteerd kan worden.
Nu deze lades en ladefronten binnen zijn, blijkt dat als je de instructies van het monteren d.m.v. het malletje precies volgt, er een probleem is met het greeploze solar frontje; het schroefje zou dan door het paneeltje komen waar de greep is uitgespaard, houtdikte daar slechts 4 mm.
2. Deze zelfde smalle lade komt met een demper(langwerpig rechthoekig) die prima werkt, de lade wordt het laatste stukje van dicht gaan voorzichtig tegen de kast aangedrukt, terwijl de ronde korte dempers van de grotere laden deze tegen de kast aan laten kletteren, zodat het glaswerk rinkelt. Zijn deze dempers anders in te stellen of zijn er betere te krijgen?
3.De binnen onderkant van lades heb ik met het antislip materiaal van Ikea bedekt. Dit zit er bij de modelkeukens in de winkel strak in terwijl het bij mij blijft krullen, wordt ik geacht deze antislip matjes erin te plakken?
bij voorbaat bedankt voor de antwoorden.
pi_58265607
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:04 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

Ik lees na wat onderzoek niet echt hele hoopvolle berichten qua voorraad Kramfors myrby donkergrijs, iemand die meer weet?
Dat probleem hebben wij toendertijd ook gehad. Maar na een paar weekjes wachten was de bekleding gewoon weer leverbaar.

Kramfors is echt een heerlijke bank!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  woensdag 23 april 2008 @ 22:17:17 #287
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_58266235
quote:
Op woensdag 23 april 2008 18:46 schreef alex67 het volgende:
3 vragen/opmerkingen over Ikea Faktum keukens Solar style

1. De verkoper wees ons erop dat het opvul paneeltje om onder een keukenapparaat te monteren ook op een kleine smalle lade gemonteerd kan worden.
Nu deze lades en ladefronten binnen zijn, blijkt dat als je de instructies van het monteren d.m.v. het malletje precies volgt, er een probleem is met het greeploze solar frontje; het schroefje zou dan door het paneeltje komen waar de greep is uitgespaard, houtdikte daar slechts 4 mm.
Mmm, klacht niet eerder gehoord (wordt ook nog niet veel verkocht SOLAR, en helemaal met onderkast oven ), maar ik begrijp je verhaal wel... Is het misschien een idee om je frontje dan om te draaien? bij die lade kan ik het mij voorstellen dat het niet uitmaakt of je erg moet bukken om deze open te doen of héél erg. Bijkomend nadeel met omdraaien is natuurlijk dat de onderkant niet gelijk loopt... Je zou een frontje van 8 cm kunnen nemen, die heeft SOLAR alleen (passtukje) en die heeft helemaal geen greep? Anders zou ik het niet weten...
quote:
2. Deze zelfde smalle lade komt met een demper(langwerpig rechthoekig) die prima werkt, de lade wordt het laatste stukje van dicht gaan voorzichtig tegen de kast aangedrukt, terwijl de ronde korte dempers van de grotere laden deze tegen de kast aan laten kletteren, zodat het glaswerk rinkelt. Zijn deze dempers anders in te stellen of zijn er betere te krijgen?
Klinkt alsof je ronde dempers niet werken. Weet je zeker dat het kopje van het stangetje van die dempers (;')) (ronde, dunne witte kop) en het systeem van de lade gedrukt zit? Dit is erg lastig uit te leggen, maar ga het wel proberen.
Je kan de demper op zijn plaats drukken en dan zit ie vast, maar je moet dan ok nog dat witte kopje in een klemmetje op de rail klikken. Dit doe je door de demper te plaatsen en de rail dicht te doen, dan moet je dat klemmetje waar het kopje inkomt vasthouden en dan tegen de achterkant van de demper aandrukken, je hoort dan ook 'klik' en merkt met het uitschuiven van de rail dat het stangetje zich 'uitrekt', dan werkt het dempsysteem (vind ik) zelf beter/mooier dan die van de ovenlade (dat is het 'oudere' systeem). Succes!
quote:
3.De binnen onderkant van lades heb ik met het antislip materiaal van Ikea bedekt. Dit zit er bij de modelkeukens in de winkel strak in terwijl het bij mij blijft krullen, wordt ik geacht deze antislip matjes erin te plakken?
Laat het even liggen en je zal zien dat het recht ligt net als in de showroomkeukens, had ik hier thuis ook .
quote:
bij voorbaat bedankt voor de antwoorden.
NIet echt oplossingen allemaal, maar ik hoop dat je er wat aan hebt!
[/quote]
pi_58267613
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:17 schreef Cahir het volgende:
Misschien omdat je niet bij alle nachtkastjes er ook echt wat in kan opbergen en dat ze alles in die groep dezelfde naam willen geven? Ik bedenk maar wat hoor.
quote:
Op woensdag 23 april 2008 18:46 schreef alex67 het volgende:
Bedoel je met opvulpaneeltje je plint?
  woensdag 23 april 2008 @ 23:52:01 #289
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_58268383
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]

Bedoel je met opvulpaneeltje je plint?
Nee, een bedekkingspaneeltje van exact 9.4 cm die gebruikt wordt voor de lade onder een oven in een ovenkast .
pi_58269235
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:56 schreef Dichterbijer het volgende:

We zijn gegaan voor de HOPEN bedframe midden-bruin van 180x200 (wel ff vergeten dat onze matrassen maar 80cm waren , die ruimte hebben we nu met schuimrubber opgevuld 25 euro bij de plaatselijke meubelmaker )
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Verstelbare armleuningen bij KARSTEN? Is dat wat nieuws?

Leuk bed trouwens! Hoe ligt je oplossing? Heb je geen last van die stukken schuimrubber?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_58269243
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:38 schreef athlonkmf het volgende:
Oeh, handig dingetje

[ afbeelding ]

Daar past ook wel een monitortje in
Waar laat je de PC dan?
pi_58269254
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:04 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

Zijn die berichten niet al heel oud?

Ik kan morgen wel even voor je navragen of er leverproblemen met KRAMFORS zijn.
  donderdag 24 april 2008 @ 09:23:17 #293
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_58271927
quote:
Op donderdag 24 april 2008 00:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Verstelbare armleuningen bij KARSTEN? Is dat wat nieuws?

Leuk bed trouwens! Hoe ligt je oplossing? Heb je geen last van die stukken schuimrubber?
Nee hoor, alleen bijna niemand weet dat zowel Verksam (verstelbaar) als Nominell (niet verstelbaar) erop passen.
pi_58272532
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:23 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee hoor, alleen bijna niemand weet dat zowel Verksam (verstelbaar) als Nominell (niet verstelbaar) erop passen.
dat wist ik zelfs niet eens, en 't is nog wel "mijn" afdeling. Ik ga het vandaag gelijk proberen,
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_58272554
quote:
Op donderdag 24 april 2008 00:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Zijn die berichten niet al heel oud?

Ik kan morgen wel even voor je navragen of er leverproblemen met KRAMFORS zijn.
Ja van begin dit jaar, maar ik kan de Kramfors serie stof niet meer vinden op de website. Dus vandaar eigenlijk dat ik twijfel of die er nog is.
  donderdag 24 april 2008 @ 10:00:53 #296
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_58272677
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:54 schreef Allan24 het volgende:

[..]

dat wist ik zelfs niet eens, en 't is nog wel "mijn" afdeling. Ik ga het vandaag gelijk proberen,
Het was volgens mij echt de Verksam begint nu te twijfelen aan zichzelf. Het stomme is dat het nergens gecommuniceerd wordt, maar dat het dus wel degelijk past!
pi_58274223
quote:
Op donderdag 24 april 2008 10:00 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Het was volgens mij echt de Verksam begint nu te twijfelen aan zichzelf. Het stomme is dat het nergens gecommuniceerd wordt, maar dat het dus wel degelijk past!
In jou vestiging staat een exemplaar MET verstelbare armleuningen

quote:
Op donderdag 24 april 2008 00:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik voel zelf bijna niks... het stuk is 20 cm breed en ligt in het midden tussen beide matrassen in.
Het is wel iets harder, maar ik heb er zelf geen last van... later dit jaar gaan we kijken naar nieuwe matrassen. Dit weekend eerst een breedere dekbed enzo kopen.

Deze pakken we op de grootste maat, valt ie lekker om het hele bed heen
  donderdag 24 april 2008 @ 11:24:49 #298
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_58274428
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:15 schreef Dichterbijer het volgende:

[..]

In jou vestiging staat een exemplaar MET verstelbare armleuningen

[ afbeelding ]
[..]

Ik voel zelf bijna niks... het stuk is 20 cm breed en ligt in het midden tussen beide matrassen in.
Het is wel iets harder, maar ik heb er zelf geen last van... later dit jaar gaan we kijken naar nieuwe matrassen. Dit weekend eerst een breedere dekbed enzo kopen.

Deze pakken we op de grootste maat, valt ie lekker om het hele bed heen
Ik kom bijna nooit op de showroom . Zometeen maar 'ns naar het werk!
pi_58275078
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:17 schreef Cahir het volgende:

[..]

Ik kan dan heel snel de lades van mijn MANDAL bed openkrijgen
[ afbeelding ]

Inderdaad, ik was op zoek naar een nachtkastje, waar we er al 1 van hebben, maar in ons nieuwe huis moeten we er nu nog 1 bij hebben. En ik idd zoeken op die site naar nachtkastjes, kreeg ik er geloof ik 1. Uiteindelijk gevonden, maar vond t ook niet logisch
pi_58276359
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:24 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik kom bijna nooit op de showroom . Zometeen maar 'ns naar het werk!
Schaam je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')