Ik hoorde dit van vestiging Breda. Ik kan mezelf overigens voorstellen dat je het stenen blad niet zelf mag inmeten en monteren, dat risico is te groot. Maar om nu te eisen dat de volledige keuken door IKEA gemonteerd wordt gaat me eerlijk gezegd wel erg ver. Het stenen blad, wat overigens erg redelijk geprijsd is, wordt zo ineens een behoorlijke extra kostenpost. (en wat als je alléén een stenen blad wilt op je 'oude' keuken, mag dit dan ook niet?)quote:Op zondag 30 maart 2008 00:44 schreef WebForce het volgende:
[..]
Welke vestiging zei dit? Het verschilt per vestiging namelijk, maar... We hebben landelijk bepaald dat we alleen nog maar stenen bladen in combinatie met totaal montage verkopen. Het risico is voor de klant te groot wanneer je zelf gaat plaatsen.
Een stenen blad op een oude keuken gaat ook niet nee. Probleem voor IKEA op dit moment is dat we het juridisch niet dicht krijgen dat wanneer er een stenen blad op een eigengeplaatste keuken wordt gemonteerd en die breekt door niet correcte montag, dat IKEA daar dan niet vrantwoordelijk is. Vraag is dat, wil je dat als klant zijn (een stenen blad is al gauw ¤1000,- en de kans is erg groot!).quote:Op zondag 30 maart 2008 10:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik hoorde dit van vestiging Breda. Ik kan mezelf overigens voorstellen dat je het stenen blad niet zelf mag inmeten en monteren, dat risico is te groot. Maar om nu te eisen dat de volledige keuken door IKEA gemonteerd wordt gaat me eerlijk gezegd wel erg ver. Het stenen blad, wat overigens erg redelijk geprijsd is, wordt zo ineens een behoorlijke extra kostenpost. (en wat als je alléén een stenen blad wilt op je 'oude' keuken, mag dit dan ook niet?)
Het is ook niet dat ik het niet snap hoor, maar punt is gewoon dat je door dat stenen blad van (in ons geval) zo'n 1500 euro nog eens zo'n 1500 euro extra moet gaan betalen voor montage van de rest van de keuken. Het blad wordt dan dus eigenlijk ineens dubbel zo duur. Erg jammer, want de plaatselijke steenboer wordt zo ook wat interessanterquote:Op zondag 30 maart 2008 11:54 schreef WebForce het volgende:
[..]
Een stenen blad op een oude keuken gaat ook niet nee. Probleem voor IKEA op dit moment is dat we het juridisch niet dicht krijgen dat wanneer er een stenen blad op een eigengeplaatste keuken wordt gemonteerd en die breekt door niet correcte montag, dat IKEA daar dan niet vrantwoordelijk is. Vraag is dat, wil je dat als klant zijn (een stenen blad is al gauw ¤1000,- en de kans is erg groot!).
volgens mij heel binnenkortquote:Op zondag 30 maart 2008 11:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik was laatst bij Ikea Delft en ik wilde wat door mij gekregen kadokaarten verzilveren.
De kaarten die in Ikea Delft waren gekocht (barcode) konden verzilverd worden, die van Ikea Nederland (magneetstrip) niet!
Verklaring was ee of andere omzetting van een systeem.
Weet iemand toevallig wanneer deze kaarten wel weer kunnen worden verzilverd?
Voor zover ik weet wordt in Breda ook gewoon de richtlijn gevolgd die landelijk is gesteld, dus stenen werkblad = alleen in combinatie met de aanschaf en montage van de keuken.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:48 schreef WebForce het volgende:
Espresso apparaat is zeker erg goed! En de prijs is in vergelijking met een willekeurig ander merk zéér gunstig (eigenlijk belachelijk laag). Over het blad: het kán zijn dat Breda zo te werk gaat met dat plaatsen, maar dat is in de vestiging dan bepaald. Wij in Duiven volgen richtlijnen die zijn bepaald!
Ik kan mezelf indenken dat ze inderdaad ook bij jullie de richtlijnen volgen. Wel is het een idee om dat inderdaad dan ook goed bij het personeel over te brengen. Bij ons was e.e.a. niet duidelijk namelijk. Tenminste, het wás duidelijk tot ik thuis de folder ging lezenquote:Op zondag 30 maart 2008 17:39 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wordt in Breda ook gewoon de richtlijn gevolgd die landelijk is gesteld, dus stenen werkblad = alleen in combinatie met de aanschaf en montage van de keuken.
Maar ik zal het morgen eens navragen
voor zo ver ik weet opent ook de klantenservice om 10 uur, alleen is delft een franchise filiaal en misschien dat het daar anders is, maar dat verwacht ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:51 schreef Spookje81 het volgende:
Ok dat is wel mooi, want aan de doos was niks te zien. We maken hem open en een zijkant zat echt een deuk in die niet te verbergen is. Als je begrijpt wat ik bedoel. Maar dan ga ik morgen om 10 uur de ikea gelijk onveilig maken of is de klantenservice ook eerder open?
sommige vestigingen is het wel om 9:30 uur om zo geen "rush" aan retouren te hebben bij opening.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:55 schreef WebForce het volgende:
10 uur is ook de klantenservice geopend, niet eerder...
Euhm voor 2 persoons hebben wij ze volgens mij niet meer nee...quote:Op maandag 31 maart 2008 23:43 schreef Kizzz het volgende:
Verkopen ze bij Ikea nog bed trolley's?
Zo'n plank op wielen voor de gehele breedte boven je bed.
Kan ze via de website niet vinden.
Ik heb in Son ook spullen teruggebracht voor openingstijdquote:Op maandag 31 maart 2008 23:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
sommige vestigingen is het wel om 9:30 uur om zo geen "rush" aan retouren te hebben bij opening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |