Ah, okidoki.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De kleuren bruinzwart of zwartbruin zijn in principe hetzelfde. Echter kan er altijd kleur verschil zitten aangezien de basislaag een essenfineer laag is. Doordat het een natuurproduct is, kan het ene product donkerder uitvallen dan het andere.
Heb je dit?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:11 schreef alex67 het volgende:
Ik heb 2 solar (faktum) onderkasten gekocht, 1 met lades; Op de frontjes daarvan zitten 2 gaatjes voorgeboord om te passen op een rationell lade en een deurpaneel die volgens de verkoper ook op een rationall lade zou passen om een apotheek kast van te maken, echter in de deur zitten alleen 4 ronde gaten voor scharnieren. Zijn deur panelen voor apothekerkasten anders dan gewone deuren? Anna snapt geen bal van mijn vragen en bij de service telefoon is een lange wachttijd.
Een blokje hout aan de onderkant van de spoelbakquote:Op donderdag 10 april 2008 23:01 schreef alex67 het volgende:
Nog een klein vraagje over de keuken. Ik heb ook een keukenblad met ingebouwd RVS spoelbak ontvangen.
Heb daarin met de ikea pons een 35mm gat in gemaakt en een mengkraan ingezet. Doordat het RVS zo flinterdun is, blijft de kraan, hoe vast je hem ook draait een beetje wiebelen.
Heeft iemand hier een briljante oplossing voor?
Ik vind KNÖS best een leuke naam eigenlijk...quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:00 schreef Allan24 het volgende:
Wat een briljante naamgeving soms ook hč... de nieuwe naam van de ORIGINAL bureauserie is KNÖS en de SPÅN vloer gaat vanaf nu SLÄTTEN heten
Ik ben vandaag in Delft geweest en daar lagen er nog volop en als het idd die glazen zijn daar staat idd KLUDD op.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:49 schreef Adelante het volgende:
hier staan enkele magneetborden, maar ik denk dat jij de KLUDD bedoelt...
Bij de lades zit ergens een boormal meegeleverd voor het bevestigen van de lade aan je deur... En idd, je moet de gaten dichtmaken met kunstof doppen.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:28 schreef Adelante het volgende:
Ik moest blokjes hout in de scharniergaten van de deur van mij apothekerskastslaan om er vervolgens de lades aan te kunnen bevestigen, dat moet als het goed is zijn meegeleverd met de lades???
verder is WebForce van de keukens....
Vreemd he? Ja ik heb het ook al zoooooo vaak voorgesteld. Maar ja... ze willen er maar niet aan.quote:Op maandag 14 april 2008 22:19 schreef Dipkip het volgende:
Tis inderdaad erg vreemd dat ze niet na iedere zondagmiddag testen en voelen door duizenden klanten inclusief kinderen alle showmodellen vervangen
Het idee is in eerste instantie om de producten te showen zoals ze thuis (of op de zaak) gebruikt gaan worden en ja dan wordt een overtrek wel eens wat smerig of gaat een deurtje wel eens wat hangen. Natuurlijk nooit zo ernstig dat het onverkoopbaar is, maar alles in nieuwstaat houden is niet te doen in een showroom waar wekelijks 20.000 man over de vloer komt, want hoe vaak heb je ze thuis over de vloer?quote:Op maandag 14 april 2008 22:19 schreef Dipkip het volgende:
Tis inderdaad erg vreemd dat ze niet na iedere zondagmiddag testen en voelen door duizenden klanten inclusief kinderen alle showmodellen vervangen
Heerlen toch?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:21 schreef Adelante het volgende:
Iemand al een idee welke vestiging in NL de eerste IKEA met een aangebouwde kas voor tuinassortiment, bloemen en planten gaat worden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben benieuwd of het concept gaat werken, tot nu toe zijn planten een ehm... finacieel debaclemaar hé als Ingvar iets wil....
Nee, Heerlen krijgt het (voorlopig?) niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heerlen toch?
Nu gelijk met de verbouwing?
Waar zijn die foto's eigenlijk gemaakt? Ziet er wel goed uit hoor!
info staat in de nieuwe IKEA Family LIVE! die deze week aan alle leden wordt verzonden...quote:Op woensdag 16 april 2008 10:44 schreef enzoronald het volgende:
Ik hoorde gisteren iets van een Ikeamedewerker over een actie die er binnenkort aankomt voor Ikea Family leden voor keukens. Iets met een waardebon,etc. Kan iemand mij hier meer over vertellen ?
Blijkbaar weet je meer ?quote:Op woensdag 16 april 2008 11:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
info staat in de nieuwe IKEA Family LIVE! die deze week aan alle leden wordt verzonden...
kijk aan ! Opzich wel een aardige actie. Ik zal alleen geen keuken van 4500 euro kopenquote:
Laat je een hele mooi offerte maken in Delft en rijd je vervolgens naar Barendrecht om 'm daar te bestellen.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Alleen stom dat die actie niet geldt in Delft
niet, nul komma nul, nothing, nakkes, nada...quote:Op woensdag 16 april 2008 13:34 schreef enzoronald het volgende:
Bij veel keukenboeren is het mogelijk om af te dingen op keukens (soms wel tot 50%). Hoe zit dit bij de ikea ?
Even contact opnemen met de klantenservice, misschien dat ze een uitzondering kunnen maken in bepaalde gevallen. Anders krijgen ze straks klanten die de hele meuk weer in komen leveren (mits niet geplaatst en binnen 90 dagen omruilgarantie) en voor die cadeaupas opnieuw een keuken gan bestellen.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:19 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
En wat nou als je net hiervoor een keuken hebt besteld? Ik voel me nu al genaaid ....
zijn allebei leverbaar in NL, alleen is de site hier nog niet bijgewerkt...quote:Op woensdag 16 april 2008 15:57 schreef suuske343 het volgende:
waarom is er in duitsland wel een vadero(tuin) bank en hier alleen de tafel??
of komt ie nog?
owwwwwwww zeg dat danquote:Op woensdag 16 april 2008 16:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
zijn allebei leverbaar in NL, alleen is de site hier nog niet bijgewerkt...
En PAX HEMNES is ook in het zwartbruin verkrijgbaar.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:28 schreef Adelante het volgende:
PAX FEVIK is nieuw in het assortiment en te complementeren met eigen gekozen grepen. Die met (optioneel) te plaatsen glaslatjes is HOPEN. Daar stond alleen een ladekast in zwartbruin van op de site, maar die is er dus ook als hoge garderobekast.
Verder vind ik persoonlijk PAX ideaal omdat de inrichting volledig naar eigen wens is aan te passen, hang/leg/laden/schoenenrekken/etc.. Maar het kan goed zijn dat die FEVIK in zwartbruin nog niet in de showroom stond, omdat deze kleur nog niet lang uit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |